Olin tässä just yks päivä työhaastattelussa urheilukauppaan, ja nyt rupes askaruttamaan et mites se palkka? kokemusta alalta ei löydy... eihän urheilukaupoissa ole mitään provikkaa myydystä tavarasta, vaan pelkästään tunti- tai kuukausipalkka??
Urheilutarvikemyyjän palkka?
4
8230
Vastaukset
- työhaastattelussa
Itse ainakin olen aina kysynyt palkan työhaastattelussa. En todellakaan menisi mihinkään töihin jos en tietäisi paljonko palkkaa on tiedossa.
- 888
Minkä takia teet ylipäänsä töitä? Onko se sinulle joku harrastus vai? Useimmat meistä tekevät sitä pääasiassa siksi että saisi palkkaa ja tällöin se on myös niin tärkeä asia että se kyllä otetaan keskusteluun jo haastatteluvaiheessa.
- tuleva myyntitykki
jos työpaikkailmoituksessa palkkauksen kohdalla lukee TES, niin silloin siihen on aika paha itse vaikuttaa!!! Eli olisin vaan halunnut tietää, jos joku olisi/olisi ollut urheilukaupassa töissä, ja olisi tietoa tästä tes:n mukaisesta palkasta!!!!!
- Ninni
tuleva myyntitykki kirjoitti:
jos työpaikkailmoituksessa palkkauksen kohdalla lukee TES, niin silloin siihen on aika paha itse vaikuttaa!!! Eli olisin vaan halunnut tietää, jos joku olisi/olisi ollut urheilukaupassa töissä, ja olisi tietoa tästä tes:n mukaisesta palkasta!!!!!
On urheilukaupassa kaupanalan. Eli palkat on alle 1600e/kk. Pitäisi tietää onko sulla kokemusta kaupan alalta ja kuinka paljon, mikä koulutus? Sitten vasta voi määritellä mikä ois palkka.. Oletko hakenut Stadiumille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917375- 373907
- 453480
- 2312645
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402622- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292239Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202115- 451932