millasta porukkaa siellä on? uskaltaako sinne nuori nainen mennä iltaa viettämään?
Näsin krouvi
217
30539
Vastaukset
- minnää
Ei kannata sinne lähtee jos ei halua kuunella karaokea ja olla rauhassa. Siellä on vaan deekuja ja ihan kummaa porukkaa. Mutta mene ihemeessä sinne kattomaan joku ilta niin päätät itte haluatko mennä toiste sinne.
- kuunnella
omistajan vittuilua
- laapio
kuunnella kirjoitti:
omistajan vittuilua
Saatikka sitä vittuilua
- iltaa
viettämään ja Näsin krouvi ei oikein sovi yhteen. Yks hirveimpiä räkälöitä, jota olen koskaan nähnyt. Tai ei se oo edes rehellinen räkälä, vaan ihan jotain pohjamutaa. Jos todella olet nuori nainen, niin älä tuhlaa elämääsi siellä.
- on täysi
Kusipää. Kuvittelee omistavansa hienommankin ravintolan, on muka ravintolapäällikkö. Alamittainen paksukainen, jonka jutut ei naurata edes omaa muijaa. Esittää kovanaamaa, kun voi komennella vanhoja juoppoja.
- sen muuten
on täysi kirjoitti:
Kusipää. Kuvittelee omistavansa hienommankin ravintolan, on muka ravintolapäällikkö. Alamittainen paksukainen, jonka jutut ei naurata edes omaa muijaa. Esittää kovanaamaa, kun voi komennella vanhoja juoppoja.
omistaa?
- paksukaisen
sen muuten kirjoitti:
omistaa?
Isä, mutta poika käyttäytyy kuin omistaisi paikan.
- Kiva, kun
on täysi kirjoitti:
Kusipää. Kuvittelee omistavansa hienommankin ravintolan, on muka ravintolapäällikkö. Alamittainen paksukainen, jonka jutut ei naurata edes omaa muijaa. Esittää kovanaamaa, kun voi komennella vanhoja juoppoja.
haukutte tuttuani täällä... Krouvissa tosin olen käynnyt ainoastaan kerran.
- ilmeisesti
Kiva, kun kirjoitti:
haukutte tuttuani täällä... Krouvissa tosin olen käynnyt ainoastaan kerran.
Et viihtynyt, kun ainoastaan kerran kävit. Näsiläiset on saaneet sietää Krouvia jo 10 vuotta. Toivottavasti paikka suljetaan pian.
- ollut siinä
ilmeisesti kirjoitti:
Et viihtynyt, kun ainoastaan kerran kävit. Näsiläiset on saaneet sietää Krouvia jo 10 vuotta. Toivottavasti paikka suljetaan pian.
kauemminkin mutta eri nimillä ja omistajilla.
En käy yleensä sellaisissa paikoissa, joissa alkoholistit istuvat jatkuvasti örmyämässä... - Vai että
sellainen paikka! No, eipä ole mitään hävitty kun ei ole tullut käydyksi, vaikka lähellä asunkin!Ohi kulkiessa näkee että kovin on elämänmakuista menoa ja meteli, varsinkin kesäviikonloppuisin, on lähestulkoon helvetillistä! Yhdyn yhden kirjoittajan mielipiteeseen,saisivat pistää kiini koko räkälän!!
- 9 vuotta samalla luokalla
paksukaisen kirjoitti:
Isä, mutta poika käyttäytyy kuin omistaisi paikan.
Kaikkihan sen aina on tietänyt ja ei ainakaan koskaan kavereilleen ole sitä toitottanut että omistaisi... Pojalla vaan menee ilmeisen hyvin... ja jos sen itse tunto kovempi kuin sinulla niin voi ...voi
- asiallista
nuorta miestä tai hyvää seuraa, niin älä mene Näsin krouviin. Krouvista et löydä muuta kun vanhoja juoppoja, ihmisraunioita joille ei enää myydä missään muussa ravintolassa. Ihmisiä joista näkyy mihin liiallinen alkoholin käyttö johtaa. Hirveä paikka, en suosittele paitsi opetusmielessä. Varottavana esimerkkinä.
- alkuperäinen.
oon vaan nähny et siellä jotku tyypit pelais bilistä ja aattelin et siellä olis nuoriakin, oon kyl nähny sen omistajan eikä huvita sen juttuja enempi kuunnella eikä muidenkaan ääliöiden, en mee jos siellä lähentelee jotku vanhat juopot.
- lievästi
alkuperäinen. kirjoitti:
oon vaan nähny et siellä jotku tyypit pelais bilistä ja aattelin et siellä olis nuoriakin, oon kyl nähny sen omistajan eikä huvita sen juttuja enempi kuunnella eikä muidenkaan ääliöiden, en mee jos siellä lähentelee jotku vanhat juopot.
sanoen ikävää, että suomalaiseen pubikulttuuriin ei kuulu sellanen mukava seurustelu, käydään ottamassa yhdet -linjalla.
- krouvissa
lievästi kirjoitti:
sanoen ikävää, että suomalaiseen pubikulttuuriin ei kuulu sellanen mukava seurustelu, käydään ottamassa yhdet -linjalla.
Suurin osa on ihan ympärikännissä. Asuvat paikassa aamusta iltaan. Tarjoillaan niin kauan kun pystyvät baaritiskillä nyökkäämään. Omistajan vittuilua on kamala kuunnella, suurin osa on niin kännissä, ettei edes ymmärrä sitä.
- Voi olla totta .
krouvissa kirjoitti:
Suurin osa on ihan ympärikännissä. Asuvat paikassa aamusta iltaan. Tarjoillaan niin kauan kun pystyvät baaritiskillä nyökkäämään. Omistajan vittuilua on kamala kuunnella, suurin osa on niin kännissä, ettei edes ymmärrä sitä.
Noin paha paikka,vaihka siainti NÄSISSÄ.
- ub40
no jos haluaa lähiökuppilassa istua niin menkää ihmeessä kevätkummun Axeliin.siellä saa sentään palvelua ja valikoimaakin löytyy.henkilökuntakin ihan jees.
- jahans
axelis voi huoletta jättää lasinki pöytään ni ei oo pelkoo et jotai ylimäärästä sais...lasiinsa...poket on joskus idiootteja varsinki se vanhempi herra...
- maailmaa nähnyt 60v
jahans kirjoitti:
axelis voi huoletta jättää lasinki pöytään ni ei oo pelkoo et jotai ylimäärästä sais...lasiinsa...poket on joskus idiootteja varsinki se vanhempi herra...
gammelbacka,näsi,kevätkummun kapakat ovat kaikki melkein samanlaisia. aina joka paikassa on kusipäitä.hienostelijoiden kapakoita ne eivät ole.vaan tavallisten suomalaisten kuppiloita.
- paikka...
Älä mene tyttörukka. Krouvissa olevat naiset on todella säälittäviä katseltavia. Voi sanoa, että seura tekee kaltaisekseen. Vanhan juopon vielä ymmärtää, mutta kun kyseessä on huutava nainen niin pahaa tekee.
- flikkan..
ti seja så där.. ja e di hurja ofta å spela biljard å ja e riki normal å super kiva..
- Krouvi
Krouvi on hirveä haiseva läävä. Ei ole todellakaan nuoren naisen illanviettopaikka.
- Näsissä
Vanhoja juoppoja.
- juupa juu
enpä tuosta krouvista tiedä... muuta kun että kerran menin sinne naama verillä ja yritin saada jotain kylmää... no tarjoilija kastoi vähän paperia paskaiseen veteen ja ojensi kouraan..... että sillai..
- jutut..
Kävin ennen Krouvissa kaljalla. Omistaja alkoi kertoa, että hän on antanut katkaista putket, ettei tule lisää lapsia. Voi helvetti, äijä alkaa leuhkia sillä, että on tuhkamuna. En käy enää Krouvissa kaljalla.
- Hatun nostan
jutut.. kirjoitti:
Kävin ennen Krouvissa kaljalla. Omistaja alkoi kertoa, että hän on antanut katkaista putket, ettei tule lisää lapsia. Voi helvetti, äijä alkaa leuhkia sillä, että on tuhkamuna. En käy enää Krouvissa kaljalla.
Onko todella kehdannut kertoa sterilisaatiosta???
Sehän hienoa että mies kantaa vastuun ehkäisystä..
Montako lasta sillä on?? - ihmetteleee...
Jospa se vaan halusi pitää veripäiset asiakkaat ulkona,pilaamasta paikkaa,ambulanssitkin on keksitty!
- sekin että
Hatun nostan kirjoitti:
Onko todella kehdannut kertoa sterilisaatiosta???
Sehän hienoa että mies kantaa vastuun ehkäisystä..
Montako lasta sillä on??Kertoilee myös vaimonsa alapään vaivoista, onko sekin hienoa.
- ALAPÄÄN
sekin että kirjoitti:
Kertoilee myös vaimonsa alapään vaivoista, onko sekin hienoa.
Millaisia vaivoja sen vaimon alapäässä lienee sit ollut.. vai onko ne sinulla in your head??
- naps...
ALAPÄÄN kirjoitti:
Millaisia vaivoja sen vaimon alapäässä lienee sit ollut.. vai onko ne sinulla in your head??
Kaverille tehtiin samalainen putket poikki operaatio vaimon pyynnöstä. Vähän ajan päästä vaimo jätti kaverin ja nyt pitäisi aloittaa uuden perheen perustamista. Mutta millä. Onko sekin hienoo.
- PERHETTÄ
naps... kirjoitti:
Kaverille tehtiin samalainen putket poikki operaatio vaimon pyynnöstä. Vähän ajan päästä vaimo jätti kaverin ja nyt pitäisi aloittaa uuden perheen perustamista. Mutta millä. Onko sekin hienoo.
YHDELLÄ MIEHELLÄ PITÄÄ OLLA??
- että...
PERHETTÄ kirjoitti:
YHDELLÄ MIEHELLÄ PITÄÄ OLLA??
Tarkoitatko sitä, että kun mies on saanut ensimmäisen naisen kanssa lapset tehtyä, sen jälkeen voi laittaa pallit kaniin.
- ???
Ihmettelen vain kuinka Lions Clubin hallitus kokoontuu siellä säännöllisesti?? Voiko viestiketjuun luottaa??
- mikä mahtaa
olla tämä Lions Club?? Kamppulanko?
- Krouvi Rules
Itse krouvin kabinetissa ja saunassa viihtyneenä en voi kuin ihmetellä lausuntoja.. Hinta laatusuhde oikea...( LOISTAVA)... Kateusko Viestejä kirjoittaa... on kait syytä muistaa että kyseessä porvoon vanhimpia ravintoloita ja karaoken isä porvoossa.
- vanhimpia
RAVINTOLOITA!!!!??? Mistä sä oikein olet kotoisin Kamppulasta varmaan. Voi pyhä sylvi. Krouvi on tosiaan varmaan sun tasoinen paikka.
- Nimetön
IHME viestejä? paljon käy nuoria,vanhoja,juoppoja ja pukuherroja vaihtelee paljon,ei myydä alaikäisille,paperit kysyy poke kaikilta vieraammilta nuorilta ja jos ei satu mukana olemaan niin ei sisään pääse,karaoke on hyvä ja laulamaan pääsee uudet melko äkkiä,omistajan jutuista en ota kantaa,huumorinsa kullakin.
Tarjoilijat OK,lähiö kuppila missä moni pistäytyy ja jatkaa kaupunkiin,minä ainakin kehun,taitaa olla vaan "loan"heittoa nää jutut,niinkuin vaaleissakin! Tsemppiä! muita paikkoja en viitsi arvostella jokaisessa omat "hörhöt". Mutta käykää katsomassa parina vikonloppuna ja ei kenenkään ole pakko mennä mihinkään jos ei tykkää,mulla semmoinen kuva että olijat viihtyy turvallisesti. - Nimetön
Nimetön kirjoitti:
IHME viestejä? paljon käy nuoria,vanhoja,juoppoja ja pukuherroja vaihtelee paljon,ei myydä alaikäisille,paperit kysyy poke kaikilta vieraammilta nuorilta ja jos ei satu mukana olemaan niin ei sisään pääse,karaoke on hyvä ja laulamaan pääsee uudet melko äkkiä,omistajan jutuista en ota kantaa,huumorinsa kullakin.
Tarjoilijat OK,lähiö kuppila missä moni pistäytyy ja jatkaa kaupunkiin,minä ainakin kehun,taitaa olla vaan "loan"heittoa nää jutut,niinkuin vaaleissakin! Tsemppiä! muita paikkoja en viitsi arvostella jokaisessa omat "hörhöt". Mutta käykää katsomassa parina vikonloppuna ja ei kenenkään ole pakko mennä mihinkään jos ei tykkää,mulla semmoinen kuva että olijat viihtyy turvallisesti.kaupungista kotiuduin ja oisin yhtä hyvin voinut viettää koko illan Näsissäkin...öitä.
- sentään
Ei varmasti ole Porvoon vanhimpia kapakoita. 90-luvun alussa samassa rakennuksessa oli kauppa.
- Totuus tarua
sentään kirjoitti:
Ei varmasti ole Porvoon vanhimpia kapakoita. 90-luvun alussa samassa rakennuksessa oli kauppa.
On hyvä vaan ja luettelee kaikki yli 10 v. vanhat paikat porvoossa...
- löytyy...
Totuus tarua kirjoitti:
On hyvä vaan ja luettelee kaikki yli 10 v. vanhat paikat porvoossa...
Seurahovi, Vanha Laamanni, Lähipesä, Walters, Nevada.... Kyllä noita löytyy vaikka kuinka paljon.
- tulee
löytyy... kirjoitti:
Seurahovi, Vanha Laamanni, Lähipesä, Walters, Nevada.... Kyllä noita löytyy vaikka kuinka paljon.
Rosso, Haiko kartano kasa lähiömestoja
- Tyttö 20-w
Nimetön kirjoitti:
IHME viestejä? paljon käy nuoria,vanhoja,juoppoja ja pukuherroja vaihtelee paljon,ei myydä alaikäisille,paperit kysyy poke kaikilta vieraammilta nuorilta ja jos ei satu mukana olemaan niin ei sisään pääse,karaoke on hyvä ja laulamaan pääsee uudet melko äkkiä,omistajan jutuista en ota kantaa,huumorinsa kullakin.
Tarjoilijat OK,lähiö kuppila missä moni pistäytyy ja jatkaa kaupunkiin,minä ainakin kehun,taitaa olla vaan "loan"heittoa nää jutut,niinkuin vaaleissakin! Tsemppiä! muita paikkoja en viitsi arvostella jokaisessa omat "hörhöt". Mutta käykää katsomassa parina vikonloppuna ja ei kenenkään ole pakko mennä mihinkään jos ei tykkää,mulla semmoinen kuva että olijat viihtyy turvallisesti.Tästä olen 100% samaa mieltä. sisään ei pääse ilman papereita jos ei tunneta. ja nimi on Krouvi Näsi eikä mikään näsin krouvi.. jos ette edes nimeä tiedä ni tuskin tiedätte mitään muutakaan.
- näsäviisaalle..
Tyttö 20-w kirjoitti:
Tästä olen 100% samaa mieltä. sisään ei pääse ilman papereita jos ei tunneta. ja nimi on Krouvi Näsi eikä mikään näsin krouvi.. jos ette edes nimeä tiedä ni tuskin tiedätte mitään muutakaan.
20-vuotias ei lyhennetä 20-w, vaan 20-v
- tyttö 20-w
näsäviisaalle.. kirjoitti:
20-vuotias ei lyhennetä 20-w, vaan 20-v
tää on tätä nuorten kieltä jotka viihtyvät vallan mainiosti, krouvi näsissä =)
- impi ellei anna
todella kauhee paikka.alaikäisille myydään bissee.ja annetaan viellä porttis.huh,huh,kertoo nimimerkillä olka äiti
- Lapsellista
Kummatuttaa hämmästyttää.. kuinka moni porvoolainen yrutys viettääpikkujouluja Krouvissa?? No tason oltava huono?? Samoin moni yritys mm. Arme kouluttaa henkilökuntaansa siellä( palkittu seisakissa) varmaan paska yritys sekin samoin kuin neste ja borealis ... Optimi ratkaisu .. Nokyseiset yhtiöt varmaan b luokan siinä tapauksessa?? Luulen että Kyseessä alaikäisen puperteetikon tai seppälän varakkaan kassaneidin valtukset..
- väärässä
Lapsellista kirjoitti:
Kummatuttaa hämmästyttää.. kuinka moni porvoolainen yrutys viettääpikkujouluja Krouvissa?? No tason oltava huono?? Samoin moni yritys mm. Arme kouluttaa henkilökuntaansa siellä( palkittu seisakissa) varmaan paska yritys sekin samoin kuin neste ja borealis ... Optimi ratkaisu .. Nokyseiset yhtiöt varmaan b luokan siinä tapauksessa?? Luulen että Kyseessä alaikäisen puperteetikon tai seppälän varakkaan kassaneidin valtukset..
Aikuinen mies, joka on käynyt Krouvissa.
- tietoa..
väärässä kirjoitti:
Aikuinen mies, joka on käynyt Krouvissa.
Jos Krouvi suljetaan, suurin osa porvoolaisista ei edes huomaa sitä. Ei tule ikävä.
- aika vähän
tietoa.. kirjoitti:
Jos Krouvi suljetaan, suurin osa porvoolaisista ei edes huomaa sitä. Ei tule ikävä.
Loppujen lopuksi aika pieni paikka ja vähän ihmisiä. Huono meininki.
- lattia
aika vähän kirjoitti:
Loppujen lopuksi aika pieni paikka ja vähän ihmisiä. Huono meininki.
Lattia lainehtii kusessa. Haistakaa kenkiänne krouvin reissun jälkeen. Yök.
- Kissan kusta kadulla
lattia kirjoitti:
Lattia lainehtii kusessa. Haistakaa kenkiänne krouvin reissun jälkeen. Yök.
apuva
- joku näsin krouvilainen
Kissan kusta kadulla kirjoitti:
apuva
Vaikea ymmärtää edellisen viestin sanomaa.
- joku...
Kissan kusta kadulla kirjoitti:
apuva
Joku on ilmeisesti juonu päänsä krouvissa.
- haistaja
lattia kirjoitti:
Lattia lainehtii kusessa. Haistakaa kenkiänne krouvin reissun jälkeen. Yök.
Mun täytyy tunnustaa etten haistele vaikka tulisin nakkikioskilat,tapansa kullakin.
- kamppulasta
haistaja kirjoitti:
Mun täytyy tunnustaa etten haistele vaikka tulisin nakkikioskilat,tapansa kullakin.
Siellä ei haittaa miltä haisee.
- kustavi
lattia kirjoitti:
Lattia lainehtii kusessa. Haistakaa kenkiänne krouvin reissun jälkeen. Yök.
Joka kapakassa pe ja la öisin,se on kyllä ihme,tahalleenko ne ohi kusee vai pienimunaista sakkiako?
- terveisiä.
kamppulasta kirjoitti:
Siellä ei haittaa miltä haisee.
Buhahhahhaa. En olekaan pitkään aikaan nauranut näin makeasti. Heh, heh.
PS. ota nainen asuntoosi, niin kyllä sunkin kenkiäsi aletaan haisteleen. - puppua
Lapsellista kirjoitti:
Kummatuttaa hämmästyttää.. kuinka moni porvoolainen yrutys viettääpikkujouluja Krouvissa?? No tason oltava huono?? Samoin moni yritys mm. Arme kouluttaa henkilökuntaansa siellä( palkittu seisakissa) varmaan paska yritys sekin samoin kuin neste ja borealis ... Optimi ratkaisu .. Nokyseiset yhtiöt varmaan b luokan siinä tapauksessa?? Luulen että Kyseessä alaikäisen puperteetikon tai seppälän varakkaan kassaneidin valtukset..
oikein urakalla. Jos jotku Armen pläkkärit käy siellä pitkällä, ei se tee siitä Armen koulutuspaikkaa. Sillä on sellaiset ihan omasta takaa. Kaiken kaikkiaan kirjaimellisesti säälittävä paikka, yhdenlaisen suomalaisen kapakka"kulttuurin" ilmentymä, juuri sellaisen, jota ei kestais ulkomaalaisille näyttämään. Veisitkö sinä vieraasi krouviin (järkyttävä nimivalinta)? Jopa syömään, kuten kunnon kapakoissa on mahdollisuus tehdä.
- Krouvia
Lapsellista kirjoitti:
Kummatuttaa hämmästyttää.. kuinka moni porvoolainen yrutys viettääpikkujouluja Krouvissa?? No tason oltava huono?? Samoin moni yritys mm. Arme kouluttaa henkilökuntaansa siellä( palkittu seisakissa) varmaan paska yritys sekin samoin kuin neste ja borealis ... Optimi ratkaisu .. Nokyseiset yhtiöt varmaan b luokan siinä tapauksessa?? Luulen että Kyseessä alaikäisen puperteetikon tai seppälän varakkaan kassaneidin valtukset..
ei lopetetakaan, kun menis Neste konkurssiin. Kyllä Arto Meri kääntyis varmaan haudassaan jos kuulis mitä vanhasta yhtiöstään houraillaan, vai kouluttaa.... Lopeta korvikealkoholin juonti
- minä
Krouvia kirjoitti:
ei lopetetakaan, kun menis Neste konkurssiin. Kyllä Arto Meri kääntyis varmaan haudassaan jos kuulis mitä vanhasta yhtiöstään houraillaan, vai kouluttaa.... Lopeta korvikealkoholin juonti
näsin krouvi ihana taviksen paikka saa olla oma itsensä ja annetaan olla muiden myös!
- palturia.
puppua kirjoitti:
oikein urakalla. Jos jotku Armen pläkkärit käy siellä pitkällä, ei se tee siitä Armen koulutuspaikkaa. Sillä on sellaiset ihan omasta takaa. Kaiken kaikkiaan kirjaimellisesti säälittävä paikka, yhdenlaisen suomalaisen kapakka"kulttuurin" ilmentymä, juuri sellaisen, jota ei kestais ulkomaalaisille näyttämään. Veisitkö sinä vieraasi krouviin (järkyttävä nimivalinta)? Jopa syömään, kuten kunnon kapakoissa on mahdollisuus tehdä.
Nesteellä on omat koulutuspaikat, ei tarvita Näsin Krouvia. Jotkut pomot vie pojat krouviin, koska pomoilla on määrätty summa käytössä ja Krouvin sauna on lähes ilmainen, tällöin pojille jää enemmän rahaa ryypättäväksi.
- suomalainen
minä kirjoitti:
näsin krouvi ihana taviksen paikka saa olla oma itsensä ja annetaan olla muiden myös!
tavis on Krouvin keskiverto asiakas ja "olla oma itsensä" on sellaista käytöstä miten siellä käyttäydytään, niin Halosen uudelleenvalinta ei olekaan enää niin suuri ongelma.
- =) =)
puppua kirjoitti:
oikein urakalla. Jos jotku Armen pläkkärit käy siellä pitkällä, ei se tee siitä Armen koulutuspaikkaa. Sillä on sellaiset ihan omasta takaa. Kaiken kaikkiaan kirjaimellisesti säälittävä paikka, yhdenlaisen suomalaisen kapakka"kulttuurin" ilmentymä, juuri sellaisen, jota ei kestais ulkomaalaisille näyttämään. Veisitkö sinä vieraasi krouviin (järkyttävä nimivalinta)? Jopa syömään, kuten kunnon kapakoissa on mahdollisuus tehdä.
Kyllähän se on vaan niin että krouvissa käy myös ulkomaalaisia, ulkomailla asuvia henkilöitä, ulkopaikkakuntalaisia, nuorisoa (paperit muuten kysytään, et ei kyl niit alaikäsiä sillon oo kun ei saakkaan olla), vanhempaa porukkaa jne. laidasta laitaan olen porukkaa nähnyt siellä käyvän. Onhan Porvoon jokaisella baarilla/ravintolalla myös oma kanta-asiakas porukkansa, vai pitäisikö kaikkien porvoon ihmisten änkeä samaan ravintolaan. Eihän ne ihmiset jotka krouvissa käyvät, välttämättä haluakkaan mitään hienoa yökerho meininkiä, isoja pääsymaksuja tai diivailua tai joka kerta hienosti pukeutumista jne. Mielestäni on ihan kiva, että Porvoosta löytyy ravintolaa joka lähtöön ja joka mieleen. Eiköhän jokainen kuitenkin valitse oman paikkansa missä viettää iltaa ja valinnan varaa on hyvä olla, ettei kyllästytä. Jos ei lähiökuppila kiinnosta niin eikai sinne ole pakko mennä. Mutta jokainen päättäköön itse, missä baarissa sitä aikansa viettää... Ja annetaan sitten kaikkien olla rauhassa, missä ikinä sitten tykkääkin olla. Eihän me kaikki voida samanlaisia olla, ja pitää samoista asioista. =)
- Saunan varasin!
suomalainen kirjoitti:
tavis on Krouvin keskiverto asiakas ja "olla oma itsensä" on sellaista käytöstä miten siellä käyttäydytään, niin Halosen uudelleenvalinta ei olekaan enää niin suuri ongelma.
Mun mielestä voi olla vaikka kotona tai jossain"teknohelvetissä"makunsa kullakin.
- kanta-asiakas
Saunan varasin! kirjoitti:
Mun mielestä voi olla vaikka kotona tai jossain"teknohelvetissä"makunsa kullakin.
hauskoja juttuja krouvista.
oon ite krouvin kanta-asiakas, ja mun mielestä parempaa räkälää ei porvoossa löydy. arki-iltaisin sopivasti ihmisiä ja viikonloppuisin ihan täynnä!
miks te valitatte jostai et "sinne ei ees kehtais viedä vieraita"? kuka helvetti sit veis vieraita johonkin räkälään? useimmat jotka täällä valittaa ovat semmosii jotka ovat kerran käynny siellä. mä oon siellä melkein joka ilta. ihan paras paikka hengailulle, juoruille, bilikselle, limulle, tupakalle ja photo playlle(ja karaokea vloppusin ennen baariin menoa.) onhan se ihan jokaisen oma asia, mut jos kävisitte vähän usein ku kerran, ilman diivailua mielessä, nii viihtyisitte siellä ihan varmasti! siel voi olla oma itteensä ja tuopit voi jättää pöytään vapaasti.
krouvi iihan paras räkälä! - on oikea nimi
kanta-asiakas kirjoitti:
hauskoja juttuja krouvista.
oon ite krouvin kanta-asiakas, ja mun mielestä parempaa räkälää ei porvoossa löydy. arki-iltaisin sopivasti ihmisiä ja viikonloppuisin ihan täynnä!
miks te valitatte jostai et "sinne ei ees kehtais viedä vieraita"? kuka helvetti sit veis vieraita johonkin räkälään? useimmat jotka täällä valittaa ovat semmosii jotka ovat kerran käynny siellä. mä oon siellä melkein joka ilta. ihan paras paikka hengailulle, juoruille, bilikselle, limulle, tupakalle ja photo playlle(ja karaokea vloppusin ennen baariin menoa.) onhan se ihan jokaisen oma asia, mut jos kävisitte vähän usein ku kerran, ilman diivailua mielessä, nii viihtyisitte siellä ihan varmasti! siel voi olla oma itteensä ja tuopit voi jättää pöytään vapaasti.
krouvi iihan paras räkälä!Näsin Krouvin yhteydessä ei pidä puhua ravintolasta vaan räkälä on oikea sana kuvaamaan paikkaa. Keskustelun aloittaja ei halunnut mihinkään räkälään, eli tämä asia on saatu käsiteltyä.
ps. räkälässä ei ole ravintolapäällikköä, vaan kyyppäri. - joku tosissaan
on oikea nimi kirjoitti:
Näsin Krouvin yhteydessä ei pidä puhua ravintolasta vaan räkälä on oikea sana kuvaamaan paikkaa. Keskustelun aloittaja ei halunnut mihinkään räkälään, eli tämä asia on saatu käsiteltyä.
ps. räkälässä ei ole ravintolapäällikköä, vaan kyyppäri.sanois tittelikseen Näsin Krouvin ravintolapäällikkö, niin se olisi edesvastuutonta sen vuoksi, että joku varmasti kuolis nauruun.
- poika....
joku tosissaan kirjoitti:
sanois tittelikseen Näsin Krouvin ravintolapäällikkö, niin se olisi edesvastuutonta sen vuoksi, että joku varmasti kuolis nauruun.
oli kunnallisvaaleissa ehdokkaana tittelillä ravintolapäällikkö, ei päässy valtuustoon, eikä ihme, hieman yliampuvaa.
- hyvä...
poika.... kirjoitti:
oli kunnallisvaaleissa ehdokkaana tittelillä ravintolapäällikkö, ei päässy valtuustoon, eikä ihme, hieman yliampuvaa.
Tunnen tyypin, siitä voi uskoa mitä tahansa, on kyllä typeryys huipussaan.
- MINÄ
on oikea nimi kirjoitti:
Näsin Krouvin yhteydessä ei pidä puhua ravintolasta vaan räkälä on oikea sana kuvaamaan paikkaa. Keskustelun aloittaja ei halunnut mihinkään räkälään, eli tämä asia on saatu käsiteltyä.
ps. räkälässä ei ole ravintolapäällikköä, vaan kyyppäri.V*****N IDIOOTTI. KROUVI ON SEURUSTELU RAVINTOLA!!!!!
- NIIN.
lattia kirjoitti:
Lattia lainehtii kusessa. Haistakaa kenkiänne krouvin reissun jälkeen. Yök.
Itehän te äijät sinne lattialle kusette. turha käydä siitä kitisemään. ei naisten vessassa ainakaan mitään kusta lattialla ole. eiköhän mies asiakkaat ole ite vastuussa siitä kusesta siellä lattialla.
- sattuu..
MINÄ kirjoitti:
V*****N IDIOOTTI. KROUVI ON SEURUSTELU RAVINTOLA!!!!!
Nyt sattuu Juhaa kohta leukaan.
- ravintola??????????
sattuu.. kirjoitti:
Nyt sattuu Juhaa kohta leukaan.
Yritäp "seurustella" siellä hetki, niin kohta on joku luuseri pummaamassa euroa tai selittämässä kohtaloaan. Onko kukaan katsonut tämän RAVINTOLAN ruokalistaa? Horse douvre on kuulemma taivaallista
- jäljet
ravintola?????????? kirjoitti:
Yritäp "seurustella" siellä hetki, niin kohta on joku luuseri pummaamassa euroa tai selittämässä kohtaloaan. Onko kukaan katsonut tämän RAVINTOLAN ruokalistaa? Horse douvre on kuulemma taivaallista
Krouvi on oikein kusipäitten kokoontumispaikka.
- Nimetön
jäljet kirjoitti:
Krouvi on oikein kusipäitten kokoontumispaikka.
Taavi
- uskaltaa
kyllä uskaltaa mennä. Lähiö kuppila. Henkilökunta mukavaa porukkaa. viikolla saa olla rauhassa. viikonloppusin sit enemmän jengii...
Ainahan kannattaa käydä katsastamassa paikka.
Moni on käyny kattomassa ja jääny ns. "koukkuun" ja käy edellee... heh heh. Joko pitää tai ei.- tyttärelle
Kamppulalainen isä tässä antaa neuvoja tyttärelleen.
- biljardisti
siellä voi pelata bilistä,heittää tikkaa,saunoa,ryypätä,kahvitella ym ym.
Käy kattomassa niin tiedät. - mitään tikkaa
biljardisti kirjoitti:
siellä voi pelata bilistä,heittää tikkaa,saunoa,ryypätä,kahvitella ym ym.
Käy kattomassa niin tiedät.heitetä, kun kukaan ei pysy pystyssä. Bilistä pelaa alaikäiset kakarat, kun eivät saa vielä kaljaa.
- blä
mitään tikkaa kirjoitti:
heitetä, kun kukaan ei pysy pystyssä. Bilistä pelaa alaikäiset kakarat, kun eivät saa vielä kaljaa.
sano yks baari porvoos mis ei oo ikinä käyny ala-ikäisiä? ainahan ne tunkee sisään.
- örveltämistä
mitään tikkaa kirjoitti:
heitetä, kun kukaan ei pysy pystyssä. Bilistä pelaa alaikäiset kakarat, kun eivät saa vielä kaljaa.
Ei voi oikein seurustelemiseksi sanoa sitä huutamista ja rääkymistä mitä krouvissa on. Ja kyyppäri vielä vittuilee asiakkailleen. Kiitos ei !
- jii
örveltämistä kirjoitti:
Ei voi oikein seurustelemiseksi sanoa sitä huutamista ja rääkymistä mitä krouvissa on. Ja kyyppäri vielä vittuilee asiakkailleen. Kiitos ei !
ei sitä huutamista ja rääkymistä aina oo krouvissa. ja missä tyypillisessä räkälöissä ei oo huutamista? menkää sit muualle diivailemaan jos ette kestä semmost.
- vaan
mitään tikkaa kirjoitti:
heitetä, kun kukaan ei pysy pystyssä. Bilistä pelaa alaikäiset kakarat, kun eivät saa vielä kaljaa.
alaikäiset ei kyllä pelaa 22.00 jälkeen ku niitä ei silloin siellä ole.
- tottako
vaan kirjoitti:
alaikäiset ei kyllä pelaa 22.00 jälkeen ku niitä ei silloin siellä ole.
Onko tosiaan kellonaika alaikäisille? Eikö ole vaarana, että koko paikka tyhjenee kymmenen jälkeen.
- ...
tottako kirjoitti:
Onko tosiaan kellonaika alaikäisille? Eikö ole vaarana, että koko paikka tyhjenee kymmenen jälkeen.
- tuli varmasti
... kirjoitti:
päivän paras. Pub ja ravintola!!!!!! Kyllä voi jollain jotain päässä ja paljon, enkä tarkoita älyä. Voi elämän kevät!!!! Katsokaa ihmeessä noi kotisivut, ennen kaikkea ruotsinkielinen ruokalista.
Just tuli radiouutisissa juttu, että ensimmäiset oikeudenkäynnit totuutta vääristelevistä mainoksista on käynnissä. Tässä olisi loistava ehdokas. - paskaa
tuli varmasti kirjoitti:
päivän paras. Pub ja ravintola!!!!!! Kyllä voi jollain jotain päässä ja paljon, enkä tarkoita älyä. Voi elämän kevät!!!! Katsokaa ihmeessä noi kotisivut, ennen kaikkea ruotsinkielinen ruokalista.
Just tuli radiouutisissa juttu, että ensimmäiset oikeudenkäynnit totuutta vääristelevistä mainoksista on käynnissä. Tässä olisi loistava ehdokas.Näsin krouvilta voi näköjään odottaa mitä tahansa paskaa. Todella mautonta, ihmisten aliarvioimista. Alle kouluikäisetkin tietävät, että krouvi on se paikka missä kaljaveikot ja huonommat ihmiset käyvät.
- näin on
paskaa kirjoitti:
Näsin krouvilta voi näköjään odottaa mitä tahansa paskaa. Todella mautonta, ihmisten aliarvioimista. Alle kouluikäisetkin tietävät, että krouvi on se paikka missä kaljaveikot ja huonommat ihmiset käyvät.
asia. Näsiläisenä on oppinu pyytämään, että lapset kiertää mestan kaukaa.
- puhutaan asiaa
näin on kirjoitti:
asia. Näsiläisenä on oppinu pyytämään, että lapset kiertää mestan kaukaa.
Näsiläisille ihmisille on tavattoman ikävää, että Näsin Krouvin kaltainen paikka on keskellä asumalähiötä. Kova meteli häiritsee lähellä asuvia, humalaiset ihmiset hoippuvat ja häiriköivät lapsia ja muita kaduilla liikkuvia.
- ettäs
puhutaan asiaa kirjoitti:
Näsiläisille ihmisille on tavattoman ikävää, että Näsin Krouvin kaltainen paikka on keskellä asumalähiötä. Kova meteli häiritsee lähellä asuvia, humalaiset ihmiset hoippuvat ja häiriköivät lapsia ja muita kaduilla liikkuvia.
Se sika kaiken lisäksi saa hyvää palkkaa ajaa uusilla autoilla asuu uudessa talossa .. ostelee uusia puhelimia ostelee taulu telkkareita ja kaikkea muuta kivaa ... kyl oisin mäkin kade...
- ääää
ettäs kirjoitti:
Se sika kaiken lisäksi saa hyvää palkkaa ajaa uusilla autoilla asuu uudessa talossa .. ostelee uusia puhelimia ostelee taulu telkkareita ja kaikkea muuta kivaa ... kyl oisin mäkin kade...
siis kuka?
- lisäksi
ääää kirjoitti:
siis kuka?
Floridaan se kyyppari menossa laittoi kakarat teneriffalle... sil menee tosi heikosti..
- nää
lisäksi kirjoitti:
Floridaan se kyyppari menossa laittoi kakarat teneriffalle... sil menee tosi heikosti..
jutut jotenkin erikoisia?? Kai nyt jokainen reissaa. Ja ostaa ihan puheliMIA. Ja maksaahan taulutv ainakin tonnin! Vähän aikaa sitten naurettiin, kun joskus 70-luvulla ihailtiin tollasia nakkikioskin pitäjiä, kun ne lainarahalla osteli saabeja. Ja sit komeet kuperkeikat.
- nyt vaan
lisäksi kirjoitti:
Floridaan se kyyppari menossa laittoi kakarat teneriffalle... sil menee tosi heikosti..
niitä nakkejas spurguille äläkä esitä täällä mitään johtajaa, kevyt pelle sä oot
- Ajattelijat
ettäs kirjoitti:
Se sika kaiken lisäksi saa hyvää palkkaa ajaa uusilla autoilla asuu uudessa talossa .. ostelee uusia puhelimia ostelee taulu telkkareita ja kaikkea muuta kivaa ... kyl oisin mäkin kade...
näin sivusta seuranneena on ilo lukea kuinka suuret ja viisaat miehet ja naiset kirjoittavat älykkäitä mielipiteitään.. Ilolla niitä lukevat kaikki ja luulen että Krouvin poppoo on iloinen että aiheuttaa keskustelu.. ei kait meistä taviksista kukaan viitsisi edes kirjoittaa ja se suuruudestamme kertokoon että anonyymeinä kirjoitellaan.. Väittäisin et jos " Kyyppäri" laittaisi mielipiteensä tänne kirjoittaisi hän omalla nimellään...
Hattua siis munattomille nostakaamme.. - Katkkos??
nää kirjoitti:
jutut jotenkin erikoisia?? Kai nyt jokainen reissaa. Ja ostaa ihan puheliMIA. Ja maksaahan taulutv ainakin tonnin! Vähän aikaa sitten naurettiin, kun joskus 70-luvulla ihailtiin tollasia nakkikioskin pitäjiä, kun ne lainarahalla osteli saabeja. Ja sit komeet kuperkeikat.
Muistakaa se nyt et se on vain duunari.... miten duunari konkan tekee.... Sen isukki vasta 10v. pyörittänyt paikkaa... Ja nyt ekstempore nurin.. huh huh.. Viisaita puhutte ja mietitte..
- ja kerro
Ajattele...
Olet aikaansaanut kaikkien aikojen luetuimman ketjun PORVOOSTA....
Krouvi ei parempaa mainosta voisi toivoa..
KIITOS
T: KANTIS- Moka
Siis kamppulasta on luettu vieläkin enemmän mutta keskustelu alkanut jo 13 joulukuuta ja te olette aikaan saaneet läehes 7000 lukukertaa VIIKOSSA... OLETTE ANSAINNEET TODELLA ISOT KIITOKSET.. KIITOS VIELÄ KERRAN JA JATKAKAA HYVÄÄ TYÖTÄ..
T: KANTIS - kuvitella
Moka kirjoitti:
Siis kamppulasta on luettu vieläkin enemmän mutta keskustelu alkanut jo 13 joulukuuta ja te olette aikaan saaneet läehes 7000 lukukertaa VIIKOSSA... OLETTE ANSAINNEET TODELLA ISOT KIITOKSET.. KIITOS VIELÄ KERRAN JA JATKAKAA HYVÄÄ TYÖTÄ..
T: KANTISettä Krouvin kantiksista suurin osa on Kamppulasta. Ei Krouvi mitään mainosta tarvitse, aina löytyy näitä räkälätyyppejä, joille ainoa kriteeri paikan valintaan on bissen hinta. Kun kävin Krouvissa eka kerran noin 5 v. sitten, ehdin olla tiskillä ehkä 5 min. niin eikös yks elähtäny emäntä tuli pummaamaan markkaa, että sais kaljapullon. Oli tiedustellut ekaks tuopin hintaa, mutta totes, että pulloon olis helpompi pummata loput. Todellinen pubi.
- taso..
kuvitella kirjoitti:
että Krouvin kantiksista suurin osa on Kamppulasta. Ei Krouvi mitään mainosta tarvitse, aina löytyy näitä räkälätyyppejä, joille ainoa kriteeri paikan valintaan on bissen hinta. Kun kävin Krouvissa eka kerran noin 5 v. sitten, ehdin olla tiskillä ehkä 5 min. niin eikös yks elähtäny emäntä tuli pummaamaan markkaa, että sais kaljapullon. Oli tiedustellut ekaks tuopin hintaa, mutta totes, että pulloon olis helpompi pummata loput. Todellinen pubi.
Kamppulalaisista tuntuu kuin vieraaseen kaupunkiin pääsisi, kun menee Näsin krouviin. Taksiin ei oo varaa, mutta kun kävelee, niin pääsee hetkeksi pois Gammelbackasta.
- mainosta
Suurin osa on täällä kyllä Krouvia vastaan. Jos se on teidän mielestä hyvää mainosta, niin pitäkää hyvänänne.
- Nimetön
mainosta kirjoitti:
Suurin osa on täällä kyllä Krouvia vastaan. Jos se on teidän mielestä hyvää mainosta, niin pitäkää hyvänänne.
Meinaan tän jälkeen niitä innokkaita tulijoita riittää,paitsi tää yks kellä on vieläkin markkoja liian vähän...
pummit pyytää pari euroo nykyään! - Pirua.
taso.. kirjoitti:
Kamppulalaisista tuntuu kuin vieraaseen kaupunkiin pääsisi, kun menee Näsin krouviin. Taksiin ei oo varaa, mutta kun kävelee, niin pääsee hetkeksi pois Gammelbackasta.
Sä tähäkin sotket kamppulan,jo on merkillistä
kun ei me saada edes kävellä.Kyllä mekin
halutaan liikkua,heti te paskapäät tuomitsette
sen varatomuudeksi. - vaan
Nimetön kirjoitti:
Meinaan tän jälkeen niitä innokkaita tulijoita riittää,paitsi tää yks kellä on vieläkin markkoja liian vähän...
pummit pyytää pari euroo nykyään!Kato nimetön on tänään hereillä keskellä päivää, viimeksi se kävi kehumassa krouvia keskellä yötä monen viestin voimin.
- on.....
mainosta kirjoitti:
Suurin osa on täällä kyllä Krouvia vastaan. Jos se on teidän mielestä hyvää mainosta, niin pitäkää hyvänänne.
Paskaläävä, siinä teille parasta mainosta.
- krouvilaisilla
on..... kirjoitti:
Paskaläävä, siinä teille parasta mainosta.
Näsin krouvin porukalla on ainakin positiivista ajattelua. Kehuvat parhaaksi mainokseksi sitä kun paikkaa haukkutaan persläveksi.
- krouville
krouvilaisilla kirjoitti:
Näsin krouvin porukalla on ainakin positiivista ajattelua. Kehuvat parhaaksi mainokseksi sitä kun paikkaa haukkutaan persläveksi.
Krouvilaisten päät alkaa pehmetä liiasta kaljan juonnista.
- ei tosissaan
krouville kirjoitti:
Krouvilaisten päät alkaa pehmetä liiasta kaljan juonnista.
voi olla tyytyväinen näsin krouviin.jotkut ihmiset on ajautuneet siihen pisteeseen, ettei millään ole väliä. silloin näsin krouvi ja ihmiset siellä riittää. se ei ole paljon.
- mielestä
ei tosissaan kirjoitti:
voi olla tyytyväinen näsin krouviin.jotkut ihmiset on ajautuneet siihen pisteeseen, ettei millään ole väliä. silloin näsin krouvi ja ihmiset siellä riittää. se ei ole paljon.
tollaset mestat pitäis laittaa jonnekin Kamppulaan tai muualle pois ihmisten silmistä. Johan tollanen laskee asunnon arvoa ja vituttaa katella, kun yhdet kaataa fattan rahoja kurkusta alas. Ai niin todellisuudessahan mä oon kateellinen "ökyrikkaalle" omistajalle.
- myös kateellinen
mielestä kirjoitti:
tollaset mestat pitäis laittaa jonnekin Kamppulaan tai muualle pois ihmisten silmistä. Johan tollanen laskee asunnon arvoa ja vituttaa katella, kun yhdet kaataa fattan rahoja kurkusta alas. Ai niin todellisuudessahan mä oon kateellinen "ökyrikkaalle" omistajalle.
Kun ei voi kuulemma mielipidettä kertoa olematta kateellinen rikkaalle räkälänpitäjälle, mutta samaa mieltä edellisen kanssa. Kamppula olisi sopiva paikka krouville, menisi samalla kaikki näsiläiset kusipääjuopot mukana.
- blääh
myös kateellinen kirjoitti:
Kun ei voi kuulemma mielipidettä kertoa olematta kateellinen rikkaalle räkälänpitäjälle, mutta samaa mieltä edellisen kanssa. Kamppula olisi sopiva paikka krouville, menisi samalla kaikki näsiläiset kusipääjuopot mukana.
mitä vittua te jankutatte et krouvis on nii paljon pummeja? kaikissa porvoon baareissa on pummeja ja dokuja ja alaikäisiä. se ei koske vaan krouvia.
- blajj
blääh kirjoitti:
mitä vittua te jankutatte et krouvis on nii paljon pummeja? kaikissa porvoon baareissa on pummeja ja dokuja ja alaikäisiä. se ei koske vaan krouvia.
eihän krouvista saa ruokaa enää.
- JOKU VAAN
mielestä kirjoitti:
tollaset mestat pitäis laittaa jonnekin Kamppulaan tai muualle pois ihmisten silmistä. Johan tollanen laskee asunnon arvoa ja vituttaa katella, kun yhdet kaataa fattan rahoja kurkusta alas. Ai niin todellisuudessahan mä oon kateellinen "ökyrikkaalle" omistajalle.
EIHÄN SINNE PÄIN EDES TARVITSEE KATSOA VOI KÄYDÄ ISO ISO MUTKA KUN SE ON NIIN PAHA RÄKÄLÄ!!!!EI TARVITSEE MENNÄ KATSOMAAN PUMMEJA TAI JUOPOT.....ETSIKÖÖN KAIKKI OMAT PAIKAT MISSÄ TYKKÄÄ OLLA JA VIIHTYY......ONHAN KESKUSTASSA VAIKKA PUISTOT MISSÄ VOI ISTUA JA SIELLÄ EI OO KETÄÄN ÖKYRIKAS OMISTAJA EIKÄ PUMMEJA EIKÄ JUOPPOJA KUKA TÄÄLLÄ NYT OIKEIN ISO PELLE ON
- oireet
JOKU VAAN kirjoitti:
EIHÄN SINNE PÄIN EDES TARVITSEE KATSOA VOI KÄYDÄ ISO ISO MUTKA KUN SE ON NIIN PAHA RÄKÄLÄ!!!!EI TARVITSEE MENNÄ KATSOMAAN PUMMEJA TAI JUOPOT.....ETSIKÖÖN KAIKKI OMAT PAIKAT MISSÄ TYKKÄÄ OLLA JA VIIHTYY......ONHAN KESKUSTASSA VAIKKA PUISTOT MISSÄ VOI ISTUA JA SIELLÄ EI OO KETÄÄN ÖKYRIKAS OMISTAJA EIKÄ PUMMEJA EIKÄ JUOPPOJA KUKA TÄÄLLÄ NYT OIKEIN ISO PELLE ON
Tämä on ihan varma tapaus. Liikaa alkoholia vuosikymmenet, ei rauhallisia yöunia, ei kotia, ei työtä. Ei kukaan tykkää olla krouvissa, saati sitten viihdy, joillekin se on vaan ainut paikka. Sääliksi käy.
- ja sekin
oireet kirjoitti:
Tämä on ihan varma tapaus. Liikaa alkoholia vuosikymmenet, ei rauhallisia yöunia, ei kotia, ei työtä. Ei kukaan tykkää olla krouvissa, saati sitten viihdy, joillekin se on vaan ainut paikka. Sääliksi käy.
realiteetti on kadonnut, että Näsissä pääasiassa asutaan. Ja on asuttu kauan ennen kuin tämä nk. vanhin porvoolainen ravintola on siinä sortumatta pysynyt.
- Nimetön
vaan kirjoitti:
Kato nimetön on tänään hereillä keskellä päivää, viimeksi se kävi kehumassa krouvia keskellä yötä monen viestin voimin.
Oisko se kännissä päivälläkin...hui
- huhhui
mielestä kirjoitti:
tollaset mestat pitäis laittaa jonnekin Kamppulaan tai muualle pois ihmisten silmistä. Johan tollanen laskee asunnon arvoa ja vituttaa katella, kun yhdet kaataa fattan rahoja kurkusta alas. Ai niin todellisuudessahan mä oon kateellinen "ökyrikkaalle" omistajalle.
sen huomaa et oot!
- KIINNOSTAVIN
TE IHMETTELETTE , ETTÄ ON POSITIIVISTA PORUKKAA KUN OTTAVAT POSITIIVISESTI NÄMÄ HAUKUT.. EIHÄN HAUKKUMISESSA MITÄÄN VIKAA OLE , SE KASVATTAA NIIDEN KOHTEEKSI JOUTUNEITA.. JA KRITIIKKI JOS SE RAKENTAVAA ON AINA OLLUT TERVE TULLUTTA JOKA PAIKKAAN JA MONESSA PAIKASSA OIKEASTA KRITIIKISTÄ MIKÄLI SE TARPEAKSI RAKENTAVAA PALKITAAN SEN ESILLE TUOJA. MUTTA TÄSSÄ TAPAUKSESSA KRITIIKKI EI VIELÄ OLE KEHITTYNYT RAKENTAVAKSI VAAN AINOASTAAN HAUKKUVAKSI. MIKÄ SEKIN ON OIKEIN.
MUTTA KIITOLLISUUS JOHTUU SIITÄ, ETTÄ MUITAKIN PORVOOLAISIA KUPPILOITA, RÄKÄLÖITÄ TAI IHAN MIKSI NIITÄ KUTSUA HALUATTE ON TÄÄLLÄ KESKUSTELUSSA OLLUT, MUTTA MINKÄÄN MUUN PAIKAN LUKIJAMÄÄRÄT EIVÄT OLE PÄÄSSEET LÄHELLEKKÄÄN KROUVIN VASTAAVAA. SIIS KROUVI ON PORVOON YLIVOIMAISESTI KIINNOSTAVIN PAIKKA.
JA KIITOS SIITÄ KUULUU TEILLE OI RAKKAAT MOLLAAJAT ASIOIDEN ESILLE TUOJAT. KYLLÄ MAAILMAAN SANOJA MAHTUU. MUTTA KUKA ON SE JOKA USKALTAA MIELIPITEITÄÄN OMALLA NIMELLÄ SANOA ON MIES/ NAINEN. KAIKKI MUU ON VAIN HUULIEN PORINAA. ILOISTA ILLAN JATKOA KAIKILLE KANSSA ELÄJILLE- itse..
No kerro itse puupää nimesi. Eihän kukaan kehtaa kertoa käyvänsä Näsin krouvissa. Johan siitä saa juopon maineen.
- Black cherry
TUOMINEN RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sanah
ei sitä omitajan käytöstä ymmärrä jos ei ole tyhmä tai muuten omituinen ,,,
- Painukaa
Voi hellantettat tentää teitä pikkutia ketäpoikatia! Ei teitän ole mikään pakko sinne krouviin mennä!!! Sanonpa nyt oman mielipiteeni krovista. Se on Porvoon ravintoloista ainot missä viihdyn. Siellä saa olla omaittensä kenenkää arvostelematta! Enkä tosiaan ole mikää juoppu! Perheellinen ihminen! Mutta silloin harvoin ku viihteellä olen ni tarkotukseni on vetää ja kunnon perseet! Inhoon itse lukio porukoita! Kaupungissa on tarpeexi snobi paikkoja ja itsensäesittely paikkoja! Pysykääki siellä te jotka ette uskalla olla omia itsejänne! Kukaa ei ole teitä näsin krouviin kutsunnu!!! Joten kerroitte hyvin selvästi kuinka kakaroita olette. Ja mitä vitun väliä sillä on onko omistaja mulkku vai ei! Ainakin minulle paukut tulee joka tapauksessa...en minä jaksa takertua siihen mitä omistajan elämä on...anteeksi..omistajan poika! Siinäkin paistaa juttu läpi pahasti että jaksatte haukkua ja arvostella muita ihmisiä. Itseäni ei ainakaa toisten elämä noin kovasti kiinnosta että sitä nettiin asti täytyy lähtee puimaan. Voi teitä kateellisia ihmisiä! Mutta siis...paikka on mielestäni hyvä! Nopea palvelu ja mukavat työntekijät takaavat viihtyvyyden! En siis ole niitä ihmisiä jotka kyttää toisiin pöytiin onko siellä vanhoja/nuoria/juoppoja vai mitä...itselleni riittää kun viihdytän itseäni...siis osaan nauttia siitä pelkästään että ylipäätään johonkin pääsen! Mutta joo...koittakaaha pitää kraka suorana ja hameet ojos ketäpoikatet ;)
- itseäsi
Painukaa kirjoitti:
Voi hellantettat tentää teitä pikkutia ketäpoikatia! Ei teitän ole mikään pakko sinne krouviin mennä!!! Sanonpa nyt oman mielipiteeni krovista. Se on Porvoon ravintoloista ainot missä viihdyn. Siellä saa olla omaittensä kenenkää arvostelematta! Enkä tosiaan ole mikää juoppu! Perheellinen ihminen! Mutta silloin harvoin ku viihteellä olen ni tarkotukseni on vetää ja kunnon perseet! Inhoon itse lukio porukoita! Kaupungissa on tarpeexi snobi paikkoja ja itsensäesittely paikkoja! Pysykääki siellä te jotka ette uskalla olla omia itsejänne! Kukaa ei ole teitä näsin krouviin kutsunnu!!! Joten kerroitte hyvin selvästi kuinka kakaroita olette. Ja mitä vitun väliä sillä on onko omistaja mulkku vai ei! Ainakin minulle paukut tulee joka tapauksessa...en minä jaksa takertua siihen mitä omistajan elämä on...anteeksi..omistajan poika! Siinäkin paistaa juttu läpi pahasti että jaksatte haukkua ja arvostella muita ihmisiä. Itseäni ei ainakaa toisten elämä noin kovasti kiinnosta että sitä nettiin asti täytyy lähtee puimaan. Voi teitä kateellisia ihmisiä! Mutta siis...paikka on mielestäni hyvä! Nopea palvelu ja mukavat työntekijät takaavat viihtyvyyden! En siis ole niitä ihmisiä jotka kyttää toisiin pöytiin onko siellä vanhoja/nuoria/juoppoja vai mitä...itselleni riittää kun viihdytän itseäni...siis osaan nauttia siitä pelkästään että ylipäätään johonkin pääsen! Mutta joo...koittakaaha pitää kraka suorana ja hameet ojos ketäpoikatet ;)
Sinä inhoat lukio porukoita, koska itseltäsi jäi koulut käymättä. Sen huomaa hyvin kirjoitus tavastasi. Oman itsensä oleminen ja kaatokännien vetäminen kertoo sinusta kaiken. Ei kukaan ole kateellinen Näsin krouvilaisille, on sinun omaa vainoharhaisuutta.
- Nimetön
itseäsi kirjoitti:
Sinä inhoat lukio porukoita, koska itseltäsi jäi koulut käymättä. Sen huomaa hyvin kirjoitus tavastasi. Oman itsensä oleminen ja kaatokännien vetäminen kertoo sinusta kaiken. Ei kukaan ole kateellinen Näsin krouvilaisille, on sinun omaa vainoharhaisuutta.
eiköhön tässä ole suurimmassa osassa yksi ja sama pelle kirjoittamassa,joku jota on loukattu tai heitetty pihalle!
Pipo pois päästä ja housut ylös ja armeijaan aikuistumaan. - juopulle
Painukaa kirjoitti:
Voi hellantettat tentää teitä pikkutia ketäpoikatia! Ei teitän ole mikään pakko sinne krouviin mennä!!! Sanonpa nyt oman mielipiteeni krovista. Se on Porvoon ravintoloista ainot missä viihdyn. Siellä saa olla omaittensä kenenkää arvostelematta! Enkä tosiaan ole mikää juoppu! Perheellinen ihminen! Mutta silloin harvoin ku viihteellä olen ni tarkotukseni on vetää ja kunnon perseet! Inhoon itse lukio porukoita! Kaupungissa on tarpeexi snobi paikkoja ja itsensäesittely paikkoja! Pysykääki siellä te jotka ette uskalla olla omia itsejänne! Kukaa ei ole teitä näsin krouviin kutsunnu!!! Joten kerroitte hyvin selvästi kuinka kakaroita olette. Ja mitä vitun väliä sillä on onko omistaja mulkku vai ei! Ainakin minulle paukut tulee joka tapauksessa...en minä jaksa takertua siihen mitä omistajan elämä on...anteeksi..omistajan poika! Siinäkin paistaa juttu läpi pahasti että jaksatte haukkua ja arvostella muita ihmisiä. Itseäni ei ainakaa toisten elämä noin kovasti kiinnosta että sitä nettiin asti täytyy lähtee puimaan. Voi teitä kateellisia ihmisiä! Mutta siis...paikka on mielestäni hyvä! Nopea palvelu ja mukavat työntekijät takaavat viihtyvyyden! En siis ole niitä ihmisiä jotka kyttää toisiin pöytiin onko siellä vanhoja/nuoria/juoppoja vai mitä...itselleni riittää kun viihdytän itseäni...siis osaan nauttia siitä pelkästään että ylipäätään johonkin pääsen! Mutta joo...koittakaaha pitää kraka suorana ja hameet ojos ketäpoikatet ;)
Vai vielä perheellinen. Vaimo ja lapset on varmaan hirveen ylpeitä, kun isi lähtee krouviin ottamaan perskännit.
- opiskelija
juopulle kirjoitti:
Vai vielä perheellinen. Vaimo ja lapset on varmaan hirveen ylpeitä, kun isi lähtee krouviin ottamaan perskännit.
no voivoi. mä oon koulussa, käyn töissä, en ole alaikäinen, enkä pummi, juoppo tai spurgu. käyn krouvissa melkein joka päivä. hyvä meininki vaik menis keskellä päivää sinne, istumaan, pelaamaan ja juoda kahvit kavereitten kaa. sitäpaitsi se on hyvä paikka aloitella viikonloppusin.
(nyt joku ihan salee väittää mua juopoks tai vanhalle pummiakalle. käy teitä sääli.) - ei ole elämää
opiskelija kirjoitti:
no voivoi. mä oon koulussa, käyn töissä, en ole alaikäinen, enkä pummi, juoppo tai spurgu. käyn krouvissa melkein joka päivä. hyvä meininki vaik menis keskellä päivää sinne, istumaan, pelaamaan ja juoda kahvit kavereitten kaa. sitäpaitsi se on hyvä paikka aloitella viikonloppusin.
(nyt joku ihan salee väittää mua juopoks tai vanhalle pummiakalle. käy teitä sääli.)Lopeta ihmeessä se krouvissa käyminen, jos hiukankin ajattelet tulevaisuuttasi. Hanki itsellesi elämä.
- hyvä...
opiskelija kirjoitti:
no voivoi. mä oon koulussa, käyn töissä, en ole alaikäinen, enkä pummi, juoppo tai spurgu. käyn krouvissa melkein joka päivä. hyvä meininki vaik menis keskellä päivää sinne, istumaan, pelaamaan ja juoda kahvit kavereitten kaa. sitäpaitsi se on hyvä paikka aloitella viikonloppusin.
(nyt joku ihan salee väittää mua juopoks tai vanhalle pummiakalle. käy teitä sääli.)Opiskelijapojat juomassa kahvia. Vai hyvä meininki. Aikuisista ei sitten selvin päin olekaan muuta kun pari taksikuskia.
- ole (edes)
Painukaa kirjoitti:
Voi hellantettat tentää teitä pikkutia ketäpoikatia! Ei teitän ole mikään pakko sinne krouviin mennä!!! Sanonpa nyt oman mielipiteeni krovista. Se on Porvoon ravintoloista ainot missä viihdyn. Siellä saa olla omaittensä kenenkää arvostelematta! Enkä tosiaan ole mikää juoppu! Perheellinen ihminen! Mutta silloin harvoin ku viihteellä olen ni tarkotukseni on vetää ja kunnon perseet! Inhoon itse lukio porukoita! Kaupungissa on tarpeexi snobi paikkoja ja itsensäesittely paikkoja! Pysykääki siellä te jotka ette uskalla olla omia itsejänne! Kukaa ei ole teitä näsin krouviin kutsunnu!!! Joten kerroitte hyvin selvästi kuinka kakaroita olette. Ja mitä vitun väliä sillä on onko omistaja mulkku vai ei! Ainakin minulle paukut tulee joka tapauksessa...en minä jaksa takertua siihen mitä omistajan elämä on...anteeksi..omistajan poika! Siinäkin paistaa juttu läpi pahasti että jaksatte haukkua ja arvostella muita ihmisiä. Itseäni ei ainakaa toisten elämä noin kovasti kiinnosta että sitä nettiin asti täytyy lähtee puimaan. Voi teitä kateellisia ihmisiä! Mutta siis...paikka on mielestäni hyvä! Nopea palvelu ja mukavat työntekijät takaavat viihtyvyyden! En siis ole niitä ihmisiä jotka kyttää toisiin pöytiin onko siellä vanhoja/nuoria/juoppoja vai mitä...itselleni riittää kun viihdytän itseäni...siis osaan nauttia siitä pelkästään että ylipäätään johonkin pääsen! Mutta joo...koittakaaha pitää kraka suorana ja hameet ojos ketäpoikatet ;)
sitä lukiota käynyt. Ymmärrän hyvän,joudut itse viihdyttämään itseäsi.
- ero vireillä
ole (edes) kirjoitti:
sitä lukiota käynyt. Ymmärrän hyvän,joudut itse viihdyttämään itseäsi.
Kyllä on perheellä sunkin kanssa kestämistä.
- eppu
ole (edes) kirjoitti:
sitä lukiota käynyt. Ymmärrän hyvän,joudut itse viihdyttämään itseäsi.
ei mihinkään
- nyt löytyi
eppu kirjoitti:
ei mihinkään
sivityksen asiantuntija. Voin kertoa sinulle, että lukio valmistaa ihmisen yliopisto- ja korkeakouluopiskeluun. Sinä tietysti haluaisit, että lääkäri joka sinua tutkii, opettaja joka sinua opetti tai juristi joka töppäilyjäsi puolustaa olisikin käynyt amiksen.
- Nalleriina81
Te jotka niin kovasti morkkaatte Näsin Krouvia, oletteko niin idiootteja että käytte silti paikassa josta ette tykkää? Ja jos ette käy niin miksi paikka niin kovasti häiritsee?
Käyn itse krouvissa pari kertaa kuukaudessa, Pete pitää loistavan karaoken, OMISTAJA on hyvä tyyppi jos vaan asiakkaalla on edes jonkinlaista huumorintajua. Yvonne ja Miia ylimukavia tarjoilijoita. Krouviin voipi mennä ikään tai ulkonäköön katsomatta. Meillä on ollut monet todella hauskat illat siellä, viimeksi myös saunottiin 30-vuotis synttäreiden merkeissä. Jotta haukkujat, menkää pikkasen itteenne ja kysykää että johtuisiko omasta suvaitsemattomuudesta ja huumorintajuttomuudesta että ette paikasta pidä?- siitä
muuta ongelmaa ole kuin ympäristöhaitta.
- Nalleriina81
Jos sulta vaan löytyy huumorintajua ja taito pitää hauskaa rennossa meiningissä niin sinne vaan. Itse 24 ja krouvi on lempparipaikka :) Krouvissa yleensä aloitellaan ja sit giguun.
Pete pitää ihanan karaoken!!- pikku-
Pikku pilluriinat on kyllä pahinta mitä krouvissa on. Ollaan niin naisia, kun on lähdetty tyttöjen kanssa viihteelle. Katsokaa niitä vanhoja juoppoakkoja mitä krouvissa on, siinä teille tulevaisuuden näkymät.
- on vielä
pikku- kirjoitti:
Pikku pilluriinat on kyllä pahinta mitä krouvissa on. Ollaan niin naisia, kun on lähdetty tyttöjen kanssa viihteelle. Katsokaa niitä vanhoja juoppoakkoja mitä krouvissa on, siinä teille tulevaisuuden näkymät.
Nuoret tytöt kirjoittelee jotain huumorintajusta ja suvaitsevaisuudesta. Sulla ei ole vielä elämän kokemusta, jonka perusteella voit sanoa jotain suvaitsevuudesta. Katsotaan sen jälkeen, kun joku kusipää kaataa kaljat tai oksentaa sun päälle krouvissa. Riittääkö huumorintaju ?
- Nalleriina81
on vielä kirjoitti:
Nuoret tytöt kirjoittelee jotain huumorintajusta ja suvaitsevaisuudesta. Sulla ei ole vielä elämän kokemusta, jonka perusteella voit sanoa jotain suvaitsevuudesta. Katsotaan sen jälkeen, kun joku kusipää kaataa kaljat tai oksentaa sun päälle krouvissa. Riittääkö huumorintaju ?
ja siis tuotahan ei voi tapahtua kuin näsin krouvissa koska tässä keskustelussa negatiivinen palaute koskee nimenomaista paikkaa? Pahempaa kohtelua olen kyllä saanut muissa paikoissa kuin krouvissa.. koettelin näköjään sun huumorintajua kirjoituksella. Mutta kuten sanoin, jos paikka häiritsee niin älä käy siellä :)
- Nalleriina81
pikku- kirjoitti:
Pikku pilluriinat on kyllä pahinta mitä krouvissa on. Ollaan niin naisia, kun on lähdetty tyttöjen kanssa viihteelle. Katsokaa niitä vanhoja juoppoakkoja mitä krouvissa on, siinä teille tulevaisuuden näkymät.
Naiseuttahan me sinne todistelemaan lähdetäänkin, ei hauskaa pitämään.. jeach right. Kiva kun sanotaan välillä nuoreksi :) Se että 2 kertaa kuukaudessa käyn krouvissa viihteellä, tekee siis minusta juoppoakan, joita ei ole miiisssään muualla kuin vaan pahassa krouvissa.. voi hellanlettas. Kylläpä sain sinut tuohtumaan, kirjoituksestasi päätellen et kovin kypsä ole sinäkään, käytökselläsi ainakaan, vaikka oletkin liian arvokas ihminen krouviin.
- kUkA
pikku- kirjoitti:
Pikku pilluriinat on kyllä pahinta mitä krouvissa on. Ollaan niin naisia, kun on lähdetty tyttöjen kanssa viihteelle. Katsokaa niitä vanhoja juoppoakkoja mitä krouvissa on, siinä teille tulevaisuuden näkymät.
MIKÄKÖHÄN HENKILÖKOHTANEN KATKERUUS SULLA ON KROUVIA VASTAAN? ET VARMAAN JOSKUS OO PÄÄSSY SISÄÄ TAI SULLE EI OO MYYTY.. TAI TARJOILIJA TAI JOKU MUU EI OO ANTANU PUHELIN NUMEROAAN NOIN RUMALLE JÄTKÄLLE. EIKÄ IHME KU NÄYTTÄÄ OLEVAN NII JULMETUN TYHMÄ IHMINENKI VIELLÄ. SAMA JÄTKÄHÄN TÄÄLLÄ VASTAA KAIKKIEN KYSYMYKSIIN JA TASAN YKSI JA SAMA IHMINEN HAUKKUU PAIKKAA.. KYLLÄ SEN TOSTA KIRJOTUS TAVASTAKIN HUOMAA JO. VÄHÄN SUO OTTAA PÄÄHÄN KU SULLE OLLAA OLTU NIIIIN "ILKEITÄ´" KROUVISSA... YHYYYYYY.. SNIF SNIF.. ITKE NYT IHAN KUNNOLLA KU KERRAN ITKETTÄÄ.. HYVÄ SUN ON TÄÄLLÄ VALITTAA KU ET USKALLA TULLA SUORAANKAA VALITTAMAA ET PAIKKA ON IHAN PASKA JNE. JNE. VITUN PÄSSI!!!!!!
- naiselleni
Nalleriina81 kirjoitti:
Naiseuttahan me sinne todistelemaan lähdetäänkin, ei hauskaa pitämään.. jeach right. Kiva kun sanotaan välillä nuoreksi :) Se että 2 kertaa kuukaudessa käyn krouvissa viihteellä, tekee siis minusta juoppoakan, joita ei ole miiisssään muualla kuin vaan pahassa krouvissa.. voi hellanlettas. Kylläpä sain sinut tuohtumaan, kirjoituksestasi päätellen et kovin kypsä ole sinäkään, käytökselläsi ainakaan, vaikka oletkin liian arvokas ihminen krouviin.
Loppuuko suvaitsevaisuus, vai onko sulla suvaitsevaisuutta niin kauan, kun ihmiset sun ympärillä on samaa mieltä kuin sinä itse. Näsin krouvi on räkälä, jos tykkäät käydä, niin siitä vaan.
- C81
on vielä kirjoitti:
Nuoret tytöt kirjoittelee jotain huumorintajusta ja suvaitsevaisuudesta. Sulla ei ole vielä elämän kokemusta, jonka perusteella voit sanoa jotain suvaitsevuudesta. Katsotaan sen jälkeen, kun joku kusipää kaataa kaljat tai oksentaa sun päälle krouvissa. Riittääkö huumorintaju ?
yleensäkin sitä paikkaa, jossa sinulle jotain tapahtuu. Eiköhän lähinnä ole sen ihmisen syy, joka toisen päälle oksentaa tms.
Jos samanlainen tapahtuma tapahtuu omassa kantapaikassasi, niin haukutko senkin paikan täällä lyttyyn?
Itse käyn Näsin Krouvissa sekä kahvilla ystävieni kanssa sekä myöskin iltaa viettämässä. Kyllä olen saanut "ehdotuksia" limaisilta yms. miehiltä, mutta olen saanut näitä "ehdotuksia" myös samalla tavoin muissa paikoissa.
Eilen Krouvissa näkyi nuoria naisia, miehiä ja olipa ainakin yhdellä miehillä puku päällä.
Minusta Krouvissa on mukavan letkeä tunnelma, mutta kaikillehan se ei sovi. Ei yksi paikka voi miellyttää kaikkia. Se on vain tosiasia. - Nalleriina81
naiselleni kirjoitti:
Loppuuko suvaitsevaisuus, vai onko sulla suvaitsevaisuutta niin kauan, kun ihmiset sun ympärillä on samaa mieltä kuin sinä itse. Näsin krouvi on räkälä, jos tykkäät käydä, niin siitä vaan.
Kyllä suvaitsevaisuutta riittää, enhän mä väitä oikeassa olevani, ilmaisen vaan mielipiteeni, jokaisella kai on siihen oikeus..?
Hyvää viikonloppua.. vältä krouvia :) - Nalleriina81
kUkA kirjoitti:
MIKÄKÖHÄN HENKILÖKOHTANEN KATKERUUS SULLA ON KROUVIA VASTAAN? ET VARMAAN JOSKUS OO PÄÄSSY SISÄÄ TAI SULLE EI OO MYYTY.. TAI TARJOILIJA TAI JOKU MUU EI OO ANTANU PUHELIN NUMEROAAN NOIN RUMALLE JÄTKÄLLE. EIKÄ IHME KU NÄYTTÄÄ OLEVAN NII JULMETUN TYHMÄ IHMINENKI VIELLÄ. SAMA JÄTKÄHÄN TÄÄLLÄ VASTAA KAIKKIEN KYSYMYKSIIN JA TASAN YKSI JA SAMA IHMINEN HAUKKUU PAIKKAA.. KYLLÄ SEN TOSTA KIRJOTUS TAVASTAKIN HUOMAA JO. VÄHÄN SUO OTTAA PÄÄHÄN KU SULLE OLLAA OLTU NIIIIN "ILKEITÄ´" KROUVISSA... YHYYYYYY.. SNIF SNIF.. ITKE NYT IHAN KUNNOLLA KU KERRAN ITKETTÄÄ.. HYVÄ SUN ON TÄÄLLÄ VALITTAA KU ET USKALLA TULLA SUORAANKAA VALITTAMAA ET PAIKKA ON IHAN PASKA JNE. JNE. VITUN PÄSSI!!!!!!
Tuota mä sanoisin jo rohkeaksi oman mielipiteen ilmaisemiseksi. Thank juu!
Hyvää viikonloppua sulle! :) *smile* - nuolemaan
kUkA kirjoitti:
MIKÄKÖHÄN HENKILÖKOHTANEN KATKERUUS SULLA ON KROUVIA VASTAAN? ET VARMAAN JOSKUS OO PÄÄSSY SISÄÄ TAI SULLE EI OO MYYTY.. TAI TARJOILIJA TAI JOKU MUU EI OO ANTANU PUHELIN NUMEROAAN NOIN RUMALLE JÄTKÄLLE. EIKÄ IHME KU NÄYTTÄÄ OLEVAN NII JULMETUN TYHMÄ IHMINENKI VIELLÄ. SAMA JÄTKÄHÄN TÄÄLLÄ VASTAA KAIKKIEN KYSYMYKSIIN JA TASAN YKSI JA SAMA IHMINEN HAUKKUU PAIKKAA.. KYLLÄ SEN TOSTA KIRJOTUS TAVASTAKIN HUOMAA JO. VÄHÄN SUO OTTAA PÄÄHÄN KU SULLE OLLAA OLTU NIIIIN "ILKEITÄ´" KROUVISSA... YHYYYYYY.. SNIF SNIF.. ITKE NYT IHAN KUNNOLLA KU KERRAN ITKETTÄÄ.. HYVÄ SUN ON TÄÄLLÄ VALITTAA KU ET USKALLA TULLA SUORAANKAA VALITTAMAA ET PAIKKA ON IHAN PASKA JNE. JNE. VITUN PÄSSI!!!!!!
setäs kaks metrii pikää kyrpää, hinttari.
- kUkA
nuolemaan kirjoitti:
setäs kaks metrii pikää kyrpää, hinttari.
NO MUT NIIN MENENKIN.. JA TAAS SUO ITKETTÄÄ KU SUL EI OO EES KAKS METRII PITKÄÄ KYRPÄÄ, EIKÄ KETÄÄ KUKA SITÄ HALUAIS NUOLLA!!!!
- Nalleriina81
nuolemaan kirjoitti:
setäs kaks metrii pikää kyrpää, hinttari.
Voi ku oliki pahasti sanottu, uskalsit sitte ihan nimettömänä keskustelupalstalla kiroilla.. tais vähä kolahtaa kirjottelut :) Hengitä vähä ettei poksahda verisuoni päästä!
- menoa
kUkA kirjoitti:
NO MUT NIIN MENENKIN.. JA TAAS SUO ITKETTÄÄ KU SUL EI OO EES KAKS METRII PITKÄÄ KYRPÄÄ, EIKÄ KETÄÄ KUKA SITÄ HALUAIS NUOLLA!!!!
Krouvi on aika surkee mesta, mut sähän voit mennä sinne, surkee kun oot itsekin.
- Nalleriina81
menoa kirjoitti:
Krouvi on aika surkee mesta, mut sähän voit mennä sinne, surkee kun oot itsekin.
Onpas ihanan iloista porukkaa perjantaina...
ei surkea paikka tee surkeaksi.. jos ostat joskus porkkanoita niin muista varoa, susta voi tulla vaikka porkkana! *jaix*
Todellakin hyvää viikonloppua :) - suvaitsevaisuutta
Nalleriina81 kirjoitti:
Voi ku oliki pahasti sanottu, uskalsit sitte ihan nimettömänä keskustelupalstalla kiroilla.. tais vähä kolahtaa kirjottelut :) Hengitä vähä ettei poksahda verisuoni päästä!
Ei toi sun nimimerkkisi sua yhtään sen nimellisemmäksi tee.
- viikonloppua.
Nalleriina81 kirjoitti:
Onpas ihanan iloista porukkaa perjantaina...
ei surkea paikka tee surkeaksi.. jos ostat joskus porkkanoita niin muista varoa, susta voi tulla vaikka porkkana! *jaix*
Todellakin hyvää viikonloppua :)Tiedätkö mitä voisit porkkanalla tehdä?
- Nalleriina81
suvaitsevaisuutta kirjoitti:
Ei toi sun nimimerkkisi sua yhtään sen nimellisemmäksi tee.
ja olen väittänyt niin missä? En ole väittänyt todellakaan olevani muita parempi *tarkistaa kirjoituksiaan* kuka vaan voi kirjoittaa nimimerkillä! Hey.. relaa!
Hyvää viikonloppua sullekin :) - Nalleriina81
viikonloppua. kirjoitti:
Tiedätkö mitä voisit porkkanalla tehdä?
Nytkö aletaan kinata porkkanoista?
Raastaa, kuoria ja vaikka pilkkoa :D *WAU*
*smile* - C81
Nalleriina81 kirjoitti:
Nytkö aletaan kinata porkkanoista?
Raastaa, kuoria ja vaikka pilkkoa :D *WAU*
*smile*ja minä voisin vaikka kasvattaa niitä, jos vain sattuisi löytymään kasvimaa :)
Popsi popsi porkkanaa... :P - ihmettelen.
kUkA kirjoitti:
MIKÄKÖHÄN HENKILÖKOHTANEN KATKERUUS SULLA ON KROUVIA VASTAAN? ET VARMAAN JOSKUS OO PÄÄSSY SISÄÄ TAI SULLE EI OO MYYTY.. TAI TARJOILIJA TAI JOKU MUU EI OO ANTANU PUHELIN NUMEROAAN NOIN RUMALLE JÄTKÄLLE. EIKÄ IHME KU NÄYTTÄÄ OLEVAN NII JULMETUN TYHMÄ IHMINENKI VIELLÄ. SAMA JÄTKÄHÄN TÄÄLLÄ VASTAA KAIKKIEN KYSYMYKSIIN JA TASAN YKSI JA SAMA IHMINEN HAUKKUU PAIKKAA.. KYLLÄ SEN TOSTA KIRJOTUS TAVASTAKIN HUOMAA JO. VÄHÄN SUO OTTAA PÄÄHÄN KU SULLE OLLAA OLTU NIIIIN "ILKEITÄ´" KROUVISSA... YHYYYYYY.. SNIF SNIF.. ITKE NYT IHAN KUNNOLLA KU KERRAN ITKETTÄÄ.. HYVÄ SUN ON TÄÄLLÄ VALITTAA KU ET USKALLA TULLA SUORAANKAA VALITTAMAA ET PAIKKA ON IHAN PASKA JNE. JNE. VITUN PÄSSI!!!!!!
Juoppuhulluus alkaa saamaan aikaan vakavia kohtauksia, hirtä ittes niin sukusi pääsee vähemmällä.
- mielipuolta
ihmettelen. kirjoitti:
Juoppuhulluus alkaa saamaan aikaan vakavia kohtauksia, hirtä ittes niin sukusi pääsee vähemmällä.
Turha alkaa keuhkoon krouvin hyvistä puolista, niitä on kovin vähän.
- kUka
ihmettelen. kirjoitti:
Juoppuhulluus alkaa saamaan aikaan vakavia kohtauksia, hirtä ittes niin sukusi pääsee vähemmällä.
KYLLÄ MÄ VÄITTÄSIN ETTÄ OON USEEMMIN SELVINPÄIN KU SINÄ... ET JOS ITSE KÄRSIT JUOPPOHULLUUDESTA JA SUN TEKIS MIELI HIRTTÄÄ ITTES NI TEE NIIN, ÄLÄ TUU TÄNNE KITISEMÄÄN. VARMAAN SE ON KROUVIN VIKA ET SÄ OOT VAJAA IDIOOTTI.
- eppu
on vielä kirjoitti:
Nuoret tytöt kirjoittelee jotain huumorintajusta ja suvaitsevaisuudesta. Sulla ei ole vielä elämän kokemusta, jonka perusteella voit sanoa jotain suvaitsevuudesta. Katsotaan sen jälkeen, kun joku kusipää kaataa kaljat tai oksentaa sun päälle krouvissa. Riittääkö huumorintaju ?
hehhe
- tfyftyft
C81 kirjoitti:
ja minä voisin vaikka kasvattaa niitä, jos vain sattuisi löytymään kasvimaa :)
Popsi popsi porkkanaa... :Pftydr
- eppu
kUka kirjoitti:
KYLLÄ MÄ VÄITTÄSIN ETTÄ OON USEEMMIN SELVINPÄIN KU SINÄ... ET JOS ITSE KÄRSIT JUOPPOHULLUUDESTA JA SUN TEKIS MIELI HIRTTÄÄ ITTES NI TEE NIIN, ÄLÄ TUU TÄNNE KITISEMÄÄN. VARMAAN SE ON KROUVIN VIKA ET SÄ OOT VAJAA IDIOOTTI.
sitten päästään karaokeen ja vetämään perseet,löytäs vaan yhen lukiotyypin niin vois oksentaa sen päälle!
Ei vaan mä meen ottaa sinne pohjat ja sitten giggeliin kusemaan ohi pöntön ja laatat heitän lopuks ulko-ovelle,sit pikapippuriin kähmimään jotain vosua ja tilaamaan lisää oksennettavaa,maanataina taas lukioon sivistymään. - Kipakka
kUka kirjoitti:
KYLLÄ MÄ VÄITTÄSIN ETTÄ OON USEEMMIN SELVINPÄIN KU SINÄ... ET JOS ITSE KÄRSIT JUOPPOHULLUUDESTA JA SUN TEKIS MIELI HIRTTÄÄ ITTES NI TEE NIIN, ÄLÄ TUU TÄNNE KITISEMÄÄN. VARMAAN SE ON KROUVIN VIKA ET SÄ OOT VAJAA IDIOOTTI.
pässi olet
- vaan...
kUka kirjoitti:
KYLLÄ MÄ VÄITTÄSIN ETTÄ OON USEEMMIN SELVINPÄIN KU SINÄ... ET JOS ITSE KÄRSIT JUOPPOHULLUUDESTA JA SUN TEKIS MIELI HIRTTÄÄ ITTES NI TEE NIIN, ÄLÄ TUU TÄNNE KITISEMÄÄN. VARMAAN SE ON KROUVIN VIKA ET SÄ OOT VAJAA IDIOOTTI.
Hei, krouvi on auki. Miksi et menisi sinne, kaverisi varmaan odottaa.
- evvk2
vaan... kirjoitti:
Hei, krouvi on auki. Miksi et menisi sinne, kaverisi varmaan odottaa.
tiedoksi tyhmälle
- sama tyyppi...
kUka kirjoitti:
KYLLÄ MÄ VÄITTÄSIN ETTÄ OON USEEMMIN SELVINPÄIN KU SINÄ... ET JOS ITSE KÄRSIT JUOPPOHULLUUDESTA JA SUN TEKIS MIELI HIRTTÄÄ ITTES NI TEE NIIN, ÄLÄ TUU TÄNNE KITISEMÄÄN. VARMAAN SE ON KROUVIN VIKA ET SÄ OOT VAJAA IDIOOTTI.
Kehuu näsin krouvia koko ajan. Se ei ole löytänyt näppäimistöstä "caps lock" painiketta. Huristelee vaan isot päällä menemään ilman ajatuksen häivää.
- härkäpapu
C81 kirjoitti:
ja minä voisin vaikka kasvattaa niitä, jos vain sattuisi löytymään kasvimaa :)
Popsi popsi porkkanaa... :PKasvimaan voit vuokrata S-marketin vierestä,ota yhteys kaupungin toimistoon huhtikuulla.Ihan turha haukkua Krouvia, se on rauhallinen paikka päivisin lueskella lehtiä kahvitellen tai olusen ääressä, ei mitään häiriöitä.Jos iltaisin tai viikonloppuisin on häiriöö niin kuka ne aiheuttaa??Itse tollot huonosti käyttäytyvät ja laidoille kusevat asiakkaat,menkää nyt vaan itseenne.Ei henkilökuntakaan voi jatkuvasti juosta vessassa kusia pyyhkimässä,myydäkin täytyy.Karaoket on jees Petterin ansiosta ja tytöt ok myyjiä.Aion jatkossakin käydä lähikuppilassa kavereiden kanssa juttelemassa ja iltaa istumassa.Krouvissa käy tavallisia,hyväkäytöksisiä nuoria ja vanhoja aivan tarpeeksi voidakseni olla joukonjatkona.
- ten ole
evvk2 kirjoitti:
tiedoksi tyhmälle
Krouvi Näsi ei ole auki jouluaattona.
- älykkö
eppu kirjoitti:
sitten päästään karaokeen ja vetämään perseet,löytäs vaan yhen lukiotyypin niin vois oksentaa sen päälle!
Ei vaan mä meen ottaa sinne pohjat ja sitten giggeliin kusemaan ohi pöntön ja laatat heitän lopuks ulko-ovelle,sit pikapippuriin kähmimään jotain vosua ja tilaamaan lisää oksennettavaa,maanataina taas lukioon sivistymään.taas vauhdissa. Lopeta imppaaminen.
- erehtyä..
härkäpapu kirjoitti:
Kasvimaan voit vuokrata S-marketin vierestä,ota yhteys kaupungin toimistoon huhtikuulla.Ihan turha haukkua Krouvia, se on rauhallinen paikka päivisin lueskella lehtiä kahvitellen tai olusen ääressä, ei mitään häiriöitä.Jos iltaisin tai viikonloppuisin on häiriöö niin kuka ne aiheuttaa??Itse tollot huonosti käyttäytyvät ja laidoille kusevat asiakkaat,menkää nyt vaan itseenne.Ei henkilökuntakaan voi jatkuvasti juosta vessassa kusia pyyhkimässä,myydäkin täytyy.Karaoket on jees Petterin ansiosta ja tytöt ok myyjiä.Aion jatkossakin käydä lähikuppilassa kavereiden kanssa juttelemassa ja iltaa istumassa.Krouvissa käy tavallisia,hyväkäytöksisiä nuoria ja vanhoja aivan tarpeeksi voidakseni olla joukonjatkona.
Hullu-hellu innostunut vihannesten viljelyyn ja kaljan juontiin.
- tietoa..
sama tyyppi... kirjoitti:
Kehuu näsin krouvia koko ajan. Se ei ole löytänyt näppäimistöstä "caps lock" painiketta. Huristelee vaan isot päällä menemään ilman ajatuksen häivää.
Hemmo on Kamppulasta, yritä ymmärtää.
- sulle
sama tyyppi... kirjoitti:
Kehuu näsin krouvia koko ajan. Se ei ole löytänyt näppäimistöstä "caps lock" painiketta. Huristelee vaan isot päällä menemään ilman ajatuksen häivää.
heips! mä en ole vielä kehunut krouvia mut ihan ehdoton ykkönen porvoossa ! (en ole juoppo sen enempää ku sinäkään)
- heips,heips
sulle kirjoitti:
heips! mä en ole vielä kehunut krouvia mut ihan ehdoton ykkönen porvoossa ! (en ole juoppo sen enempää ku sinäkään)
Sulla ei todellakaan oo kauheen korkea vaatimustaso. Krouvi on kyllä sieltä huonoimmasta päästä.
- tasan
sulle kirjoitti:
heips! mä en ole vielä kehunut krouvia mut ihan ehdoton ykkönen porvoossa ! (en ole juoppo sen enempää ku sinäkään)
samaa mieltä: ykkösräkälä Povoossa (jollei Kamppulassa ole pahempaa, mutta sehän ei oo Porvoota) Nimi Krouvikin on niin syvältä, baitattu legendaarisesta Porvoon Krouvista, joka sentään oli jotain. Mutta krouvia, pubia, ravintolaa ja kahvilaa "tyylikkäästi" sekaisin. Käsittämätöntä, että kun aletaan myydä keppanaa vanhassa 70-luvun maitokaupassa, niin se muuttuu muka krouviksi. Toivottavasti siirtyy Kamppulaan.
- nimetön
tasan kirjoitti:
samaa mieltä: ykkösräkälä Povoossa (jollei Kamppulassa ole pahempaa, mutta sehän ei oo Porvoota) Nimi Krouvikin on niin syvältä, baitattu legendaarisesta Porvoon Krouvista, joka sentään oli jotain. Mutta krouvia, pubia, ravintolaa ja kahvilaa "tyylikkäästi" sekaisin. Käsittämätöntä, että kun aletaan myydä keppanaa vanhassa 70-luvun maitokaupassa, niin se muuttuu muka krouviksi. Toivottavasti siirtyy Kamppulaan.
että sä jaksat etkä saa edes tuulta purjeisiis,eilenkin oli niin siistiä porukkaa ja suurin osa lähti keskustaan jatkoille,eli samanlaisia spuge mestoja siellä on koska porukkakin sama? vai mitenkäs tämän nyt ajattelisi.
- ajattele vaik
nimetön kirjoitti:
että sä jaksat etkä saa edes tuulta purjeisiis,eilenkin oli niin siistiä porukkaa ja suurin osa lähti keskustaan jatkoille,eli samanlaisia spuge mestoja siellä on koska porukkakin sama? vai mitenkäs tämän nyt ajattelisi.
Et ne muut huomas millanen läävä on kyseessä, sä oot niin tyhmä,ettet sitä tajuu.
- olen saanut
nimetön kirjoitti:
että sä jaksat etkä saa edes tuulta purjeisiis,eilenkin oli niin siistiä porukkaa ja suurin osa lähti keskustaan jatkoille,eli samanlaisia spuge mestoja siellä on koska porukkakin sama? vai mitenkäs tämän nyt ajattelisi.
purjeisiin paljon ennen kuin sä muutit Lieksasta tänne. Ei varmaan nosta Krouvin tasoa millään lailla jos vaikka joku Åga on samanlainen räkälä. Mutta ihan ok, kunhan siirtyis Kamppulaan. Mitän muita spugemestoja keskustassa onkaan?
- härkäpapu
erehtyä.. kirjoitti:
Hullu-hellu innostunut vihannesten viljelyyn ja kaljan juontiin.
kuka se sellainen hullu hellu on, en minä ainakaan ole nähnyt,pitääpä kuulostella paremmin
- tuntee..
härkäpapu kirjoitti:
kuka se sellainen hullu hellu on, en minä ainakaan ole nähnyt,pitääpä kuulostella paremmin
Hellu laulaa karaokessa ikivanhoja suomalaisia iskelmiä kimeällä, korkealla äänellä. Asiakkaat pitelevät korviaan ja toivovat että lopettaisi jo.
- hehh
tuntee.. kirjoitti:
Hellu laulaa karaokessa ikivanhoja suomalaisia iskelmiä kimeällä, korkealla äänellä. Asiakkaat pitelevät korviaan ja toivovat että lopettaisi jo.
kateellinen oot,hellulle kun uskaltaa!!!!!!!!!!!!!!!
- pohjanoteeraus.
hehh kirjoitti:
kateellinen oot,hellulle kun uskaltaa!!!!!!!!!!!!!!!
Viestisi kertoo älykkyysosamääräsi, joka on todella alhainen.
- katsomassa.
Krouvi on surkimusten koti, en suosittele nuorelle naiselle.
- Enään.
Väitelkö Näsin krouvista,tai kamppulan haukkuninen jää pian toiseksi.
- krouvi siirtyy
Enään. kirjoitti:
Väitelkö Näsin krouvista,tai kamppulan haukkuninen jää pian toiseksi.
Näsin krouvi siirtyy kohta 2.sivulle. Sen jälkeen aloitetaan taas Kamppula-keskustelu.
- sawer
jos ei muuta paikkaa keksi kannattaa lopettaa ryyppääminen ja illanvietto kokonaan!
- onkin..
Ryyppääminen muuttunut elämän tärkeimmäksi asiaksi, ei haittaa enää millaisessa kusiräkälässä sen tekee. Krouvi on hirvee paikka.
- paavo
onkin.. kirjoitti:
Ryyppääminen muuttunut elämän tärkeimmäksi asiaksi, ei haittaa enää millaisessa kusiräkälässä sen tekee. Krouvi on hirvee paikka.
lähempä täst aamupalalle krouviin ja kavereita tapaamaan tule SINÄKIN JOUKKOON VIIHTYISÄÄN
- lähteä
paavo kirjoitti:
lähempä täst aamupalalle krouviin ja kavereita tapaamaan tule SINÄKIN JOUKKOON VIIHTYISÄÄN
Siellä on vaan urpoja ja ne HAISEE.
- pimppinella1
lähteä kirjoitti:
Siellä on vaan urpoja ja ne HAISEE.
urpo läävä räkälä kusi haisee....kertoo sinusta paljon,silti kiva vastailla näihin juttuihisi kun ei vaadi paljoa älyä lyödäkseen sinut 6-0!
- omituinen..
pimppinella1 kirjoitti:
urpo läävä räkälä kusi haisee....kertoo sinusta paljon,silti kiva vastailla näihin juttuihisi kun ei vaadi paljoa älyä lyödäkseen sinut 6-0!
Mitä tapahtui ja mikä meni vikaan sinua tehtäessä ?
- kaikki täällä
omituinen.. kirjoitti:
Mitä tapahtui ja mikä meni vikaan sinua tehtäessä ?
kuiteski kaikki ollaan täällä juoppoja tavalla tai toisella. Täältä on ihan varmasti 2/3osaa oksentanu joskus kännissä, vetäny pissat pöntön ohi, huutanu ja riehunu, kaatanu oluen jonkun toisen päälle, heitetty baarist ulos ja päässy johonkin baariin ala-ikäisenä. nii älkää sit valittako et sitä tapahtuu VAIN JA AINOASTAAN KROUVISSA! menkää ihan mihin tahansa muualle ja vessan lattiat silti täynnä pissaa viikonloppusin.
- Salainen ihailija
En tajuu miten porukka jaksaa haukkua näsin juottolaa,miten jaksatte edes vaivautua???Taidatte itse olla työttömiä luusereita ja vedätte herneen nenään jokaisesta pikku asiasta.Krouvi näsissä on ainakin yksi tosi kaunis tarjoilija Miia,tosi kaunis peppu ihanaa silmän ruokaa kun juo tuoppia ja hirveen mukavakin,tätä mieltä minä olen vain.Elä vaivaudu pätemään tähän viestiin,käy muualla kyllähän porvoossa valinnan varaa riittää.
- tuominen
voiko parempaa baaria löytyä? pyrin olemaan aamul klo 10.00 ja jos sanottavaa löytyy ni minut tunnistaa karhupiposta p.s kun millään ei ole mitään väliä(ei liity krouviin)
- jeejee
tuominen kirjoitti:
voiko parempaa baaria löytyä? pyrin olemaan aamul klo 10.00 ja jos sanottavaa löytyy ni minut tunnistaa karhupiposta p.s kun millään ei ole mitään väliä(ei liity krouviin)
sä oot pihalla
- tuominen
jeejee kirjoitti:
sä oot pihalla
tule jos rahat riittää... p.s heheh
- Blackcherry
tuominen kirjoitti:
tule jos rahat riittää... p.s heheh
Tuominen rules!! Taas sitä mennään, nyt tarkkana!
- *someone*
Hyvät aikuiset ja lapset! Jokaisella on omat mielipiteensä. Osa ei tykkää krouvista mutta nähtävästi osa taas tykkää kun paikka kannattaa.
Eihän se välttämättä ole kiva kuunnella reiman vittuilua mutta kyllä siihenkin tottuu. jokainen ihminen on omanlainen persoona. Itse pidän paikasta kovasti. Kaverinikin käyvät siellä. En ole mikään vanha haahka mutta en myöskään mikään teini. Monta vuotta olen käynyt kyseisessä paikassa ja käyn varmaan niin pitkään ku paikka on pystyssä. Tuttuja ympärillä ja mukavat työntekijät. Karaoke on piristävä lisä. Biljardia on hyvä pelata kun ei pöydissäkään ole mitään valitettavaa. Ensimmäinen vierailu ei välttämättä miellytä mutta suosittelisin käymään uudestaan. Eihän ihmistäkään kannata "tuomita" ennen kuin tietää ja tuntee! Mutta terveisiä Reimalle,Yvonnelle,Piialle ja Sarille... Ja tietenkin Reijolle ja Railille!- ...
Olen kanssasi samaa mieltä, jokainen luo oman mielipiteensä asioista.
Kyllä sitä itsekin kun ensimmäisen kerran meni sisälle vähän mietti että mikäs paikka tämä on, mutta nyt kun siellä on useamman kerran käynyt niin viihdyn siellä myöskin. - ämpäri
... kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä, jokainen luo oman mielipiteensä asioista.
Kyllä sitä itsekin kun ensimmäisen kerran meni sisälle vähän mietti että mikäs paikka tämä on, mutta nyt kun siellä on useamman kerran käynyt niin viihdyn siellä myöskin.terassilla on kiva kesäisin poltella tupakkia naureskella kamppulalaisille!!! :D
- härkäpapu
Mukavaa ja aurinkoista juhannusta kaikille, Joensuun lähellä paistaa ainakin torstaina aurinko, etelässäkait on satanut.
- porvoolainennuori
MENKÄÄ MELLUNMÄEN RÄKÄLÖIS KÄYMÄÄ NII KEHUTTE PYSTYYN NÄSIN KROUVIN :D se o semmone raffi ja denahtanu mesta, ulkona poltellaan huumeita keskellä päivää, eikä kukaan välitä. ylispurguu porukkaa mut hyvä meno jos sopeutuu !
- varailija
Se mellunmäen metriksen vieressä oleva mestahan on ihan huippu :D saa hyvää pitsaa ja kaikkee Il Divo vai mikä se oli.. ja Mellunkylässä on Nightclub Stone Stadin paras rafla kattokaa vaikka tästä http://www.vapaa-aikavirasto.com/ravintolat/?pid=45&tid=all joo ja Rouvi Näsi on hyvä on on!
- timmiskunnoskesäx
varailija kirjoitti:
Se mellunmäen metriksen vieressä oleva mestahan on ihan huippu :D saa hyvää pitsaa ja kaikkee Il Divo vai mikä se oli.. ja Mellunkylässä on Nightclub Stone Stadin paras rafla kattokaa vaikka tästä http://www.vapaa-aikavirasto.com/ravintolat/?pid=45&tid=all joo ja Rouvi Näsi on hyvä on on!
on aivan ala-arvoinen räkälä.
Eihä siel oo muuta ku halttunen pelaa piljardii, reima on iha mulkku ja pelle, spurgut siellä viihtyy ja onhan siellä sit ne kaikki porvoon kosovon albaanit tyrkyllä naisia varten. - Pikku Pete
timmiskunnoskesäx kirjoitti:
on aivan ala-arvoinen räkälä.
Eihä siel oo muuta ku halttunen pelaa piljardii, reima on iha mulkku ja pelle, spurgut siellä viihtyy ja onhan siellä sit ne kaikki porvoon kosovon albaanit tyrkyllä naisia varten.Kas kun kukaan ei uskalla kommentoida omalla nimellään(:Saatanan lotohousut muuta tee kuin ruikuttaa.Ok mestoja kaikki kunhan osaa käyttäytyä ja omistajille elinkeino.Minä viihdyn,mutta olenkin syntynyt ennen kuin tuli tämä pullamössö sukupolvi..
- aliiiina
timmiskunnoskesäx kirjoitti:
on aivan ala-arvoinen räkälä.
Eihä siel oo muuta ku halttunen pelaa piljardii, reima on iha mulkku ja pelle, spurgut siellä viihtyy ja onhan siellä sit ne kaikki porvoon kosovon albaanit tyrkyllä naisia varten.kaikki kosovon albaanit siellä päivystä, näkyy noita keskustan baareissakin olevan ihan tarpeeksi ja häiriöksi asti.
- albaaneja
aliiiina kirjoitti:
kaikki kosovon albaanit siellä päivystä, näkyy noita keskustan baareissakin olevan ihan tarpeeksi ja häiriöksi asti.
krovista löytyy hyvin runsaasti...silmäniloahan se naisille vaan on:))
kaverini nimesikin krouvin porvoon "kulttuurisulattamoksi";)
suomalaiset ja kosovolaiset ikäänkuin sulautuvat suureksi perheeksi krouvin intensiivisen
eksoottisessa ilmapiirissä....upea paikka mut se omistaja on ihan juntti, siitä tulee aina mieleen maajussille morsian tyyppinen mies:) - krouvilla
albaaneja kirjoitti:
krovista löytyy hyvin runsaasti...silmäniloahan se naisille vaan on:))
kaverini nimesikin krouvin porvoon "kulttuurisulattamoksi";)
suomalaiset ja kosovolaiset ikäänkuin sulautuvat suureksi perheeksi krouvin intensiivisen
eksoottisessa ilmapiirissä....upea paikka mut se omistaja on ihan juntti, siitä tulee aina mieleen maajussille morsian tyyppinen mies:)pyöri muut ku spurgut ja ählämit.
omistaja ja poke ihan juntteja
t.porvoon tykki - "asiakas"
krouvilla kirjoitti:
pyöri muut ku spurgut ja ählämit.
omistaja ja poke ihan juntteja
t.porvoon tykkiNykyisin siellä käy ihan normi ihmisiä, tosin kävijät vähenemään päin..Miksköhän..Ehkäpä siks, ettei paikan omistajat panosta viihtyvyyteen, paskasta eikä paikkaa mihin laskea persuksensa. Eihän sellases mestas kukaan viihdy,tiskin toiselta puolelta vittuillaan ja viisastellaan asiakkaille! Suurin osa mahdollisista asiakkaista ajaa paikan ohi, jos pihalla seisoo omistajan auto, tai vastaavasti häipyy paikalta kun kyseinen ihminen alottaa vuoron.Kaikki mukavat työntekijät jotka panosti asiakkaiden viihtyvyyteen on häipyny...
- kyllästynyt ...
"asiakas" kirjoitti:
Nykyisin siellä käy ihan normi ihmisiä, tosin kävijät vähenemään päin..Miksköhän..Ehkäpä siks, ettei paikan omistajat panosta viihtyvyyteen, paskasta eikä paikkaa mihin laskea persuksensa. Eihän sellases mestas kukaan viihdy,tiskin toiselta puolelta vittuillaan ja viisastellaan asiakkaille! Suurin osa mahdollisista asiakkaista ajaa paikan ohi, jos pihalla seisoo omistajan auto, tai vastaavasti häipyy paikalta kun kyseinen ihminen alottaa vuoron.Kaikki mukavat työntekijät jotka panosti asiakkaiden viihtyvyyteen on häipyny...
Niinpä. harmi on, että ko jätkä on tuommoinen.
Toivottavasti joku tajuaa tilanteen ja perustaa kilpailevan yrityksen lähistölle, saisi erinäinen kusipää vähän Ajattelemisen Aihetta. - !
kyllästynyt ... kirjoitti:
Niinpä. harmi on, että ko jätkä on tuommoinen.
Toivottavasti joku tajuaa tilanteen ja perustaa kilpailevan yrityksen lähistölle, saisi erinäinen kusipää vähän Ajattelemisen Aihetta.Ootko saanu porttarin, kun olet noin katkera?
- peruspentti58
Mitäs kuuluu nykyisin tälle krouville? Oli vissiin menny anniskeluoikeudet?
- tunkarahvi
Vissyyn on menny.
- hertbaturpa
Ensin tuli Herba:a, sitten tuli turpaa'.
- peesu85
Yks mun frendi osti sen ja piikkaa täl hetkellä saunaa. tulee upee mesta ja Kyle baarimikoks.
- saunaosasto
Upee? Sit pitää tosiaan piikata ja purkaa kuta kuinkin kaikki veks.
- Keijo82
Veikkaan et tulee kyl upee.
- Krouvi
Krouvilla on käynnissä täysremotti. Uusi omistaja on piikannut saunan lattian, sauna valmistuu piakkoin ja muutkin tilat. Halttunen on kunnostanu piljardipöydän ja mailat.
Kohta tuo taas aukeaa mutta uudella nimellä ja entistä ehompana!!!;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761737
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471298- 671197
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html196952- 45915
- 55817
- 69788
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650