Kestääkö Mannisen voittoputki?

Suomi24toimitus

Hannu Manninen on voittanut tällä kaudella 9 maailman cupin osakilpailua ja hallitsee suvereenisti yhdistettyä. Luuletko, että Mannisen kunto kestää Torinoon asti? Montako mitalia Manninen tuo Torionon olympialaisista?

12

1973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestää

mutta nuppi ei...
      Hannu on varma kyläkilpailuiden mies, mutta MM- ja Olympia-kisat ovat Hannun nupille liikaa. Toivoisin aidosti miehen voittavan... onhan hän lajinsa ehdoton valtias!

• Mc on kyläklpailuja..just

eihän siihen sitten mitään lisättävää..

• RRRR %

Niin Hannu Manninen on varmaan tällä hetkellä yksi varmimmista Suomen joukkueen mitallisuosikeista Torinoon, mutta toivon mukaan kunto riittää sinne saakka.Kyllä hyvällä tuurilla on mahdollisuudet 2 mitallia (Henkilökainen hopea ainakin,ja joukkuepronssi) ovat realistisia.

• tinalady

Kultaa tulee, se on selvä. Manninen suvereeni, aivan loistava.

• janne*

Yhden, toivottavasti enemmän. Myös joukkuemitali olisi kova sana eikä se varmasti tule helpolla. Vaatii kaikilta onnistumista.

• aaa

Ainainen epäonnistuja. Voittanut ennenkin, ennen ja jälkeen arvokisojen. Pelkää epäonnistumisia!
        Valitettavasti!

• niin se vaan on

Kunto varmasti kestää, onhan se kestänyt jo monta vuotta huipulla, ja toivon todella että tällä kertaa myös kaikki muu menee kohdalleen ja sieltä viimein tulisi se ensimmäinen henk.koht. arvokisamitali!!! Hannu on PARAS! ;)

• LosVille

iha sama mitä vittuu kestää ei kiinnosta kummiski kaikki voittorahat heivaa suomesta pois ettei tarvis maksaa veroja...niihä kaikki ns.jarkevät tekee heti ku on pelimerkkejä vähä enemmänki

• edes yhden...

henk.kohtaisen mitalin, että ei jäisi urheilun historiaan ikuisena arvokisaepäonnistujana.

• ns. kova laji,

vai vain keskinkertaisuuksien puuhastelua? Miten paljon lajilla on harrastajia?

• anonps

Yhdisttetty on tosi kova laji,ja monipuolinen.Kaksi täysin erinlaista lajia mäki ja hiihto. Hannu voittaa KULTAA.

• suomalaiset ja...
        anonps kirjoitti:

Yhdisttetty on tosi kova laji,ja monipuolinen.Kaksi täysin erinlaista lajia mäki ja hiihto. Hannu voittaa KULTAA.

ehkäpä laajemminkin toivovat Manniselle lopultakin henkilökohtaista arvokisamenestystä. Voi vain kuvitella Mannisen paineita Torinossa. Mies on ollut vuosikausia pitelemätön maailman cupissa, mutta vaikka arvokisoja on nykyään tuhkatiheään, ei miehellä ole mitalin mitalia henk. kohtaisissa kilpailuissa, sijoitukset ovat olleet uskomattoman huonoja. Paljon paikkaisi mies mainettaan, jos voittaisi edes yhden kisan.
        Marja- Liisa Kirvesniemi, silloin Hämäläinen pääsi viime hetkellä voittajaksi, kun lukuisten floppausten jälkeen onnistui hienosti Sarajevon olympialaisissa 1984. Toivotaan, että Mannisen kantti kestää Torinossa ja hän tekisi "Hämäläiset" ja nousisi näin suurten voittajien joukkoon Hänen kisaaminen jännittää ainakin minua eniten koko kisoissa.

Ps. Samppa Lajunen oli todellinen voittajatyyppi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe