Eli minulla on em. merkkinen moottoripyörä ilmeisesti 50-luvun lopulta tai 60-luvun alusta. Mistä löytyisi tietoa kyseisestä pyörästä. Moottori on Saschin ja kuutiotilavuutta 100.
Moto VAP
20
6370
Vastaukset
- Nimetön
Tuttu pyörä, minulla oli sellainen nuorena , oli aika yleinen 60 luvun puolivälissä.
Pyörä on ranskalainen, moottori saksasta, oli huoleton pikkupyörä.- missään?
En ole tämän ketjun aloittaja, mutta mahtaako moisesta härpättimestä olla kuvaa missäänpäin internetin ihmeellistä maailmaa? Joskus olen yrittänyt etsiä siinä onnistumatta. Näkyy noita sillointällöin olevan kaupankin, mutta merkistä ei netissä vaikuttaisi olevan oikeastaan mitään infoa.
- Anonyymi
missään? kirjoitti:
En ole tämän ketjun aloittaja, mutta mahtaako moisesta härpättimestä olla kuvaa missäänpäin internetin ihmeellistä maailmaa? Joskus olen yrittänyt etsiä siinä onnistumatta. Näkyy noita sillointällöin olevan kaupankin, mutta merkistä ei netissä vaikuttaisi olevan oikeastaan mitään infoa.
Vieläkö motovapin kuvia etsiskelet.
- jussi
eli mullakin on tuommoinen moto vap.olen yrittäny etsiä kans tietoa siitä mutta ei löydy mistään.tarvisin siihen osiakin mutta en oo saanu mistään,tarvisin ainaki männän ja vajereita ja viel jotai muutakin en nyt muista mitä kun en oo koskenu siihen ainakaa vuoteen.ei se oo ollu mulla koskaa käynniskää,viime talvena hain sen meiän vanhan mökin kulmalta maatumasta.siellä se on ollu käynistämättömänä niin kauan kuin muistan.
- moto vappi
paljollako myyt moto vapin?
- motovap
laita siihen 80cc rm:n mäntä!!!! vanhemman mallin
puristus jää parimilliä alle orkkiksen mut imu on taas sen verran kauemmin auki saa viä koossa 48-49mm, ja sit kans sen rm:n neula laakeri - vappu mopo
saksasta löytyypi vappu mopoo mäntiä...itse tarviisin männän renkaat, joita kyllä kyseisessä paikassa myydään. jos innostaa laitan myöhemmin linkin tuohon osoitteeseen.
- vappu mopo
vappu mopo kirjoitti:
saksasta löytyypi vappu mopoo mäntiä...itse tarviisin männän renkaat, joita kyllä kyseisessä paikassa myydään. jos innostaa laitan myöhemmin linkin tuohon osoitteeseen.
kuten kertoilin aiemmin on minulla 2 vapin runkoa ja 3 konetta, oli ajatus saada ainakin 1 täydellinen vap...loput ilmeisesti myyn
mutta tässä linkki josta löytyypi moneen vanhaan eurooppalaiseen pyörään osia.
www.motorrad-stemler.de - Krabadak
Mielenkiintoista! Mun eka prätkä oli Moto-Vap Spoutnick 1961 tms mutta rumko taisi olla edellisen omistajan tekemä, samoin rekisterikilvet.
Kun ostin pyörän siinä ei ollut jarrupoljinta ollenkaan, vaan sen sain metsään jätetystä JAWA-Cezeta skootterista. Siihen aikaan en osannut hitsata, mutta joku kiltti isompi poika hitsas mulle korvakkeet jonnekin lähelle jalkatappia. Sen jälkeen olijarrupoljin, mutta sitä sai vain hyvin keveästi koskettaa ettei takapyörä mennyt lukkoon.
Rekisterinumero muuten oli AG 804 jos joku sattumalta tietäis jotain.
- JrK
Minulla on myös entisöinnin alla moto vap 100cc saschin koneella.
Vuosimallia en tiedä, ilmeisesti -60 alusta.
Haluaisin myös tietoa pyörästä ja ostaa varaosia!
Jos joku tarvitsee kuvia pyörästä niin voin lähettää.- motovap
motovappiin näyttäisi olevan sopiva mäntä suzuki 80 rm:n mäntä rm:n neulalaakerilla, mäntää jouluu pari kertaa viilaamaan sisältä että kiertokanki mahtuu
paikoilleen. puristus korkeus kärsii muutaman millin, mutta imu on vastaavasti sen verran enemmän auki, jolloin saavutetaan parempi täyttöaste, mäntää saa 48mm koossa ja 49mm koossa helma on riittävän pitkä pako aukko peittyy alakuolo kohdassakin - moto vap
motovap kirjoitti:
motovappiin näyttäisi olevan sopiva mäntä suzuki 80 rm:n mäntä rm:n neulalaakerilla, mäntää jouluu pari kertaa viilaamaan sisältä että kiertokanki mahtuu
paikoilleen. puristus korkeus kärsii muutaman millin, mutta imu on vastaavasti sen verran enemmän auki, jolloin saavutetaan parempi täyttöaste, mäntää saa 48mm koossa ja 49mm koossa helma on riittävän pitkä pako aukko peittyy alakuolo kohdassakinOnkohan siihen mitään muita osia jotka käy josttain toisesta moposta.Kaasaria tai jotai? Ja oliskohan missään räjäytys kuvaa sen koneesta.
- osia saa
moto vap kirjoitti:
Onkohan siihen mitään muita osia jotka käy josttain toisesta moposta.Kaasaria tai jotai? Ja oliskohan missään räjäytys kuvaa sen koneesta.
juu ei se kone kummonen oo purkaa, mutta varo niitä neula laakereita siel on ainakin 4x6 ja 4x8 noita jälkimmäisiä on ittellä viä uusia noin 70 kappaletta.
osia saa jokin veran ainakin http://www.elisanet.fi/voimakone/
www.mc-scatter.com/ - vappu mopo
moto vap kirjoitti:
Onkohan siihen mitään muita osia jotka käy josttain toisesta moposta.Kaasaria tai jotai? Ja oliskohan missään räjäytys kuvaa sen koneesta.
kuvia löytyypi,,,kerro osoitteesi onko kyseessä jalkavaihteinen vai käsivaihteinen malli.
- moto vap
vappu mopo kirjoitti:
kuvia löytyypi,,,kerro osoitteesi onko kyseessä jalkavaihteinen vai käsivaihteinen malli.
sähköposti osote on [email protected] laita muitaki kuvia siitä jos on..
- moto vap
vappu mopo kirjoitti:
hii ja se on käsivaihteinen
- vappumopo
vuosimallin näät moottorin tyyppikilvestä, joka on kulkupelin vasemalla puolen. muistaakseni viimeiset numerot tarkoittaa vuosimallia. tietoa löytyy niukasti, kantakortit kuitenkin toivottavasti löytynee vehonniemen automuseosta ( likeellä tamperetta )omistajan käsikirjan voit lainata vmpk:lta,,,ja koneen räjäytys kuvakirjasen hyvällä tuurilla rompetorilta,,,tai kopion minulta. myös kuvia ois mielen kiintosta ois kiva vaihdella.
- Vapisti
..polkastua vappi toisella käyntiin taas tänäkin vuonna. Mukava vappumopo, pari kolme vuotta sitten vähän fiksailin että sain ajokuntoon ja sen jälkeen on aina kevättä korkkailtu vappuajeluilla. Sähköt vielä laittamatta ja nopeusmittarin vaijeri uupuu mutta muuten kelpaa ajella.
- rööperi
Onkohan kukaan löytänyt sitä kantakirjaa? moto VAP 100:een.
Lokasuojille ja lampulle olis kans tarvetta.- Hannu18
Vehoniemen automuseosta löysin ainakin oman Moto-Vappini kantakirjat vm 1969.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812336- 1831944
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1711784Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1171610Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311555- 1131355
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711155Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1661096Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771093Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591045