Autovarkaus

Mie vaan

Kertokaa Minkä tuomion saitte kun varastitte auton tai oikeastaan olitte siinä mukana mutta ette ajanut autoa? Sakkoja vai ehdonalaista.. Minulla kohra käräjät..!! Toinen osapuoli kuoli vasta yliannostukseen ja auton omistaja vaatii korvauksia. Se ei ollu mikään uusi auto. Mutta se vaurioitui..Olen jo ssanut sakon koska tankkasin sen täyteen bensaa maksamatta.

39

7190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abdullah Abdi

      Abdi lainata auto ja aja auto paska. Auto paska ja vakuutus maksa. Sinä rasisti jos sinä sanoa Abdi varas. Abdi syödä mäkdonalds. Abdi saada raha suomi valtio. Jos ei anna raha suomi rasisti. Abdi lainata bensa auto. Poliisi sano varas. Abdi sano rasisti. Oikeus vapautta Abdi. Poliisi saada tuomio koska rasisti. Abdi olla iloinen.

      • varas.

        Moottorikulkuneuvon käyttövarkaudesta tulee noin 200-300euron sakot.


    • opettele

      ensin, mikä ero on ehdollisella ja ehdonalaisella.

      • Tietäväkokenut

        Ehdollinen on vankeustuomio, ehdonalaisella on ku pääset vankilasta ja olet vielä koe-ajalla.


      • lähes 12 vuoden jälkeen ero on sama kuin rekisteriotteella ja rekisteröintitodistuksella. Tai parkkisakolla ja pysäköintivirhemaksulla.

        Käytännössä molemissa on päällä vankeustuomio mutta ei joudu olemaan vankilassa


      • Oot_taas_väärässä
        Bussissa kirjoitti:

        lähes 12 vuoden jälkeen ero on sama kuin rekisteriotteella ja rekisteröintitodistuksella. Tai parkkisakolla ja pysäköintivirhemaksulla.

        Käytännössä molemissa on päällä vankeustuomio mutta ei joudu olemaan vankilassa

        Sinn mielestäsi on ihan sama, onko joutunut istumaan vankilassa vai ei? Ehdonalaiseen vapauteen ei pääse ilman, että on joutunut istumaan tuomiotaan vankilassa. Ehdollisella vankeustuomiolla ei välttämättä ole mitään käytännön vaikutusta elämään. Noissa kahdessa on siis aika iso ero käytännön elämässä.


      • Jooh... sulta ei sitten löydy sitä rekisteriotetta sun autosta :D Noh jatka termien villaamista kun sä siitä nautit


      • Oot_taas_väärässä
        Bussissa kirjoitti:

        Jooh... sulta ei sitten löydy sitä rekisteriotetta sun autosta :D Noh jatka termien villaamista kun sä siitä nautit

        Mitä termien viilaamista? Toinen tapaus, ehdollinen vapaus, on viettänyt vankilassa yleensä vähintään kahdeksan kuukautta. Toinen, ehdollinen vankeustuomio, ei välttämättä ole edes ollut oikeuden istunnossa läsnä. Sinulle se on ihan pelkkää termien viilaamista? Onko rekisteriotteella ja rekisteröintitodistuksella sama ero?


      • Eli sulta ei löydy rekisteriotettakaa, ja parkkisakkojakin taidetaan sun mielestä antaa vuodessa ihan muutamia :D :D


      • Oot_taas_väärässä
        Bussissa kirjoitti:

        Eli sulta ei löydy rekisteriotettakaa, ja parkkisakkojakin taidetaan sun mielestä antaa vuodessa ihan muutamia :D :D

        Parkkisakko ei tarkoita ehdotonta vankeustuomiota ja pysäköintivirhemaksu 40 euron maksua. Molemmat tarkoittavat samaa asiaa, väärästä pysäköinnistä saatua virhemaksua. Ehdonalainen vapaus ja ehdollinen vankeustuomio merkitsevät sen sijaan kahta ihan eri asiaa. Voit puhua jalkapallosta tai potkupallosta, mutta et voi käyttää siitä sanaa mopo.

        Ihan vain tiedoksesi, esimerkiksi vero ja sakko ovat eri asioita. Tuskin sinulle on ylinopeudesta tuomittu jälkiveroa. Järjenjuoksusi mukaan molemmissa on kumminkin sama asia, joudut maksamaan rahaa valtiolle. Kuolemantuottamus, tappo ja murha sattuvat myös poikkeamaan toisistaan, vaikka kaikkien lopputuloksena ihminen on menehtynyt. Siinä on sinulle syy, miksi tietyistä asioista joutuu käyttämään oikeaa termiä tai sanaa. Sekaantumisen vaara on suuri noiden kohdalla, kun taas pysäköintivirhemaksun tai pysäköintisakon kohdalla sitä ei ole.


      • nimenomaan. on termejä joiden merkitys on tismalleen sama mutta virallisessa merkityksessä muu...

        Ja kyllä, korkein oikeus on todennut että veronKOROTUS on rangaistusluontoinen maksu siinä missä sakko, pysäköintivirhemaksu, maksu käyttämättömästä lääkäriajasta, maksu unohtuneesta vuokraelokuvan palautuksesta...

        Noh jatka sä pilkun viiilaamista :)

        Ehdollinen ja ehdonalaianen = ei olla vankilassa mutta ollaan "tarkkailussa"


    • pas kan

      2 kertaa on varastanut seuraava saa mankaan kiinnitetyn käsikranaatin kyyti pojaksi vähän parempi mankka huokutteeksikun edellinen oli vähän paska

    • kanssaihminen hämeestä

      Toivotaan, että sinäkin vedät yliannostuksen mahd. pian, niinkuin se luuserikaverisi. Säästetään taas vähän yhteiskunnan rahoja. Piikille, piikille nyt vaan, narkki.

      • HH88

        Kuolkaa kaikki saatanan autoja vievät nistit ja muut. Antakaa toisten ihmisten omaisuuden vaa olla. aion asentaa autooni ajonestolaitteen yhteyteen pommin että tervetuloa vaan seuraavan kerran yrittämään ni saadan lukea iltalehdestä kuinka nisti on likasine suonineen levinnyt ympäri parkkipaikkaa :)


      • sekopäittensekopää
        HH88 kirjoitti:

        Kuolkaa kaikki saatanan autoja vievät nistit ja muut. Antakaa toisten ihmisten omaisuuden vaa olla. aion asentaa autooni ajonestolaitteen yhteyteen pommin että tervetuloa vaan seuraavan kerran yrittämään ni saadan lukea iltalehdestä kuinka nisti on likasine suonineen levinnyt ympäri parkkipaikkaa :)

        vitun vammainen pelle hakata pitäs sä et tääl suomes ala ketään haukkuun narkiks se ei kuulu sulle mitä vedetään ketkä vetä vitun vammanen paska vouhkaaja!!!!!!!!!!


      • Noniinpätietenkin
        sekopäittensekopää kirjoitti:

        vitun vammainen pelle hakata pitäs sä et tääl suomes ala ketään haukkuun narkiks se ei kuulu sulle mitä vedetään ketkä vetä vitun vammanen paska vouhkaaja!!!!!!!!!!

        Näytät olevan, sekopäitten sekopää. Täällä Suomessa haukutaan narkiksi kaikkia narkkeja, koska ne ovat idiootteja joilta puuttuu normaali aivotoiminta. Oliko muuta?
        Kiinassa ja muissa sivistysmaissa tommosista keitettäisiin suopaa.


      • asddf
        sekopäittensekopää kirjoitti:

        vitun vammainen pelle hakata pitäs sä et tääl suomes ala ketään haukkuun narkiks se ei kuulu sulle mitä vedetään ketkä vetä vitun vammanen paska vouhkaaja!!!!!!!!!!

        painu ny vittuun narkki.


      • Polliisii2
        asddf kirjoitti:

        painu ny vittuun narkki.

        Minä olen poliisi. Paska mikä paska. Finnipaska


    • perkeleen suomenlaki

      Setäni auto varastettiin ja poltettiin keväällä 2009, eivätkä poliisit edes ottaneet kiinni ketään tekijöistä.

      • kotirauha.

        eihän ne niitä saakaan. pitäis olla lupa tappaa kotipihalle tunkeutuvat varkaat olipa kyse autosta tai puuhevosesta perkele.


    • 2343241

      hei kaikki idiootit jotka haukkuvat autovarkaita narkkareiksi ym. itse en huumeita käytä. mitä nyt kannabista olen 2-3 kertaa kokeillut nuorempana. mulla on sellanen tapa, että jos joku saatanan pelle on jättänyt yöllä avaimet virtalukkoon, niin se on ihan saletti että minä ihan vittuuttani otan sen auton ja ajan sen paskaksi ja rikon sitä mahdollisimman paljon.

      aina kun tulen kävellen dokausreissulta kämpille niin tsiigaan kaikki autot läpi. jos on avaimet paikallaan niin ei muutakun ringille ja auto paskaksi vaan! heh. mukavaa hommaa kun tietää että ne mulkut jotka ovat jättäneet avaimet virtalukkoon, eivät saa vakuutuksesta senttiäkään rahaa. tämä on fakta.

      koskaan en ole jäänyt kiinni. parhaimmillaan olen 2001 vuoden (papereissa luki) BMW M3:en revittänyt aivan paskaksi, tod näk meni ainakin vetoakseli poikki ja vaihdelaatikko hajalle. sitten naarmutin puukolla kylkiä, kattoa konepeltiä ym aivan helvetisti, rikoin ikkunat, renkaat, valot...aivan kaikki. lopuksi pistin auton palamaan.

      eli kiitos minun, joku teistä idiooteista menetti noin about 15 000euron auton. ja mainittakoon vielä, että vakuutus ei korvaa, koska avaimet oli jätetty virtalukkoon.

      • 2343241

        oho, ovatkin ilmeisesti lähelle 20 000-30 000euron hintaisia. noh ei siinä mitään :D


      • getalife

        miks?


    • Skin Pover

      Varmaan saa ehtoollista jos jää kiinni ja on kaklu taskussa.

    • Hohhoijaa

      2343241. Oletpa kova jätkä.

    • loudspeaker

      Onko vielä Suomessa eroa (törkeällä) varkaudella (auton hinta huomioiden) ja luvattomalla käyttöön otolla. Näin ainakin 10v sitten.

    • kissamies1

      mun munassa haisee hiki ja äitini pillussa märehtii silkakka joten kaikki kalamiehet mukaan

      • kalamies344

        olen kalamies onko kikkiä äitilläsi ? silakka kelpaisi.


      • random18

        mun mummo tykkää käydä autovarkaissa pitäskö sitä vanhaa äpärää lyödä vai tunkea nyrkki perseesee jos tälläinen vielä jatkuu... munani olen jo aataminomenaan asti upottanut mutta se ei tunnu auttavan


      • Urheakalamies007
        random18 kirjoitti:

        mun mummo tykkää käydä autovarkaissa pitäskö sitä vanhaa äpärää lyödä vai tunkea nyrkki perseesee jos tälläinen vielä jatkuu... munani olen jo aataminomenaan asti upottanut mutta se ei tunnu auttavan

        Olen kuullu että kun porkkanan tunkee perseeseen ja kurkku pilluu ni pitäis autovarkaudet loppua.


    • poikaottaaposkeen

      kiitos tästä neuvosta URHEAKALAMIES, olisi vielä yksi asia mikä minua harmittaa.... isäni ei pidä äitistäni koska äitini emätin on kuulemma liian letkeä eikä kovinkaan maukas suuhunpantava, mutta itsehän tykkään siitä löysästä letusta mitä äitilläni on tarjota ja mummoni antaa hyvistä arvosanoista palkkioksi palan maan mainiota savustettua silakkaa vaikkaa siinä paljon pillulimaa esiintyykin koska alapäästä ne tulevatkin

      • ALAPÄÄhunter67

        voisitko kiltisti sanoa mistä kadun kulmasta äitisi voin löytää, tiedän kyllä missä asutte mutta kun en pidä äitisi miehestä hänellä nimittäin on liian iso lekaminun mieleeni ja joka kerta kun teillä käyn hän yrittää ujuttaa sitä jonnekkin reikääni


      • olenkohomo?69
        ALAPÄÄhunter67 kirjoitti:

        voisitko kiltisti sanoa mistä kadun kulmasta äitisi voin löytää, tiedän kyllä missä asutte mutta kun en pidä äitisi miehestä hänellä nimittäin on liian iso lekaminun mieleeni ja joka kerta kun teillä käyn hän yrittää ujuttaa sitä jonnekkin reikääni

        asutaan ämmäsuonkaatopaikalla, viides pahvilaatikko. Huomaat kyllä kun silakan haju tulee nenään.


    • tykkäänpeniksestä...

      TAHDON NIIN VITUSTI KYRPÄÄ... joten oliski kenelläkään miespuolisella henkilöllä niin isoa kyrpää jolla saisi tyydytettyä vaikka norsun koska puutteni ja haluni ovat erittäin isot ja kyrpä kelpaisi jo suuhun pistettäväksi

    • MAHTIKULLI

      minulla on 27cm muna voin tarjota sen vaikka aamupalaksi sinulle. Jos sinulla on tarpeeksi iso suu saatanan lokki.- MAHTIKULLI

    • suuhunpantava

      haluaisin sinun valvataa valtikkaasi koska suuhuni mahtuu vaikka kolme saman aikaisesti ja se vasta onkin mukavaa kun henkeä et saa koska kolme jättiläis valtikkaa tukkii jokaisen pienenkin röörin mikä on avonainen -poskeen tahdon ottaa

      • minäannansitähyvää!!

        nyt kerrot missä asut niin saat kunnon kingkong kulli perseestä suuhuun joka reikä täyttyy usko pois.


    • rakastanräppiäjou

      mä muistyan ne hyvät ajat kun olin rähinä recordsin keikalla ja keikan jälkeen jokainen artisti tunkeutui sisääni yksikerrallaan paitsi pieni kullinen puhuvakone olin vasta 10v mutta sehän ei haittaa koska ainakin minulle sanottiin että mitä ahtaampi sen parempi ja että kyllä se siitä löystyy kun sitä rassaa

    • Kyllästynyt

      Koittakaa nyt oikeesti käyttäytyä KAIKKI!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe