Kun liikuttelen silmiä luomet suljettuina, näen kirkkaita salamoita. Nämä valoilmiöt ovat hitaasti ajan kanssa lisääntyneet, ja minusta tuntuu että lasiaisessakin näkyy enemmän törkyä nykyisin. Olen 26v. Pitäisiköhän mennä silmälääkäriin jo tämän asian vuoksi?
Salamointi silmät kiinni
6
4791
Vastaukset
- östersund.
Enpä usko, että asia on vakava. Luulen että sinä olet vain vähän energisempi kaveri kuin muut ja suuret elektronivirrat vain virtaavat ja oikaisevat silmiesi poikki takaraivoon, kun eivät niitä simmuja jaksa kiertää.
- Kakkula
Jos olet vahvasti likitaitteinen, voi olla kyseessä repeämä. En nyt muista yksityiskohtia, vain että oireena oli juuri salamointi. Mars nopeasti tarkistuttamaan asia. Ilman muuta kannattaa tarkistuttaa asia ihan mielenrauhan kannalta.
- hetivsain
Varaapa pian aika silmalaakarille varmuuden vuoksi. Kuulostavat lasiaisen irtaumnan oireilta, johon liittyy verkkokalvorepeaman riski, joten asia on syyta tarkistaa mahd. pian, jo muutaman paivan sisalla. Jos nako yhtakkia heikkenee tai siihen tulee musta verho, mene paivystykseen.
- salamointi
Jeps, menet silmälääkärille ja tarkastutat silmäpohjat. Ei mikään maailman mukavin toimenpide, mutta selviääpähän verkkokalvojen kunto.
Itselläni todettiin rappeumaa toisessa silmässä ja vieläpä tarkan näön alueella. Toimenpiteisiin ei kuitenkaan vielä tarvetta.
- ehdotus
Viesteistänne on aikaa, mutta jos joku saattuu vielä lueskelemaan.. Itselleni dieettijuomien aspartaami aiheutti puolentoista vuoden ajan juuri valoilmiöitä silmissä, huippausta, rajuja päänsärkyjä ja muita migreenin tapaisia oireita. Suurin ja pelottavin slaagi vei näönkin hetkeksi. Lopetin aspartaamin käytön 10 kk sitten ja oireet loppuivat saman tien.
- Anonyymi
Sulla on IIH. Mene neurologille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113