Hei! Mitenköhän tällainen onnistuisi ja saako jostain tilata välineitä? Esim tekstiä ja kuvioita, saako jossain jopa teetettyä omanlaisia? Olisi niin kätevää leimata polttamalla logonsa puujuttuihin :) Olisin tosi kiitollinen, jos joku tietää ja tahtoisi kertoa @}--,--
kuvioita puuhun kuumalla 'leimasimella' tm.?
3
849
Vastaukset
- pojat
Ammattikoulun metaaliosastolla pojat askartelee sinulle mieleisesi yksinkertaisen polttoleimasimen.
Tuollainen polttoleimasin on kuumennettava nestekaasutulella punahehkuiseksi ja sillä sitten, ihankuin lännenelokuvissa karjaa merkkasivat.
Kun taas vaativampi muotoinen polttoleimasin syntyy parhaiten jonkun koulutuskeskuksen laaserleikkaus oppilastyönä.
Itse valmistus ja raakaaineet ei juuri maksa, mutta autocad pohjainen piirtoohjelmointi on sitten se hintaa kohottava tekijä.
Jos osaat itse tuon piirtää, niin sitten.
Halvin vaihtoehtä on, jos osaat itse hitsata, porata ja viilata, niin teet leimasimen itse.
Marketeista ja askastelutarvikkeista löytyy sähköistä puupolttokolvia, joihin on saatavana leimasinpäitä. Nämä ei kovin tehokkaita ja soveltuvat lähinnä nahkan merkkaamiseen.- aloittaja
Ahaa, kiitos paljon ideoista :)
- Anonyymi
www.finnmareka.fi
teemme kaikenlaisia polttoleimasimia, polttolaattoja, meistejä eri materiaalista.
Kaikenlaiset kuviot ja tekstit onnistuu 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403632
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32953Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662