Hei! Mitenköhän tällainen onnistuisi ja saako jostain tilata välineitä? Esim tekstiä ja kuvioita, saako jossain jopa teetettyä omanlaisia? Olisi niin kätevää leimata polttamalla logonsa puujuttuihin :) Olisin tosi kiitollinen, jos joku tietää ja tahtoisi kertoa @}--,--
kuvioita puuhun kuumalla 'leimasimella' tm.?
3
773
Vastaukset
- pojat
Ammattikoulun metaaliosastolla pojat askartelee sinulle mieleisesi yksinkertaisen polttoleimasimen.
Tuollainen polttoleimasin on kuumennettava nestekaasutulella punahehkuiseksi ja sillä sitten, ihankuin lännenelokuvissa karjaa merkkasivat.
Kun taas vaativampi muotoinen polttoleimasin syntyy parhaiten jonkun koulutuskeskuksen laaserleikkaus oppilastyönä.
Itse valmistus ja raakaaineet ei juuri maksa, mutta autocad pohjainen piirtoohjelmointi on sitten se hintaa kohottava tekijä.
Jos osaat itse tuon piirtää, niin sitten.
Halvin vaihtoehtä on, jos osaat itse hitsata, porata ja viilata, niin teet leimasimen itse.
Marketeista ja askastelutarvikkeista löytyy sähköistä puupolttokolvia, joihin on saatavana leimasinpäitä. Nämä ei kovin tehokkaita ja soveltuvat lähinnä nahkan merkkaamiseen.- aloittaja
Ahaa, kiitos paljon ideoista :)
- Anonyymi
www.finnmareka.fi
teemme kaikenlaisia polttoleimasimia, polttolaattoja, meistejä eri materiaalista.
Kaikenlaiset kuviot ja tekstit onnistuu 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865327- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032106- 351921
- 331854
- 461813
- 571714
- 191663
- 191627