Mitä se tarkottaa jos joku iskee jollekki silmää??? Mie oon vissii hiuka tyhmä tai jotai??
mitä??? iskee silmää???
10
4122
Vastaukset
- ruusu
Se tarkottaa toisen silmän räpäyttämistä, niin et toinen silmä jää auki.
- nimetön
kyllä luulis kaikkien tuon tajuavan*
jos tosissaan haluat tietää niin tarkottaa sitä että se kuka silmää iskee,,voi olla kiinnostunu tai sitten ihan leikillä* - nikkari
nikkaus voi tarkoittaa vaikka sitä kun toinen sanoo jotain härnäävää tai ivallista leikillään ja sitten nikkaa silmää eli tarkoittaa sitä että hän ei ole tosissaan. sitten voi olla vain imarteleva terhvedys.. "nikkaampas tuolle silmää kun se on niin söpö ja mukava" voisi ajatella vaikka noin.
tai sitten pienimuotoinen, vähän humoristinen iskuyritys.- nikkari
se voi tarkoittaa myös sitä että on roska/elohiiri/kramppi silmässä tai sitten sitä että joku lyö silmän mustaksi..
- Apua!!!
eii ei kai mun kaveri ymmärtäny väärin kun nikkasin sille silmää trampalla... Siis siellä oli myös mun pikkusisko ja sit sanoin et lähetään pois ja sit nikkasin silmää ja tarkotin sillä et pikkusisko lähtee ja me jäädään siis niinku jos tajuutte kato ei haluttu olla sen kaa kun se kiusas... Ei kai se luullu niinku et yritän iskee? Mitä oisitte ite mun kaverina aatellu??? Vastatkaa
- Ymmärtäsin . . .
No jos oisin sun kaveris siinä tilantees niin oisin kyllä tajunnu et meinaat just niin ku sanoit..
- lifemocker
ei se välttämättä tarkoita yhtään mitään
- s s
kyllä silmän iskemisellä on aina jokin tarkoitus
- lifemocker
s s kirjoitti:
kyllä silmän iskemisellä on aina jokin tarkoitus
sitä pitää kysyä siltä iskijältä sitten, ei kukaan ajatustenlukija ole
- Emmää vaan tiärä
Että on kiinnostunu tai leikillänsä?
Ei se oikeestaan sillee tarkota yhtää mitää mutta luulis että tuon kyllä kaikki tajuaa heti mitä sillä meinataa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521