Minulla -05 CRV, jossa mukana tuli alkuperäinen, merkkikohtainen DVD-navigaattori. Kartta-systeemi pelaa siis dvd-kartalla. Oma kartastoni kattaa vain Etelä-Suomen. Onkohan jo uusia päivityksiä tullut? Mistä niitä saisi ja paljonkohan maksaa? Kenelläkään tietoa tai kokemuksia?!
CRV:n DVD NAVIGAATTORI
26
6397
Vastaukset
- Accordist
Terve,
minulla on aivan sama ongelma Honda Accord 2005:n kanssa. Haluaisin kattavamman ohjelman, mutta en tiedä toimivatko nuo toisten laatimat ohjelmat Hondassa? Tietääkö joku?- Jusa
Ei toimi kuin omat ohjelmat navissa.
Nyt on saatavissa koko suomen kattava ohjelma.
Hondan maahantuontiin vain yhteyttä sieltä saa infoa asiasta saako päivitystä mihin hintaan. - CRV
Jusa kirjoitti:
Ei toimi kuin omat ohjelmat navissa.
Nyt on saatavissa koko suomen kattava ohjelma.
Hondan maahantuontiin vain yhteyttä sieltä saa infoa asiasta saako päivitystä mihin hintaan.Veholta saa ostaa uuden kartan, hinta aika suolainen 293 Euroa, samalla hinnalla saa jo toimivan navigaattorinkin. Mielestä tuollaiset päivitykset pitäisi olla ilmaisia/halpoja - koska eihän se alunperinkään ole toiminut kuin suppealla alueella...
- Taikonautti-alkuperäinen
CRV kirjoitti:
Veholta saa ostaa uuden kartan, hinta aika suolainen 293 Euroa, samalla hinnalla saa jo toimivan navigaattorinkin. Mielestä tuollaiset päivitykset pitäisi olla ilmaisia/halpoja - koska eihän se alunperinkään ole toiminut kuin suppealla alueella...
Hondan karttapäivityksiä on saatavissa viikosta 7 eteenpäin. Kyllä hyvään palveluun kuuluisi, että päivityksen saa korvauksetta ainakin niillä alueilla oleville autonomistajille, joilla ei ole näkynyt karttoja lainkaan. Mitäs sillä olen tähän asti tehnyt...katsellut nuolta???
- hagalander
Itse ostin tuon kalliin päivityus -cd:n. Se näytti karttoja pari kuukautta, mutta on sen jälkeen ilmoittanut vain, että cd disc is reading an error. Vikaa ei osata korjata määräaikaishuollossakaan. Mitä pitäisi tehdä, kysyin ja Vehon mies kohautteli olkapäitään.
- CRV torhautunut
Mitä tehdä, kun -06 Honda CRV navigaattori ei suostu lukemaan levykettä. Tulee vain harmaa ilmoitus "DVD is reading an error"
- accorvette
Levy jo niin huonossa kunnossa, ei ne ikuisuuksia kestä. Osta multa uusin levy päivitettyine karttoineen?
- CRV torhautunut
Nyt riippuu siitä, mikä on levykkeen päiväys. Minulla on käytössäni levyke 2.08. Veholta saamani tiedon mukaan, mikäli uudempi levyke ajetaan laitteeseen, laite ei enään pysty lukemaan vanhaa. Tämä on toinen käytössäni oleva evyke.
Ajoin kaksi vuotta sitten DVD puhdistuslevykkeen systeemin läpi ja sain laitteen toimimaan vielä vuoden. Nyt kuitenkin tilanne on mahdoton. VEHO nostaa kädet pystyyyn???
Mikä on tarkoittamasi uusin levy, ja millä hinnalla sen myyt? - Anonyymi
No ei kestä paöjonko haluut siit levystä
- Anonyymi
Käyköhän tämä Honda Civic 1,8 Sport/Exusitiveen vm-08
- accorvette
Mun levy on version 2.11, tämän uudempaa näihin ei ole tullut. Levyllä on 21 maan kartat. jos kiinnostaa niin laita sähköpostia: [email protected]
- Hondamies_nro_1
http://gpsunderground.com/forum/car-navi-system/car-gps-systems/honda/
Etkä maksa turhasta (eli ilmainen). Toimii ainakin mulla täydellisesti kun alkup. levy hajosi.- tehdas navi Civic
mulla olis tarve kovalevy päivitykseen ´kartat tuleepi sd-kortilla mistähän saisi Hondalla vajaat 300 e.. halvemmalla varmaan saapi ,mutta mistä?
- Kassunen
Hei.onko vielä Honda CRV navi levyke olemassa.
- Anonyymi
Kassunen kirjoitti:
Hei.onko vielä Honda CRV navi levyke olemassa.
Joo tarttis crv 2006
Dvd levun
- kiitokset3222
Ostin jo levyn.. suomenparas hoiti homman.
- CRV torhautunut
Lähetin tässä muutama kuukausi sitten viestin osoitteella [email protected].
Valitettavasti en saanut häneltä minkäänlaista vastausta. En edes lukukuittausta, vaikka koneeni ilmoiti, etä viesti oli mennyt vastaajan koneelle. - Kopipopi
Moro
Tietäiskö kukaan mistä sais koko levyn. Ostin auton ja siellä ei ollut koko levyä niin mistä semmoisen saa ja paljon maksaa. Auto on accord 2.4l 2005v farmari buisnes- HondaBoy
Tarvitko vielä DVD:tä ? Olis CR-V:stä ylimääräiseksi jäänyt (2006)
- crv-06
HondaBoy kirjoitti:
Tarvitko vielä DVD:tä ? Olis CR-V:stä ylimääräiseksi jäänyt (2006)
onko vielä?
HondaBoy kirjoitti:
Tarvitko vielä DVD:tä ? Olis CR-V:stä ylimääräiseksi jäänyt (2006)
Tarttis. Crv 2006 levyn
[email protected]- Anonyymi
aaronks kirjoitti:
Tarttis. Crv 2006 levyn
[email protected]Mulla ois tarvetta Honda CR-V 2006 levy minkä hintanen
- Teetzi
Hei tarvisin DVD jos se käy 08 crv
- Anonyymi
Minä käytän puhelimen ilmaista navikaattoria!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504