Opel -vitsejä!

Vectra 2,2 wagon

Kertokaa Opel -aiheisia vitsejä. Mulla on Vectra ja olen kuullut aika määrän vitsejä autostani. Mua ne ainakin naurattaa koska olen pirun tyytyväinen Opeliini.

Aloitetaan: "Suomessa sokeat tekevät harjoja, Saksassa Opeleita"

63

27597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitti

      näitä ainakin mä kuulin kun vielä opeliskilla ajelin...
      "opel on saksan lada"
      "ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli"

      • ...

        Ei ole opelin merkissä nuolta vaan salama. Salama löytyy arvostetun ruotsalaisauton keulalta.


      • äiti opetti
        ... kirjoitti:

        Ei ole opelin merkissä nuolta vaan salama. Salama löytyy arvostetun ruotsalaisauton keulalta.

        että,pidä näppis irti jos jossakin näät salaman kuvan.


      • onkero1

        tiedätkö miksi opel keksittiin ettei ford olisi ainut huonoin


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Ei ole opelin merkissä nuolta vaan salama. Salama löytyy arvostetun ruotsalaisauton keulalta.

        Ympyrä ja salama, yhdistelmä kamala...


    • Jossi

      Oottakee
      Poijjaat
      Elekee
      Lähtekö

      On
      Pakkasta
      Ei
      Lähdetä

      Olen
      Paska
      En
      Liiku

      Olis
      Perkele
      Edes
      Lada

      Oitis
      Poistettava
      Euroopan
      Liikenteestä


      Ostin Parhaan Elän Leveästi = OPEL

      Kaikista autoista tulee vanhetessaan Opeleita.

      • Anonyymi

        Ja Norjassa sanotaan : Alla bilar rostar men Opel har Record !!


    • minä

      miksi opel on keksitty, että olisi edes yksi merkki huonompi kuin ford.

      • LADA...

        MUTTA MIKÄ SAKSASSA < NO OPEL TIETTY


      • toisinsanoen

        Jos ei Opelia olisi, niin Ford olisi maailman huonoin auto!


    • mie vaan

      Onnellisen Pojan Eka Lelu

      • lähes

        sama: Opiskelija Pojan Ensimmäinen Lelu


    • Opel-Lepo

      Taannoinen iskulause 100-vuotisjuhlien kunniaksi: Opel jo sata vuotta kehityksen tiellä!

    • Opel vs Audi

      Vanha legenda Opel-logon kehittämisestä kertoo seuraavaa:
      Audin neljä ympyrää kuvavat turvallisuutta, laatua, ajo-ominaisuuksia ja suorituskykyä. Audin jälkeen alettiin kehittämään Opelia...
      Autoinsinöörit etsivät hyviä ominaisuuksia Opel-logoon pitkän aikaa...lopulta eräs insinööri totesi, että "on se ainakin auto" - ja piirsi yhden ympyrän. Tällöin toinen insinööri tuli ja sanoi "ei helvetissä ole" ja veti viivan ympyrän päälle.

      • örksmörks

        tää oli kyl kaiken huippu!!!!!


      • onkoh

        tiedättekö että opel autossa on ollut maailman autoista ensimmäisenä LIIKENNEMERKKIEN TUNNISTUS,SEN ON OPEL KEHITTÄNYT JA TOTEUTTANUT,SEN KOPIO JÄLKEENPÄIN ERÄS BMW.JOSSA OLI SE TOISENA.
        JA AUDISSA ON VIISI NOLLAA,OIKEASTI YHDEKSÄN KUN TAKANAKIN ON NELJÄ NOLLAA,
        EDESSÄ NELJÄ JA RATIN TAKANA SUOMALAINEN INSINÖÖRI ON NOLLA.


      • Anonyymi
        onkoh kirjoitti:

        tiedättekö että opel autossa on ollut maailman autoista ensimmäisenä LIIKENNEMERKKIEN TUNNISTUS,SEN ON OPEL KEHITTÄNYT JA TOTEUTTANUT,SEN KOPIO JÄLKEENPÄIN ERÄS BMW.JOSSA OLI SE TOISENA.
        JA AUDISSA ON VIISI NOLLAA,OIKEASTI YHDEKSÄN KUN TAKANAKIN ON NELJÄ NOLLAA,
        EDESSÄ NELJÄ JA RATIN TAKANA SUOMALAINEN INSINÖÖRI ON NOLLA.

        Vielä kun osaisi kirjoittaa...


      • Anonyymi

        Opel oli jo ennen audia, audin historia alkaa v. 1932, vuonna 1932 DKW= autounion (moottoripyöriä/höyryauto) yhdistyi Audin, Horchin ja Wandererin kanssa Auto Unioniksi, Opel teki aluksi mm. ompelukoneita, autojen valmistus alkoi v. 1899.


      • Anonyymi
        onkoh kirjoitti:

        tiedättekö että opel autossa on ollut maailman autoista ensimmäisenä LIIKENNEMERKKIEN TUNNISTUS,SEN ON OPEL KEHITTÄNYT JA TOTEUTTANUT,SEN KOPIO JÄLKEENPÄIN ERÄS BMW.JOSSA OLI SE TOISENA.
        JA AUDISSA ON VIISI NOLLAA,OIKEASTI YHDEKSÄN KUN TAKANAKIN ON NELJÄ NOLLAA,
        EDESSÄ NELJÄ JA RATIN TAKANA SUOMALAINEN INSINÖÖRI ON NOLLA.

        Caps jäi päälle sulla


    • Mjulder

      Onneton Paska, Erittäin Laiska

    • 19

      Oho, Pojat, Ei Lähdetäkään.

    • Eräs opelisti

      Ingman saa maidon maistumaan, Opel muovin ruostumaan.

      • Eräs opelisti
        ????? kirjoitti:

        Tarkoititko tätä?

        http://www.vibilagare.se/test/rost/rosttest-opel-astra-14-turbo-142

        Siis tarkoitushan oli kertoa vain opel-aiheisia vitsejä. Itselläni sattuu olemaan pari opelia, toinen 70-luvulta melko ruosteettomassa kunnossa, joten itselläni on jopa jonkin verran käytännön kokemusta aiheesta.Silti loppujen lopuksi ruostesuojauksessa autot ovat mielestäni puhtaasti yksilöitä ja mm. auton alkuvuosien huolellisella ruostesuojauksella voidaan pidentää minkä tahansa merkin/korin käyttöikää kuten oman 70-luvun autoni kohdalla. Näin ollen en väitä opelin ruostesuojauksen olevan muita parempi / huonompi.

        Ja lisäksi kuten ketjun aloittajakin, itse olen melko tyytyväinen opeleihini ja itsetuntoni kestää opel-vitsien kertomisen / kuuntelemisen.


    • Katkolla

      On Pellolla Entinen Linttani

    • vecculisti

      Oitis Pillu Eteesi Lankeaa :)

    • tyhmyys tiivistyy

      Niin jos joku saa kiksejä kirjotellessaan vitsejä eri nimimerkeillä niin ääliö tai tojo mies.
      ps. ei kymmeniä eri ihmisiä voi kirjotella eri nimimerkeillä samanluonteisia tekstejä jos se ei ole sama ihminen ajatusten takana.

      • Anonyymi

        Herää pahvi, kaikkihan nämä tietää. Eikä ole edes vitsejä, vaan surullinen totuus...


    • ruostepaska

      OPEL=
      Olen Paska En Liiku
      Olisi Perkele Edes Lada
      Oho Pakkasta Eipäs Lähetäkkään
      Oitis Pois Euroopan Liikenteestä
      VITSEJÄ=
      Eräs mies osti opel vectran ja oli tyytyväinen kaksi minuuttia ja paska hyyty.Perkelen perkele mies sanoi.vartin päästä mies korjaa autoa ja huomaa että siinä koneessa lukee opel.Mies huutaa Ai ostinks mä ooppelin!!!!!!!!!
      Miehen vaimo osti astran joka oli coupe hän ajoi koti pihalle katso kaunotarta! nainen sanoi.Mies vastasi se on ooppel hei kamoon.Vaimo sanoi miehelleen se vanha oli vectra tää on astra 2.0.Olkoon mies sanoi.Aamulla: Vectra saatana lähti ainaki käyntii tää paska ei lähe ees käyntii.Mies saa astran korjattua ja lähtee töihin ja myöhästyy tunnin Mies saa potkut.Älä osta ooppelia se hommaa sulle potkut

    • OPELONPARAS1

      ostakaa opel!!!!on paras!!!!!!!

    • sdsadsdsdsasd

      Oitis Pillu Eteesi Lankeaa

      opelilla saa ja rahalla pääsee

    • mvslvml

      opel= ostin paskaa en lannistu

    • ouppell

      On Pojat Ensimmäinen Laatuaan

    • bliz

      Osat Putoo Ennen Lähtöä :)

    • oopeli

      Saksalainen autoinsinööri alkoi miettimään uutta automerkkiä.
      Ensimmäiseksi hän piirsi ympyrän.
      Hän mietti ja mietti ja totesi "JA VITUT" ja veti zetan ympyrän päälle näin syntyi opel :D

    • obelix3

      Volvolla oli tuo ympyrä ja nuoli siitä alkaa huoli,. Osta Opel voimapesä korjaa sitä koko kesä. Youtubessa myös biisi opel vectrasta: dj irppa-Opel vectra :D

    • Hahhahhah

      Jeder Popel fährt 'nen Opel!

    • Hihhihhih

      Neljä nollaa keulalla ja viides ratin takana = Audi

      BiltemaMotorWorks = BMW

    • näääin on

      Ostin
      Parhaan
      Elän
      Leveästi

    • Bllommi

      Oma minkä oon kuullu että " saksassa auto insinöörit suunnitteli audin ja sen logoo yks totes että kyllä tällä 100tkm mennään ja piirsi ympyrän paperille toinen tulee viereen tokasee että kyllä 4 menee lisäs kolme ympyrää ja näin synty audin merkki.. sitten vuoroon tuli opel (onnettoman pellen ensinmäinen lelu) merkkisuunnittelija katto autoo ja sano että jämpti sata tkm kunnes tuli järkiinsä sotki ympyrän nuolella ja tokas vitut."

    • vectra2002

      ette taida muuta tietääkään autoista,kuin jonnin joutavaa. kyselin kyseisen merkin vikaa tuossa taannoin ei kukkaan osaa kirjoittaa mitään. Paskaa on helppo jauhaa, taitaa olla auto ja sen omistajat yhtä samaa sontaa. Tulikin ostettua huonomerkki.

    • Karvaton_Opel

      Mitä yhteistä on vastasyntyneellä kissanpennulla ja uuden Opelin ostajalla?

      Viikon päästä silmät aukeaa.

    • Digdag
    • vi-un-Opel

      Olen Ooppelin omistaja ja kyllä on vitsit vähissä.

      • saatanansaksalaisetromut

        Olin ooppelin omistaja ja vitsit todellakin oli vähissä. Onneksi sain sen savuttavan, kolisevan, joulutunnelmaisella mittaristolla varustetun rohjon myytyä. Rohkenin renaulttiin vaihtaa ja vähän jännitin päätöstäni, että tuleeko paljon sähkövikoja. No perkele 130tkm mittarissa ja ei oo yhtään mitään vielä ollu.


    • OPELultimatePOWER

      Kyllähän Opel on ainut oikea auto! Muut merkit Opelin rinnalla on lähinnä "hyviä vitsejä"

      • Anonyymi

        Puusilmä


    • VOOPPELI

      opel

    • jd551

      Kaikista autoista. tulee Opeleita kun ne tulevat vanhoiksi.

      • Anonyymi

        Joo, kun niitä muita autoja tarpeeksi korjaa niin kyllä niistä hyviä tulee.


    • opel.viimesenpäälle

      OPEL= Oikea pirssi erinomaisella laadulla
      = Oikea pirssi eeppinen laatu

    • opel.powa

      ympärä ja salama miss universumin halaama opelilla saa akkoja

    • Xdlol

      Miksi opelissa on takalasin lämmitin.
      Ettei työntäjällä tulisi kylmä.

    • Anonyymi

      Oli paskaa ei laatua

    • Anonyymi

      opel <-> lepo

    • Joku on nostanut vanhan ketjun framille.
      Kyllä Opelit aivan hyviä autoja olivat, eikä tarvinnut käydä edes katsastuksessa, mikäli niitä vaihteli 2-3 vuoden välein.
      Minulla oli niitä aikanaan parinkymmenen vuoden aikana yhteensä 9 kpl.
      E-Kadeista - C-Vectraan, kaikki bensoja, ei kuitenkaan V6-moottoria.
      Vectra-Wagon oli aikanaan niin suuri auto, ettei suurempaa liene kellään vieläkään.
      Saksassa sekä Opelia että Fordia pidetään kuitenkin amerikkalaisina automerkkeinä niiden omistajien perusteella.
      Toki tiedän, että Opel kuuluu nykyisin PSA-konserniin. Toivottavasti moottorit nyt paranevat!

    • Anonyymi

      On Poistettava Euroopan Liikenteestä.

    • Anonyymi

      Opel.Helppo lausua kevyt työntää.

    • Anonyymi

      Se on yksi mikä on varma; Opelin omistaja ei ole köyhä, koska on varaa korjauttaa omalla rahalla kaikki tehtaan tekemät viat, niitä riittää.

    • Anonyymi

      Ota velka, osta Opel, Opel loppuu ennenkuin velka.

    • Anonyymi

      Ostamalla Opelin, saa samalla kaksi autoa: ensimmäisen ja viimeisen.

      • Anonyymi

        Koska se kestää koko elämän kaaren 18v-80v ei tarvi välissä autoja vaihtaa opel on erittäin täydellinen viimeistä parhautta paras ja mahtava erinomainen täydellisyys!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      170
      3400
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2822
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2692
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2157
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1997
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1617
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1595
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1538
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1409
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1301
    Aihe