Kertokaa Opel -aiheisia vitsejä. Mulla on Vectra ja olen kuullut aika määrän vitsejä autostani. Mua ne ainakin naurattaa koska olen pirun tyytyväinen Opeliini.
Aloitetaan: "Suomessa sokeat tekevät harjoja, Saksassa Opeleita"
Opel -vitsejä!
64
28340
Vastaukset
- kuitti
näitä ainakin mä kuulin kun vielä opeliskilla ajelin...
"opel on saksan lada"
"ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli"- ...
Ei ole opelin merkissä nuolta vaan salama. Salama löytyy arvostetun ruotsalaisauton keulalta.
- äiti opetti
... kirjoitti:
Ei ole opelin merkissä nuolta vaan salama. Salama löytyy arvostetun ruotsalaisauton keulalta.
että,pidä näppis irti jos jossakin näät salaman kuvan.
- onkero1
tiedätkö miksi opel keksittiin ettei ford olisi ainut huonoin
- Anonyymi
... kirjoitti:
Ympyrä ja salama, yhdistelmä kamala...
- Anonyymi
... kirjoitti:
Oikeastaan Opelin logo ei ole nuoli eikä salama vaan z-kirjain, joka viittaa Opelin väsyneeseen olemukseen! Terveisin Kirsikka-Ratsu
- Jossi
Oottakee
Poijjaat
Elekee
Lähtekö
On
Pakkasta
Ei
Lähdetä
Olen
Paska
En
Liiku
Olis
Perkele
Edes
Lada
Oitis
Poistettava
Euroopan
Liikenteestä
Ostin Parhaan Elän Leveästi = OPEL
Kaikista autoista tulee vanhetessaan Opeleita.- Anonyymi
Ja Norjassa sanotaan : Alla bilar rostar men Opel har Record !!
- minä
miksi opel on keksitty, että olisi edes yksi merkki huonompi kuin ford.
- LADA...
MUTTA MIKÄ SAKSASSA < NO OPEL TIETTY
- toisinsanoen
Jos ei Opelia olisi, niin Ford olisi maailman huonoin auto!
- mie vaan
Onnellisen Pojan Eka Lelu
- lähes
sama: Opiskelija Pojan Ensimmäinen Lelu
- Opel-Lepo
Taannoinen iskulause 100-vuotisjuhlien kunniaksi: Opel jo sata vuotta kehityksen tiellä!
- Opel vs Audi
Vanha legenda Opel-logon kehittämisestä kertoo seuraavaa:
Audin neljä ympyrää kuvavat turvallisuutta, laatua, ajo-ominaisuuksia ja suorituskykyä. Audin jälkeen alettiin kehittämään Opelia...
Autoinsinöörit etsivät hyviä ominaisuuksia Opel-logoon pitkän aikaa...lopulta eräs insinööri totesi, että "on se ainakin auto" - ja piirsi yhden ympyrän. Tällöin toinen insinööri tuli ja sanoi "ei helvetissä ole" ja veti viivan ympyrän päälle.- örksmörks
tää oli kyl kaiken huippu!!!!!
- onkoh
tiedättekö että opel autossa on ollut maailman autoista ensimmäisenä LIIKENNEMERKKIEN TUNNISTUS,SEN ON OPEL KEHITTÄNYT JA TOTEUTTANUT,SEN KOPIO JÄLKEENPÄIN ERÄS BMW.JOSSA OLI SE TOISENA.
JA AUDISSA ON VIISI NOLLAA,OIKEASTI YHDEKSÄN KUN TAKANAKIN ON NELJÄ NOLLAA,
EDESSÄ NELJÄ JA RATIN TAKANA SUOMALAINEN INSINÖÖRI ON NOLLA. - Anonyymi
onkoh kirjoitti:
tiedättekö että opel autossa on ollut maailman autoista ensimmäisenä LIIKENNEMERKKIEN TUNNISTUS,SEN ON OPEL KEHITTÄNYT JA TOTEUTTANUT,SEN KOPIO JÄLKEENPÄIN ERÄS BMW.JOSSA OLI SE TOISENA.
EDESSÄ NELJÄ JA RATIN TAKANA SUOMALAINEN INSINÖÖRI ON NOLLA.Vielä kun osaisi kirjoittaa...
- Anonyymi
Opel oli jo ennen audia, audin historia alkaa v. 1932, vuonna 1932 DKW= autounion (moottoripyöriä/höyryauto) yhdistyi Audin, Horchin ja Wandererin kanssa Auto Unioniksi, Opel teki aluksi mm. ompelukoneita, autojen valmistus alkoi v. 1899.
- Anonyymi
onkoh kirjoitti:
EDESSÄ NELJÄ JA RATIN TAKANA SUOMALAINEN INSINÖÖRI ON NOLLA.Caps jäi päälle sulla
- Mjulder
Onneton Paska, Erittäin Laiska
- 19
Oho, Pojat, Ei Lähdetäkään.
- Eräs opelisti
Ingman saa maidon maistumaan, Opel muovin ruostumaan.
- Eräs opelisti
????? kirjoitti:
Tarkoititko tätä?
http://www.vibilagare.se/test/rost/rosttest-opel-astra-14-turbo-142Siis tarkoitushan oli kertoa vain opel-aiheisia vitsejä. Itselläni sattuu olemaan pari opelia, toinen 70-luvulta melko ruosteettomassa kunnossa, joten itselläni on jopa jonkin verran käytännön kokemusta aiheesta.Silti loppujen lopuksi ruostesuojauksessa autot ovat mielestäni puhtaasti yksilöitä ja mm. auton alkuvuosien huolellisella ruostesuojauksella voidaan pidentää minkä tahansa merkin/korin käyttöikää kuten oman 70-luvun autoni kohdalla. Näin ollen en väitä opelin ruostesuojauksen olevan muita parempi / huonompi.
Ja lisäksi kuten ketjun aloittajakin, itse olen melko tyytyväinen opeleihini ja itsetuntoni kestää opel-vitsien kertomisen / kuuntelemisen.
- Katkolla
On Pellolla Entinen Linttani
- vecculisti
Oitis Pillu Eteesi Lankeaa :)
- tyhmyys tiivistyy
Niin jos joku saa kiksejä kirjotellessaan vitsejä eri nimimerkeillä niin ääliö tai tojo mies.
ps. ei kymmeniä eri ihmisiä voi kirjotella eri nimimerkeillä samanluonteisia tekstejä jos se ei ole sama ihminen ajatusten takana.- Anonyymi
Herää pahvi, kaikkihan nämä tietää. Eikä ole edes vitsejä, vaan surullinen totuus...
- ruostepaska
OPEL=
Olen Paska En Liiku
Olisi Perkele Edes Lada
Oho Pakkasta Eipäs Lähetäkkään
Oitis Pois Euroopan Liikenteestä
VITSEJÄ=
Eräs mies osti opel vectran ja oli tyytyväinen kaksi minuuttia ja paska hyyty.Perkelen perkele mies sanoi.vartin päästä mies korjaa autoa ja huomaa että siinä koneessa lukee opel.Mies huutaa Ai ostinks mä ooppelin!!!!!!!!!
Miehen vaimo osti astran joka oli coupe hän ajoi koti pihalle katso kaunotarta! nainen sanoi.Mies vastasi se on ooppel hei kamoon.Vaimo sanoi miehelleen se vanha oli vectra tää on astra 2.0.Olkoon mies sanoi.Aamulla: Vectra saatana lähti ainaki käyntii tää paska ei lähe ees käyntii.Mies saa astran korjattua ja lähtee töihin ja myöhästyy tunnin Mies saa potkut.Älä osta ooppelia se hommaa sulle potkut - OPELONPARAS1
ostakaa opel!!!!on paras!!!!!!!
- sdsadsdsdsasd
Oitis Pillu Eteesi Lankeaa
opelilla saa ja rahalla pääsee - mvslvml
opel= ostin paskaa en lannistu
- ouppell
On Pojat Ensimmäinen Laatuaan
- bliz
Osat Putoo Ennen Lähtöä :)
- oopeli
Saksalainen autoinsinööri alkoi miettimään uutta automerkkiä.
Ensimmäiseksi hän piirsi ympyrän.
Hän mietti ja mietti ja totesi "JA VITUT" ja veti zetan ympyrän päälle näin syntyi opel :D - obelix3
Volvolla oli tuo ympyrä ja nuoli siitä alkaa huoli,. Osta Opel voimapesä korjaa sitä koko kesä. Youtubessa myös biisi opel vectrasta: dj irppa-Opel vectra :D
- Hahhahhah
Jeder Popel fährt 'nen Opel!
- Hihhihhih
Neljä nollaa keulalla ja viides ratin takana = Audi
BiltemaMotorWorks = BMW - näääin on
Ostin
Parhaan
Elän
Leveästi - Bllommi
Oma minkä oon kuullu että " saksassa auto insinöörit suunnitteli audin ja sen logoo yks totes että kyllä tällä 100tkm mennään ja piirsi ympyrän paperille toinen tulee viereen tokasee että kyllä 4 menee lisäs kolme ympyrää ja näin synty audin merkki.. sitten vuoroon tuli opel (onnettoman pellen ensinmäinen lelu) merkkisuunnittelija katto autoo ja sano että jämpti sata tkm kunnes tuli järkiinsä sotki ympyrän nuolella ja tokas vitut."
- vectra2002
ette taida muuta tietääkään autoista,kuin jonnin joutavaa. kyselin kyseisen merkin vikaa tuossa taannoin ei kukkaan osaa kirjoittaa mitään. Paskaa on helppo jauhaa, taitaa olla auto ja sen omistajat yhtä samaa sontaa. Tulikin ostettua huonomerkki.
- Karvaton_Opel
Mitä yhteistä on vastasyntyneellä kissanpennulla ja uuden Opelin ostajalla?
Viikon päästä silmät aukeaa. - Digdag
Onko tää vitsi, ei maininta digin loikkimisista http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201705222200155501_oa.shtml
- vi-un-Opel
Olen Ooppelin omistaja ja kyllä on vitsit vähissä.
- saatanansaksalaisetromut
Olin ooppelin omistaja ja vitsit todellakin oli vähissä. Onneksi sain sen savuttavan, kolisevan, joulutunnelmaisella mittaristolla varustetun rohjon myytyä. Rohkenin renaulttiin vaihtaa ja vähän jännitin päätöstäni, että tuleeko paljon sähkövikoja. No perkele 130tkm mittarissa ja ei oo yhtään mitään vielä ollu.
- OPELultimatePOWER
Kyllähän Opel on ainut oikea auto! Muut merkit Opelin rinnalla on lähinnä "hyviä vitsejä"
- Anonyymi
Puusilmä
- VOOPPELI
opel
- jd551
Kaikista autoista. tulee Opeleita kun ne tulevat vanhoiksi.
- Anonyymi
Joo, kun niitä muita autoja tarpeeksi korjaa niin kyllä niistä hyviä tulee.
- opel.viimesenpäälle
OPEL= Oikea pirssi erinomaisella laadulla
= Oikea pirssi eeppinen laatu - opel.powa
ympärä ja salama miss universumin halaama opelilla saa akkoja
- Xdlol
Miksi opelissa on takalasin lämmitin.
Ettei työntäjällä tulisi kylmä. - Anonyymi
Oli paskaa ei laatua
- Anonyymi
opel <-> lepo
Joku on nostanut vanhan ketjun framille.
Kyllä Opelit aivan hyviä autoja olivat, eikä tarvinnut käydä edes katsastuksessa, mikäli niitä vaihteli 2-3 vuoden välein.
Minulla oli niitä aikanaan parinkymmenen vuoden aikana yhteensä 9 kpl.
E-Kadeista - C-Vectraan, kaikki bensoja, ei kuitenkaan V6-moottoria.
Vectra-Wagon oli aikanaan niin suuri auto, ettei suurempaa liene kellään vieläkään.
Saksassa sekä Opelia että Fordia pidetään kuitenkin amerikkalaisina automerkkeinä niiden omistajien perusteella.
Toki tiedän, että Opel kuuluu nykyisin PSA-konserniin. Toivottavasti moottorit nyt paranevat!- Anonyymi
On Poistettava Euroopan Liikenteestä.
- Anonyymi
Opel.Helppo lausua kevyt työntää.
- Anonyymi
Se on yksi mikä on varma; Opelin omistaja ei ole köyhä, koska on varaa korjauttaa omalla rahalla kaikki tehtaan tekemät viat, niitä riittää.
- Anonyymi
Ota velka, osta Opel, Opel loppuu ennenkuin velka.
- Anonyymi
Ostamalla Opelin, saa samalla kaksi autoa: ensimmäisen ja viimeisen.
- Anonyymi
Koska se kestää koko elämän kaaren 18v-80v ei tarvi välissä autoja vaihtaa opel on erittäin täydellinen viimeistä parhautta paras ja mahtava erinomainen täydellisyys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926