tuota noin..

avovaimo

mietinpä tässä, että aiomme pyytää kaasoksi ja bestmaniksi mieheni pikkuveljen ja minun pikkusiskon. miten häät järjestyvät, kun kumpikaan ei varmaankaan oikein tiedä ns. mitä kuuluisi tehdä?
olen kova huolehtimaan asioita ja mietin jo valmiiksi sitä, että onkohan meidän häissä sitten mitään ohjelmaa tai että tuleva bestman ei varmaankaan pidä mitään puhetta..
haluan kaiken olevan täydellistä, joten miten selvittää asiat vai täytyykö pyytä toisia henkilöitä kyseisiin tehtäviin vain sen takia, että ovat ehkä kokeneempia häissäkävijöitä.
nämä sisaruksemme ovat meille kaikista läheisimpiä, emmekä haluaisi ketään muita...
kommentteja, kiitos!
terv. onnellinen murehtija

2

1063

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnea matkaan

Ota siskosi lisäksi toinen kaaso joka on kokeneempi, ja bestmanin lisäksi seremoniamestari. Ei ole mikään kumma järjestely, ja kun häissä yleensä on paljon hommaa (ja polttareissa) niin tehtävät jakautuu kivasti.

• -Ninni-

Toiset ihmiset eivät voi tehdä hääpäivästänne täydellistä. He eivät tiedä mitä se teidän mielestänne on.
      Häitä juhlitaan kahden ihmisen liiton kunniaksi ja häät järjestätte te itse. Se miten täydellistä kaikesta tulee on täysin omalla vastuulla, muilta tämänkaltaista ihmetekoa on turha odottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      64
      1042
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      64
      1042
    3. 93
      817
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      57
      813
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      640
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      565
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe