Play del Ingles

mä vaan

Heips,tietääkö kukaan paljonko Iglesissä on lämmintä helmikuun loppu puolella? Lähden hiihtoloma viikolla sinne...en meinaa löytää sää ennustuksia mistään:(

17

19160

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räntää

      Lupaavat 5 astetta lämpöä ja sataa kuin saavista kaatamalla!

    • saataa

      kanariansivut.com/linkit ja ?? en muista

    • sentään

      Tämä on taas näitä juttuja, että "miksi matkaesitteessä ei lukenut millainen sää viikolla sejase on"? Ei kai mikään sääennustus vielä helmikuun lopulle asti yllä... Ja pienenä vinkkinä, olet ilmeisesti matkalla Playa del Inglés -nimiseen paikkaan Gran Canarian saarelle etkä johonkin "Iglesiin" tai "Play del Inglesiin". Opettele ajoissa tavaamaan hotellisi nimi, niin tiedät mitä sönköttää taksikuskille jos eksyt.

      Myös yhdyssanat kannattaisi opetella, ihan vaan silläkin, että näitä juttuja olisi mukavampi lukea.

      • sentään sentään

        Voi sentään! Voisentään...mistä päin maailmaa olet moalainen! Älä viitsi tulla tänne hermoilemaan jos on itselläsi asiat niin huonosti...ei tarvitse joka asiasta laittaa isoa numeroa! Joten painupa v......!


      • persaus

    • mä vaan

      Anteeksi kun tein virheen...tarkoitin Playa del Inglesiä....

    • Krina

      Tietoja saa monestakin eripaikkaa, tässä olis ihan reaaliaikaista ja kuvan kera http://www.haffner.tv/ nyt näyttää aurinko paistavan ja lämpöä on 20 astetta.

      Ollaan itsekin menossa hiihtolomalle 24.2.2006 olis lähtö.

      Hauskaa lomaa, satoi tai paistoi, loma on loma.

    • Taalla ollaan

      ei kannata katsoa sääennustuksia. Ilmat aina sen verran laidasta laitaan. Joko sataa kaatamalla tai on pilvistä tai sitten aurinko paistaa upeasti, niinkuin esim. tänään. Yli 25 astetta =) ja nyt illalla kuitenkin taas taivas täynnä tummia pilviä. Jos olet kuitenkin viikon verran niin lupaan että paistaa ainakin yhtenä päivänä...

      • Petee-82

        kannata tuudittautua että aurinko paistaa koko loman. Monta kertaa on mullakin ollu hienot ilmat, mutta välillä vaan on epävakaista.
        Ilmotelkaahan jos sattuu olemaan reilu parikymppisiä matkantekijöitä Playa del Inglesiin 5.3 --> 16.3.
        Meitä on neljä kaverusta menossa silloin..


      • Nenni84
        Petee-82 kirjoitti:

        kannata tuudittautua että aurinko paistaa koko loman. Monta kertaa on mullakin ollu hienot ilmat, mutta välillä vaan on epävakaista.
        Ilmotelkaahan jos sattuu olemaan reilu parikymppisiä matkantekijöitä Playa del Inglesiin 5.3 --> 16.3.
        Meitä on neljä kaverusta menossa silloin..

        Juu, kyllä Inglesissä ainakin lämpimämpi on, kun täällä Suomessa.. Että jääkää muut vaan tänne pakkaseen Ingles odottaa 5.3 =)


    • bussit kulkee

      Hei!
      Tympeitä nuo asiattomat kommentit..kerronpa sinulle, että jos Inglesissä tuulee tai on pilvistä, niin hyppää taksiin tai bussiin ja mene Puerto Ricon rannalle, matka n. 20 km, siellä on aivan varmasti lämmin, yli 22, päivät olet siellä auringossa ja iltaisin Inglesin iltelämään bilettämään....Puerto Ricossa on takuuvarma aurinko...tyhmät paskiaiset pysykööt pois näiltä sivuilta, jos ei osata vastata asiallisesti kysymyksiin. Mukavaa lomaa!

    • Passion84

      Mulla oli todella lämpöiset kelit hyvässä kunnossa ollessani.

    • _o/

      Tä nyt ei varsinaisesti tähän kuulu(ja meni jo), mutta mulla herää vaan kysymys MIKSI ?
      MIKSI KANARIALLE ?
      Halpa matka ?

      Halppismatka n 400€
      viikko siellä n 800€

      Mä tekisin reissun toisinpäin..
      Halppismatka 800€
      viikko siellä 400€

      On lämmintä, palvelu pelaa, eivätkä kaiken maailman markokkolaiset roiku ryysyissä.

      Eli kohteeksi thaimaa...

      • Suttura

        Itse en ainakaan ajatellut 800€ tuhlata matkallani. :) et, mene sinä vaan sinne thaikkuihin.
        Joo toivottavasti Ingles- nimisessä paikassa paistaa huhtikuussa meidän lomalla arska:DD Never know. Kukahan keksii kettuilla kirjotustyylistäni:D Alkaako muuten Inglesissä kesäkausi millon? Kukaan tietoinen?

        Pushal:)


      • riksu
        Suttura kirjoitti:

        Itse en ainakaan ajatellut 800€ tuhlata matkallani. :) et, mene sinä vaan sinne thaikkuihin.
        Joo toivottavasti Ingles- nimisessä paikassa paistaa huhtikuussa meidän lomalla arska:DD Never know. Kukahan keksii kettuilla kirjotustyylistäni:D Alkaako muuten Inglesissä kesäkausi millon? Kukaan tietoinen?

        Pushal:)

        Itsekin olen lähdössä huhtikuussa Playa del Inglésiin joten hyviä säitä toivotaan ;)
        Ja mä veikkaisin että kesäkausi Inglésissä alkaa tossa huhti-toukokuussa. Tosin tää on ihan veikkaus, ei ollenkaan varmaa tietoa :D


      • Suttuuura
        riksu kirjoitti:

        Itsekin olen lähdössä huhtikuussa Playa del Inglésiin joten hyviä säitä toivotaan ;)
        Ja mä veikkaisin että kesäkausi Inglésissä alkaa tossa huhti-toukokuussa. Tosin tää on ihan veikkaus, ei ollenkaan varmaa tietoa :D

        Itsekin ajattelin, että kesäkausi alkaa huhti-toukokuussa, tai siis viim. touko.. Muuutta, eipä haittaa, jos jonakin päivänä sataa, aina voi shoppailla;D hah.
        Hyvää matkaa Riksu!:)


      • riksu
        Suttuuura kirjoitti:

        Itsekin ajattelin, että kesäkausi alkaa huhti-toukokuussa, tai siis viim. touko.. Muuutta, eipä haittaa, jos jonakin päivänä sataa, aina voi shoppailla;D hah.
        Hyvää matkaa Riksu!:)

        Nii kyllä sitä varmasti aina jotakin tekemistä keksii :) ja kiitos paljon, samoin sulle ! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe