Hua Hin

kiinostunut

Olisiko kellään kokemusta Hua Hinistä? Kaikki tieto olisi tervetullutta. Mihin kannattaa majoittua, minkälainen yöelämä jne. .

6

6343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      Olimme Hua Hinissä 1½ vuotta sitten, ja ainakin kesällä paikka oli todella rauhallinen. Kyseessä on pieni kylä ja meille ainakin riitti se ainut kerta siellä. Majoittauduimme Hiltonissa, mikä ansaitsee kyllä 5 tähteänsä! Oli erinomaista palvelua, nautti todella lomastansa. Onneksi olimme ennen Hua Hiniä Bangkokissa, koska sieltä ostimme matkalaukut täyteen, Hua Hinistä emme löytäneet mitään ostettavaa.

    • Nimetön

      Hei! Olen aika paljon matkustellut ja täytyy myöntää, että Hua Hin on yksi harvoja paikkoja mihin haluan mennä uudestaan. Se on aika rauhallinen paikka, mutta sieltä löytyy kyllä kaikkea tarpeellista. Ihmiset mukavia, ruoka hyvää ja lyhyt matka Bangkokiin. Springfield Resort on myös upea hotelli siellä. Sijaitsee hiukan syrjässä keskustasta, mutta muuten erinomainen. Keskustassa on myös muutama muu hieno ja upea hotelli. Löydät ne kyllä netistä. Paljon riippuu siitä mitä matkalta haluaa. Itse haluan rauhaa, hiukan rilluttelua, shoppailua ja golfia. Kwai-joelle sieltä pääsee hyvin omatoimisesti pikkureissulle. Samoin Bangkokiin on helppo tehdä retki, eikä maksa paljoa. Mielestäni Hua Hinissä kivempi shoppailla kuin Bangkokissa, koska siellä on rauhallisempaa. Räätälit ovat hyviä ja silmälasit teettyvät vaivattomasti. Nämä ovat tietysti makuasioita. Antoisaa reissua sinullekin. t. Karin

    • Adalmiina

      Kävimme Hua Hinissä alle vuosi sitten. Pidimme paikasta. Mukava pieni kaupunki. Iltamenoista en tiedä, kun oli lapset mukana.

      Hiltonissa asuttiin ja tykättiin: beach city yhdistelmä oli kiva.

      Ehkei kauneinta Thaimaata, mutta toimi.

      • Nämä vastaajat ovat olleet valmismatkoilla ja asuneet tosi kalliissa hotelleissa. Itse olen asunut mm. Sirima Questhousessa ja maksanut max.
        3e./vrk. Ruokaa olen saanut mahan täydeltä ilman mitään pöpöjä max. 30thb/annos. No, kukin maksaa
        mistä tykkää. Rannalla hevosmiehiä mister Ju ja Tong kannattaa vältellä. Että olisi millä syödä
        huomennakin.


      • mamis

        Sama huomio. Tykättiin asua cityssä: ravintolat ym kävelymatkan päässä. Ranta ja Hilton oli lasten ja aikuisten mieleen. Ei tosiaan kauneinta, mutta meille täydellinen aurinkoloma.


      • poppanamies69
        mamis kirjoitti:

        Sama huomio. Tykättiin asua cityssä: ravintolat ym kävelymatkan päässä. Ranta ja Hilton oli lasten ja aikuisten mieleen. Ei tosiaan kauneinta, mutta meille täydellinen aurinkoloma.

        ollaan oltu 3 kertaa hua hinissä chom wiew hotelissa mukava lapsiystävällinen hotelli ainoo et on vähän pitkä matka keskustaan. hyvät shoppailu mahdollisuudet on yötoreille tai market villagessa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe