huumeiden hinnat

vankilassa?

Millaisia hintoja huumeista pyydetään vankilassa?

Jos katukapassa amfetamiini maksaa 30euroa
(poliisin ilmoittama hinta)
niin mitä se maksaa vankilassa?
tai myydäänkö alkoholia vankilassa?

Luin joskus kirja (Sellaista vankia ei ole kirj. Janhunen)Joka kertoi itse valmistaneensa piriä kakolassa ja keittäneen viinaa sellissä

Kysyn siksi koska teen lopputyötä aiheesta
kiitos asiallisista vastauksista.

44

9756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vartija/Järjestyksenvalvoja

      Ensinnäkin, heti hyppäsi silmään: Amfetamiini 30 euroa...? Niin pieniä määriä ei taideta saada ainetta irroitetuksikaan, että tuohon hintaan sitä saisi, vaikka olisivat millaiset markkinat menossa. Siis missä tahansa ns. kadulla. Linnassa tuollaisesta hinnasta puhuminen olisi jo huono vitsi.

      Linnoista on sitten "yhtä ja ainoaa" mitään hintataulukkoa mahdoton tehdä. Siellä ovat vallan toiset markkinahinnat ja muuttujia enemmän kuin siviilissä melkeinpä. KUKA myy/antaa/välittää ja KENELLE ovat likimain jokaisessa tilanteessa erilaisia. Alaportaan narkille hinta on joskus yhdestä vedosta velkakierteeseen laittava, kun taas korkeammalla-korkeammalle siirtyessä ovat vallan eri hinnat ja meiningit.

      Kyllähän sitä melkoiset kotikeittoisten alkomahoolien bileet toisissa taloissa on ja niiden markkinatkin, samoin kuin aineiden mutta niistäpä ei kartoituksia ole tehty muiden kuin asiakkaiden itsensä keskuudessa ja niistä asioista ei juurikaan puhuta luonnollisesti.

      Tuo Janhusen kirja on ihan realistinen sinällään kyllä, eipä siinä mitään dramaattista. Linnan arkirealismiahan tuo.

      • Vartija/Järjestyksenvalvoja

        Että yhden diapam-tabletin hinta (siis ei levyn vaan tabletin) voi olla 5-10 euroa ihan helposti. Apteekissa 5 millinen Diapam maksaa hieman yli 5 euroa 10 tabletin levy. Siitä voit hieman päätellä millaisia hintoja on kyseessä kun siirrytään kovempaa tavaraa kohti.


      • Dan

        Miten on mahdollista tehdä "kotikeittoisia" kiven sisässä ja mitähän kautta sinne niitä huumeitakin oikein saadaan?


      • voi kuule
        Dan kirjoitti:

        Miten on mahdollista tehdä "kotikeittoisia" kiven sisässä ja mitähän kautta sinne niitä huumeitakin oikein saadaan?

        Kiven sisästä löytyvät kaikista kekseliäimmät veikkoset ja kotitekoisten päänpuuduttimien kemistiexperit. On täysin selvää, että vartijoiden määrä suhteessa vankimäärään on niin pieni, että kokonaisuus saadaan pidettyä Suomen taloissa suht hyvin hallinassa, mutta jokaista kiljunkeittäjää ja kamaveikkoa on täysin mahdotonta saada kiinni. Tai edes tarkkailtua, sillä mitä "kovempi" talo, sitä enemmän jokainen asiakas on potentiaalinen epäilyksenalainen.

        Ja vaikka kuinka jokaisen taskun ja ruumiinaukon portilla tutkisi niin kyllä sitä ainetta vain kummasti linnoihin virtaa. Kyllä varsinkin "isoilla pojilla" on niin monet konstit ja kanavat, että ns. hivakkamiehet ovat vain jäävuoren huippu ja lähinnä surkeita kokeilijoita enää nykypäivänä.

        Linnan touhua ei kertakaikkiaan voi sisäistää ja ymmärtää, ennen kuin siellä on itse ollut jommallakummalla puolella kaltereita ja seurannut. On totaalisen oma maailmansa.


      • noin

        Amfetamiini 25-30 e per g
        Diampamppi 1 euro kpl


      • Kiviakatemian Reiska
        voi kuule kirjoitti:

        Kiven sisästä löytyvät kaikista kekseliäimmät veikkoset ja kotitekoisten päänpuuduttimien kemistiexperit. On täysin selvää, että vartijoiden määrä suhteessa vankimäärään on niin pieni, että kokonaisuus saadaan pidettyä Suomen taloissa suht hyvin hallinassa, mutta jokaista kiljunkeittäjää ja kamaveikkoa on täysin mahdotonta saada kiinni. Tai edes tarkkailtua, sillä mitä "kovempi" talo, sitä enemmän jokainen asiakas on potentiaalinen epäilyksenalainen.

        Ja vaikka kuinka jokaisen taskun ja ruumiinaukon portilla tutkisi niin kyllä sitä ainetta vain kummasti linnoihin virtaa. Kyllä varsinkin "isoilla pojilla" on niin monet konstit ja kanavat, että ns. hivakkamiehet ovat vain jäävuoren huippu ja lähinnä surkeita kokeilijoita enää nykypäivänä.

        Linnan touhua ei kertakaikkiaan voi sisäistää ja ymmärtää, ennen kuin siellä on itse ollut jommallakummalla puolella kaltereita ja seurannut. On totaalisen oma maailmansa.

        suoraan että henkilökuntaa on mukana...


      • TIETIOA
        Vartija/Järjestyksenvalvoja kirjoitti:

        Että yhden diapam-tabletin hinta (siis ei levyn vaan tabletin) voi olla 5-10 euroa ihan helposti. Apteekissa 5 millinen Diapam maksaa hieman yli 5 euroa 10 tabletin levy. Siitä voit hieman päätellä millaisia hintoja on kyseessä kun siirrytään kovempaa tavaraa kohti.

        Apteekissa 10mg Diapam x 30kpl maksaa n. 5 euroa.

        Rinnakkaisvalmieste Medipam maksaa vain 2,30 euroa/ 30 kpl.


      • SE ON
        Kiviakatemian Reiska kirjoitti:

        suoraan että henkilökuntaa on mukana...

        Jokaisessa puussa/sadossa on mätiä yksilöitä.
        Tienestit moisessa ovat tavalliseen palkkaan verrattuna niin perkeleen suuret ja toisaalta ovat sitten riskitkin.


      • lyly1

        mieti nyt mitä vetelet päästäs nois hinnois vai meinaakko et väkivalta kaikena.o? toivottavasti olet 40v jo muuten ei hyvät näkymä su elämäles


    • vankilassa

      Subutex 8mg?

      Kun kadulla siitä joutuu maksamaan hieman maantieteellisestä alueesta riippuen 25-100e/kpl.

      • miehenmukaan

        helposti ainakin täällä etelän vankiloissa subusta 120e, tietty heittoa voi olla puoleen tai toiseen. yks milli voi olla jo sen 20e.
        piristäkin vissiin yli hunttia grammalta pyydetään...siis kiven sisäs...ohan se duuni sekin, viedä se sisällle...


      • lyly1
        miehenmukaan kirjoitti:

        helposti ainakin täällä etelän vankiloissa subusta 120e, tietty heittoa voi olla puoleen tai toiseen. yks milli voi olla jo sen 20e.
        piristäkin vissiin yli hunttia grammalta pyydetään...siis kiven sisäs...ohan se duuni sekin, viedä se sisällle...

        siviilissäkin mg.sta 10-30e...


    • ja saatavuudesta

      jos on todella niukasti tavaraa niin hinnat on kovemmat.

    • bona file

      edes yksi huumeista vapaa vankila, jossa vartijat eivät ole lahjottavissa.

    • Dan

      Olisipa mielenkiintoista tietää millainen osuus huumeiden pääsemiseen vankilan sisälle on näillä vankien lomilla esimerkiksi...vai onko ne paluutarkastukset niin hyvät ettei sitä kautta niitä voi salakuljettaa.

    • kovakakka

      Lopettakaa jo se pamien ja teemujen rouskuttelu ja hankkikaa laiffi.

      • hinta?

        Vankilassa/Kadulla?


      • Kovakakka
        hinta? kirjoitti:

        Vankilassa/Kadulla?

        on AINA ilmainen!!!
        Eikös ne jammu sedät jakele koulujen porteilla aina ilmaisia humehia ekakertalaisille. Sitten onkin kertaheitolla koukussa ja löytää ittensä Kristianiasta käsivarret ihan rokotettuna. Äläkää jumankauta pojat syäkö niitä hassiksia enempää, tää on mun neuvo.


      • A - A = B
        Kovakakka kirjoitti:

        on AINA ilmainen!!!
        Eikös ne jammu sedät jakele koulujen porteilla aina ilmaisia humehia ekakertalaisille. Sitten onkin kertaheitolla koukussa ja löytää ittensä Kristianiasta käsivarret ihan rokotettuna. Äläkää jumankauta pojat syäkö niitä hassiksia enempää, tää on mun neuvo.

        Ei kannata uskoa tuota sen paremmin totena kuin provonakaan. Siis ei kannata kommentoida!


    • valkonenä

      tääl subu 60-80e 8mg

      • ....................

        linnastako vastailet???:DD


      • ..X..
        .................... kirjoitti:

        linnastako vastailet???:DD

        Vartija..


      • Skorpion2

        Millaista huumeporukkaa täällä oikein kirjoittelee?? Miksi täytyy aina turvautua niihin huumeisiin? Tiedän kyllä sen että niihin koukkuun jääneitä on monia ja taas niin monia. Huumeet pilaavat tän elämän teiltä kokonaan. Huumeita saa ihan mistä tahansa kun muutin maalta kaupunkiin, niin huomasin sen että monet käyttävät jotakin huumetta/huumeita. On näköjään ihan helppoa saada ihan mistä vain. Itse en käytä enkä koskaan niihin aijokkaan kajota. Sillä haluan nauttia tästä elämästä niin kauan kuin elämää vain on. Toki ymmärrän sen että kerran kun huumeisiin kiinni jää niin se on sitten melkeempä ikuista ja vaikeata(lähes mahdotonta päästä niistä eroon vieroitusoireiden takia. Siksipä en ota edes tarjoittaesa niitä vastaan. Sillä sen tietää jo näin maalaisjärjelläkin jo ettei kauaa ole mitään muuta kuin huumeet ja tyhjä kämppä jos sitäkään? Elämä pilalla ja rikoksia tehdään juuri siksi kun tarvitaan rahaa jokapäiväiseen käyttöön. Eikö ihminen koskaan opi kuin kantapäänkautta varoituksista noista teidän huumeistanne. Onko se silloin edes elämisen arvoista elämää?? Ennon itsekin luulin että huumeita on tosi vaikeata edes saada ja harvinaista. Myt saisi jokaikinen päivä jos haluaisi pilata tämän elämän huumeilla ja huomannut kuinka helppoa se on niitä hankkia. EN SANON MINÄ HUUMEILLE. Sejoka käyttää niin käyttäköön. Asia ei minulle kuulu ketä tekee mitä ja miksi! Ymmärrän kyllä toki niitä ihmisiä jotka niitä käyttävät ja se on heidän oma asiansa. Järki käteen ja miettikää kuinka paljon rahaa moisiin menee ja ne ihmiset jotka joutuvat siihen loputtomaan velkakierteeseen. Aina rahat loppu ym? Miettikää mitä hyötyä siitäkin teille on? Onko se se edes elämisenarvoista elämää. Samoin kuin kuin jokapäiväinen ryypiskely. No jokainenhan meistä kuolee aikanaan johonkin. En tullut tänne saarnaamaan. Kaikkihan päättävät omasta elämästään täällä ja nyt. Itse nautin elämästäni niinkauankuin sitä vain riittää ja ilman huumeita. Tiedän käyttäjiä monia ja ihan kivoja ihmisiä he ovat. Ikävää vain ettei heitä voi auttaa millään, elleivät itse sitä halua ja tiedosta. Toivon kaikille vain hyvää elämää ilman noita huumeita. Pakoa tästä pahasta ilkeästä maailmasta. Voimia kaikille ja niille vielä jotka eivät vielä ole koukussa niin koittakaa pysytellä erossa huumeista. Kaikille hyvää ja lämmintä kesää 2014. Yksi Ymmärtäväinen ystävä täältä jostakin.


    • Tiedonhaluinen

      Onko Suomessa yhtään huumeista vapaata vankilaa?
      Jos ei ole, niin miksi ei?

    • tietäjä?

      Anteeks ny vaa mut anfetamiini maksaa 50€/2mg ... mut se vissii riippuu vähä diilaajast.. ja siit et onko paljo suhteit.. suhteil oon itte saanu madallettuu 50€ sta 20€oon/ 2mg :D et taitaa olla vähä hinnat hukas?

      • raitis ex venkula

        Eli ei kannata lähteä lusimaan kun hinnat on noin pilvessä :) Siviilissä saa halvemmalla.


      • lyly12

        :) saa tolla hinnallal vtun hyvää mut tääl vitun h pikkukyläs ruppeevat 1tulee 4 jos rohkee mut ainaki 3


    • mark3

      taalta laydy ekstasi

      • sam8

        mika kpl hinta


      • mark3
        sam8 kirjoitti:

        mika kpl hinta

        20e


      • Hinnat "luonnossa":
        mark3 kirjoitti:

        20e

        Persehoito=20-30e edestä kamaa

        huulihölkkä=n.10e edestä kamaa


    • -huijari-

      paljonkos aikanaan maksoivat vanhojen linnanruunien antamat barbituraatit kun aiottiin saada jätkä koukkuun..? Onpas teillä suuret hinnat kasipalloille..mutta netis on kaikki idareita jotka ostaa keltä sattuvat saamaan.. itse olen ostanut kasipalloja eurolla kpl..ja myin netti-idareille niitä 200eur/kpl.. tienasin äkkiä omakotitalon ja Audi R8:n..

      • Nuuhkit hanskaa..

        Poeka.. sulla mitään taloo tai audii oo..


      • voi tyhmyys
        Nuuhkit hanskaa.. kirjoitti:

        Poeka.. sulla mitään taloo tai audii oo..

        POEKA on täällä taas.Opettele suomea


    • Toni--

      Hinnat tosiaan vaihtelee, mutta aivan tavallinen hinta puolikkaasta subusta on 70-80 e. Joillekin heitetään ilmaiseksi, toiset maksavat kovan hinnan. Korkein maksettu hinta yhdestä subusta (8mg), jonka tiedän, on 500 e. Velaksihan tuollaiset tietysti jäädään ja luvataan hoitaa siviilissä - usein ei sitten pystytä.

      • leske

        Jep toisille maksaa toisille tarjotaan...olis ollu talossa kans tarjolla ku sellikaveri subutteli mutta otin saunareissun katkona enkä vetäny.


    • -LasolSpurgu-

      No ei stana!! nuitahan saa virolaisilta 200aan koko jässikän kasipalloja. varmaan joltakin netti-idarilta joka on uskaltautunut ulos puukon kanssa otettuaan 2pulloa kossua, ja sitten iskenyt jotain puukolla kapakkatappelussa, ja siten siitä joutunut linnaan.. on uunotettu tuolla hinnalla..:D

    • huumediilerinumber1

      minä olen kasvattanut huumeita koko elämäni. voit ostaa minulta huumeita jos haluat :) laita viestiä: [email protected] yksi huume maksaa 30 euroa :) ilmoita jos olet kiinnostunut!!!!!

      • mario03

        mikä sinun puhelin numerosi on? entä nimi? minun nimeni on seppo matti elias saunalahti. mukava tutustua sovitaan tapaaminen ja otetaan yhdessä huumeita ja ollaan sitten iloisia yhdessä eikös juu?


      • Valintakysymys

        Vain idiootti sotkeutuu huumeisiin!
        Opettiko äitisi sinulle huumediilerin "ammatin"?


      • Todellinen syy
        Valintakysymys kirjoitti:

        Vain idiootti sotkeutuu huumeisiin!
        Opettiko äitisi sinulle huumediilerin "ammatin"?

        humeiden olemassaoloon vankilassa: HOMOILU!! Huumeet ovat ostettavissa joko rahalla tai HOMOSEKSILLÄ. Rahaa harvalla on taloissa..


    • Suulla ja pyllyllä

      Kuin monta suukki peppuleikkiä tarvii antaa ja mitä aineita ja kuin paljon näillä eväillä irtoaa?

    • päävatipää

      Hinnat on mitä on. Piri on vihollinen nro.1 ja muut tulee perässä. Irti kohta 20v mutta aina on vaara. Herra auttaa ja on auttanut ,lisäksi hyvät ystävät ja pyyteettömät työntekijät. Jeesus auttoi minua ja auttaa myös sinua. Ei kauaa kun Keski-Suomessa Subut 100e/kpl ja aina löytyy syy miksi "kama" on NYT kallista myös linnassa. Etelän veijarit nauraa hinnoille ja tuomiolle jotka pohjoisessa on mutta maksaa ne jokapuolella....usein kovimman hinnan -->> kuolema!

    • pillumasa

      tuokaa huumeita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe