Hotmailin tilin poistaminen

Turist1

Miten saan poistettua hotmailin postilaatikkoni, ilman että joudun odottamaan 30pvä?

Itse en moiseen tekoon kyennyt, vaikka kaikkeni koitin.

23

12825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se poistaa?

Sen kun jätät käyttämättä. Ja siis sitä EI pysty poistamaan.

• pystyy toki...

kirjaudu sisään
        klikkaa ohje sivun oikeassa reunassa
        paina sisältö painiketta
        sen jälkeen tietoja omasta tilistä
        ja sieltä tilin sulkeminen
        ja siitä siirry sulje tili-sivulle

• Turist1
        pystyy toki... kirjoitti:

kirjaudu sisään
        paina sisältö painiketta

If you do not pay for your HotmailSympatico Mail account, go to the Close Account page, and then follow the instructions

Tuollainen lause tulee, missä on linkki keskellä lausetta "go to the Close Account page", kun sitä painaa, menee selain vain hotmailin inboxiin. En oikein ymmärrä...

• mennä...
        Turist1 kirjoitti:

If you do not pay for your HotmailSympatico Mail account, go to the Close Account page, and then follow the instructions

Tuollainen lause tulee, missä on linkki keskellä lausetta "go to the Close Account page", kun sitä painaa, menee selain vain hotmailin inboxiin. En oikein ymmärrä...

tämmöiselle sivulle

Jos suljet tämän tilin, tili merkitään käytöstä poistetuksi. Palveluun tallennetut sähköpostiviestit poistetaan pysyvästi, ja osoite ei enää ota vastaan tulevia sähköpostiviestejä. Luomasi .NET Passport toimii silti edelleen, ja käyttämäsi sähköpostinimi pysyy varattuna.

Jos haluat aktivoida tilin uudelleen, siirry sivulle http://www.hotmail.com ja kirjoita kirjautumisnimesi ja salasanasi. Voit tämän jälkeen jälleen käyttää palvelua MSN Hotmail sähköpostien lähettämiseen ja vastaanottamiseen.

Jos tiliäsi ei käytetä yli 30 päivän ajan, tili poistetaan pysyvästi. Tämä viive on välttämätön, jotta tilien käyttäminen kiellettyihin tarkoituksiin voidaan estää. Käytettävissä olevien tilien nimien rajoitetun määrä vuoksi muille käyttäjille saatetaan myöntää oikeus käyttää sähköpostiosoitetta sen jälkeen, kun tili on poistettu pysyvästi.

Onhan popup sallittu ja javascript... muuta en osaa sanoa...

• En Vain Osaa..
        mennä... kirjoitti:

tämmöiselle sivulle

Jos suljet tämän tilin, tili merkitään käytöstä poistetuksi. Palveluun tallennetut sähköpostiviestit poistetaan pysyvästi, ja osoite ei enää ota vastaan tulevia sähköpostiviestejä. Luomasi .NET Passport toimii silti edelleen, ja käyttämäsi sähköpostinimi pysyy varattuna.

Jos haluat aktivoida tilin uudelleen, siirry sivulle http://www.hotmail.com ja kirjoita kirjautumisnimesi ja salasanasi. Voit tämän jälkeen jälleen käyttää palvelua MSN Hotmail sähköpostien lähettämiseen ja vastaanottamiseen.

Jos tiliäsi ei käytetä yli 30 päivän ajan, tili poistetaan pysyvästi. Tämä viive on välttämätön, jotta tilien käyttäminen kiellettyihin tarkoituksiin voidaan estää. Käytettävissä olevien tilien nimien rajoitetun määrä vuoksi muille käyttäjille saatetaan myöntää oikeus käyttää sähköpostiosoitetta sen jälkeen, kun tili on poistettu pysyvästi.

Onhan popup sallittu ja javascript... muuta en osaa sanoa...

Jos poistan mesen, niin voiko sen jälkeen tehdä uuden? Tai voiko mesen sähköpostia vaihtaa? Eli sitä [email protected] juttua tarkotan.

• neuvosta vaarin

kirjaudu sisään
        paina sisältö painiketta

...ja alareunasta klikkaa TILI...sen jälkeen vasemmalta ASETUKSET...LISÄASETUKSET....SULJE TILI...tulee varmaan tämä ilmoitus: Tiliisi liittyy Microsoft-sähköpostitili (Windows Live Hotmail), joten et pysty sulkemaan Windows Live -tiliäsi heti. Jos haluat sulkea Windows Live -tilisi, sinun on ensin suljettava Microsoft-sähköpostitilisi. Windows Live -tilisi suljetaan automaattisesti, kun se on ollut käyttämättä tietyn ajan. Sulje Microsoft-tili. TEE TUO KLIKKAAMALLA sinistä tekstiä "sulje Microsoft-tili"...sit tulee tämä: Sulje tilisi

Voit poistaa Windows Live Hotmail -tilisi käytöstä valitsemalla Sulje tili. Kaikki tallennetut viestit poistetaan pysyvästi, eikä saapuvia viestejä oteta vastaan.

Sähköpostiosoitettasi pidetään varattuna 120 vuorokautta tilisi sulkemisesta. Sen jälkeen osoite voidaan antaa toisten henkilöiden käyttöön.

Voit aktivoida tilisi uudelleen suljettuasi sen, jos kirjaudut sisään 120 vuorokauden kuluessa.

OLLOS HYVÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Enpä tiiä...........

kirjaudu sisään
        paina sisältö painiketta

Elikkäs voisko joku laittaa ne ohjeet tarkasti kun mä en älyä et mistä vitsistä löytää jonkun Tietoja omasta tilistä jutun et >.<
        Mulkin on sama juttu

• Miksinäin
        neuvosta vaarin kirjoitti:

...ja alareunasta klikkaa TILI...sen jälkeen vasemmalta ASETUKSET...LISÄASETUKSET....SULJE TILI...tulee varmaan tämä ilmoitus: Tiliisi liittyy Microsoft-sähköpostitili (Windows Live Hotmail), joten et pysty sulkemaan Windows Live -tiliäsi heti. Jos haluat sulkea Windows Live -tilisi, sinun on ensin suljettava Microsoft-sähköpostitilisi. Windows Live -tilisi suljetaan automaattisesti, kun se on ollut käyttämättä tietyn ajan. Sulje Microsoft-tili. TEE TUO KLIKKAAMALLA sinistä tekstiä "sulje Microsoft-tili"...sit tulee tämä: Sulje tilisi

Voit poistaa Windows Live Hotmail -tilisi käytöstä valitsemalla Sulje tili. Kaikki tallennetut viestit poistetaan pysyvästi, eikä saapuvia viestejä oteta vastaan.

Sähköpostiosoitettasi pidetään varattuna 120 vuorokautta tilisi sulkemisesta. Sen jälkeen osoite voidaan antaa toisten henkilöiden käyttöön.

Voit aktivoida tilisi uudelleen suljettuasi sen, jos kirjaudut sisään 120 vuorokauden kuluessa.

OLLOS HYVÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olen ollut kirjautumatta 120 päivää jo reilusti yli ja koitan lähettä sähköpostia vanhaan ossaani ja en saa perillemenemättömyysilmoitusta. Eli on siis vieläkin toiminnassa.

• Brent Four
        Miksinäin kirjoitti:

Olen ollut kirjautumatta 120 päivää jo reilusti yli ja koitan lähettä sähköpostia vanhaan ossaani ja en saa perillemenemättömyysilmoitusta. Eli on siis vieläkin toiminnassa.

varmaankaan saa mitenkään, mun vanha hotmailtili on ollut käyttämättä varmaan 5 vuotta ja kirjauduin siihen kokeeksi ja siellä se oli yhä, postit vaan oli kadonneet. Miksi se tili pitää hävittää? Avaa toinen tai n potenssiin 10:s tili, mitä väliä...

• pera424
        Enpä tiiä........... kirjoitti:

Elikkäs voisko joku laittaa ne ohjeet tarkasti kun mä en älyä et mistä vitsistä löytää jonkun Tietoja omasta tilistä jutun et >.<
        Mulkin on sama juttu

Niin siis siellähän on mainittu, että lopullinen poistuminen tapahtuu 280 päivän jälkeen. Eli kyllä sen voi poistaa kokonaan...

• pienenpi kuin sinä
        pera424 kirjoitti:

Niin siis siellähän on mainittu, että lopullinen poistuminen tapahtuu 280 päivän jälkeen. Eli kyllä sen voi poistaa kokonaan...

kyllä mä sain ainaki poistettua:) eli toimii siis :) jaksaa vaan yrittää

• epätoivoinen2
        pienenpi kuin sinä kirjoitti:

kyllä mä sain ainaki poistettua:) eli toimii siis :) jaksaa vaan yrittää

Mutta kun ei viitsisi odottaa noin kauaa. Joku kun käyttää tiliä (osoitetta) roskapostittamiseen! Onko tosiaan pakko odottaa noin kauan?

• oikeusturvakysymys

Olen yrittänyt saada sitä useamman vuoden takaisin, kun kadotin salasanani eikä minulla ole turvakysymystä. Miten sen voisi tehdä.

Tarvitsisin aivan välttämättä postilaatikostani joitain emaileja.

• ????

et ole sit koskaan kuullut varmuuskopioista??

• !!!!

Kirjaudut sinne hotmailiisi ja teet uuden salasanan, niin monimutkaisen, kuin vain pystyt paperilta lukemaan. Sitten kirjaudut ulos, teet salasana-paperista purukumin suussasi ja sylkäiset vessanpönttöön ja vedät nupista.
      Näin voit unohtaa koko hotmailisi ikuisesti.
      Otat sitten uuden, jos sille tuntuu. Minulla on tällaisia jo parikymmentä, eikä minua kiinnosta tippaakaan, mitä niille sähköposteille kuuluu.

• onneton..=(

Mulle on sattunut onnettomuus.. mesessä pitäis vaihtaa se s-posti johon palautetaan mesen salasana mutta oon hukannu tän suomi24 salasanan ja voi video oon pulassa ku en pääse mitenkää aktivoimaan sitä juttua täältä s-postista eli en siis voi vaihtaa mesen palautus s-postia.. nyt ärsyttää.. vai olisiko kellään neuvvoa tähän.. kiitos (:

• sdfsfd

Ei kannattaisi ottaa yhteyttä suomi24 ylläpitoon?

• pillianna

Joko sait vai pitääkö vielä vongata?

• redwailer
        sdfsfd kirjoitti:

Ei kannattaisi ottaa yhteyttä suomi24 ylläpitoon?

Ei niin, olen samaa mieltä, aivan turhaa se olisikaan.

• hotttt

http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows-live/account-close-account
      Kuinka Hotmail- ja Messenger-tilin ja muiden Windows Live -palveluiden tilin voi sulkea?
      Kun suljet Windows Live ID -tilisi, poistat tilitietosi, mukaan lukien Windows Live ID:n ja -salasanan, rekisteröintitiedot ja yhteystiedot. Tilin poistamisen jälkeen et voi enää käyttää tätä Windows Live ID:tä Windows Live -tuotteisiin ja -palveluihin kirjautumiseen.

Tilin sulkeminen
      Siirry Windows Live -tilin yleiskuvauksen verkkosivuun ja kirjaudu käyttämällä Windows Live ID:täsi.

Napsauta Muita vaihtoehtoja -kohdan Sulje tilisi -linkkiä.

Varmista, että näkyvä Windows Live ID on oikea. Anna salasanasi ja valitse Kyllä.

Pelkän Hotmail-tilin sulkeminen
      Windows Live Hotmail-tilisi aktivointi poistetaan, jos et kirjaudu sisään 270 päivän kuluessa tai 10 päivän kuluessa tilin rekisteröimisestä. Kun tili on määritetty käyttämättömäksi, kaikki tilin viestit, kansiot ja yhteystiedot ja saapuvat viestit lähetetään takaisin lähettäjällä toimituskelvottomina. Tee seuraavat toimet, jos haluat sulkea tilisi heti:

Avaa Windows Live Hotmailn Sulje tilisi -sivu.

Noudata ohjeita ja sulje tili napsauttamalla Sulje tili -linkkiä.

Huomautuksia
      Jos sinulla on Windows Live -tilaustili, sulje se ennen Windows Live ID -tilin sulkemista.

Jos hallinnoit lapsen Windows Live ID:tä, lapsen Windows Live ID:n käyttöoikeudet peruutetaan sulkiessasi Windows Live -tilisi.
      Tiettyjä tietojasi ei poisteta. Lisätietoja on tietosuojatiedoissa.

• apua!!!!!!!!!!

Ei onnistu, joku häiriö. ''Palvelussa on väliaikainen häiriö. Yritä uudelleen. Jos tämä viesti toistuu, yritä uudelleen myöhemmin.'' :c mitä teeeen! se on pakko poistaa just nyt.

• apumies3

Helppo homma: Sulje tietsikka! Jos et osaa sitäkään, nii töpseli irti seinästä ja akku pois läppäristä. Ei varmasti tule hotmailista postia enää sen jälkeen.

• hatehotmail

http://answers.microsoft.com/fi-fi/windowslive/forum/liveid-profile/tilin-sulkeminen-ei-onnistu/77cf9da6-252f-4d9d-a8ab-41129d0a356b?msgId=fc18ad10-e20c-4dd2-8fb9-8a004a3a5faa&tab=MoreHelp&page=1

https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1342551172&rver=6.1.6206.0&wp=MBI&wreply=http://mail.live.com/mail/CloseAccountConfirmation.aspx&lc=1035&id=64855&mkt=fi-fi&cbcxt=mai&snsc=1

Sulje tilisi
      Voit poistaa Hotmail -tilisi käytöstä valitsemalla Sulje tili. Kaikki tallennetut viestit poistetaan pysyvästi, eikä saapuvia viestejä oteta vastaan.

Sähköpostiosoitettasi pidetään varattuna 270 vuorokautta tilisi sulkemisesta. Sen jälkeen osoite voidaan antaa toisten henkilöiden käyttöön.

Voit aktivoida tilisi uudelleen suljettuasi sen, jos kirjaudut sisään 270 vuorokauden kuluessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe