Tai jotain???Eli tietääkös kukaan että maksetaanko niistä mitään???siinä on se sellanen "vinkurainen" kuvio takapuolella ja vuosiluku 2004....
Suomi 2 euron
7
971
Vastaukset
- raha2
Eli suomen juhla 2€ vuosimallia 2004, lyöty EU:n laajentumisen kunniaksi. Arvo 6-9 euroa, riippuen kunnosta.
- vaude
kiitokset vastauksesta,olen yllättynyt että niitten arvo noinkin "hulppea".Mulla on niitä 26 kpl ja olin laittanu ne "talteen" kun siivosin ja nyt löysin ne yhtenä päivänä....kiitos!!!!
- -Nasu-
vaude kirjoitti:
kiitokset vastauksesta,olen yllättynyt että niitten arvo noinkin "hulppea".Mulla on niitä 26 kpl ja olin laittanu ne "talteen" kun siivosin ja nyt löysin ne yhtenä päivänä....kiitos!!!!
Minulla sattuu olemaan noita samoja rahoja! Kiitos siis vastauksesta! :D
- raha2
-Nasu- kirjoitti:
Minulla sattuu olemaan noita samoja rahoja! Kiitos siis vastauksesta! :D
Oleppa hyvä! :D
- 123456
Hei haloo..kerros viela paikka missa niista maksetaan tollaisia summia, kannan omani valittomasti sinne...
- olla
123456 kirjoitti:
Hei haloo..kerros viela paikka missa niista maksetaan tollaisia summia, kannan omani valittomasti sinne...
..et arvo putoo roimasti jos kauhee määrä tulee yhtaikaa liikenteeseen. (Ei oo enää "harvinainen"). Et silleen.
Eli oikeassa olit. Itse hinnoittelin kuukausi takaperin kiertäneen kolikon 5 euron arvoiseksi mutta näyttää siltä että, tällä hetkelläkin kauppoja tehdään noista eu-kolikoista 8-9 euroa kappaleelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292875- 1171170
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6907- 66895
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu143770Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754