Tai jotain???Eli tietääkös kukaan että maksetaanko niistä mitään???siinä on se sellanen "vinkurainen" kuvio takapuolella ja vuosiluku 2004....
Suomi 2 euron
7
976
Vastaukset
- raha2
Eli suomen juhla 2€ vuosimallia 2004, lyöty EU:n laajentumisen kunniaksi. Arvo 6-9 euroa, riippuen kunnosta.
- vaude
kiitokset vastauksesta,olen yllättynyt että niitten arvo noinkin "hulppea".Mulla on niitä 26 kpl ja olin laittanu ne "talteen" kun siivosin ja nyt löysin ne yhtenä päivänä....kiitos!!!!
- -Nasu-
vaude kirjoitti:
kiitokset vastauksesta,olen yllättynyt että niitten arvo noinkin "hulppea".Mulla on niitä 26 kpl ja olin laittanu ne "talteen" kun siivosin ja nyt löysin ne yhtenä päivänä....kiitos!!!!
Minulla sattuu olemaan noita samoja rahoja! Kiitos siis vastauksesta! :D
- raha2
-Nasu- kirjoitti:
Minulla sattuu olemaan noita samoja rahoja! Kiitos siis vastauksesta! :D
Oleppa hyvä! :D
- 123456
Hei haloo..kerros viela paikka missa niista maksetaan tollaisia summia, kannan omani valittomasti sinne...
- olla
123456 kirjoitti:
Hei haloo..kerros viela paikka missa niista maksetaan tollaisia summia, kannan omani valittomasti sinne...
..et arvo putoo roimasti jos kauhee määrä tulee yhtaikaa liikenteeseen. (Ei oo enää "harvinainen"). Et silleen.
Eli oikeassa olit. Itse hinnoittelin kuukausi takaperin kiertäneen kolikon 5 euron arvoiseksi mutta näyttää siltä että, tällä hetkelläkin kauppoja tehdään noista eu-kolikoista 8-9 euroa kappaleelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22117122Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16912184Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El415970Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644852MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny134756Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193947Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843575Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1332997S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2561400- 851011