Mikäs idea tuossa tele-finlandin kommunismiin viittaavassa mainostamisessa oikein on? Nyt näkemässäni mainoksessa oli jo tähtisymboli ja "TOVERIT!" huudahdus. Outoa markkinointia.
Kommunistiliittymä?
3
466
Vastaukset
- dna = 0
DNA:n Ortodoksi kirkkoa rienaava mainos.. ?????????
- sipe
sitten niiden mainosten onkin tarkoitus herättää huomiota ja keskustelua...eli mainos tekee sen mikä sen tarkoitus on.
- lahko
sipe kirjoitti:
sitten niiden mainosten onkin tarkoitus herättää huomiota ja keskustelua...eli mainos tekee sen mikä sen tarkoitus on.
Se onkin denan noloin yritys, kun viimeisenä oljenkortena turvaudutaan uskontoon ja hurmokseen karvaiden tappioiden edessä. Kun ei enää muuta voida, niin haetaan amerikkalaiseen malliin uskon kiihkosta anteeksi antoa ja uutta nostetta tappiolliselle toiminnalle. Eipä tullut suomen kansasta pelastajaa, kun ei tullut tanskalaisistakaan. Nolo loppu häämöttää dena lahkoa, kun ei riittänyt rahat temppelin rakentamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739