EIKÄ LEIKATUT KISSAT MERKKAILE!EIKÖ MENE PERILLE!
LEIKATUN KISSAN PISSA
11
3776
Vastaukset
- kolmen kissan omistaja
Älä puhu soopaa! Minulla on kolme kollia ja jokaisen kusi haisee!
Leikkauksella estetään vain turha merkkailu ja narttujen perässä juoksu (uroskissoilla) ja nartuilla leikkaus poistaa juoksuajan.
Jos väität et leikatun kissan kusi ei haise, haiset varmasti itse sen verran, ettet tunnista sitä itse.
Johan näistä kissoista jutut pitäs riitää....- kissan pissan
hajussa ei sitä enää itse huomaa. Tämän olen todennut eräällä tutullani ,kaksi leikattua kissaa ja sellainen haju välillä sisällä,ettei meinaa sekaan mahtua. Häntä se vain ei tunnu häiritsevän. Joten älä kirjoita joutavia. Kyllä se leikatunkin kissan pissa haisee,itse et vaan sitä huomaa.
- mie...
kun leikataan tarpeeksi ajoissa!Kumma juttu että kukaan ei valita koiran pissan hajusta, kyllähän nekin kuseksii postilaatikoille yms. ja leikatun kissan pissa ei haise sen enempää kuin koirankaan pissa. Ja jos teillä kissankusi haisee suosittelen siivoamaan useammin, meillä ei nimittäin haise, vaikka kissa hiekkalaatikkoa käyttääkin. Ja kolli nimituksellä tarkoitetaan leikkamatonta poikakissaa..
- kuin kissat?
Alempana on ketju kissoista, et mitä järkeä taas uusi "kissankusiketju" ????
- mä!
Ei muuten munkaan paska haise.... ihan vuoristoilmaa!!!! voi vitun älypää!!!
- eihiekkalaatikko
Leikatunkin kissan täytyy kusta, mutta ei minun pihalleni!!
TAJUATKO!!!
Onneks on koira, nopeajalkainen...- taisit huomata
että alempana oleva kissankusiketju sai paljon juttua liikkeelle ja ajattelit itsekkii saada jutun juurta aikasiksi?
Herätys - jos nenääsi ei leikatun kissan kusi ei todellakaan käy, käänny nenä- ja kurkkupolille kiireen vilkkaan, vai oletko unohtanut siivota kotonasi? - alkuperäinen..
taisit huomata kirjoitti:
että alempana oleva kissankusiketju sai paljon juttua liikkeelle ja ajattelit itsekkii saada jutun juurta aikasiksi?
Herätys - jos nenääsi ei leikatun kissan kusi ei todellakaan käy, käänny nenä- ja kurkkupolille kiireen vilkkaan, vai oletko unohtanut siivota kotonasi?Meillä siivotaan hiekkalaatikko aina kun kissa on tarpeillaan käynyt, mukavampi kissankin sinne uudestaan mennä. Uloskin saattaa joskus tehdä, eikä todellakaan haise..
Jos jonkun kotona pääsee hajut haittaamaan on syy omistajan huonosta hygieniasta ja siivouksen laiminlyönnistä, jopa huonosta markettien hiekasta. Näiden samojen ihmisten kissat arvatenkin syövät myös marketti ruokaa, eikä laadukasta eläinkaupan ruokaa, joten myös ulostavat kaiken pihalle käyttämättä ruokaa kunnolla hyödyksi. Myös madotus näiden kissojen kohdalla on luultavasti laiminlyöty, koska ei tajuta että ihmisten kengissä kulkeutuu ulkoa jos jonkin näköistä madon alkua, kuten myös ns. kissojen levittämä toksoplasma, jonka alkupera on oikeasti mullassa yms. jota ihmiset kengissään ulkoa sisälle kuljettavat ja näin ollen voivat tartuttaa sen lattialla ryömimisiässä pyörivän lapsensa, tai saada tartunnan ihan itse puutarhaa kuoputtaessa, sieltä ne kissatkin sen saa.
Tuo edellinen ketju alkoi jo vaikuttaa lähinnä keskiaikaiselta kissavainolta siksi avasin uuden ketjun. Odottaisin että edes kissaihmiset pitäisi kissojen puolia eikä yhtyisi moiseen propagandaan.
- on kaksi
toinen vuoden (leikkaamaton tyttö)
ja toinen 14 vuotta (leikattu poika 13vuotta)
ja kyllä se pissa haisee kun esim vessaan menee eikä ole sinä päivänä laatikkoa siivonnut...
merkkeile ei kylläkään mutta ei minkään pissa hajutonta ole... - Anonyymi
Ei haise ainakaan meijän kollil joka on leikattu ja syö terveysnappuloi ja perus kissanruokaa .. 14v
- Anonyymi
Kissat kannattaa laittaa kunnon kivenmurikoiden kanssa tukevaan säkkiin ja paiskata vuokseen, niin ei haise enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3623311Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä682852- 1281816
- 1181520
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461420Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301343PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1591291- 731165
- 741099
- 701060