NIMIÄ!!! KEKSIKÄÄ!!!!GERBIILILLE

Gerbukka

Mä tarvin nimi ehdotuksia mun tulevalle gerbiilille ja siitä se jutska alko kun
mun isovelin gerbiili synnytti 3 poikasta ja mä
saan tytön!!N.I.M.I.Ä!!!!tarvisin!!

9

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liisa

älähän vielä innostu. gerbiilin poikaset kuolevat hyvin herkästi ja koska emä sai VAIN kolme poikasta niin on 60% mahdollisuus että se tappaa ne.(TAI SYÖ)niin ja ennen vieroitus ikää gerbiilit sairastatvat mitä varmimmin naksutaudin josta selviää n. 3/4 poikasista!!!!!

• Vimpula

Olipa tosi kauniisti sanottu! Kiva maalata piruja seinille ja pilata toisen ilo!

• pörrikkä
        Vimpula kirjoitti:

Olipa tosi kauniisti sanottu! Kiva maalata piruja seinille ja pilata toisen ilo!

onhan se hyvä tietää että poikaset voivat kuolla ettei innostu liikaa mutta kuiteski..kärsivätkö ne poikaset sairastaessaan naksutautia..?raukat:(

• Lalli

...gerbuille sopii sellaset nimet kuten Viki, Nöpö, Naksu, Niki, Musse... tai sit ihan erilaiset, esim. Amanda, Matilda... Mitäs tuumaatte?

• Mill@

Olet siis ottamassa yhtä gerbiiliä, joten sinullahan on sitten sille jo kaveri valmiiksi? Muistuttaisin nimittäin, että gerbiileitä ei missään nimessä saa pitää yksin, vaan niitä aina on oltava vähintään kaksi.

• Mallu

Laita sen nimeksi Söpö tai Nöpö. Mulla on kaksi sen nimistä tyttö gerbua.

T. Maria

• Santtu

käypäs tutustumassa osoitteisiin www.gerbiiliyhdistys.fi ja www.gerbil.net
      viimeksi mainitussa on ihan mukavasti myös gerbujen nimivaihtoehtoja. Gerbiiliyhdistyksen sivuilta taasen löydät gerbiilinhoito-ohjeen ja tietoa gerbuista, kuten esim. että gerbiilit ovat laumaeläimiä ja niitä tulisi pitää vain pareittain tai sitä suuremmissa laumoissa, mutta ei yksin! ja vain samaa sukupuolta olevia gerbuja samaan terraarioon, jotta vahinkopennuilta vältyttäisiin.

• Mina

No tässä ois muutamia:Heidi,Siiri,Minna.

• Anonyymi

Tiuku, Helinä, laikku,laku, milli, molli, matilda, pepsi, aamu, tiltu, tilda, jasmin, ruusu. Tos ny oli jotain jota tuli meleen nyt pikasesti

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe