Olen onnistunut lataamaan kaikilta sivuilta tavaroita ja vaatteita, mutta onko kellään sattunut niin, että tuo peggysims2.com
(jossa on mun mielestä kaikkein aikojen paras hiuskampaukset ja muut) ei tulekaan peliin?
En ymmärrä miksi en saa ladattua tuolta sivulta hiuskampauksia. Siis kyllä se tulee peliin, mutta siihen ilmestyy vaan se Simsin alkuperäinen hiuskampaus.
Onko kukaan saanut ladattua tuolta?
Mistä tämä johtuu?
(mulla on sims 2 ja yöelämä)
PeggySims2.com sivusta
5
693
Vastaukset
Olen saanut ladattua ja pelissäkin nämä loistavat kampaukset ovat näkyneet! Olen myös ladannut meshin niistä hiuksista...
Ootko muistanu latada sen?
Sekä latausten jälkeen, ennen pelaamista, olen käynnistänyt koneen uudelleen, jolloin koneen asetukset ns. tulevat käyttöön/palautuvat (tai jotain sinnepäin)... Joskus ei tullut kaikkia peliin, mutta kun hoksasin tämän niin alkoivathan lataukset tulemaan mukaan peliin....
Toivottavasti rupeaa toimimaan!- Nami
Mulla on ihan sama ongelma kuin sulla Bella!
- mimmi
te hyvät ihmiset ette oo ladanneet meshejä ollenkaan. nekin pitää sieltä ladata sillä muuten ne ei näy pelissä, muutakuin jo pelissä olevina hiuksina. peggyssä on ihan siinä ladattavien hiusten vieressä se meshin lataus linkki. ja huomatkaa että aina erillaiselle hiukselle on oltava aina omansa mesh
- ...
Otsikko.
- 953
mulla noi kyseiset sivut ei ees toimi.. se menee sinne ja lataa ja lataa vaikka kuinka kauan, ja sit tuleeki "plääplää aikakatkaistiin otettaessa yhteyttä..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302305
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292218Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121579Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131474Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001145
- 171087
- 90941
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19838Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks128822