Olen onnistunut lataamaan kaikilta sivuilta tavaroita ja vaatteita, mutta onko kellään sattunut niin, että tuo peggysims2.com
(jossa on mun mielestä kaikkein aikojen paras hiuskampaukset ja muut) ei tulekaan peliin?
En ymmärrä miksi en saa ladattua tuolta sivulta hiuskampauksia. Siis kyllä se tulee peliin, mutta siihen ilmestyy vaan se Simsin alkuperäinen hiuskampaus.
Onko kukaan saanut ladattua tuolta?
Mistä tämä johtuu?
(mulla on sims 2 ja yöelämä)
PeggySims2.com sivusta
5
701
Vastaukset
Olen saanut ladattua ja pelissäkin nämä loistavat kampaukset ovat näkyneet! Olen myös ladannut meshin niistä hiuksista...
Ootko muistanu latada sen?
Sekä latausten jälkeen, ennen pelaamista, olen käynnistänyt koneen uudelleen, jolloin koneen asetukset ns. tulevat käyttöön/palautuvat (tai jotain sinnepäin)... Joskus ei tullut kaikkia peliin, mutta kun hoksasin tämän niin alkoivathan lataukset tulemaan mukaan peliin....
Toivottavasti rupeaa toimimaan!- Nami
Mulla on ihan sama ongelma kuin sulla Bella!
- mimmi
te hyvät ihmiset ette oo ladanneet meshejä ollenkaan. nekin pitää sieltä ladata sillä muuten ne ei näy pelissä, muutakuin jo pelissä olevina hiuksina. peggyssä on ihan siinä ladattavien hiusten vieressä se meshin lataus linkki. ja huomatkaa että aina erillaiselle hiukselle on oltava aina omansa mesh
- ...
Otsikko.
- 953
mulla noi kyseiset sivut ei ees toimi.. se menee sinne ja lataa ja lataa vaikka kuinka kauan, ja sit tuleeki "plääplää aikakatkaistiin otettaessa yhteyttä..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2285763Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.394648KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104246Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123001Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1112943Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,732433Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1222384Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1891638- 461619
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:221268