PeggySims2.com sivusta

BellaGoth

Olen onnistunut lataamaan kaikilta sivuilta tavaroita ja vaatteita, mutta onko kellään sattunut niin, että tuo peggysims2.com
(jossa on mun mielestä kaikkein aikojen paras hiuskampaukset ja muut) ei tulekaan peliin?

En ymmärrä miksi en saa ladattua tuolta sivulta hiuskampauksia. Siis kyllä se tulee peliin, mutta siihen ilmestyy vaan se Simsin alkuperäinen hiuskampaus.

Onko kukaan saanut ladattua tuolta?
Mistä tämä johtuu?

(mulla on sims 2 ja yöelämä)

5

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen saanut ladattua ja pelissäkin nämä loistavat kampaukset ovat näkyneet! Olen myös ladannut meshin niistä hiuksista...
      Ootko muistanu latada sen?

Sekä latausten jälkeen, ennen pelaamista, olen käynnistänyt koneen uudelleen, jolloin koneen asetukset ns. tulevat käyttöön/palautuvat (tai jotain sinnepäin)... Joskus ei tullut kaikkia peliin, mutta kun hoksasin tämän niin alkoivathan lataukset tulemaan mukaan peliin....

Toivottavasti rupeaa toimimaan!

• Nami

Mulla on ihan sama ongelma kuin sulla Bella!

• mimmi

te hyvät ihmiset ette oo ladanneet meshejä ollenkaan. nekin pitää sieltä ladata sillä muuten ne ei näy pelissä, muutakuin jo pelissä olevina hiuksina. peggyssä on ihan siinä ladattavien hiusten vieressä se meshin lataus linkki. ja huomatkaa että aina erillaiselle hiukselle on oltava aina omansa mesh

• ...

Otsikko.

• 953

mulla noi kyseiset sivut ei ees toimi.. se menee sinne ja lataa ja lataa vaikka kuinka kauan, ja sit tuleeki "plääplää aikakatkaistiin otettaessa yhteyttä..."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      238
      6812
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5131
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      171
      4879
    4. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      66
      3330
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      106
      2944
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      65
      2389
    7. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2243
    8. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      78
      2072
    9. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      139
      1960
    10. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1784
    Aihe