Taajuudet Kuubassa

Liina

Kaksi viikkoa lähtölaskentaan! Onko merkitystä, otanko matkalle mukaan kaksi- vai kolmitaajuuspuhelimen?

9

1767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri sieltä palannut

Varma on että 3-taajuuspuhelin pelaa. Puhelut ovat sikakalliita eikä siis kannata paljon käyttää, edes vastata. Hinta about 1€/minuutti.
      Kuubassa ei näe edes turistien jaaraavan puhelimeen.
      GRPS ei toimi eikä kuvia voi lähettää. Puheviestit nauhalta eivät välity, tekstiviestit kylläkin.

• Reissaaja

Hei juuri palannut! Voisitko kertoa vähän miten matka meni, vinkkejä ja missä päin olit? Teittekö retkiä? ym!!! Jään kiitollisena odottelemaan, jo viitsit vastata, sillä lähtö olis jo maanantaina.

• minä2222
        Reissaaja kirjoitti:

Hei juuri palannut! Voisitko kertoa vähän miten matka meni, vinkkejä ja missä päin olit? Teittekö retkiä? ym!!! Jään kiitollisena odottelemaan, jo viitsit vastata, sillä lähtö olis jo maanantaina.

Soneralla on kai halvimmat tekstiviestit! Sama hinta mistä tahansa. Elisan verkossa puhelut olivat yli 3€luokkaa..Löytyy esim. Soneran ja Elisan nettisivuilta.

• Juuri sieltä palannut
        Reissaaja kirjoitti:

Katso alempana olevaa keskustelua Playa Costa Verde.

• verkot

No mikset kerro mitkä taajuudet niissä
      puhelimissasi on? Siellä on vain 900-verkko.

• jrhoffa

Mortonki!

Lonely Planetin oppaan mukaan kaksitaajuuspuhelimella pärjää. Riippuu tosin enemmänkin operaattorista. Ainakaan viime vuonna ei Saunalahden liittymä toiminut, vaikka toista ilmoittivat.

• Juuri sieltä palannut

minulla toimi.

• Kesällä käynyt
        Juuri sieltä palannut kirjoitti:

minulla toimi.

En tiedä, onko muille näin käynyt, mutta Havannaan tullessa sekä oma Sonerani että matkakumppanin Elisa ilmoittivat "Ei sallittu", kun yritti valita kännykästä paikallista operaattoria. Luulimme jo, ettei kännykkä toimi laisinkaan, mutta onneksi ongelma meni ohi ensimmäisen illan aikana ja selvisimme järkytyksestä.

Vaikka mikä järkytys se olisi, jos saisi olla kerrankin pari lomaviikkoa ilman kännykkää :)

Soneran ja Elisan toimivuudessa tai kuuluvuudessa emme huomanneet eroja. Kolmitaajuuspuhelimet oli.

• mandariiniliini
        Kesällä käynyt kirjoitti:

En tiedä, onko muille näin käynyt, mutta Havannaan tullessa sekä oma Sonerani että matkakumppanin Elisa ilmoittivat "Ei sallittu", kun yritti valita kännykästä paikallista operaattoria. Luulimme jo, ettei kännykkä toimi laisinkaan, mutta onneksi ongelma meni ohi ensimmäisen illan aikana ja selvisimme järkytyksestä.

Vaikka mikä järkytys se olisi, jos saisi olla kerrankin pari lomaviikkoa ilman kännykkää :)

Soneran ja Elisan toimivuudessa tai kuuluvuudessa emme huomanneet eroja. Kolmitaajuuspuhelimet oli.

Mulla oli kuubassa, vanha Nokia puhelin ja ei tietoakaan kolmesta taajuudesta.

Kaverin Saunalahti ei hengittänyt siellä, mutta yllätykseks mun DNAtoimi täysin moitteettomasti koko reissun, vaikkei luvattu kuuluvan minkään netin karttojen mukaan.

Tosin ei haittaa, että akkujen kanssa sit oli ongelmia, koska viestien ja puheluiden hinnat pilvissä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3165
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2787
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1498
    Aihe