Taajuudet Kuubassa

Liina

Kaksi viikkoa lähtölaskentaan! Onko merkitystä, otanko matkalle mukaan kaksi- vai kolmitaajuuspuhelimen?

9

1764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri sieltä palannut

Varma on että 3-taajuuspuhelin pelaa. Puhelut ovat sikakalliita eikä siis kannata paljon käyttää, edes vastata. Hinta about 1€/minuutti.
      Kuubassa ei näe edes turistien jaaraavan puhelimeen.
      GRPS ei toimi eikä kuvia voi lähettää. Puheviestit nauhalta eivät välity, tekstiviestit kylläkin.

• Reissaaja

Hei juuri palannut! Voisitko kertoa vähän miten matka meni, vinkkejä ja missä päin olit? Teittekö retkiä? ym!!! Jään kiitollisena odottelemaan, jo viitsit vastata, sillä lähtö olis jo maanantaina.

• minä2222
        Reissaaja kirjoitti:

Hei juuri palannut! Voisitko kertoa vähän miten matka meni, vinkkejä ja missä päin olit? Teittekö retkiä? ym!!! Jään kiitollisena odottelemaan, jo viitsit vastata, sillä lähtö olis jo maanantaina.

Soneralla on kai halvimmat tekstiviestit! Sama hinta mistä tahansa. Elisan verkossa puhelut olivat yli 3€luokkaa..Löytyy esim. Soneran ja Elisan nettisivuilta.

• Juuri sieltä palannut
        Reissaaja kirjoitti:

Katso alempana olevaa keskustelua Playa Costa Verde.

• verkot

No mikset kerro mitkä taajuudet niissä
      puhelimissasi on? Siellä on vain 900-verkko.

• jrhoffa

Mortonki!

Lonely Planetin oppaan mukaan kaksitaajuuspuhelimella pärjää. Riippuu tosin enemmänkin operaattorista. Ainakaan viime vuonna ei Saunalahden liittymä toiminut, vaikka toista ilmoittivat.

• Juuri sieltä palannut

minulla toimi.

• Kesällä käynyt
        Juuri sieltä palannut kirjoitti:

minulla toimi.

En tiedä, onko muille näin käynyt, mutta Havannaan tullessa sekä oma Sonerani että matkakumppanin Elisa ilmoittivat "Ei sallittu", kun yritti valita kännykästä paikallista operaattoria. Luulimme jo, ettei kännykkä toimi laisinkaan, mutta onneksi ongelma meni ohi ensimmäisen illan aikana ja selvisimme järkytyksestä.

Vaikka mikä järkytys se olisi, jos saisi olla kerrankin pari lomaviikkoa ilman kännykkää :)

Soneran ja Elisan toimivuudessa tai kuuluvuudessa emme huomanneet eroja. Kolmitaajuuspuhelimet oli.

• mandariiniliini
        Kesällä käynyt kirjoitti:

En tiedä, onko muille näin käynyt, mutta Havannaan tullessa sekä oma Sonerani että matkakumppanin Elisa ilmoittivat "Ei sallittu", kun yritti valita kännykästä paikallista operaattoria. Luulimme jo, ettei kännykkä toimi laisinkaan, mutta onneksi ongelma meni ohi ensimmäisen illan aikana ja selvisimme järkytyksestä.

Vaikka mikä järkytys se olisi, jos saisi olla kerrankin pari lomaviikkoa ilman kännykkää :)

Soneran ja Elisan toimivuudessa tai kuuluvuudessa emme huomanneet eroja. Kolmitaajuuspuhelimet oli.

Mulla oli kuubassa, vanha Nokia puhelin ja ei tietoakaan kolmesta taajuudesta.

Kaverin Saunalahti ei hengittänyt siellä, mutta yllätykseks mun DNAtoimi täysin moitteettomasti koko reissun, vaikkei luvattu kuuluvan minkään netin karttojen mukaan.

Tosin ei haittaa, että akkujen kanssa sit oli ongelmia, koska viestien ja puheluiden hinnat pilvissä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe