Kaksi viikkoa lähtölaskentaan! Onko merkitystä, otanko matkalle mukaan kaksi- vai kolmitaajuuspuhelimen?
Taajuudet Kuubassa
9
1748
Vastaukset
- Juuri sieltä palannut
Varma on että 3-taajuuspuhelin pelaa. Puhelut ovat sikakalliita eikä siis kannata paljon käyttää, edes vastata. Hinta about 1€/minuutti.
Kuubassa ei näe edes turistien jaaraavan puhelimeen.
GRPS ei toimi eikä kuvia voi lähettää. Puheviestit nauhalta eivät välity, tekstiviestit kylläkin.- Reissaaja
Hei juuri palannut! Voisitko kertoa vähän miten matka meni, vinkkejä ja missä päin olit? Teittekö retkiä? ym!!! Jään kiitollisena odottelemaan, jo viitsit vastata, sillä lähtö olis jo maanantaina.
- minä2222
Reissaaja kirjoitti:
Hei juuri palannut! Voisitko kertoa vähän miten matka meni, vinkkejä ja missä päin olit? Teittekö retkiä? ym!!! Jään kiitollisena odottelemaan, jo viitsit vastata, sillä lähtö olis jo maanantaina.
Soneralla on kai halvimmat tekstiviestit! Sama hinta mistä tahansa. Elisan verkossa puhelut olivat yli 3€luokkaa..Löytyy esim. Soneran ja Elisan nettisivuilta.
- Juuri sieltä palannut
Reissaaja kirjoitti:
Katso alempana olevaa keskustelua Playa Costa Verde.
- verkot
No mikset kerro mitkä taajuudet niissä
puhelimissasi on? Siellä on vain 900-verkko. - jrhoffa
Mortonki!
Lonely Planetin oppaan mukaan kaksitaajuuspuhelimella pärjää. Riippuu tosin enemmänkin operaattorista. Ainakaan viime vuonna ei Saunalahden liittymä toiminut, vaikka toista ilmoittivat.- Juuri sieltä palannut
minulla toimi.
- Kesällä käynyt
Juuri sieltä palannut kirjoitti:
minulla toimi.
En tiedä, onko muille näin käynyt, mutta Havannaan tullessa sekä oma Sonerani että matkakumppanin Elisa ilmoittivat "Ei sallittu", kun yritti valita kännykästä paikallista operaattoria. Luulimme jo, ettei kännykkä toimi laisinkaan, mutta onneksi ongelma meni ohi ensimmäisen illan aikana ja selvisimme järkytyksestä.
Vaikka mikä järkytys se olisi, jos saisi olla kerrankin pari lomaviikkoa ilman kännykkää :)
Soneran ja Elisan toimivuudessa tai kuuluvuudessa emme huomanneet eroja. Kolmitaajuuspuhelimet oli. - mandariiniliini
Kesällä käynyt kirjoitti:
En tiedä, onko muille näin käynyt, mutta Havannaan tullessa sekä oma Sonerani että matkakumppanin Elisa ilmoittivat "Ei sallittu", kun yritti valita kännykästä paikallista operaattoria. Luulimme jo, ettei kännykkä toimi laisinkaan, mutta onneksi ongelma meni ohi ensimmäisen illan aikana ja selvisimme järkytyksestä.
Vaikka mikä järkytys se olisi, jos saisi olla kerrankin pari lomaviikkoa ilman kännykkää :)
Soneran ja Elisan toimivuudessa tai kuuluvuudessa emme huomanneet eroja. Kolmitaajuuspuhelimet oli.Mulla oli kuubassa, vanha Nokia puhelin ja ei tietoakaan kolmesta taajuudesta.
Kaverin Saunalahti ei hengittänyt siellä, mutta yllätykseks mun DNAtoimi täysin moitteettomasti koko reissun, vaikkei luvattu kuuluvan minkään netin karttojen mukaan.
Tosin ei haittaa, että akkujen kanssa sit oli ongelmia, koska viestien ja puheluiden hinnat pilvissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579