30+RISTEILY!

vaakkuM

Meil on bileeeet.....taaaaas =)

Minä ja n383 järjestetään teille unohtumaton risteily iha uudel laival =) GALAXY

Risteily: 13,5,2006 lauantai!

Lähtö klo: 18,30
Paluu klo: 16,45

Tiedot mitä tarvitaan kaikilta: syntymäaika nimi(eli se oikee nimi*wirn*).

4 henkilön hytit on varattu.
Hinta on 35,10/henkilö

[email protected]

Tuohon osotteeseen kaikki varaukset ja kyselyt!
Minä tai n383 sit niihin vastaillaan.

VIIMEINEN ILMOTTAUTUMISPÄIVÄ MAKSUPÄIVÄ ON
7,4,2006

50

21103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt päästään asiaan!!

      • Dailyx

        vautsi.. mukana ollaan.. joten varaa mulle paikka.. siis ihan oikeasti.. oma nikki tulee kyllä kun toi varmistuu..


    • vaakkuM

      Tämä GALAXY on uusi laiva.......eli korvaa ROMANTIKAN.......sen eka risteily on 10,5....eli ollaan lähes ekoja siin =)

      • Galaxy:stä

      • ;-)

        kun ei ole neitsyt-risteily *wirnu*


    • Vip_persoona

      La lähtö Hesasta, su tulo Hesaan? Eli sunnuntai päivä Tallinnassa..? Kandeeko sinne lähtee shoppaamaan?

      • n383

        muutama tunti aikaa ja monet kaupat on su auki.


    • Justeeri the tonttu

      Valitettavasti en pääse koska, nuoa virka tehtävät koira arenoilla kutsuuu joten kiireistä aikaa kokokesä ja alkukevät!>))))

    • luxe

      miten se järjestyy et voi maksaa ja miten hytit jaetaan

      • vaakkuM

        Mä anna sit sähköpostilla tilinumeron.....kun ensiks ilmottaudutte.Hytit jakoon ensin vähä niiku teidän omien jakojen perusteella.....sit lopuks mä jaan mitä on viel jaettavis.....raaka peli ;)


      • PiaryNa
        vaakkuM kirjoitti:

        Mä anna sit sähköpostilla tilinumeron.....kun ensiks ilmottaudutte.Hytit jakoon ensin vähä niiku teidän omien jakojen perusteella.....sit lopuks mä jaan mitä on viel jaettavis.....raaka peli ;)

        siis SÄ jaat..? Eiks nummerolla oo mitään sanan valtaa jakamisessa?! *jupinaa* Mä en uskalla kommentoida lähenkö vai enkö jos tota peliä pietään... *puhinaa*


      • vaakkuM
        PiaryNa kirjoitti:

        siis SÄ jaat..? Eiks nummerolla oo mitään sanan valtaa jakamisessa?! *jupinaa* Mä en uskalla kommentoida lähenkö vai enkö jos tota peliä pietään... *puhinaa*

        Totaa...no mähä oon iha nummeron tossun alla...eli sehä kaiken lopullisesti päättää ;) *wirn*


      • PiaryNa
        vaakkuM kirjoitti:

        Totaa...no mähä oon iha nummeron tossun alla...eli sehä kaiken lopullisesti päättää ;) *wirn*

        Mä voinkin nyt pistää MietiNtäMyssyn piähän ja kommentoin sitten tulokset jossain vaiheessa kevättä...


    • Aurora (vä-li-vii-voil-la)

      ....tosi paha ku sattuu äiteenpäivä viikonlopulle..... voi karsia lähtijöitä....

      • sen

        parempi lahja äiteelle ku päästä rentoutumaan risteilylle...


      • vaakkuM

        Ei ollu muuta vapaata.......siis näin isolle ryhmälle.


      • luxe
        vaakkuM kirjoitti:

        Ei ollu muuta vapaata.......siis näin isolle ryhmälle.

        hmmm mikä sit on arvioitu lähtijä määrä...


      • Mä vaan
        luxe kirjoitti:

        hmmm mikä sit on arvioitu lähtijä määrä...

        Joskus aikoinaan ne hytit on arvottu, eikä jengi oo saanu ite päättää kenen kanssa majottuu. *pistää päänsä asiaan joka ei mulle kuulu* :)


      • Aurora (vä-li-vii-voil-la)
        vaakkuM kirjoitti:

        Ei ollu muuta vapaata.......siis näin isolle ryhmälle.

        Toisaaltahan se on ainakin näin yh äidin kannalta enempi juhlaa olla laivalla ilman kakaroita ku että heräis niitten herättämänä puol seittemältä niinku joka aamu..........


    • Voimistelijatypy28

      Sinne laivalle.. Jos muita innokkaita tanssijoita on tulossa?

    • Mu71Pe76

      Heh....

      Jos ei miittin tultu ni kyl me risteilee lähdetään..... ;)

    • Chattivatti

      Mitä noissa tapahtuu yleensä? Kannattaako kumppareita varata mukaan, vai onko ne risteilyinä jotenkin poikkeavia?

      • piip

        ehdottomasti''Paljon suojavarusteita'' :p~ ja Buranaa aimo annos hurttia huumoria PS: ei tiukkapiposille!! ja jättäkää ihmeessä vaimot/miehet kotio, niin tulee paljon hauskempaa ;-)


    • ja niinkus odotettiin äiti...

      Eikö löytynyt parempaa päivää todellakaan???
      Meitä ainakin jää jo 4 pois, äidit ovat tärKeempiä ku sätti.
      Mutta niille jotka menevä..Hauskaa ristelyä

      • narinari

        Kaikki eivät ole äitejä, kaikki eivät ole lastensa (tai äitien) kanssa juuri äitenpäivänä ja koskaan ei voi miellyttää kaikkia. Vaakkuhan vastasi tuolla ettei ollut muuta päivää näin suurelle porukalle. Sitä ennen olisi vappua ja pääsiäistä. Sen jälkeen alkaa kesälomat ym kesäkiireet. Että näin...

        Ne lähtevät jotka pääsevät, eikös?? Ja kiitos järkkääjille, siinä on iso homma jo itsessään.


      • no niinpäs
        narinari kirjoitti:

        Kaikki eivät ole äitejä, kaikki eivät ole lastensa (tai äitien) kanssa juuri äitenpäivänä ja koskaan ei voi miellyttää kaikkia. Vaakkuhan vastasi tuolla ettei ollut muuta päivää näin suurelle porukalle. Sitä ennen olisi vappua ja pääsiäistä. Sen jälkeen alkaa kesälomat ym kesäkiireet. Että näin...

        Ne lähtevät jotka pääsevät, eikös?? Ja kiitos järkkääjille, siinä on iso homma jo itsessään.

        Ihan turhaan teet tosta mun kommentista ison numeron.. mä taidan tuntea noi järkkääjät paremmin kuin sä.. Toi vain oli mun tapani ilmasta pettymys kun pidän äitiäni tärkeempänä enkä pääse mukaan.Sori jos otti sun egoon.. mee sä vain ja pidä hauskaa.. jos sulla ei ole äitiä.mikä olis kyllä surullista.. ja kaikille muillekkin .. pitäkää hauskaa..:)))


      • vaakkuM

        Toi oli ainut päivä toukokuus mis oli meille kaikille tilaa....en mä mitää tahallan tota päivää valkannu.


    • n383

      Piti vaan ilmoittaa, että mäkin lähden :u

      • pinjapa*

        määki


      • n383*
        pinjapa* kirjoitti:

        määki

        Me siis mennään?


    • *ihmettelee*

      Sinun profiilissa oli kirjoitus''HUOM! Minä en anna vippejä enää!

    • lähtijä

      sitä lisätietoa ja tilinumeroa saa? Jotta vois maksaakin...

    • Missukka75

      ...jos laiva on lastattu komeilla miehillä;)Miten paljon porukkaa lähdössä risteilemään?

    • tämä lähtee, on jopa maksanu jo... ja maihin
      yritetään tiiviisti tänäkin vuonna (viimevuotiselle
      taluttajalle tässä kiitos... hih hih hii). mere-keskuksen apteekista buranaa, pystiksessä stobet ja heseen syömään, sapluuna selkee??

      • Cesar*

        hehehe.. kaipa sitä vois aamupalalle lähtee jos ei vielä nukkumaan ole menty...


    • Uluru*

      Sorry rakkaat mut tää jättää väliin. Kuten joku oli huomauttanut Äitienpäivästä niin sen lisäks bestiksel on synttärit sillon. Seuraaval kerral lähden sit kiljuen mukaan kumiankka ja uimakellukkeet pakattuna. ;-)
      Älkää upottako botskii ja juokaa munkin puolesta. :-D

    • in3cate

      ilmoon ku tietää varmaks :O
      siis sinne mailiin :u

    • vaakkuM

      Hyvät tulevat risteilijät (lue:hätähousut) *wirn*
      Tässä ois vielä tärkeimmät tiedot jo ilmottautuneille ja uusille ilmottautujille!

      Viimeinen maksupäivä: 7.4.2006 perjantai!

      Hyttihinnat:
      - 4hengen hytti 35.10/per henkilö.

      - 2hengen hytti 63e/per henkilö.

      - 1hengen hytti 126/per henkilö.

      JA MUISTAKAA SE PASSI!........ja tietty hammasharja =)

      Lopullinen hyttijako selviää sit ku olen maksanu matkan.......eli nähny ketkä kaikki hullut haluu tosiaan reissuun =) ...eli n. 2 viikon päästä.


      t. vaakkuM

      ps. tilinumeron saa sit kun on lähettäny sähköpostissa tiedot.

      • n383

        Mä oon ainakin ihan kuuuuul :u
        Ja ennalta-arvattavakin viel...

        t.nimim. Ikinä en oo sulle soittanut tästä asiasta


    • in3cate

      mistäs sais tietää keillä on hytti vajaana, niin voi miettiä niitä hyttikamuja lisää jos hytti vajaa?

    • theRicce*

      onko edelleen sama sääntö ettei kukaan koske alkoholiin koko matkan aikana?
      Näin varmistetaan kaikille mukava risteily :u

      Nimim: "eturivin paikka varattu bingossa"

      • n383*

        Mutta minulle on varattu se etupenkki bingosta, koska mäennäe muuten mitään. Ja kuulokin aika huono.. ne earit, ne earit :u


      • PiaryNa
        n383* kirjoitti:

        Mutta minulle on varattu se etupenkki bingosta, koska mäennäe muuten mitään. Ja kuulokin aika huono.. ne earit, ne earit :u

        Minä en niin siitä bingosta välitä kun ikinä en muista että pitikö ne numerot olla vaaka- vai pystysuorassa vai vinossa...

        Multa voi sitten ostaa kuulokojeen pattereita halavalla *wiNk*


    • theRicce*

      Joko kohta mennään?

      • *Tahavo

        mennään mennään et oo satamas ko ei näy


    • Missukka75

      ekanakin kiitos matkanjärjestäjille vaakulle ja n383!! Ja kiitos hauskalle ja mukavalle matkaseuralle, syrämmelinen kiitos, hauskaa oli!!

    • vaakkuM

      JEE JEE.....kiits kaikille mukana olleille....oli taas niikus mukavaa..*kuullu vaa*heh....

    • Tieshän sen että huippureissu tästä tulee/tuli. Kuvia olis kiva saada taas hieman kiertoon, vaikka suurin osa taitaa ollakin aika samanlaisia ;)

      Mä laitan omia kuviani reissaajille sitä mukaan kun niitä joku haluaa ja tulee antamaan mailioson mihin lähettää. Ja jos/kun jotkut eivät saa muokattua kuviansa sähköpostiin soveltuvimmiksi, niin kysymällä saa gmail osoitteen johon voi lähettää. Mä sitten pienennän niitä ja lähetän takas, ja muillekkin jos vaan lupa on.

      • Missukka75

        ...saa minultakin ja voin laittaa ne ensin cesarille ja sitten kimppana kaikille jotka niitä haluaa eli sisäiseen postiin voipi laitella mailiosoja:) Mutta ilman muuta vain risteilyllä mukana olleille, eiks sääntö ole juuri niin ettei niitä muille jaeta!!??


    • ar-or-uA

      Joko me ollaan maissa? Miks tääl keinuu vieläkin?
      Kiitos kaikille ja kassien pakkaajille iso halaus! Junassa o mukavaa...ainaki jos kerkee kyytii.....

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe