Sain perintönä Feinwergbau-merkkisen kilpailmakiväärin. Ase on hyväkuntoinen ja siinä on diopteritähtäin. Tukki on ilmeisesti vasenkätiselle, mutta mukana oli oikeakätinenkin tukki. Itse en ole ilma-asemiehiä ja kysyisinkin on aseella minkäänlaista arvoa, vai pelkästään tunnearvoa?
Muite merkintöjä mitä aseesta löysin:
obendorf /n
l.g.mod 300s cal 4,5 /177
108983
Feinwergbau ?
Halko
3
1077
Vastaukset
- tunnetuimpia merkkejä
Mitä tarkkuusase puolelta löytyy.
Kukaan vakavissaan kilpaileva ei vanhaa asetta ota.
Mökkille ruostumaan jätettäväksi se taas on turhan hyvä.
Jollet itse harrasta, niin yritä löytää joku vain omaksi huvikseen harrastava.
Paikkakunnilta löytyy lähes aina ilmakivääri sisärata, käy kysymässä paikan
päältä oisko kiinnostuneita ja jätä sinne ilmoitustaululle myyntilappu.
Vanhat laatu ilma-aseet kestävät ja osia saa.
Merkkikorjaamot huoltavat. - valmisostamaan
Olen valmis ostamaan sen jos päästään hinnasta sopimukseen ja kunto on ok.
Laita postia [email protected]
Moi- Halko
Laitoin postia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389