Tampereen vartioliikkeet

Kuka neuvoisi

Kuka tietää missä vartioliikkeessä Tampereella on reiluimmat pomot ja kivoin työntekijäkaarti?
toivon ettei nyt kaikki ala kehuun omaansa kun olen hakemassa kesätöihin ja sain juuri vartijakortin, voisitteko neuvoa reilusti.

24

5356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????

      MIkä ihmeen Tampere?

    • kokemuksia..

      olen ollut trella useammankin vartiointiliikkeen palveluksessa. Paras on ehdottomasti ollut lähivartiointi, mukava ja välitön ilmapiiri yms. Falck osti sen. Lähivartioinnin pomo siirtyi Falckin palvelupäälliköksi (erittäin mukava ja reilu mies.) Tampereen omat pomot Falckilla (ne jotka tiedän) ovat loisto väkee, mutta ylempi johto on syvältä, se pilaa muuten loisto konseptin.

      Securitas ainakin oli loistava, siis piiriyksikkö, siellä tosin on vaihtunut palvelupäällikkö sen jälkeen kun lähdin, se on kuulemma vaikuttanut työtahtiin ja kohteluun heikentävästi, mutta mukavaa porukkaa siel on.

      Ehdoton ei kannattaa sanoa ainakin Etuvartiolle, se on ketkujen yms. kriminaalien pesä.

      Turvatiimistä ei ole kokemusta. ISS Securityllä olen ollut, mutta siellä on vaihtunut henkilökunta täysin lähtöni jälkeen, joten siitä en voi sanoa mitään.

      Näin äkkiseltään jos tampereelta hakisin töitä niin pistäisin hakemuksen securitaksen piiriyksikköön ja varmuudeksi myös Falckille. Securitaksen paikallis- tai myymälävartijaksi en lähtisi edes kirveellä. Falckillakin varmasti pärjää, kunhan ei joudu tekemisiin ylemmänjohdon kanssa (tuskin ylempääjohtoa siellä usein näkyy.)

      • entinen vartija

        Höpöhöö sanon minä olen ollut lähivartioinnilla töissä enkä tosiaan yhdy edelliseen, ehkä alussa on ollut asiat kohdallaan muttei ainakaan kun minä siellä vähän aikaa olin sain tehdä kyllä töitä mutta TES oli johdolle vieras käsite jouduin palkkaani kyselemään lisiä puuttui jotka olisi lain mukaan pitänyt tulla varoitan että laske palkkasi kunnolla jouduin itse liitolta kysymään eri asioita jatkuvasti siellä ollessani eikä muutkaan kovin innoissaan olleet mutta jotain on pakko tehdä että pysyy näkkileivässä
        nimenomaan johto joka nyt siellä on on per....stä
        mutta käsittäisinkin että sen yrityksen on aloittanut joku ihan tosissaan joka myi sitten yrityksen tälle nykyiselle joka nyt kuulemma on myynyt Falgille ei se ole mikään toisen edellä ainakaan Tampereella kaveri on seculla ja tuntuu olevan ok. kaveri itse ei kyllä ole.


      • Hah
        entinen vartija kirjoitti:

        Höpöhöö sanon minä olen ollut lähivartioinnilla töissä enkä tosiaan yhdy edelliseen, ehkä alussa on ollut asiat kohdallaan muttei ainakaan kun minä siellä vähän aikaa olin sain tehdä kyllä töitä mutta TES oli johdolle vieras käsite jouduin palkkaani kyselemään lisiä puuttui jotka olisi lain mukaan pitänyt tulla varoitan että laske palkkasi kunnolla jouduin itse liitolta kysymään eri asioita jatkuvasti siellä ollessani eikä muutkaan kovin innoissaan olleet mutta jotain on pakko tehdä että pysyy näkkileivässä
        nimenomaan johto joka nyt siellä on on per....stä
        mutta käsittäisinkin että sen yrityksen on aloittanut joku ihan tosissaan joka myi sitten yrityksen tälle nykyiselle joka nyt kuulemma on myynyt Falgille ei se ole mikään toisen edellä ainakaan Tampereella kaveri on seculla ja tuntuu olevan ok. kaveri itse ei kyllä ole.

        Mitähän sinä tahdoit sanoa tuolla
        - mutta käsittäisinkin että sen yrityksen on aloittanut joku ihan tosissaan jne... ????????
        Ei ihan auennut, sorry.
        Ja mikä ihmeen Falg :)
        Sinäkös olit se melkein kirjoitustaitoinen vartija?
        Vai onko teillä siellä Mansessa ihan oma kieli jonka salat ei muille aukeakkaan?


      • entinen vartija
        Hah kirjoitti:

        Mitähän sinä tahdoit sanoa tuolla
        - mutta käsittäisinkin että sen yrityksen on aloittanut joku ihan tosissaan jne... ????????
        Ei ihan auennut, sorry.
        Ja mikä ihmeen Falg :)
        Sinäkös olit se melkein kirjoitustaitoinen vartija?
        Vai onko teillä siellä Mansessa ihan oma kieli jonka salat ei muille aukeakkaan?

        No jos sinä oot se vartija joka ei osaa lukea? minulla lukee selvästi että entinen vartija.
        Taidat olla lähivartioinnista juuri se mulkku esimies jolla kolahti, no tulihan perille, sano kirjanpitoon samalla että maksaa ne saamatta jääneetkin! kirjoitusvirheitä on sinullakin muuten jos tarkkoja ollaan, sen tiedän ko. firmasta että se oli alussa ihan hyvä jos nyt jostain vartiointiliikkeestä voi näin sanoa, mutta ei enää vuosiin, kyllä suosittelen ainakin tulokkaalle jotain oikeata vartiointiliikettä.
        Olen nyt teollisuuden palveluksessa ja saan palkkaa n.puolet enemmän 2-vuorossa kuin lv:llä yötyössä että vedä valkki päähäs ja lue tosta.


      • VIHANEN VIELÄKIN
        entinen vartija kirjoitti:

        Höpöhöö sanon minä olen ollut lähivartioinnilla töissä enkä tosiaan yhdy edelliseen, ehkä alussa on ollut asiat kohdallaan muttei ainakaan kun minä siellä vähän aikaa olin sain tehdä kyllä töitä mutta TES oli johdolle vieras käsite jouduin palkkaani kyselemään lisiä puuttui jotka olisi lain mukaan pitänyt tulla varoitan että laske palkkasi kunnolla jouduin itse liitolta kysymään eri asioita jatkuvasti siellä ollessani eikä muutkaan kovin innoissaan olleet mutta jotain on pakko tehdä että pysyy näkkileivässä
        nimenomaan johto joka nyt siellä on on per....stä
        mutta käsittäisinkin että sen yrityksen on aloittanut joku ihan tosissaan joka myi sitten yrityksen tälle nykyiselle joka nyt kuulemma on myynyt Falgille ei se ole mikään toisen edellä ainakaan Tampereella kaveri on seculla ja tuntuu olevan ok. kaveri itse ei kyllä ole.

        JOO KYSEINEN FIRMA ON KIIPIJÖILLE HYVÄ KIELI RUSKEENA SIELÄ PÄRJÄÄ ON AKAT VARSINKI REITTÄ PITKIN MENNEET JOHONKI JOHTOASEMAA EI NORMAALI RUMA JÄTKÄ SAANU MITÄÄN ARVOSTUKSIA EN KAUVAA OLLU ENKÄ MEE


      • Mauno
        entinen vartija kirjoitti:

        Höpöhöö sanon minä olen ollut lähivartioinnilla töissä enkä tosiaan yhdy edelliseen, ehkä alussa on ollut asiat kohdallaan muttei ainakaan kun minä siellä vähän aikaa olin sain tehdä kyllä töitä mutta TES oli johdolle vieras käsite jouduin palkkaani kyselemään lisiä puuttui jotka olisi lain mukaan pitänyt tulla varoitan että laske palkkasi kunnolla jouduin itse liitolta kysymään eri asioita jatkuvasti siellä ollessani eikä muutkaan kovin innoissaan olleet mutta jotain on pakko tehdä että pysyy näkkileivässä
        nimenomaan johto joka nyt siellä on on per....stä
        mutta käsittäisinkin että sen yrityksen on aloittanut joku ihan tosissaan joka myi sitten yrityksen tälle nykyiselle joka nyt kuulemma on myynyt Falgille ei se ole mikään toisen edellä ainakaan Tampereella kaveri on seculla ja tuntuu olevan ok. kaveri itse ei kyllä ole.

        Securitas on jees. Iso yksikkö tuo etuja. Kokemusta on Engeliltä, nyt ISS:llä samat työntekijät. Ei siinäkään suurempia haukkumisia.


      • entinen vartija
        Hah kirjoitti:

        Mitähän sinä tahdoit sanoa tuolla
        - mutta käsittäisinkin että sen yrityksen on aloittanut joku ihan tosissaan jne... ????????
        Ei ihan auennut, sorry.
        Ja mikä ihmeen Falg :)
        Sinäkös olit se melkein kirjoitustaitoinen vartija?
        Vai onko teillä siellä Mansessa ihan oma kieli jonka salat ei muille aukeakkaan?

        Miten niin siellä Mansessa, olin siellä opiskelemassa enkä ko. kaupunkia pahalla muuten muistele mutta sen sanon että kyllä siellä lakeja rikottiin ihan tietosesti, oli siinä muutama vanhempi konkari joka oli mukavia ja
        niien kans tuli juttuun.


      • vaxxxi
        entinen vartija kirjoitti:

        Miten niin siellä Mansessa, olin siellä opiskelemassa enkä ko. kaupunkia pahalla muuten muistele mutta sen sanon että kyllä siellä lakeja rikottiin ihan tietosesti, oli siinä muutama vanhempi konkari joka oli mukavia ja
        niien kans tuli juttuun.

        ...rikoja niitä lakeja... :o


      • Anonyymi
        entinen vartija kirjoitti:

        Höpöhöö sanon minä olen ollut lähivartioinnilla töissä enkä tosiaan yhdy edelliseen, ehkä alussa on ollut asiat kohdallaan muttei ainakaan kun minä siellä vähän aikaa olin sain tehdä kyllä töitä mutta TES oli johdolle vieras käsite jouduin palkkaani kyselemään lisiä puuttui jotka olisi lain mukaan pitänyt tulla varoitan että laske palkkasi kunnolla jouduin itse liitolta kysymään eri asioita jatkuvasti siellä ollessani eikä muutkaan kovin innoissaan olleet mutta jotain on pakko tehdä että pysyy näkkileivässä
        nimenomaan johto joka nyt siellä on on per....stä
        mutta käsittäisinkin että sen yrityksen on aloittanut joku ihan tosissaan joka myi sitten yrityksen tälle nykyiselle joka nyt kuulemma on myynyt Falgille ei se ole mikään toisen edellä ainakaan Tampereella kaveri on seculla ja tuntuu olevan ok. kaveri itse ei kyllä ole.

        tampereella nais vrtijat syvältä aivan jenkkityyliä pelottelua väkivaltaa pois vaan nämä kaksi naista ei sovi ammattiinsa hyi


      • Anonyymi
        entinen vartija kirjoitti:

        Miten niin siellä Mansessa, olin siellä opiskelemassa enkä ko. kaupunkia pahalla muuten muistele mutta sen sanon että kyllä siellä lakeja rikottiin ihan tietosesti, oli siinä muutama vanhempi konkari joka oli mukavia ja
        niien kans tuli juttuun.

        kyllä nämä rikkoo lakeja varsinkin naisvartijat ja ei välitetä mistään kunhan pukuansa käyttävät pelokkeena nämä naisvartijat tampereella huonoja jenkkityyli asenne ei työtänsä tee asiallisesti möykätään ja huudetaan yleisillä paikoilla tampee muutenkin syvältä mies varija ovat asiallisia mutta naiset voi totta vie kuin miehet killuttimet puuttuu ja ei mitään käytöstä hyvin menee tamperella


    • ehdottomasti

      ISS Security Oy.

      • Mirkku

        Kokemuksia on Turvatiimiltä ja Securitakselta. Ensimmäistä en suosittele edes pahimmalle vihamiehelleni, jälkimmäisestä ei ole valittamista. Falckista olen myös kuullut positiivisia kommentteja.


      • Mirkku

        Kokemuksia on Turvatiimiltä ja Securitakselta. Ensimmäistä en suosittele edes pahimmalle vihamiehelleni, jälkimmäisestä ei ole valittamista. Falckista olen myös kuullut positiivisia kommentteja.


      • Mirkku
        Mirkku kirjoitti:

        Kokemuksia on Turvatiimiltä ja Securitakselta. Ensimmäistä en suosittele edes pahimmalle vihamiehelleni, jälkimmäisestä ei ole valittamista. Falckista olen myös kuullut positiivisia kommentteja.

        Kone sekoilee...


      • maskulino

        kuka spede tän on kirjottanu?


    • vaxxxi

      Jos Seculle niin sit piirille, pavalla ei hyviä kohteita oo eikä city patrolille tosiaan kannata mennä, ellei tahdo aivan koiran hommia tehdä ja juosta kieli vyön alla ympäri keskustaa ym... Iss-piiri ok, muita hyviä kohteita ainoastaan Sokos ja tays. Falckilla ei vissiin hyviä kohteita oo kuin Stockmann, piiristä en tiedä. Turvatiimistä en sit juuri mitään positiivitä ole kuullutkaan, samoin etuvartiosta.

      • vanha väijy

        Millä perusteella em. kohteet ovat "hyviä" kohteita? Olihan kysymyksessä piirivartiointi..? Itte en ole kumpaakaan ajanut, mutta äkkiä ajateltuna voisin pitää aika pylly paikkoina!


      • vaxxxi
        vanha väijy kirjoitti:

        Millä perusteella em. kohteet ovat "hyviä" kohteita? Olihan kysymyksessä piirivartiointi..? Itte en ole kumpaakaan ajanut, mutta äkkiä ajateltuna voisin pitää aika pylly paikkoina!

        Nuo on siis hyviä kohteita niinkuin paikkaripuolella... piiristä en tiedä...


      • on monenlaisia

        joku tykkää juosta ympäri kaupunkia, joku tykkää istua portilla, avata puomia, syödä ja lukea kirjaa. Yleensä juokseminen myös tarkoittaa erilaisia tilanteita, niin positiivisia kuin negatiivisiakin, mutta niiden vuoksi olen ainakin itse tullut alalle... en istumaan valvomoon.


      • vaxxxi
        on monenlaisia kirjoitti:

        joku tykkää juosta ympäri kaupunkia, joku tykkää istua portilla, avata puomia, syödä ja lukea kirjaa. Yleensä juokseminen myös tarkoittaa erilaisia tilanteita, niin positiivisia kuin negatiivisiakin, mutta niiden vuoksi olen ainakin itse tullut alalle... en istumaan valvomoon.

        ...mielipiteitä on monenlaisia. itse en ainakaan tällä palkalla jaksa tetsailla ympäri kaupunkia k***päiden perässä. sitä olen kyllä ehtinyt jo tekemään ja paljon! olihan se eri juttu nuorena, juuri aloittaneena vartijana, mutta jonkin aikaa alalle olon jälkeen on vähän joitakin tosiasioita selvinnyt.. ;)


    • ...

      Sen verran pakko kommentoida että ainakin lähivartioinnilla tai siis nykyisellä falckilla on ainakin kivoin työntekijäkaarti sen puolesta voin suositella sitä... Secellä paljon sellasia jotaka haluaa pätee vähän liikaa... tosin ne ketä sieltä oikeesti tiedän on mukavia mutta noin yleisesti...

    • Anonyymi

      Terve. Olin 80luvulla piirivartijana stv: llä työkaverit mukavia pomot oli mukavia muuten oli ok paikka. Nuori toim.johtaja ihan perseestä. No onhan siitä aikaakin osa porukoista kuollutkin. t. R-V

    • Anonyymi

      hei onko toi muka totta, minulla on hunoja kokemuksia naisvartijoista tampereella varsinkin kadesta punapäästä, käytös jenkkityyliä huutoa raivoamista ylimielistä, ei käytöstapoja, tuntuu että malli lähtee jenkeistä hakataan ihmisiä kourat kurkulla sitten ne luuhaa r. kioskilla kahvilla möykkäävät porukalla, ja tätä on useat jo miettinen ja miksi ne ei keskity mäkin kohdalla stomannia vatapäätä olevaan humemyyntiin ,mutta ei möykätään käytös ylimielistä pelottavaa eikä aihetta , miehet on mukavia mutta nämä naiset pois , onko kil.met pois jalkovälistä hyi mitä käytöstä sen näki jo viikonloppuna ja näkee aina nämä kaksi punapäätä pitäs laittaa katuja lakasemaan ei vartijan töitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe