Netissä liikkuneiden huhujen mukaan JK Rowlingin hahmoitelmista olisi vuotanut osia nettiin. Kiitos hakkereiden. Voldemort olisi Harryn biologinen isä? Toivon ettei tietenkää asia ole noin.
Voldemort Harryn isä?
13
2425
Vastaukset
Aika vajaita hakkereita. Meinaan Rowling on varmaan jo yli vuosi sitten sanonut suoraan, että Voldemort ei ole Harryn isä, ja että se olisi aivan liian Star Wars-mainen juonenkäänne.
- You know.
Valetta.
Kuinka jaksat olla noin lapsellinen..- nimetön
Ei kai ne sellaista ole keksinyt? ``Harry a`im you father join me and you become most powerful Wizard ei muista mikä oli englanniksi. Muistuttaa liikaa yhtä toista suurta elokuvaa tai trilogiaa.SAA kommentoida.
- ..........
Darth Vader.
- ----
Verkosta löytyy myös Rowlingin pimppa-kuvia.
- Spellcaster2
Toi on jo viikon vanha juttu. Tosta oli juttua ainakin BBC:n sivuilla viikko sitten.
- wanha!
vuosi sitten täällä oli muutama joka väitti ihan kivenkovaan että Voldemort on Darth Vader ja Harry on Luke
- Darth Voldemort
Hehehee.
JK Rowling on kyllästynyt koko vinkuraan ja todennut, että saavutetut 230 mio riittävät loppuelämäksi. On sitten kopioinut tunnetusta sagasta kohtauksen nopeuttaakseen oman tarinointinsa lopetusta ?
Hehehehehe.
-enkä ole edes sen ensimmäistä kirjaa lukenut saati elokuvaa katsonut - Lady_Nocturna
Aika whorecrux se Lily sitten on ollut.
- joku vaan
harry sai arpensa kun dumbledore löi häntä päähän.
- Ember
Kohta joku väittää että Kalkaros on Harryn isä... Ei kannata lukea niitä nettijuttuja, en mä ainakaan koskaan oo niitä lukenu, ootan vaan kärsivällisesti kirjan ilmestystä. Hittoako sillä on väliä mitä netissä huhutaan. Voi Rowling parka. Se saa varmaan miljoonia kirjeitä ku kaikki kysyy siltä kaikkia tyhmiä kysymyksiä. Lukekaa Rowlingin mielikuvituksesta, älkää kehitelkö omianne.
- HP...<sydänrakastan>
Ember kirjoitti:
Kohta joku väittää että Kalkaros on Harryn isä... Ei kannata lukea niitä nettijuttuja, en mä ainakaan koskaan oo niitä lukenu, ootan vaan kärsivällisesti kirjan ilmestystä. Hittoako sillä on väliä mitä netissä huhutaan. Voi Rowling parka. Se saa varmaan miljoonia kirjeitä ku kaikki kysyy siltä kaikkia tyhmiä kysymyksiä. Lukekaa Rowlingin mielikuvituksesta, älkää kehitelkö omianne.
...toi oli hyvin sanottu!!!
- Mörködaa
Oon kattonu kaikkk elokuvat puoliveriseen prinssiin asti eli kutoseen asti nii voldemort ymmärtääkseni teki sen jollain vaarallisella jutulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147894Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne926164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322147Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222056- 391963
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961954- 751706
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311470