kertokaas jotain yleistä penkkareista? missä kouluissa otetaan haalarit?mitä meinaatte maalata niihin?
ja sitten kauan rekka-ajelu kestää ja yleensäkin koko penkkari päivä, noin?
penkkarit!!
5
8848
Vastaukset
- ehä
no meillä ei ainakaan noita hirveesti koulussa kerrottu
- jojo
meillä ei penkkari päivänä mitään haalarihommia ole, vaan kaikki kunnolla pukeutuu joksikin naamiaisasu tyylillä. aamulla abit käy häiritsemässä tunteja ja häröilee muuten vaan.. otetaan abeista yhteiskuva ja sitten alkaa abishow joka kestaa noin tunnin. siellä on hauskoja videoita, opettajien kisoja, abien minilakitusta, abilaulut, diblomien jakoa yms hassua abittelua.
shown jälkeen käydöön syömässä ja sit rekoilla ajeleen kunhan abit on kannettu lavalle. tunnin siellä ulkona pitää jäätyä. sen jälkeen minne sattuu häröilemään ja illasta tottakai viereiseen baariin. - Anonyymi
Penkkarit saisi käydä jokaisessa koulussa kun meijän koulussa ei ole käynyt niitä ainakaan kolmeen vuoteen
- Anonyymi
Itse pukeuduin vaarin SS pukuun ja jostain syystä seisoin itse kuorma auton lavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818