Ostan tällä viikolla Yliopiston, mutta haluaisin tietää pari asiaa. Yöelämä mulla siis jo on..
Eli siis:
1.Mikä on Yliopistossa Salaseura?
2. Millaisia ne zompiet on? Onks ne vähän niinku Yöelämäs on vampyyrit?
3. Voiko zompiet olla päivällä hereillä?
4. Nukkuuko ne tavallisessa sängyssä vai semmosessa arkussa?(I know, tyhmä kysymys.. xD )
4. Voiko perustaa ihan niinku oikeen BÄNDIN, antaa sille nimen, jne. ? Vai onks se vaan sitä, et pyytää toista simiä mukaan jumputtaa soittimia? :D
5. Onko siel asuntoloissa niillä muilla asujilla tavarat valmiina, vai kenties täytyykö koko paikka sisustaa?
6. Jos ne on jo sisustettu, niin kai omaa huonetta saa korjailla (siis niinkun sisustaa omaan makuun)?
Kiitti vastanneille! :) T. BiQQuBurQQa
Fiksummat help!
2
323
Vastaukset
- tota noi
1.salaseura on sellanen mihi pääsee jos tuntee oikeet tyypit ja siel salaseura talol on kaikkia urapalkintoja ja lisäks voi hakkeroida silloin jos kuuluu salaseuraan arvosanoja,eli nostaa,kantsii varoo silti poliiseja...
2.no tavallaan juu,paitsi et ne herätetää kuolleista ja ne on karseen näkösiä,kuten kauheet vampyyritki :/
3.en tiedä,kyllä KAI
4.sängys luulisin,vampyyrit nukkuu arkussa(huomasin että siel pystyy nukkuu iha normaalitiki simit,tai sitte se oli bugi ku mun naissim nukku siinä mut silti)
5.siel on valmiina kaikki huoneet,saa ite valita omansa...
6.kyllä saa juu,mutta millä rahalla jos ei ota rahakoodia..??meinaa ne maksaa.... Moi...
Laitan tähän vähän täydennystä edellisiin vastauksiin...
2. Lisäksi ne on sellaisia sinisenharmaita ja öriseviä, pää roikkuu apeana sivulla ja jalka laahaa maata...
3.Voivat olla myös päivisin hereillä. Samoin kuin normaali, elossa oleva simkin.
4. Sängyssä. En ole tuota arkkuhommaa kokeillut, mutta aina parempi, jos se saa nukkua maanalta tutussa "omassa" sängyssä. =0)
4. Muistaakseni ei voi perustaa niinku oikeaa bändiä. En ainakaan itse ole onnistunut. Tietenkin oma sim voi soittaa vaikka rumpuja ja kutsua muita simejä soittamaan vaikka kitaraa... Se sitten, että onko se mukavan kuuloista, taidoista tietenkin riippuen, on asia erikseen...
5. On tavarat valmiina. Huoneet tietenkin poikkeavat toisistaan pikkueroilla. Kuten toisessa voi olla tietokone ja toisessa ei, mutta tässä tietokoneettomassa huoneessa on vaikka vaatekaappi, mutta tässä tietokoneellisessa huoneessa ei...
Huoh.. menipä selitys vaikeaksi?
Heti asuntolaan saapuessa kannattaa varata se oma huone klikkaamalla ovea ja valita sieltä sitten oma huone. Peli kyllä varoittaa ajoissa asuntolan täyttymisestä, joten vielä silloin on vielä aikaa varata huone.
6. Kyllä saa, niinkuin edellinen vastaaja kertoi. Raha tosi on ongelmana. Keinoja on rahakoodin lisäksi myös töissä oleminen esim. asuntolan ruokala tai vaikkapa jonkun yliopiston yhteisötontin ruoka ym.paikka. Simisi voi ruveta vaikka toisen simin treenaja opettajaksi.
Tai sitten pitää vaan menestyä opinnoissa niin hyvin,että saa rahakkaan stipendin/opintorahan. Mitä paremmin menestyy, sitä suurempi summa rahaa. Rahaa saa "puolivuosittain".
Ups, olin aivan unohtaa, että ennen yliopistoon menemistä voi (kannattaa) anoa stipendiä (stipendejä saa mm. orpoudesta, ufojen kaappaamaksi joutumisesta, loistavista normaalin koulun arvosanoista ym. lahjakkuudesta esim. hyvä kunto).
Mitä enemmän simejä "yliopisto perheeseesi" kuuluu, sitä enemmän rahaa on käytössä.
(Esim. 3 lahjakasta simiä eri perheistä ja jokaisella on paljon stipendejä tekee yhteensä yli 3 000 yhteistä alkupääoma rahaa tuhlattavaksi!!!!! Ja jatkossa sitten opintorahat puolivuosittain menestyksestä riippuen kertaa 3)
Kirjoitin näitä nyt tänne, vaikka ohjekirjasessa näitä on aika tarkkaan selvitetty... Tulipas taas paljon ehkä turhaakin löpinää... Sims on vaan mun lempipeli.... =0)
Antoisia pelihetkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923