HipHop, RnB, Dancehall, Reggae Amsterdamissa?

Elephant man

Hei!

Ollaan pääsiäisenä menossa Damiin ja kysyisin, että tietääkö joku hyviä hiphop, r&b, dancehall jne. clubeja/baareja sieltä?

Vinkkejä ja omakohtaisia kokemuksia nyt kehiin!

1

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm

juu olette menossa oikeaan suuntaan. Jo ns. normaaleissa klubeissa suurinosa soitettavasta mustasta on mustaa musaa. Itse oon visiteerannut mm. mestassa nimeltä Grande Cafe -sijainnista ei tietoa lainkaan, kaveri ajoi.. asiakaskunta 99,9% mustaa ja musa soi parissa kerroksessa. Lisäksi on sellanen syrjäinen klubi ku Club Caribbean, löytynee kun kyselette keskustassa rastapäisiltä hemmoilta sijaintia. Siellä soi dancehall, soca jne, ja sama meno kuin Cafessa, asiakaskunta mustaa.. Jep jep, tulette viihtymään! (jos löydän flyerit jostain, meilaan tänne klubien osoitteet!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TTK-tippuja Elina Gustafsson tilittää tulosten jälkeen: "Mä olisin toivonut, että Suomen kansa..."

Ou nou, ex-nyrkkeilijä Elina Gustafsson tippui parinsa Ansku Bergströmin kanssa Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Tuli kyllä täysin puskista ja yllätyk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      6032
    2. Maria Veitola sai pakit tänäkin vuonna - Tämä yksi pariskunta kieltäytyy aina Yökylässä-sarjasta

Maria Veitola on kyllä nähnyt monenlaisia julkkisten koteja vuosien varrella. On ollut Maisa Torppaa, Tiina Jylhää ja Anu Saagimia... Kenet sinä halua
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      5177
    3. Martina avautuu

Gekkoselle. Tosi hyvin sanottu: https://gekkonen.net/martina-aitolehti-hannu-pikkarainen-18921/ Näen nyt ekaa kertaa videolla. Aika paljon muistutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      3091
    4. Tohtori Jussi Halla-aho sairaslomalla

Viikon ikävin uutinen oli Suomen suosituimman poliitikon, äänikuningas tohtori Halla-ahon joutuminen sairaslomalle. Peukut pystyyn, että Suomen ykkösp
      Maailman menoa
      123
      2470
    5. Ei oo Pikkaraisella kaikki kotona

Viimeisessä insta pätkässään tuijottaa kameraan nyrkki pystyssä, ja huutaa vamos. Voi hyvää päivää, kertoo mitä päässä liikkuu.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1637
    6. Romanit osoitteli pistoolilla nuoria La iltana

Nonii. 15-16v poikia oli osoiteltu pistoolilla ohiajavasta sinisestä Fordista? Onneksi pojat olivat yhdessä soittaneet poliisille ja ilmoittaneet r
      Kannus
      32
      978
    7. Semmonen rakas kuin sinä

Mistähän sellaisen saisi? :)
      Ikävä
      98
      871
    8. Uskomattomia törkykommentteja

Miten ihmeessä ihmisistä saa kirjoitella näin järkyttäviä kommentteja? Miltä tuntuisi kirjoittajasta, jos häntä jatkuvasti solvattaisiin samalla taval
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      851
    9. Martinan live, ääää, öööööö

Kuka pystyi katsomaan loppuun, ihan kamalaa kuunneltavaa, ja toi ylimielisen ällöttävä olemus. Mulle riitti siihen saakka, kun sanoi, "on vielä muutam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      851
    Aihe