Tässä olisi peruuntuneelta kiertueelta käyttämättä jäänyt promovideo!
Hän ei itse laula videolla, mutta esiintyy kuitenkin. Olishan tästä saanut editoitua ainakin pari musiikkivideota, joten oudolta tuntuu että moinen pätkä päästetään levitykseen. Voihan olla että tuosta myöhemmin nähdään oikein kunnollinen versio?
Filmillä Christina esiinty kirjaimellisesti tissit paljaina, vain jotkut korut nännien edessä. Samoin vesipiipusta vedetään haikuja! Voi olla ettei nämä pätkät ei menisi sellaisinaan läpi jenkkien televisiossa?
http://www.hollywoodrag.com/index.php?/media/comments/christina_aguilera_cancelled_video/
Christinan uusi video (linkki)
4
710
Vastaukset
- Vanilla
Olen joskus nähnyt tunon video pätkän kuvia, mutta en silloin tiennyt, että ne oli otettu videolta....
Toivottavasti Christinan uusimmat videot/biisit EI ole tuommoisia!- Hippo
Ne kuvat oli Christinan 2005 kalenterissa...
- Joku_Apina
Ettei vaan Krissu matkis Madonnaa..?
- Hippo
Kyllä aika selviä Madonna vaikutteita näkyy. Toivoisin että Tiinu välttäisi tuon sudenkuopan, ja pitäytyisi omaperäisessä tyylissä.
Ehkäpä juuri sen takia ei noista filmeistä olekkaan tehty varsinaisia musiikkivideoita, koska ne ovat niin "madonnamaisia"?
Christinalla jos kellään, olisi varaa olla vain oma itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780