... ihastus? Onko se hetki, välähdys kun näen sinut ensimmäistä kertaa ihastunein silmin? Onko se katseesi, joka polttaa silmiäni ja saa äkkiä kääntämään katseeni muualle? Onko se tunne, kun en voi olla enää huomaamatta olemassaoloasi, vaikka ennen olit kuin ilmaa? Onko se läheisyytesi, joka saa minut pelkäämään että menetän itsehillintäni, kun tulet minua lähelle? Onko se sanasi, joita nyt toistan mielessäni yhä uudelleen, vaikka ennen niistä ei jäänyt mieleeni mitään erityistä? Onko se ystävällisyytesi, joka saa minut tuntemaan itseni kuin kuninkaalliseksi vaikka olisinkin köyhimpien seurassa? Onko se tyhjyys, kun olet poissa, jota koskaan aikaisemmin en ole huomannut? Onko se rauhallisuus, jota tunnen lähelläsi kuin vihdoinkin olisin löytänyt kauan etsityn paikkani? Onko se ikävä ja kaipuu, jota tunnen, kun en voi olla seurassasi? Onko se epätoivo, jota tunnen kun et vastaakaan tunteisiini?
Kyllä se on sitä kaikkea, se ihastuminen.
Mitä on...
Parantumaton romantikko
2
787
Vastaukset
sanottu, kerrottu ja kuvailtu :)
- sitä
ja paljon muuta, se on sitä, kun katsoo itseään peilistä, ja tajuaa että ei saa silmiään irti sieltä, voi kuulostaa itserakkaalta, mutta mulle se on yks varmimmista merkeistä rakastumisesta......
voihan siinä olla perääkin!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949