Media-assistentit

ovat

rnkkrt!!! prkl! vtt! stn! Sanokaa mulle, miks olin niin tyhmä, että opiskelin media-assistentiksi? Miks piti luulla, että siinä on jotain hienoa, kun saa tehdä mainosbannereita tai vaikkapa miettiä yritysten graafisia ilmeitä? Mitä? Missä on arvostus? Missä ovat mukavat ihmiset ko. alalla? Ei mitään missään. Töitä en tältä alalta edes halua. Kyllästyin jo koulussa aika pahasti. Voih. Typerys. Opiskelin Tampereella. Kamalaa, kamalaa.

4

1168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • medianoomi

Vaihda alaa kun vielä ehdit. Toisaalta ei ole pelkoa siitä että koskaan pääsisit media-alan töihin. Niitä kun ei enää ole.

• j-b

onnee sulle :)

koulutus on loistotasoo ja opettajatkin välittää ihan oikeesti :D

Töitä saa kun on suhteet kunnossa ja suostuu tekeen työt puoli-ilmaseks, valittamatta. Mut se on "the name of the game"...

• zgjxfykxgk

No oletko sä saanut töitä???
      Pääsitkö tekemään niitä bannereita??
      Kuuluuhan media-alaan muutakin kuin mainosbannerit ja firmojen imagot.
      Olen myös media-assari, ja mulla ei voisi vähempää kiinnostaa logojenpyörittely ja webbisivupaska.

Opettele kuvaamaan tai kirjoittamaan tmv.
      Ja; tuttu tunne. Mediakoulusta valmistuttua tuntuu että en ole yhtään mikään, ja sillä paperilla voi aivan hyvin pyyhkiä perseensä.
      Mutta; totuus on se että koulussa ei opi tarpeeksi, eikä koulussakaan tiedetä mikä se media-assari on. vasta työssä oppii josko olisi muutakin kuin logopyöritystä( mikä kyllä mielestäni kuuluu enemmänkin joillekin graafisille suunnittelijoille)ja tyhmemmätkin ihmiset nostaa palkkaa vaikka eivät omaa koulusta lähtiessään muuta meriittiä kuin järkälemäisen egon, itsekehun ja taidon pyrkyrimäiseen vauhkoamiseen.

• ex amislainen

Amispapereilla on aivan sama pyyhkiä takapuolensa. Niillä ei tee mitään ja etenkään Herwoodin amiksesta valmituneilla...siis kyse on media/graafisen alan papereista.
        Eri asia jos valmistuu esim. levysepäähitsaajaksi, töitä on ja hyvät liksat esim. telakalla. Edellyttää tietenkin sitä että pullamössönuoret uskaltaa muuttaa äidin helmoista pois esim. Turkuun tai Helsinkiin jossa laiva-telakat sijaitsevat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      24
      3849
    2. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      36
      2669
    3. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      65
      2484
    4. Näkymätön mies

Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤
      Ikävä
      145
      2299
    5. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      36
      2237
    6. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      51
      2228
    7. Olen todella

Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi
      Ikävä
      32
      1957
    8. Miten olet

Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
      Ikävä
      34
      1793
    9. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      34
      1765
    10. Hyvää sunnuntai aamua

Hyvää huomenta sateisteiseen aamun harmauteen. ☕🌧️🙂💔
      Ikävä
      129
      1490
    Aihe