"Kuollut" tyttö

videokuvaaja

Ostin noin kuukausi sitten uuden videokameran. Olin innoissani siitä ja kannoin sitä usein mukanani.
Noh, olin eräänä päivänä tulossa serkkuni synttäreiltä, olimme matkassa autolla ja meitä oli viisi
(minut mukaan luettuna). Serkkuni asuu noin 4 tunnin ajomatkan päässä kämpästäni, joten matka oli pitkä.
Aika kului jokseenkin mukavasti, vaikka ystäväni olivat päissään ja sanelivat rivouksia. Alkoi jo hämärtää ja
päätimme pysähtyä kahvitauolle. Kaverini tietenkin ostivat olutta, mutta minä en voinut, koska olin kuskina.
Siinä sitten vierähti puolituntinen ja jatkoimme matkaa. Kohta he jo rankuivat vessaa. Pysähdyimme tienvarteen ja kännipäiset
ystäväni hoipertelivat metsää kohti. Oli jo hämärä, kuu valaisi juuri sen verran että näki liikkua.
Metsästä kuului känniläisten huutoja ja naurua. Sain pirullisen idean kuvata heitä salaa, kun he tekevät
tarpeitaan. Otin takakontista kameran ja laitoin yökuvauksen päälle (tai mikä nyt onkaan).
Lähdin sitten metsäänpäin ja suunnistin heitä kohti. Pian löysinkin heidät jokainen oman puunsa edestä.
Noh siinä sitten kuvasin kun neljä kännipäistä ukkoa pitää kulleistaan kiinni ja hyppii.
Miesten lähdettyä tein itsekin tarpeeni. Sitten alkoi kuulua jotain raksutusta.
Arvelin että että he huomasivat minut ja haluaisivat kostaa.
Huomasin yhden puskan heiluvan ja hiivin sitä kohti.
Olin noin kolmen metrin päässä puskasta, kun huomasin että puskan takana oli tyttö mahallaan. Olin ihan vitun paniikissa.
Kuvasin silti puskaa kohti kauhusta jäykkänä. En ole koskaan ollut niin peloissani.
Siinä oli vaan joku tyttö pää alaspäin liikkumattomana. Olin jo niin vitun säikähtänyt!
Sitten sen käsi liikahti ja tuli melkein kuset housuun. Lähdin niin kovaa juoksemaan autoa päin
kuin jaksoin. Juoksin niin vitun kovaa kuin jaksoin ja olin nopeasti perillä. En uskaltanut katsoa taaksepäin.
Kaverini olivat jo autossa ja minäkin hyppäsin autoon, starttasin ja kaasutin. Kaverit oli ihan ihmeissään
kun olin niin paniikissa. Päätin kertoa heille vasta kun he olisivat selvin päin.
Tärisin niin, että hyvä kun pystyin puhumaan.
Arvatkaa nukuinko yhtään koko yönä.
Onneks sain kaiken nauhalle! Sitten aamulla kutsuin pari mukana olleista kavereista
katsomaan sitä videoo. Kytkin videokameran telkkariin ja laitoin pyörimään.
En edes ollut kertonut heille mitään koko videosta tai tapahtumista.
Siinä sitten nauroivat kusijutuilleen, mutta kyllä naama venähti, kun tuli tyttö kuvaan.Aion näyttää sen muillekin ystäville,
kunhan saan pippelijutut muokattua pois.
Tähänhän ei oikeastaan edes liity mitään yliluonnollista, mutta kyllä tekin säikähtäisitte tuommosesta.
Aion laittaa sen nettiin kunhan saan muokattua sitä...

11

3767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haiskahtaa!!

Vastaappas pariin kysymykseen...miksi ette menneet kamujesi kanssa auttamaan tyttöä? Luulisi että luonnollisin reaktio tuossa tilanteessa olis sanoa kavereille heti asiasta ja lähteä yhdessä katsomaan kuinka tyttö voi ja auttamaan häntä.
      Kun te seuraavana päivänä katselitte videon...eikö kenelläkään teistä todellakaan juolahtanut mieleen palata paikalle katsomaan oliko tyttö vielä siellä?
      Miksi et ilmoittanut asiasta poliisille...vai olitko kenties niin vakuuttunut että näit aaveen?

• Jätti sitten tytön sinne metsään. Varmaan vielläkin siellä. Just oli kaveri kussu ja kun näki tytön ni meinas tulla kuset housuun. Ihme rakko kun taikoo lisää nesteitä. Ite epäilen koko tarinaa. Hyvin keksitty.

• ---

ompas melekosta paskaa.

• Policewoman

Älä laita! Voit vielä saada syytteen heitteillejätöstä. Jos nyt edes on tottakaan koko juttu.

• päätellen jonkun

teinin keksimä,tai jopa jostain kopioima höpöhöpö juttuhan tämä on,ilmiselvästikin ja. (=piste)

• elävätyttö

Jos olisit halunnut tuosta kunnon kummitustarinan, niin olisit muuttanut tuota loppua hieman.. Eli kun jälkeenpäin katsoitte videota, niin siinä kohdassa, jossa tytön olisi pitänyt olla, niin ei olisikaan ollut mitään, korkeintaan painauma maassa, tai tytön lapanen, takki, tai jotain muuta. Tai sitten video olisi loppunut lumisateeseen juuri kun video olisi ollut tulossa siihen kohtaan kun näit tytön.

Muuten kyllä ihan jees tarina :)

• VOI TEIDÄN KANSSA

Nää reaktiot oli hauskoja, alempana joku oli kirjoittanut Kansallismuseon räjähdyksen johtuneen kirotuista koruista, ja osa jengistä oli mennyt mukaan kympillä, tämä tarina taas oli kirjoitettu hieman uskottavammin, eikä kukaan ostanut. Heh, hauskaa, siis joo en usko itsekään kumpaakaan juttuun, tämä paikka on vain muuttunut teinien temmellys kentäksi, jotka keksivät kliseisiä tarinoita, missä ovat kaikki kunnon vanhan kansan tarinat ja erikoiset kokemukset, eikä mitään "Tuttuni kertoi" ja vastaavaa . . . u know what i mean....

• dfsdf

Te kusiruutat siis jätitte mahdolisesti eksyneen / loukkaantuneen / rikoksen kohteeksi joutuneen tytön makaamaan metsään?

• Tyhmä, tyhmempi, ryyppyporukka

Eikö edes sulla tyhmyri tullut mieleen, että tyttö saattoi olla loukkaantunut ja henkitoreissaan, olisitte voineet pelastaa hänet? Eikö ole tullut mieleesi että ehkä hänen pahoinpitelijänsä odotti vähän matkan päässä ja lopetteli homman kun te sankarit olitte juosseet pakoon?

Jos sulla todella on se video niin vei se äkkiä poliisille! Nuoria naisia on nytkin kadoksissa!

• Eve

Mielenkiintoinen juttu.Mistä tiedät ettei se tyttö ollut oikea?Vai oliko se oikea???

• Minttu-82

Oletko saanut videota nettiin? olisi kiva nähdä itse oliko se kuolluut tai elävä? mitä mieltä itse?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      65
      5638
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4337
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2926
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      171
      2254
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1946
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      132
      1819
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1392
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      1008
    Aihe