nuoren toppahousut

nina72

13-vuotias poikani ei millään suostu käyttämään toppahousuja, vaikka säät on ollut mitkä! Aina vain farkut... Arestia on tullut ja vaikka mitä uhkailua/kiristystä/lahjontaa olen käyttänyt, eikä mikään toimi! Toppahousuja on kahdet lasketteluhousut ja mustat perustoppikset ja yhdet haalarit viime vuodelta (mutta ne on jo aika pois luettavissa, kun ei kuulemma sovi...). Onko kenelläkään ratkaisua jääräpäähän? Kokemuksia... Kunhan ei nyt virtsatulehdusta tms saisi...

8

1293

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samanlainen

14-v poikani ei myöskään laita toppahousuja kuin joskus vapaa-aikana luistellessa. Kaipa tuo tietää koska paleltaa niin paljon ettei enää farkuissa tarkene. Itse taisin olla samanlainen aikanani. Poika on tosin aina ollut ns "lämpöpatteri", eli ei tunnu palelevan juuri koskaan.

• toppahousutäti

Kun poika tulee (mielestäsi) liian vähissä vaatteissa kotiin, komenna hänet ottamaan housut pois ja totea sitten että reidet ovat ihan punaiset, mikä johtuu palelemisesta. Jos poika ei palele, niin jalat ovat lämpöiset.

Pistä ehdoksi että sinulla on oikeus tarkistaa ulkoa tulon jälkeen, onko vaatetta ollut riittävästi. Muuten ei ulos ole asiaa ilman toppahousuja.

• tamy

no eipä tulisi mieleenkään antaa arestia pojalleni siitä ettei suostu toppahousuja enää 13vuotiaana käyttämään :D voi luoja. eiköhän 13vuotias osaa ja saa itse jo vaatetuksensa päättää.

• naapuri
        tamy kirjoitti:

no eipä tulisi mieleenkään antaa arestia pojalleni siitä ettei suostu toppahousuja enää 13vuotiaana käyttämään :D voi luoja. eiköhän 13vuotias osaa ja saa itse jo vaatetuksensa päättää.

Niin osaahan 13 vuotias pukeutua IHAN itse eikä äidinkään tartte siihen puuttua.Yli 20 pakkasta poju lähtee kouluun lenkkareissa farkuissa lyhyet kalsarit jalassa selkä tietysti paljaana.

Syksyllä tää itsenäinen pukeutuja oli koulun linturetkellä sateessa lenkkareissa ja verkkareissa,mutta mitäs siitä kun poju osaa pukeutua äiti vaan ihmettelee kun on aina vilustunut ja nenä vuotaa.

• Samanlainen

Eipä ole mieleeni tullut kohdella järkevää 14-v kuin puolta nuorempaa.
        Jotkut verkkarit ja lenkkarit talven retkillä ovat ihan eri asia kuin pitkät kalsarit, farkut ja talvikengät. >Kohtuus se vanhempien nipottamisellakin.

• joujou

13-v tytöt painelee pitkin kyliä minihameissa ja napapaidoissa ja sinä määräät pojallesi toppahousut jalkaan. Herää.

• Anonyymi

Miksi ei vielä 14-17 vuotias nuori tyttö käytä toppahousuja?

• Anonyymi

Kyllä käyttää jos on kylmät oltavat,tuskin missää Hesassa mutta kun mennää pohjosemmaksi niin löytyy kyl päälle pantavaa työillekkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1875
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1209
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      139
      992
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      18
      909
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      82
      665
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      104
      651
    7. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    8. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      638
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      48
      556
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      57
      547
    Aihe