HYVÄ IMATRA

Treeniä 2 kertaa päivässä j...

Oletteko huomanneet, että me kommunikoidaan täällä suomi24:ssa ehkä enemmän kun missään muussa kaupungissa. Mistähän tämä johtuu?

26

5507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin fiksuja

      imatra = paradise, sitä tosiasiaa ei nämä keskustelut muuta.

    • Artami

      Tämähän nyt pitäisi olla päivän selvää! Imatralaiset tykkäävät paskan puhumisesta selän takana, siten ettei kukaan tiedä paskan puhujan henkilöllisyyttä. Täällähän se käy kaikista helpoiten. Siinäpä syy suuriin keskusteluihin. Ja kun ei omista omaa elämää, pitää sitten muiden elämään puuttua ja tämän lisäksi ku ei omista edes kavereita niin täältä käsinhän sitä on toisten asioihin, tai ylipäätään asioihin, hyvä puuttua, eikös?

      • Anonyymi

        mut netis erimielissyksii ja sanotaa ettei saa sitä tai voi sitä imatralo semmoset koutsit ketkä vetää alas ja täält ei töitäkää saa datanomi alallae


    • Dax

      Ei se määrä vaan laatu, katsoppa vaikka noita kissa-keskusteluja, eipä ole kaikki oikein täyspäisiä.

    • Itä-suomen kyttääjät ry.

      Ei niillä ole muuta elämää kuin kytätä toisiaan tai naapureiden kissojen/koirien paskantamista tai kuseksimista. Mielistelyn ja kieroilun harrastajien onnela-Imatra! Paikka josta on häpeä tunnustaa olevansa kotoisin.

      • ihan ok

        Ette ilmeisesti ole muualla asuneet.Silloin tietäisitte ,että samanlaista on kaikkialla.
        Valitkaa Helsinki tai jokin muu suurkaupunki ,jos haluatte elää anonyymeina. Pienillä paikkakunnilla
        se ei ole mahdollista.


      • Itä-suomen kyttääjät ry.
        ihan ok kirjoitti:

        Ette ilmeisesti ole muualla asuneet.Silloin tietäisitte ,että samanlaista on kaikkialla.
        Valitkaa Helsinki tai jokin muu suurkaupunki ,jos haluatte elää anonyymeina. Pienillä paikkakunnilla
        se ei ole mahdollista.

        Sellasta touhua kuin Imatralla, en ole kyllä misään muualla nähnyt! Ja tilanne on vuosi vuodelta vaan pahentunut, aina on tullut v-mäiset fiilikset kun siellä on käynyt lomailemassa.

        Täällä missä asutaan, on ainoastaan ok-taloja ja kissoja/koiria on tälläkin kadulla melkein joka talossa. Sopuisaa on, eikä tarvitse narista jossain nettipalstoilla kissankusesta tai koiranpaskasta.Taitaa se ongelma olla enemmän pilkunviilajien korvienvälissä. Täällä nämä kissat eivät edes tule ovien eteen, kiertävät pihan laitoja ja se siinä.

        Ja asutaan suht uutta aluetta, joten väkikin on nuorehkoa, eikä mitään seniilejä mummoja ja pappoja- heitä kuitenkin suuresti arvostaen!


      • aiai
        Itä-suomen kyttääjät ry. kirjoitti:

        Sellasta touhua kuin Imatralla, en ole kyllä misään muualla nähnyt! Ja tilanne on vuosi vuodelta vaan pahentunut, aina on tullut v-mäiset fiilikset kun siellä on käynyt lomailemassa.

        Täällä missä asutaan, on ainoastaan ok-taloja ja kissoja/koiria on tälläkin kadulla melkein joka talossa. Sopuisaa on, eikä tarvitse narista jossain nettipalstoilla kissankusesta tai koiranpaskasta.Taitaa se ongelma olla enemmän pilkunviilajien korvienvälissä. Täällä nämä kissat eivät edes tule ovien eteen, kiertävät pihan laitoja ja se siinä.

        Ja asutaan suht uutta aluetta, joten väkikin on nuorehkoa, eikä mitään seniilejä mummoja ja pappoja- heitä kuitenkin suuresti arvostaen!

        Olen kolmekymmentä vuotta Imatralla ollut enkä
        vielä ole kenenkään kanssa joutunut riitelemään.
        Se on kuule itsestä kiinni.


      • John Stone
        aiai kirjoitti:

        Olen kolmekymmentä vuotta Imatralla ollut enkä
        vielä ole kenenkään kanssa joutunut riitelemään.
        Se on kuule itsestä kiinni.

        Tukholma, Riihimäki, Helsinki, Oslo, Tornio, Giesen, Madrid, Imatra... näissä paikoissa olen asunut ja maailmaa nähnyt! Imatra voittaa nuo kaikki joka suhteessa....


      • jaa
        John Stone kirjoitti:

        Tukholma, Riihimäki, Helsinki, Oslo, Tornio, Giesen, Madrid, Imatra... näissä paikoissa olen asunut ja maailmaa nähnyt! Imatra voittaa nuo kaikki joka suhteessa....

        Sinun mielestäsi...Makuasija! Minusta Imatran kanssa kannattaa verrata vain suurin piirtein samankokoisia paikkakuntia, mainitsemistasi siis lähinnä Tornio ja Riihimäki...No, toinen viihtyy Imatralla ja joku muu jossain muualla.


      • hulas
        John Stone kirjoitti:

        Tukholma, Riihimäki, Helsinki, Oslo, Tornio, Giesen, Madrid, Imatra... näissä paikoissa olen asunut ja maailmaa nähnyt! Imatra voittaa nuo kaikki joka suhteessa....

        mä asuin vuoden imatralla opiskellessani ja muutin sitten helsinkiin työn perässä!!! kyllähän siellä kesällä viihtyi, mutta talvella se paikka on kuin "aavekaupunki"!!!! helsinki elää aina ja minä arvostan sitä! :)kertoisitko millä tavalla imatra voittaa nämä kaikki mainitsemasi paikat?? ja on varmaanki ihan turha mainita mitään imatran pienistä piireistä!!!


      • Asunut siellä sun täällä, m...
        John Stone kirjoitti:

        Tukholma, Riihimäki, Helsinki, Oslo, Tornio, Giesen, Madrid, Imatra... näissä paikoissa olen asunut ja maailmaa nähnyt! Imatra voittaa nuo kaikki joka suhteessa....

        Tukholma ok, Riihimäki-hyi helvetti!, Helsinki ok, Oslo ok, Tornio ok, Giesen_en ole käynyt...Madrid, sinne voisin suoralta käsin muuttaa!! Imatralle en ikinä muuttaisi takaisin-kuuluu sarjaan hyi helvetti.


      • Helvettiä
        Asunut siellä sun täällä, m... kirjoitti:

        Tukholma ok, Riihimäki-hyi helvetti!, Helsinki ok, Oslo ok, Tornio ok, Giesen_en ole käynyt...Madrid, sinne voisin suoralta käsin muuttaa!! Imatralle en ikinä muuttaisi takaisin-kuuluu sarjaan hyi helvetti.

        Tänne pakkaudutte sitten jos ei ole hyvä olla. keskustelkaa niissä hyvissä kerhoissanne. Olen seurannut keskusteluja ympäri Suomea. Täällä sentään puhutaan. Vaikkakin ollaan ja eletään diktatuurissa.


      • John Stone
        hulas kirjoitti:

        mä asuin vuoden imatralla opiskellessani ja muutin sitten helsinkiin työn perässä!!! kyllähän siellä kesällä viihtyi, mutta talvella se paikka on kuin "aavekaupunki"!!!! helsinki elää aina ja minä arvostan sitä! :)kertoisitko millä tavalla imatra voittaa nämä kaikki mainitsemasi paikat?? ja on varmaanki ihan turha mainita mitään imatran pienistä piireistä!!!

        Ensinnäkin niissä muissa paikoissa lukuunottamatta stockista ja torniota, ihmiset ovat niin sisään vetäytyviä... juttuun ei saa kirveelläkään!


      • Anonyymi

        jos jollain ei muuta valittamista ole kuin joku naapurin koira tai kissa niin kyllä sillä asiat aikas
        hyvin on mutta kannattaa silti jatkaa naapurin tarkkailua ja valittamista se on kaiketi niin
        peijoonin makoisaa ja varsinkin voivottelu täällä


    • kyyninen

      Puheliaat Karjalaiset ne täällä höpöttää!!!
      :)

    • baarit ja kapakat ja ryyppä...

      nuo aiheet näyttävät olevan monelle niitä elämän tärkeimpiä ykkösiä, mutta olisi hienoa kun ne käsiteltäisiin yhden ja saman aloitusketjun alla perusteellisesti, niin tulisi kunnolla puhuttua nekin loppuun. Ei niinkään palstatilan vuoksi, vaan sen syvällisemmän keskustelun vuoksi.

    • Anonyymi

      Ketkä me? Yksi ja sama romani availee ketkuja milloin saskasta ja milloin mistäkin ja vastailee itselleen.

    • Anonyymi

      tääl on kissoi ja koirii muunmaalaisia ja muita outoja sekä omituiseen aikaan saunojia sekä tummia ja vaaleita eri puolueista ja muita ihmeellisiä otuksia ja niitä kaikkia
      pitäisi pitää silmällä johon ei aika meinaa riittää mutta valittaa pitää

    • Anonyymi

      Kannattaa tutustua paikallisiin huijareihin. Moottoripyöräkorjaamosta on hyvä aloittaa ja tutustua ao. firman taloustietoihin.

    • Anonyymi

      Mites se sun talousasiat ?

      • Anonyymi

        Mun talous on ihan kunnossa. Pankissakin rahaa ihan mukavasti.


    • Anonyymi

      Imatralla nuoriso sotkee ja hajottaa paikkoja. Siellä on bussikuski pahoinpidelty ja yhtä nuorta on pahoinpidelty pakottamalla haistelee pakokaasuja. On kasvatettu pennut niin kieroon, etteivät ymmärrä väärän ja oikean eroa. Takavuosina yhtä oli puukotettu useita kymmeniä kertoja jonkun t-paidan takia. Ravintolan edustalla ammuttiin kolme, siitä on jo jokunen vuosi aikaa. Imatra on oikein urakalla hörhöilty maailmankartalle. Sekö on sitä kuuluisaa karjalaista iloisuutta?
      Karjalassa ei ole tapana sovitella muuta kuin bootseja jalkaan. Varsinainen Sin City koko Imatra. Sekopäiden tuppukylä.

      • Anonyymi

        Ensin pitäisi kitkeä keinoja kaihtamatta nämä diilerit pois imatralta. Pikkulinnut laulavat, että tuo yksikin pula-ajan wannabe bodari diilaa kersoille huumeita. Saunan taakse joutaisi tuollaiset loiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin pitäisi kitkeä keinoja kaihtamatta nämä diilerit pois imatralta. Pikkulinnut laulavat, että tuo yksikin pula-ajan wannabe bodari diilaa kersoille huumeita. Saunan taakse joutaisi tuollaiset loiset.

        Kyllä pitäisi ja joutaisi. Mutta sehän on elämän lakeja, että yhden kusipään takia monilta menee kaikki vituiksi.


    • Anonyymi

      Tämä johtuu Penasta ❤️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe