Puiston penkillä

Vaimoke

Kapakkareissun jälkeen aloin poikakaverini kanssa palailla kotiin päin. Itse en ollut niinkään kännissä, ehkä pienessä humalassa. Poikakaverini oli niin paljon juonut että ehdotti minulle istumista lasten leikkipuiston penkille. Istuimme vierekkäin ja puhuimme jotain pientä. Hetken istuttuamme poikekaverini alkoi katsella reisiäni ja hiveli niitä pienesti, yhtäkkiä hän vetäisi minut suudelmaan. Suudellessamme hän laittoi minut istumaan hajareisin hänen päällensä ja suuteli kaulaani. Yhtäkkiä hän jäikin tuijottamaan rintojani ja alkoi nostamaan paitaani housujeni sisästä. Hän vetäisi yhdellä liikkeellä koko paidan pois ja minulla oli enää punaiset rintaliivit päälläni.
Katsoin säikähtäneenä ympärilleni, mutta onneksi ketään ei näkynyt mutta läheisissä taloissa oli valoja päällä. Rentouduin kun poikakaverini alkoi suudella ja imeä rintojani, jotka oli vapauttanut rintaliiveistä, jotka nyt olivat rintojeni yläpuolella.
Yhtäkkiä hän katsoi minua ja sanoi: "Mun tekis mieli maistaa sua.. saanko?" Ajattelin että hän tarkoitti kotona, ja sanoin että tottakai. Hän kaatoikin minut penkille makaamaan ja vetäisi housujani alas niin että sai reiteni levitettyä, ja stringini sivuun.. hän alkoi nuolla minua pienesti ja samalla hyväillen hän saatteli minua yhä lähemmäs orgasmia. Yhtäkkiä kuulin joitain kaukaisia huutoja kapakan suunnasta ja pelästyin. Sanoin poikakaverilleni, että mennään kotiin, jatketaan siellä. Ja niin me teimme.
Tämä on tositarina.

3

6665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J76

..olihan varmasti tosi? Kuulosti ihan hyvältä alulta eroottisille leikeille ;) Hyvä.

• Hansu

..tapahtuisi joskus tuollaista.. oma mies ei varmaan edes ikinä tuollaista kehtaisi tehdä ;)

• Heidi

..aika hieno, todentuntuinen ;) Jatkot teille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2887
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      208
      1141
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      80
      1076
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      977
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      68
      909
    6. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      102
      851
    7. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      842
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      20
      696
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      65
      675
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      57
      578
    Aihe