Mitä ystävä-aiheisia lauluja löytyy näin ystävänpäivän lähestyessä 14.2.?
Itselleni tuli mieleen ainakin Kari Tapion Paras ystäväin ja vanha laulu Kaukainen ystäväin, jonka aika moni laulaja on levyttänyt...
Mitä ystävä-aiheisia lauluja...?
11
32014
Vastaukset
- Monikkomanta
Pieni ystäväin < Ari Klem
- Rhanna
- Tää ystävyys : Arja Koriseva
- Mistä tunnet sä ystävän : Arja Saijonmaa / Mika ja Turkka Mali - on muuten
Rhanna kirjoitti:
- Tää ystävyys : Arja Koriseva
- Mistä tunnet sä ystävän : Arja Saijonmaa / Mika ja Turkka Maliihana aikuinen nainen. Sen esittämänä vois tuon piisin kuunnellakin joo. :)
- AN79
Oikein muistettu. Itse muistan tuon laulun varsinkin Syksyn Sävelestä. Myöhemmin sen levytti Kaitsuna tunnettu pianisti Kaj Wessman.
- eemi 3
ainoa ystävä
- Queeni
Souvarit esittää ainaskin..
- 1987
Helena "Olet ystäväin" ja "Ystäväin", Matti ja Teppo "Ystävän jos menetän", Paula Koivuniemi "Kerro ystävälle", Berit "Ystäväni muistathan" ja "Missä olet ystäväni", Meiju Suvas "Ystäväsi aina"
- Sippu^
Eini laulaa sellaisen ihanan biisin kuin Tavataanko taas....
Kertosäe menee tähän tyyliin.... Tavataanko taas mun paras ystäväin. On tositarkoitus nyt mulla mielessäin..... ja jotain,en muista muuta. Lyötyy Eini Hitit levyltä ainakin....
Ja noi oli kyllä kaikki aivan ihania biisejä. - Eini-fani
Sippu^ kirjoitti:
Eini laulaa sellaisen ihanan biisin kuin Tavataanko taas....
Kertosäe menee tähän tyyliin.... Tavataanko taas mun paras ystäväin. On tositarkoitus nyt mulla mielessäin..... ja jotain,en muista muuta. Lyötyy Eini Hitit levyltä ainakin....
Ja noi oli kyllä kaikki aivan ihania biisejä.EINILTÄ LÖYTYY LISÄÄ MM.
"Kun kohtaat ystäväin" Lauantai-illan tyttö-levyltä (1989).
"Oi ystäväin" Tule vain-levyltä (1998).
- Saapas
Ystävyys; Janne Tulkki
Jos hetken aivan hiljaa ollaan vaan; Janne Tulkki, Laulussa kerrotaan paljon ystävyydestä
Ystävänlaulu; Petri Hohendahl
Anna kaikkien kukkien kukkia kukkia vaan; Markku Aro, laulussa kerrotaan ystävyydestä
Ystäväni, armahani tule tänne piiriin, lasten hokemalaulu
Ystäväin, alla päin ei nyt olla saa... - rita
Oot paras ystäväin-Kari Tapio
Kaukainen ystävä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351