Jos miehillä olisi kuukautiset

miehetensin

Niin, jos miehillä olisi menkat, asiat olisivat varmasti näin:
1. Heillä olisi joka kuukausi kaksi ylimääräistä vapaapäivää
2. Kuukautissuojat voisi vähentää verotuksessa
3. PMS-oireisiin olisi jo aikaa sitten keksitty kunnon lääkitys.
Se on tätä kuuluisaa tasa-arvoa :D Voi meitä naisia...

28

3957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa

Ruikuti ruikuti.

• ....

Että joku jaksaa ottaa tollasenkin pilke silmäkulmassa laitetun viestin noin vakavasti.

• Alina

2 vapaapäivää, moonikset kestää keskimäärin 5 päivää eli ainakin se vapaaksi ja pari toipumispäivää päälle....

• uros
        Alina kirjoitti:

2 vapaapäivää, moonikset kestää keskimäärin 5 päivää eli ainakin se vapaaksi ja pari toipumispäivää päälle....

Vaihtakaa sitten sukupuolta tai ampukaa ihtenne.

• miehetensin
        .... kirjoitti:

Että joku jaksaa ottaa tollasenkin pilke silmäkulmassa laitetun viestin noin vakavasti.

Noniin, ei voi mitään jos ei ymmärrä... :D

• kunhan olen

Ei miehillä riitä älli laittamaan sitä verovähennysten puolelle.

Suoraan sanoen, mieluummin kärsin kuukautiset kuin kestän vaimon nipotusta, armeijaa, kortsuja... Ihan niinkun tässä ei olisi molemmilla sukupuolilla riittävästi murheita.

• helpotusta
    • Ninni

Uskon tuohon 120 prosenttisesti!

• Huoh

Eli jos koko ihmiskunta kärsisi kuukautisista, suojat olisivat verovähennyskelpoisia?

Minkähän vuoksi vessapaperi ei ole...

• miehetensin

Ei vaan jos VAIN miehillä olisi kuukautiset, eli ei naiset eivät kärsisi ollenkaan..

• kannattanut
        miehetensin kirjoitti:

Ei vaan jos VAIN miehillä olisi kuukautiset, eli ei naiset eivät kärsisi ollenkaan..

kirjoittaa tuo lause jo aloitusviestiin? Itsekin tajusin juuri tuolla toisella tavalla.

• Kiintoisaa

Eli jos naisia kutsuttaisiin miehiksi he saisivat lisäetuja?

• lortto

hanki e-pillerit. niillä saat kuukautiset kolmen kk välein ja ne kestää n.2-3 päivää. niin mulle ainakin kävi.

• päivittäiset

ja se onkin jo vallan toinen juttu.

• FMNDOPNFDAS

JSO MIEHELLÄ OLISI KUUKAUTISET?? OLETKO HIEMAN PÄÄSTÄSI SEKAISIN????? EIHÄN MIEHELLÄ VOI OLLA KUUKAUTISIA, VAI VOIKO?? :ASD:ASD:ASD VITTUUUUUUUUU

• vaihdetaanko

mä voisin vaihtaa mielelläni, annan vaihtariks parran kasvun. kuka vaihtaa???
      Joka aamu saa olla koneella ajamassa partaa, jos jättää väliin nii koko leuka kutisee päiväl. jos illal viel meno johonkin nii taas ajetaan partaa. on toi parrankasvu sen verran runsasta ett ei muuten kehtais mennä mihinkään juhliin elle aja ensin partaa.

• mokaaja

ö:n tilalla pitäs olla o

• tyyyyy

Minä, naisena, taas sheivailen sääreni, kainaloni ja bikinirajankin lähes joka päivä. Siinä on pikkusen enemmän karvoja kun miehen naamassa. Turhaan siis siitä parran ajamisesta iniset.

Joo, ja mä joudun ostamaan rintsikoita!!! Tiedättekö kuinka inhottavaa se on?? Ja joka aamu kuukautisten aikana menee kauheen kauan siihen kun pitää säätää niiden siteiden kanssa! (Älkääkä selittäkö mitään kupista)
        Ja karvojakin on ihan yhtälailla kuin miehillä. Vaihdan partaan!!

• vein äsken postiin
        ******* kirjoitti:

Joo, ja mä joudun ostamaan rintsikoita!!! Tiedättekö kuinka inhottavaa se on?? Ja joka aamu kuukautisten aikana menee kauheen kauan siihen kun pitää säätää niiden siteiden kanssa! (Älkääkä selittäkö mitään kupista)
        Ja karvojakin on ihan yhtälailla kuin miehillä. Vaihdan partaan!!

odotan paluu postia.

• se sama
        vein äsken postiin kirjoitti:

odotan paluu postia.

Kiitos. Saat viimeistään viikon päästä. Saanko kysyä yhden henkilökohtaisen kysymyksen? No kysyn kumminkin, aiotko hankkiutua raskaaksi?? :D

• ei omissa käsissä
        se sama kirjoitti:

Kiitos. Saat viimeistään viikon päästä. Saanko kysyä yhden henkilökohtaisen kysymyksen? No kysyn kumminkin, aiotko hankkiutua raskaaksi?? :D

riippuu mitä eduskunta päättää miesten hedelmöityshoidosta? en aio hankkiutua raskaaksi miehen kanssa.

• muslimi *buahah*
        ei omissa käsissä kirjoitti:

riippuu mitä eduskunta päättää miesten hedelmöityshoidosta? en aio hankkiutua raskaaksi miehen kanssa.

No sitten ei auta muuta kuin jännittää.
        Mä voin sit taas adoptoida vaikka jonkun sotaa pelkäävän tanskalaislapsen, kun ei omia voi saada.
        Aiot siis hankkiutua raskaaksi naisen kanssa? :O

• hallituksen päätös
        muslimi *buahah* kirjoitti:

No sitten ei auta muuta kuin jännittää.
        Mä voin sit taas adoptoida vaikka jonkun sotaa pelkäävän tanskalaislapsen, kun ei omia voi saada.
        Aiot siis hankkiutua raskaaksi naisen kanssa? :O

en voi hankkiutua naisen kanssa raskaaks koska molemmilla munasolut, siittiöt puuttuu....

hallitus päätti ett naiset saa hedmöityshoitoo, ei puhuttu miehistä mitään.
        vaihdoin just itelleni menkat, täytyy odottaa ja miettii miten saisin itselleni nyt siittiöitä.
        näyttäs ett toi oma "napero" on niin pieni/lyhyt ettei onnistu kaksnevoisuudella,vaan tarvittas ulkopuolista apua.

• pelkkä reikä?
        hallituksen päätös kirjoitti:

en voi hankkiutua naisen kanssa raskaaks koska molemmilla munasolut, siittiöt puuttuu....

hallitus päätti ett naiset saa hedmöityshoitoo, ei puhuttu miehistä mitään.
        vaihdoin just itelleni menkat, täytyy odottaa ja miettii miten saisin itselleni nyt siittiöitä.
        näyttäs ett toi oma "napero" on niin pieni/lyhyt ettei onnistu kaksnevoisuudella,vaan tarvittas ulkopuolista apua.

Otan osaa ongelmaasi, ja voin ehkä olla avuksi?
        Vai haluutko yhen siittiös takas? Voin ehkä luopua yhdestä, vaikka ne just sain...
        Vai sainko vaan parran? menin sekasin. Jos mulla on vaan parta, eikä munasoluja yms. niin mitä mulla sitten on? Ei mitään? sukupuoliton ihminen.. no itepähän halusin.

• postittaja
        pelkkä reikä? kirjoitti:

Otan osaa ongelmaasi, ja voin ehkä olla avuksi?
        Vai haluutko yhen siittiös takas? Voin ehkä luopua yhdestä, vaikka ne just sain...
        Vai sainko vaan parran? menin sekasin. Jos mulla on vaan parta, eikä munasoluja yms. niin mitä mulla sitten on? Ei mitään? sukupuoliton ihminen.. no itepähän halusin.

joo pelkän runsaan parran kasvun laitoin. oisitko halunnut muutkin miehiset asiat?

• toinen postittaja
        postittaja kirjoitti:

joo pelkän runsaan parran kasvun laitoin. oisitko halunnut muutkin miehiset asiat?

Noi miehiset asiat kuulostaa aika pelottavalta. Eli en ole ihan varma haluanko. Mutta jos ei oo menkkoja eikä mitään, niin mulla ei oo sitten mitään. Filosofiointia (jos osasin kirjottaa sen oikein).
        Oikeestaan, parrakas nainen on aika ruma.

• Rapu

Jos tätillä olis munat:
      1. Se olis setä.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      188
      6711
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      153
      1915
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1638
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1350
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      51
      1133
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1031
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      992
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      927
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      908
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      879
    Aihe