Paras

kampaamo?

Kertokaapa mikä on Kokkolan paras parturikampaamo?

54

24164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä

PahaBillin ja Kotikatsomon vieressä. Leikkasivat ja värjäsivät mun hiukset enkä oo ikinä ollu niin tyytyväinen!

• mun vaikkaripaikka

Todella ammattitaitoisia.

• AKU
        mun vaikkaripaikka kirjoitti:

Todella ammattitaitoisia.

Käyn aina siellä

• kerran käynyt

En toiste mene. Kumpikaan ei mitään jutellut siisään ulos ja raht pois.

• Allan Sallan
        kerran käynyt kirjoitti:

En toiste mene. Kumpikaan ei mitään jutellut siisään ulos ja raht pois.

Kyllä Pike&Tomi on kaikista parahin!! Juttutuvat erikseen! Hiustenleikkuu vaatii ääretöntä keskittymistä! ;)

• minäkin..
        Allan Sallan kirjoitti:

Kyllä Pike&Tomi on kaikista parahin!! Juttutuvat erikseen! Hiustenleikkuu vaatii ääretöntä keskittymistä! ;)

Niin tuntuu vaativan keskittymistä. Siellä saa kyllä istua ja odottaa. Nimeksi voisivat muuttaa Uskomattoman Hidas& Kallis.

• kyselisin?

Äiti vai poika

• Hannah
        AKU kirjoitti:

Käyn aina siellä

Pidän Tominleikkautyylistä,mutta piken en.Yleensä käyn joko Citymarketissa tai Kellentorilla. Molemmat paikat ovat ammattitaitoisia, mutta hintakin on sitten sen mukainen.

• Caro

Matine ja siellä Antti.

• adsdf

Hinnat pikkusen yläkantissa.

• anniB
        adsdf kirjoitti:

Hinnat pikkusen yläkantissa.

Hairstore on kallis naisten hiustenleikkaus yli 40€.

• RIITTI MULLE

oon parikertaa käynyt enkä enään mene, kun ei saa sitä mitä haluaa. Kerran halusin ruskeat hiukset EI PUNAISTA niin paloautonvärisenä lähdin. Sanoin kasvattavani pitkiä hiuksia joten halusin ettei leikata kuin 3cm Nehän kyni mut kokonaan. Meni kauan aikaa että sain kasvatettua hiukset takaisin. RIITTI MULLE.

• Kokkola 8

Yksinkertaisesti hyvä parturi / kampaamo.

• vimmeinen kerta

Oon kyllä ihan eri mieltä tosta Milla Marikasta! En oo ikään kokenu mitään niin kamalaa kampaajalla ku siellä, kaukana nautinnosta! Hirveen utelias ja ammattitaidoton! En oo ennen edes kuullu et ihan lyhytä tukkaa käsiteltäis suoristusraudalla, mut siellä koin sen ihan livenä ja olo oli sen jälkeen ku lampaalla! Ja leikkausjälki aivan karsee! Mut onneks pääsin heti seuraavana päivänä korjausleikkaukseen et kehtas olla!

• Heli
        vimmeinen kerta kirjoitti:

Oon kyllä ihan eri mieltä tosta Milla Marikasta! En oo ikään kokenu mitään niin kamalaa kampaajalla ku siellä, kaukana nautinnosta! Hirveen utelias ja ammattitaidoton! En oo ennen edes kuullu et ihan lyhytä tukkaa käsiteltäis suoristusraudalla, mut siellä koin sen ihan livenä ja olo oli sen jälkeen ku lampaalla! Ja leikkausjälki aivan karsee! Mut onneks pääsin heti seuraavana päivänä korjausleikkaukseen et kehtas olla!

Minun hiukset marika on aina leikannut tarkasti ja aina on kysynyt kuinka haluan, että hiukset laitetaan lopuksi.

• JK79

tuohon on helppo yhtyä.

• Todella pettynyt

paikkaa löydy ku Milla Marika!

• on Milla Marika

Itse käyn melkein kuukausittain, aivan mahtava palvelu. Aina olen saanut sellaiset hiukset kuin olen halunnut. Olen värjäyttänyt, tehnyt permanentin ja pikkuletitkin. Tulos on aina ollut kiitettävä. Menen jatkossakin.

• Zionla

Laittaako tuo Milla-Marika kampaaja rastoja ja onko tulokset ollut minkälaisia?

• tuulitukka

hiusmix

• hiusmix

Onko kallis jos siellä värjää vaalesta -ruskeeks?

• kaljuu

Puutarhurin sakset ry.

• haivenet heiluu

paras tukka

• tiukki

Tiina Isoltakadulta tietenkin.

• jonku aikaa sitte...
        tiukki kirjoitti:

Tiina Isoltakadulta tietenkin.

tiedoks vaan.

• huvittunnut
        jonku aikaa sitte... kirjoitti:

tiedoks vaan.

ihmeen kauan han se siinä olikin 4kk.

• asiakkaita....
        huvittunnut kirjoitti:

ihmeen kauan han se siinä olikin 4kk.

enkä ollu kyllä minäkään tyytyväinen.

• työ mies
        asiakkaita.... kirjoitti:

enkä ollu kyllä minäkään tyytyväinen.

Kllähän niitä virheitä sattuu itsekullekkin työssä kuin työssä. SELLAISTA työntekiää ei olekaan joka ei koskaan virheitä tekisi. Hiukset ovat ONNEKSI uusiutuva luonnon vara!!

Aina ei voi kaikkia miellyttää toinen tykkää toinen ei. Must Tiina oli ihan ok parturi.

• kerran käynyt...
        jonku aikaa sitte... kirjoitti:

tiedoks vaan.

Siis ihan oikeesti,jalmaako meinaat,et lopettanut?Just kun löysin kivan ja hyvän kampaajan...harmi.

• parhaaseen

kuntoon tietenkin Ulla Keskisen kanpaamossa.

• Trendit hukassa

On se varmaan hyvä joillekkin mummoille mut tällästä 30.v. Ei missään nimessä

• mielestäni

Parturi-kampaamo Carita, Annikinkadulla.
      Olen kokeillut kyllä muitakin kampaamoita, mutta
      ollut aina tyytyväinen tähän!

• KAMPAAMO EHDOTTOMASTI!

HIUSMIX..edullinen tasoon nähden..kouluttaavat varmasti itsensä kokoajan mitä uudet trendit tuovat tullessaan..itse käynyt monesti..laitettu pidennykset,monivärjäykset jne..HUOMATTAVASTI halvempaa ja parempaa kuin esim.kallentorilla!!!

• m81

Hlkokarilla edullinen ja hyvä

• jasmiira

Jasmiirassa Jaana on ollut vakiokampaajani jo monien vuosien ajan.

• saddda
        jasmiira kirjoitti:

Jasmiirassa Jaana on ollut vakiokampaajani jo monien vuosien ajan.

Rauhallinen. Leikata kyllä osaa.

• pitkä tukka
        saddda kirjoitti:

Rauhallinen. Leikata kyllä osaa.

Jep! Jasmiiran Jaana, halkokarilta on ehdottomasti paras!
        Edulliset hinnat, ammattitaitoinen!

• Ystävä

Suosittelen lämpimästi parturi-kampaamo Josefiinaa Maximintalo toinen kerros. Piia on tosi symppis ja ennen kaikkea ammattitaitoinen. Kannattaa kokeilla ;)

• frendi kans

aina tyytyväinen. hyvät värit ja hyvä leikkaus !! Tsemppiä Piialle jatkossaki !!!

• dhklsdk

Ei ollut mun paikkani.

• Sedät...

...pistää miesten hiukset kuntoon, eikä mene kauaa. Suosittelen!

• jaksaa..

heilua!! hyvä paikka!!

• juliette

käyny Janetella aina missä janette on ollu. jonku 11 vuotta ollu hänen asiakkaana, aina välillä käyn jossaki muualla mutta aina palaan takasin. Kun kampaaja tuntee tyylini ja tuntee minut niin on helppo mennä. Janetella on hyvä trenditaju ja uskaltaa antaa rohkeitakin neuvoja. Suosittelen. Eikä oo kalleimmasta päästä. Moni muu kokkolassa menee hinnoiltaan överiks. Janette ei. Oon aina ollu tyyyväinen. Osaa leikata ja on nopea mutta tarkka, Värit onnistunu mulla aina. :)

• pilattut hiukset

Se on sitten viimeinenpaikka minne menen. Enkä muuten mene sittenkään. Kerta riitti.

• elli täydellinen
        pilattut hiukset kirjoitti:

Se on sitten viimeinenpaikka minne menen. Enkä muuten mene sittenkään. Kerta riitti.

kerro ihmeessä ? Ois kiva kuulla mitä mokia kampaajat tekee ja mistä ne johtuu. Mullaki on monesti menny pilalle, ei kyllä janetella mutta muualla. Värjätty huonosti, permis palanu, liian lyhyeks kynitty Ym....Noh, kaikki mokaa. Se on sellasta välillä. Hiukset on kuitenki aika tarkka juttu :O

• kallentorilla

Siellä minä käyn

• TYVIKOHOTUS

Erehdyin tuossa syksyllä kun mainostivat menemään itse marjo aholalle tyvikohotukseen. En kyllä ymmärrä miten sai minulle kiharat aikaan vaikka nimenomaan pyysin tyvikohotusta en kiharoita.

Ennen ei ole tullut tyvikohotuksessa kiharaa. En voi sietää permanenttia.

• ja siel tiina

siinä vasta hyvä kampaaja ja mukava...käykääs kokeileen ni tiiätte mitä on ku saa hyvää palvelua ja kokkolan trendikkäimmät hiukset...

• mieltä

hiusgalleria on kyllä hyvä..kannattaa kokeilla!! ja palvelustaki olen samaa mieltä,he kysyvät aina otatko kahvia..tod ystävällistä.

• ehdottomasti!

Tykkään, tekevät hyvää ja tarkkaa jälkeä!

• on se niin

Eiköhän parhain ole se missä itse tykkää käydä. Kaikki me ollaan erilaisia asiakkaita onneksi on mistä valita itselleen se sopiva.

Monenlaisilla kampaajilla olen käynyt. yleensä menen sinne minne nopeiten saa ajan.

• tyytyväinen^

jasmiira on mahtava kampaamo. kannattaa käydä siellä halko karilla olevassa kampaamossa. siellä on hyvä palvelu. siistit olosuhteet ja muutenkin edullista. kannattaa käydä ;)

• safssffs
        tyytyväinen^ kirjoitti:

jasmiira on mahtava kampaamo. kannattaa käydä siellä halko karilla olevassa kampaamossa. siellä on hyvä palvelu. siistit olosuhteet ja muutenkin edullista. kannattaa käydä ;)

Millainen on kirkonmäen kampaamo? Se koulun vieressä oleva. Mielestäni Sale Leenalan vieressä oleva on hyvä

• Vanhanuori

Hiushuone Halkokarilla.
      Olen käynyt kymmeniä kertoja.Hyvä ja edullinen.(ei värjää)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      246
      9277
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      4
      2775
    3. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      104
      1899
    4. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      188
      1868
    5. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      139
      1391
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      60
      1377
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      127
      1276
    8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1006
    9. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      61
      829
    10. Odotanko ihan

Turhaan jotain välillemme?
      Ikävä
      40
      818
    Aihe