Parturin tuolissa...

irstas_ukkomies

Oli alkukesän lauantaipäivä, ja istuskelin parturintuolissa. Paikka oli "huolella" valittu ympäristön kymmenien pikkuliikkeiden joukosta, sillä sitä pitivät pari suunnilleen ikäistäni, silloin reiluja kaksikymppisiä olimme, mukavaa ja varsin viehättävän näköistäkin neitosta. He olivat vielä keksineet kuulemma hyvän houkuttimen eli perinteisten lukemistojen lisäksi kasasta löytyi amerikkalainen pelimies lehti. Olin sitä paikassa aiemmin selaillut itsekin ja tytötkin olivat alkaneet heittää varsin monimielistä läppää jos ei paikalla ollut ketään tiukkapipoisempaa asiakasta. Ja harvoinhan niitä oli.
Alkavan kesän kunniaksi luontaista blondiuttani vielä vähän vahvistettiin, ja istuskelin tällä kertaa lueskelemassa TM:ää kun kävi kutsu pesupaikalle.
"Vai että tekniikka syrjäytti tytöt tällä kertaa." totesi Jenni kun heitin lehden pöydälle.
"Kunhan välttelen liikaa innostusta." vastasin.
"No ei kai nuo nyt niin innostavia ole?" Jenni naureskeli.
"Kun on painanut viimeiset pari kuukautta duunia melkeinpä ilman vapaa-aikaa, niin kaikki kassi-Almaa parempi alkaa olemaan nuorelle miehelle liikaa"
"Pitäiskö tässä loukkaantua jos mä en sitten ongelmia aiheuta?" Jenni kysyi esittäen loukkaantunutta naamaansa mutristellen.
"Samasta syystä mä olen yrittänyt tuota lehteä tuijottaa sun sijastasi." vastasin ja vinkkasin silmää.
"Uskoiskohan tuota... Istahdahan tuohon niin katsotaan saatiinko järki häivytettyä sun päästäsi."
Istuin pesupaikalle joka oli liikkeen takaosassa väliseinän takana ja Jenni alkoi pestä väriä pois hiuksistani. Kun hän alkoi hieroa päänahkaani en voinut kuin sulkea silmäni...
"Toi muuten tuntuu todella hyvältä." sanoin istuskellessani silmät kiinni.
"Sehän siinä on tarkoitus, verenkierron vilkastuttamisen lisäksi"
"Kun ei vaan vilkastu väärissä paikoissa." naurahdin.
"Onkos niitä vääriäkin paikkoja?" Jenni kiusoitteli
"Tavallaan, silloin ainakin jos ei helpotusta ole saatavilla"
"Minkäslaista helpotusta pitäis olla?" Jenni kysyi
"Viimeksi kun tuota teidän listaa katselin, niin kaiken maailman värjäyksiä ja leikkauksia siellä kyllä oli mutta ei se esimerkiksi suihinottoa sisältänyt." vastasin, ja mietiskelin menikö tuo vähän överiksi jo.
"No toi seinällähän on meidän hinnasto, eli noita on saatavissa rahalla... mutta jos sä ehdit poikkeamaan mun luonani tän jälkeen niin voitais helpottaa toistemme oloja muutenkin. Jos nimittäin kiinnostaa." Jennin vastaus jätti mut hetkeksi nieleskelemään. Samalla Jenni oli jo ehtinyt lopettaa pesut ja kuivaili hiuksiani pyyhkeeseen.
"Arvaa vaan kiinnostaako! Mut sulla on duunit kesken..."
"Sä olet päivän viimeinen" Jenni sanoi ja vinkkasi vuorostaa silmää. "Pysy siinä" Jenni sanoi ja katosi hetkeksi toiselle puolelle.
"Mä kävin pistämässä oven lukkoon. Jos nimittäin haluat että puretaan sulta pahimmat paineet nyt..." Jenni sanoi, ja vastaustani odottamatta siirsi viittani syrjään ja kävi housujeni kimppuun.
Pian housuni olivat nilkoissa ja Jenni edessäni polvillaan runkkaili hiljaa kaluani.
"Vai että liikaa töitä... kyllä tää ainakin tuntuu vielä muistavan miten naisseurassa käyttäydytään" Jenni hymyili kun kaluni kovettui hetkessä hänen kädessään.
"Kiusaatkin vielä."
"No ei kiusata sitten..." Jenni sanoi ja kumartui kohti kaluani.
Jenni ohjasi kivikovan kaluni huuliensa väliin ja pyöritteli kieltään terskani ympärillä ja imi kevyesti. Samalla sormet hyväilivät pallejani.
Vähitellen Jenni upotti kullini syvemmälle suuhunsa pyörivällä liikkeellä. Tyttö todellakin osasi tehdä suullaan hyvää.
Jenni selväsi kuunteli mun muminoitani ja piti huolta siitä etten lauennut ihan saman tien. Hän siirtyi pidempään liikeeseen, vältteli koskettamasta liian voimakkasti terskan herkimpiä alueita. Otin Jenniä kevyesti hiuksista kiinni ja ohjasin pään liikkeet mieleiseeni rytmiin, vaikkei valittamista ollut muutenkaan.
Katselin miten kaluni upposi Jennin suuhun, ja kiilteli hänen syljestään. Jenni nosti katseensa ja katsoi mua suoraan silmiin.
"Nyt on hyvä aika sanoa jos et halua että mä tuun sun suuhusi..." huohotin nautintoni keskeltä.
Jenni katsoi mua edelleen silmiin ja nyökkäsi ja hymyili sen verran kuin hänen tilanteessaan oli mahdollisita.
"Mä haluan nussia sua suuhun..." huohotin, ja punnersin itseni ylös tuolista, ja kullini pysyi koko ajan Jennin lämpimässä hoidossa. Kun pääsin seisaalleni otin Jennin hiuksista taas otteen ja aloin työnnellä kaluani voimakkammin hänen suuhunsa varoen kuitenkin ettei se uppoasi syvemmälle kuin mihin täyden palvelun parturini oli sen itsekin ottanut. Jennin kädet puristivat pakaroitani ja suu teki ahnaasti töitä saadakseen kaluni vapauttamaan lastinsa. Kauaa ei tarvinnut odottaakaan kun tunne lähti liikkeelle varpaista asti, ja viikkojen paine purkautui Jennin suuhun. Jenni nieli kaiken viimeiseen pisaraan ja eikä päästänyt kaluani suustaan ennenkuin se alkoi veltostua...

"Nyt meidän varmaan pitäisi vielä leikata noi sun hiuksesi, että päästään poiskin täältä." Jenni tokaisi noustessaan ylös. Hän kumartui suuntaani, painoi kevyen suukon poskelleni ja kuiskasi korvaani "Mä en muuten sitten väsy ihan äkkiä kun päästään asiaan".

2

19999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää

      ihmeessä..kiitoksia

    • parturi...

      Kuusikymmenluvun loppupuolella oli Heassa eräs hyvä parturi, missä me merimiehet kävimme aina kun tilaisuus siihen tuli.

      Siellä sai nimittäin muutakin hoitoa, kuin hiusten leikkuuta. En enää muista salasanaa, mutta jotenkin leikkunn aikana piti kysyä "jalkahoitoa". Siitä sitten takahuoneeseen, missä pidettiin miehestä hyvä huoli. Hinnasto oli kuten leikkuunkin, työstä riippuvainen. Se oli ihanaa aikaa norelle miehen alulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe