Mitat on 200cm/120kg, olen ostamassa pyörää kesään mennessä, ja kiinnostaisi mikä olisi mukava mununlaiselle friikille..
Olen ajanut Honda XL-, ja Yamaha XT 600-satasia, molemmat olivat aika mukavia.
Onko muita dimensioiltaan vielä isompia enduroita markkinoilla?
Mukava enduro
5
2069
Vastaukset
Käys vaikka tuolla kysymässä niin melko varmaan tulee hyviä ehdotuksia
http://www.matkaendurot.net/forum/index.php- Varadero
Mitat 198 cm / 105 kg ja Honda XL1000V Varadero alla. Mukava ajopeli isolle miehelle (ja takana istuvalle pitkälle naiselle).
- endurokuski
...kunnon enskan itsesi kokoiselle niin suosittelen isoa nelaria. ktm exc 525 tai joku 650 husaberg. tehot riittävät hyvin sun kokoselles, tosin voi olla että joudut kumminkin korottamaan tankoa(ei iso homma)
- ajelupeli
Jos kysymyksesi oikein ymmärsin, niin etsit mukavaa enduroa, jolloin mainitsemasi pelit varmasti ovat parhaasta päästä. Suzukin tohtorit kannattaa myös käydä sovittamassa. Nuo husut ja kooteeämmät on enemmän niitä epämukavia enduroita joilla ei kilometrejä kerätä hirveitä määriä.
- väitteisiin
ei löydy faktaa, ainoastaan sinun Mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512273
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!10802- 69723
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35721Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 48535
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82527Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489