Mitat on 200cm/120kg, olen ostamassa pyörää kesään mennessä, ja kiinnostaisi mikä olisi mukava mununlaiselle friikille..
Olen ajanut Honda XL-, ja Yamaha XT 600-satasia, molemmat olivat aika mukavia.
Onko muita dimensioiltaan vielä isompia enduroita markkinoilla?
Mukava enduro
5
2069
Vastaukset
Käys vaikka tuolla kysymässä niin melko varmaan tulee hyviä ehdotuksia
http://www.matkaendurot.net/forum/index.php- Varadero
Mitat 198 cm / 105 kg ja Honda XL1000V Varadero alla. Mukava ajopeli isolle miehelle (ja takana istuvalle pitkälle naiselle).
- endurokuski
...kunnon enskan itsesi kokoiselle niin suosittelen isoa nelaria. ktm exc 525 tai joku 650 husaberg. tehot riittävät hyvin sun kokoselles, tosin voi olla että joudut kumminkin korottamaan tankoa(ei iso homma)
- ajelupeli
Jos kysymyksesi oikein ymmärsin, niin etsit mukavaa enduroa, jolloin mainitsemasi pelit varmasti ovat parhaasta päästä. Suzukin tohtorit kannattaa myös käydä sovittamassa. Nuo husut ja kooteeämmät on enemmän niitä epämukavia enduroita joilla ei kilometrejä kerätä hirveitä määriä.
- väitteisiin
ei löydy faktaa, ainoastaan sinun Mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446