Mukava enduro

isokokoiselle?

Mitat on 200cm/120kg, olen ostamassa pyörää kesään mennessä, ja kiinnostaisi mikä olisi mukava mununlaiselle friikille..

Olen ajanut Honda XL-, ja Yamaha XT 600-satasia, molemmat olivat aika mukavia.

Onko muita dimensioiltaan vielä isompia enduroita markkinoilla?

5

2070

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varadero

Mitat 198 cm / 105 kg ja Honda XL1000V Varadero alla. Mukava ajopeli isolle miehelle (ja takana istuvalle pitkälle naiselle).

• endurokuski

...kunnon enskan itsesi kokoiselle niin suosittelen isoa nelaria. ktm exc 525 tai joku 650 husaberg. tehot riittävät hyvin sun kokoselles, tosin voi olla että joudut kumminkin korottamaan tankoa(ei iso homma)

• ajelupeli

Jos kysymyksesi oikein ymmärsin, niin etsit mukavaa enduroa, jolloin mainitsemasi pelit varmasti ovat parhaasta päästä. Suzukin tohtorit kannattaa myös käydä sovittamassa. Nuo husut ja kooteeämmät on enemmän niitä epämukavia enduroita joilla ei kilometrejä kerätä hirveitä määriä.

• väitteisiin

ei löydy faktaa, ainoastaan sinun Mielipide.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      93
      1496
    2. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      71
      1221
    3. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      66
      1000
    4. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      168
      881
    5. El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?
      Maailman menoa
      121
      880
    6. Välillä tulee haikeus

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.
      Ikävä
      78
      784
    7. Tunteilla leikkiminen

Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?
      Ikävä
      105
      710
    8. Mahdoton tilanne

Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova
      Ikävä
      70
      703
    9. Huomenta

Rakas... Tiedän että tykkäät minusta😘
      Ikävä
      45
      693
    10. Oothan sä erilainen mies

Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️
      Ikävä
      37
      666
    Aihe