Mitat on 200cm/120kg, olen ostamassa pyörää kesään mennessä, ja kiinnostaisi mikä olisi mukava mununlaiselle friikille..
Olen ajanut Honda XL-, ja Yamaha XT 600-satasia, molemmat olivat aika mukavia.
Onko muita dimensioiltaan vielä isompia enduroita markkinoilla?
Mukava enduro
5
2069
Vastaukset
Käys vaikka tuolla kysymässä niin melko varmaan tulee hyviä ehdotuksia
http://www.matkaendurot.net/forum/index.php- Varadero
Mitat 198 cm / 105 kg ja Honda XL1000V Varadero alla. Mukava ajopeli isolle miehelle (ja takana istuvalle pitkälle naiselle).
- endurokuski
...kunnon enskan itsesi kokoiselle niin suosittelen isoa nelaria. ktm exc 525 tai joku 650 husaberg. tehot riittävät hyvin sun kokoselles, tosin voi olla että joudut kumminkin korottamaan tankoa(ei iso homma)
- ajelupeli
Jos kysymyksesi oikein ymmärsin, niin etsit mukavaa enduroa, jolloin mainitsemasi pelit varmasti ovat parhaasta päästä. Suzukin tohtorit kannattaa myös käydä sovittamassa. Nuo husut ja kooteeämmät on enemmän niitä epämukavia enduroita joilla ei kilometrejä kerätä hirveitä määriä.
- väitteisiin
ei löydy faktaa, ainoastaan sinun Mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701469
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3351092- 45904
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html169779- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531