Mitat on 200cm/120kg, olen ostamassa pyörää kesään mennessä, ja kiinnostaisi mikä olisi mukava mununlaiselle friikille..
Olen ajanut Honda XL-, ja Yamaha XT 600-satasia, molemmat olivat aika mukavia.
Onko muita dimensioiltaan vielä isompia enduroita markkinoilla?
Mukava enduro
5
2008
Vastaukset
Käys vaikka tuolla kysymässä niin melko varmaan tulee hyviä ehdotuksia
http://www.matkaendurot.net/forum/index.php- Varadero
Mitat 198 cm / 105 kg ja Honda XL1000V Varadero alla. Mukava ajopeli isolle miehelle (ja takana istuvalle pitkälle naiselle).
- endurokuski
...kunnon enskan itsesi kokoiselle niin suosittelen isoa nelaria. ktm exc 525 tai joku 650 husaberg. tehot riittävät hyvin sun kokoselles, tosin voi olla että joudut kumminkin korottamaan tankoa(ei iso homma)
- ajelupeli
Jos kysymyksesi oikein ymmärsin, niin etsit mukavaa enduroa, jolloin mainitsemasi pelit varmasti ovat parhaasta päästä. Suzukin tohtorit kannattaa myös käydä sovittamassa. Nuo husut ja kooteeämmät on enemmän niitä epämukavia enduroita joilla ei kilometrejä kerätä hirveitä määriä.
- väitteisiin
ei löydy faktaa, ainoastaan sinun Mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233041Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122119Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661968Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001833Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761563Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥391336Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1111065
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151046