Olen terve nainen ja meillä syy lapsettomuuteen on miehen spermassa, normaalimuotoisia muutamia prosentteja. ICSI ei oo tuottanut tulosta. Tuntuu että ei tuu tuottamaankaan vaikka kuinka monta kertaa tehtäis. Jos päädyttäis käyttää luovutusspermaa, niin tehtäiskö sitten inseminaatio jos ei enää halua ICSI:ä???? Tietääkö kukaan, onko kenellekään lääkäri ehdottanut?
Jos ICSI ei tuota tulosta...
2
703
Vastaukset
...ICSI toi sen kauan toivotun lapsen!Mutta vasta,kun saimme lahjamunasoluja!Toivotan kovasti voimia kaikille lasta toivoville ja yrittäville!!!Tsemihalit!:)
- Salla
Meille lääkäri ehdotti neljännen ICSIn jälkeen luovutettujen siittiöiden käyttämistä. Meillä myös lapsettomuuden syy on miehessä.
Kaksi ensimmäistä hoitoa meni ilmeisesti "keskinkertaisesti": saatiin pari alkiota siirtoon, mutta ei yhtään pakkaseen. Kolmannen täysin epäonnistuneen ajateltiin, että ehkä kolmas oli vain tavallista epäonnekkaampi: ei yhtään alkiota. Kun neljäs meni yhtä huonosti aloimme uskoa, ettei ICSI tuota meille tulosta.
Nyt kokeilemme muutaman inseminaation ja sitten ilmeisesti vielä IVF:n luovutetuilla, jos nuppi kestää. Itse ainakin haluan kokeilla inssejä, sillä haluan pitää vähän taukoa rankoista hoidoista. Koeputkihedelmöityksen tulokset ovat kuitenkin niin paljon paremmat, että varmaan taivumme lääkärin ehdotukseen, jos inssit eivät tuota nopeasti tulosta. Olemme käyneet yksityisellä, sillä julkisella olisimme hädin tuskin saaneet hoitoa jonojen ja ikäni takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859