onko ihan??

normaalia????

Ihan oikeesti mua nolottaa!!! Olen 13v. poitsu.
Miks mulla on kasvanu kikkeli tosi paljo, levossa
se on 9,5cm kun stondaa niin 15cm, onks normaalia
ja sitten on mustia karvoja tosi paljon.

Koulussa nolottaa suihkussa, ja farkuissa kohoutuu vasemmassa lahkeessa tosi selvästi, noi meiän luokan tytöt nauraa kun ne näkee sen kun se kohoutuu.
Ja mulla on ylä huulessa vähä mustii parta karvoi
miten ne sais pois...

Onko muilla 13 jätkillä tää ongelma.. ????

10

1398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiks

      mitä ne enää enää teille siel koulus opettaa

    • Ninni

      se että olet saanut jo melkein aikuisen miehen vehkeen? Kehitys katos kuuluu lapsuuteen ja nuoruuteen ja eniten juuri sinun ikääsi, murrosikään.

      Jos jotkut naureskelee niin ovat kateellisia, kun eivät itse vielä ole yhtä kehittyneitä kuin sinä.

      Osta oma partahöylä ja partavaahtoa ja ala sillä ajelee viiksiäs. Isäsi tai äitisikin varmaan ostaa ne sinulle jos pyydät. Ei ole kivat semmoiset hahtuvaviikset.

      Tsemppiä! :)

      • kokemusta on

        En suosittele heti ajelemaan pois jos niitä on vain vähän. Muuten niitten kasvu Saattaa nopeutua ja joudut sitten ajamaan joka toinen/kolmas päivä.

        Itse olen n. 3,5 vuotta vanhempi ja minun tarvitsee ajaa viikset vain kerran pari viikossa, onneksi. Tosin siedinkin niitä seiskaluokalta lukioon aina viime jouluun asti.


    • DarthVenom

      Ei sinulla ole mitään hävettävää! Kehitys on yksilöllistä kullakin. Ota asia huumorin kannalta. Veikkaisin,että sinua tullaan ennemmin kadehtimaan muiden poikien taholta lähivuosina.Ei koko tietenkään merkitse (tytöille) kaikkea mutta saman sukupuolen edustajien keskuudessa peniksen koko VOI olla jonkinlainen hierarkiaa määrittävä tekijä.

    • Riukutiuku

      Taas joku pedofiili provoaa ja yrittää saada lapsia kirjoittamaan kikkeleistä palstalle. Tai sitten kyseessä on niin kehitysvammainen ja tynnyrissä kasvatettu yksilö, ettei se ole ikinä kuullut parranajosta tai murrosiästä. Veikkaisin ensimmäistä, eli PAINU VITTUUN!!!!

      • TÖRKEETÄ<<<<<

        toi on joku hinttari hölmö. Riukutiuku, painu ite
        sä varmaa ajoit 13 vuotiaana partaa, me hirteen..
        joo kaikilla 13 vuotiailla on varmaan partakone.

        ite oon 13wee ja mulla ei ole murrosikä vielä mitenkään alkanu..
        pippeli on 4cm, eikä oo onneksi karvoja, saatikka
        sit partaa.
        meiän luokalla on yli puolella jätkistä jo murrosikä alkanu..

        miksi aina on joku hölmö näillä sivuilla, jos joku haluu kysyy jotain, niin sit tulee joku riukutiuku hinttailee tänne..""!!!!!!!


      • Uliuliuli+-+-+-+-+-****////...
        TÖRKEETÄ<<<<< kirjoitti:

        toi on joku hinttari hölmö. Riukutiuku, painu ite
        sä varmaa ajoit 13 vuotiaana partaa, me hirteen..
        joo kaikilla 13 vuotiailla on varmaan partakone.

        ite oon 13wee ja mulla ei ole murrosikä vielä mitenkään alkanu..
        pippeli on 4cm, eikä oo onneksi karvoja, saatikka
        sit partaa.
        meiän luokalla on yli puolella jätkistä jo murrosikä alkanu..

        miksi aina on joku hölmö näillä sivuilla, jos joku haluu kysyy jotain, niin sit tulee joku riukutiuku hinttailee tänne..""!!!!!!!

        Joo mä oon siis´´´´!!! ??? Pedofiili ja mä oon ?? 9()()( opetellu käyttään näitä välimerKKEjä???!!??!!?? - - - ja termejä niin-q IH-Q!!!??!!??!!? Et mä voisin vakuuttaa teinixit !!?!?!?!?! siitä et mä en ole pedo*/*/*/*/*/ vaan ihan ehta vammanen !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!`?`?`?`?`?`?`?`??```?``?


        Sit mä kirjotan pippeli!!!! niin kuin mun pedofiilimielessä!!!?!!??!! ja pedofantasioissa pikkupojat puhuu!!!! Ne aina sanoo mulle unissa et "ime mun karvatonta pippeliä!!!!!??!!??"""

        Siis ihan oikeesti vittu. Mene helvettiin ja runkkaa joillekin muille jutuille! Et vakuuta ketään.


      • IJENBFI
        Uliuliuli+-+-+-+-+-****////... kirjoitti:

        Joo mä oon siis´´´´!!! ??? Pedofiili ja mä oon ?? 9()()( opetellu käyttään näitä välimerKKEjä???!!??!!?? - - - ja termejä niin-q IH-Q!!!??!!??!!? Et mä voisin vakuuttaa teinixit !!?!?!?!?! siitä et mä en ole pedo*/*/*/*/*/ vaan ihan ehta vammanen !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!`?`?`?`?`?`?`?`??```?``?


        Sit mä kirjotan pippeli!!!! niin kuin mun pedofiilimielessä!!!?!!??!! ja pedofantasioissa pikkupojat puhuu!!!! Ne aina sanoo mulle unissa et "ime mun karvatonta pippeliä!!!!!??!!??"""

        Siis ihan oikeesti vittu. Mene helvettiin ja runkkaa joillekin muille jutuille! Et vakuuta ketään.

        MÄ SAATANA NUSSIN TEITÄ VITUN TEINIPELLEJÄ JOKA PÄIVÄ! PERKELE TE TUNNUTTE NIIN VITUN HYVÄLTÄ SAAATAN VITTUUUUUUUUUUUUUUUUUASDADS:ASD:ASDASD


    • mie14

      mulla on penis levossa 8cm ja erektiossa 14cm
      ja karvoja on tosi paljon ja mustia ku mitkä. oon 14v ja mulllaon mös pers karvoja. mullaki on kasvanu
      partakarvojavähän. nolotta mennä koulun kans uimaan ku on nii iso kyrpä. oon vetäny käteen jo. vedän käteen ehkä 4 kertaa päiväs. varkut aina pullotta ku seisoo

    • isomuna2

      mulla 18cm ja runkkaan pari xpv.. uimahallissakin seisoo..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe