Tietääkö kukaan mikä voisi olla vikana kun kyseiseen pyörään ei tuu kipinää. Olen todella kiinnostunut kaikista neuvoista, mitkä edesauttavat ongelmaani.
Suzuki GT125 vm. -77
5
631
Vastaukset
- Suiza
Ja vielä semmosta ois ollu et onko kellään kyseisen pyörän sähkökaaviota???
- apuja sieltä
käyppäs katsomassa kirjastosta, siellä löytyy monenlaista korjauskäsikirjaa moottoripyöriin.
Jos kipinää ei tule niin ei pitäisi olla mahdoton tehtävä paikallistaa vikaa ihan yleismittarin ja maalaisjärjen kanssa. Katso akun kunto, johtoliitokset, tappokytkimen toiminta, katkojan kärjet konkat, maadoitukset... - kiinnitys.
Tuon ikäisessä pyörässä on vielä kärjet ja kondensaattori magneeton kera. Minulla irtosi aikoinaan TS 125 mallista konkan johto ja siinä se. Eli ota megneetto irti ja katso?
Toinen vaihtoehto voisi olla puola? Saako se virtaa jne. Kokeilemalla se selviää... Onnea :)- fheruhtg
Minulla olisi sähkökuvat.. ja skanneri. Kärkien väli on 0,3mm tässä vekottimessa. Kannattaa tehdä rinnalle sellanen testikytkentä sytytykselle ja katsoa toimiiko näin. Jos ei toimi niin sitten tutkimaan mikä on sökönä. Vedät kärjiltä piuhan puolan miinusliittimeen ja toiseen liittimeen 12v. Pitäs räiskiä kipinää kun polkee.
ovm[ät]netti.fi
- male
ittelläni meni samaisesta pyörästä useaan kertaa puolat rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294