mulla ei näy enää sims 2:ssa simien muistoissa kuvia. kuvien paikalla on pelkät tyhjät neliöt: punaset tai vihreät riippuen muiston laadusta. kun hiiren pistää kohdalle, siinä lukee mikä muisto on ja kun muistoa klikkaa, siihen aukeaa samalla tavalla juttu ja siinä kyllä näkyy kuva. samoin esim. simien ollessa töissä ei näy kuin tyhjä neliö yläkulmassa siinä missä pitäis olla sen "työn" kuva.
muistoja ei näy missään naapurustossa, ei siis ole vain yhden talon ongelma.
aika vaikea selittää, mutta jospa jollekki ois käyny samalla tavalla. mistä ne saa takas? peliä voi kyllä muuten pelata, mutta ärsyttäähän tuo.
muistojen "kuvat"
3
291
Vastaukset
- Nuppu82
hmm..ei ole ollut tuollaisia ongelmia itselläni, mutta kaikkia muita bugeja peliin on tullut. Oletko päivittänyt peliä? Itse päivitin pelin tässä taannoin ja kaikki virheet hävisi. Päivityksiä saat esim. sims2.com-sivulta...
Moikka!
Itsellä oli sama ongelma. Luulen et olin ladannut jotain outoa tavaraa ym. sims-peliin ja sit poistanut ko.tavarat ja se oli aiheuttanut jonkun häikän.
Eihän se niiden puuttuminen peliä haittaa, mutta olisihan se kiva et nekin olis siellä...
Mulla ne tuli takaisin kun viruksen iskettyä koneeseen ja koko tiedoston poistaneena jouduin asentamaan koneen ja simssin uudelleen...
Samalla menetin rakkaat simini.....
*kyynel ja haiku*
Toivottavasti joku osaava neuvoo, ettei tarttis peliä uudelleen asentaa......- BiQQUBurQQa
Mul oli sama juttu, eikä työasujakaan tuu. Ei auta ku asentaa uudelleen. Sen jälkeen se on taas kunnossa. :) Siitä on mul jo aikaa, mut mitään en ehtiny paljoo tekee, ku sain sen niinä lähipäivinä,
joten en menettäny oikeestaan melkein mitään. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923