En tiedä onko tätä täällä jo kysytty joskus mutta kysyn kumminkin. eli minkä kokoinen oli jätkän penis jonka jolle menetit neityytes?, ja toiseksi sattuiko se ja kuinka paljo? vastatkaa parhaan mukaan. Olkaa asiallisia sillä monia varmaan oikeasti kiinostaa tietää vastaus.
Ollaan keskusteltu tästä joskus tyttöjen kanssa ja huomattiin, että ne joiden ekalla jätkällä oli ollut isoin olivat tunteneet eniten kipua. Luin jostain että 1/5 tytöistä ei tunne kipua ensimäisessä yhdynnässä 3/5 tuntee vähän ja 1/5 tuntee paljon, tais perustua johonkin netti kyselyyn. Nuoret vastailkaa omista kokemuksista kiitos.
minkä kokoselle menetit neitsyytes?
16
5844
Vastaukset
- ppppppppppppp.
nohh. kokoa en kysellyt, mutta eka kerta sattui ja paljon. kyllä tokakin kerta, mutta kolmas kerta tuntui jo paremmalta. paranee vaan.
- täti
Tais olla ihan pikapano sulla vaan, kun et sen vertaa katsonu, minkä kokonen elin työntyi sisääsi. Kait sä nyt näit sen? Ei ole mitään koko taulukkoa, mistä voisit päätellä, että se oli esim. kokoa XXS. Nuija! Taidat olla ihan pentu vielä. Liian aikaisin oot alottanu isojen leikit, kun oot noin älytön.
- -----
täti kirjoitti:
Tais olla ihan pikapano sulla vaan, kun et sen vertaa katsonu, minkä kokonen elin työntyi sisääsi. Kait sä nyt näit sen? Ei ole mitään koko taulukkoa, mistä voisit päätellä, että se oli esim. kokoa XXS. Nuija! Taidat olla ihan pentu vielä. Liian aikaisin oot alottanu isojen leikit, kun oot noin älytön.
Eikös se silloin ole juuri vaikeampi päätellä kun ei ole mitään taulukkoa?
- erkimees
----- kirjoitti:
Niin tai kokemusperäistä vertailupohjaa :D
- täti
----- kirjoitti:
Tarkoitin lähinnä sitä, että ei kai sitä nyt tyttö kysy pojalta, että minkä kokonen kalu sulla on. Näkeehän sen nyt sokeakin otsallaan, ellei sitte vaan pikaisesti töki pimeässä vetoketjun välistä. Ei siihen mitään asteikkoa tarvita, eikä vertailupohjaa. Kyllä sen tuntee, onko kalu iso vai pieni. Ja normaalissa rakastelutilanteessa myös näkee. Ainakin aikuiset. Pentujen kiksautusleikeistä nykyisin en tiedä.
- ......
täti kirjoitti:
Tarkoitin lähinnä sitä, että ei kai sitä nyt tyttö kysy pojalta, että minkä kokonen kalu sulla on. Näkeehän sen nyt sokeakin otsallaan, ellei sitte vaan pikaisesti töki pimeässä vetoketjun välistä. Ei siihen mitään asteikkoa tarvita, eikä vertailupohjaa. Kyllä sen tuntee, onko kalu iso vai pieni. Ja normaalissa rakastelutilanteessa myös näkee. Ainakin aikuiset. Pentujen kiksautusleikeistä nykyisin en tiedä.
Tämä onkin nuorien palsta eikä vanhojen tätien. Ja ehkäpä kaikki eivät siihen kokoon tuijota niin paljon kuin toiset.
- täti taas
...... kirjoitti:
Tämä onkin nuorien palsta eikä vanhojen tätien. Ja ehkäpä kaikki eivät siihen kokoon tuijota niin paljon kuin toiset.
Hei, mä oon 21 vee. Nimimerkki hämää...
Se vaan on niin, että jos on liian nuori, niin ei saa sänkyhommista iloa irti, vaikka kuinka saa munaa. Pikkulikkojen, siis n.14-vuotiaitten, paikat vaan ei oo vielä valmiit sellasiin hommiin. Ei sillä koolla niin väliä ole, se sattuu, vaikka ois kuinka pieni, jos ei oo tarpeeks kostunu. Ja pikkugimmat ei välttämättä tajuu sitä. Eikä kundit, jotka vaan epätoivosesti tunkee pippelinsä vaikka minkälaiseen väliin. Ja sitten leuhkitaan kamuille, että mä sain pesää. Linnunpesä ois sopiva sen ikäsille, jotka ei esileikeistä mitään ymmärrä. Ja tytöt, leikkikää tekin vaikka kynän kanssa sexyleikkejänne. Sitte, kun huomaatte, ettei kynä oo liian paksu, eikä satu, voinette siirtyä järeämpään kalustoon. - .....
täti kirjoitti:
Ällöttää miehet, jotka kertoilevat kalunsa koosta sentteinä tai ylipäätään. Mun mielestä juuri se, ettei sitä kokoa tuijoteta kuuluu kypsään seksiin vaikkei ao:n kohdalla niin olisikaan.
- en keksiny.
täti taas kirjoitti:
Se vaan on niin, että jos on liian nuori, niin ei saa sänkyhommista iloa irti, vaikka kuinka saa munaa. Pikkulikkojen, siis n.14-vuotiaitten, paikat vaan ei oo vielä valmiit sellasiin hommiin. Ei sillä koolla niin väliä ole, se sattuu, vaikka ois kuinka pieni, jos ei oo tarpeeks kostunu. Ja pikkugimmat ei välttämättä tajuu sitä. Eikä kundit, jotka vaan epätoivosesti tunkee pippelinsä vaikka minkälaiseen väliin. Ja sitten leuhkitaan kamuille, että mä sain pesää. Linnunpesä ois sopiva sen ikäsille, jotka ei esileikeistä mitään ymmärrä. Ja tytöt, leikkikää tekin vaikka kynän kanssa sexyleikkejänne. Sitte, kun huomaatte, ettei kynä oo liian paksu, eikä satu, voinette siirtyä järeämpään kalustoon.No eipä se ihan noinkaa mee, kyllä 14v voi jo seksistä nauttia ja se voi tuntua hyvältä, mutta orgasmi on sitten asia erikeseen ja se ei välttämättä onnistu edes vuosien harjoittelulla.
Ja kyllä sillä on vaikutus minkä kokoinen vehje oli ja sattuiko ekakerta. Tai ainakin olen entiseltä tyttöystävältäni kuullut ,että "eka kerta ei sattunu ku oli niin pieni muna, mutta toka kerta eri pojan kans sattu kun oli paljo isompi". Tämä on siis ihan tosia asia ja usein on näillä foorumeilla nähny että ekakerta ei satu, mutta toka sattuu. Itse keksisin siihen muutaman syyn Peniksen koko, esileikit, jännitys, tilanne, henkilö ja kakki noista voi vaikuttaa asiaan.
Ja kyllä uskon että jo 14 vuotiaat tajuaa esileikin merkityksen, tai ainakin itsetahusin 15 vuotiaana, kun oli ekakerta kummillekki ja halusin hoitaa homman kunnialla kotiin ja saada hyvää palautetta. Että eikähän viestin kirjoittaja vähän liioittele.
Olen iältäni pian 19v, tiedoksi niille jotka haluavat haukkua teiniksi ja tietämättömäksi. - aaaaaas
en keksiny. kirjoitti:
No eipä se ihan noinkaa mee, kyllä 14v voi jo seksistä nauttia ja se voi tuntua hyvältä, mutta orgasmi on sitten asia erikeseen ja se ei välttämättä onnistu edes vuosien harjoittelulla.
Ja kyllä sillä on vaikutus minkä kokoinen vehje oli ja sattuiko ekakerta. Tai ainakin olen entiseltä tyttöystävältäni kuullut ,että "eka kerta ei sattunu ku oli niin pieni muna, mutta toka kerta eri pojan kans sattu kun oli paljo isompi". Tämä on siis ihan tosia asia ja usein on näillä foorumeilla nähny että ekakerta ei satu, mutta toka sattuu. Itse keksisin siihen muutaman syyn Peniksen koko, esileikit, jännitys, tilanne, henkilö ja kakki noista voi vaikuttaa asiaan.
Ja kyllä uskon että jo 14 vuotiaat tajuaa esileikin merkityksen, tai ainakin itsetahusin 15 vuotiaana, kun oli ekakerta kummillekki ja halusin hoitaa homman kunnialla kotiin ja saada hyvää palautetta. Että eikähän viestin kirjoittaja vähän liioittele.
Olen iältäni pian 19v, tiedoksi niille jotka haluavat haukkua teiniksi ja tietämättömäksi.Myös tytön oma koko varmasti vaikuttaa. Joillain kireämpi kuin toisilla.
- Suuri jumalhahmo
täti taas kirjoitti:
Se vaan on niin, että jos on liian nuori, niin ei saa sänkyhommista iloa irti, vaikka kuinka saa munaa. Pikkulikkojen, siis n.14-vuotiaitten, paikat vaan ei oo vielä valmiit sellasiin hommiin. Ei sillä koolla niin väliä ole, se sattuu, vaikka ois kuinka pieni, jos ei oo tarpeeks kostunu. Ja pikkugimmat ei välttämättä tajuu sitä. Eikä kundit, jotka vaan epätoivosesti tunkee pippelinsä vaikka minkälaiseen väliin. Ja sitten leuhkitaan kamuille, että mä sain pesää. Linnunpesä ois sopiva sen ikäsille, jotka ei esileikeistä mitään ymmärrä. Ja tytöt, leikkikää tekin vaikka kynän kanssa sexyleikkejänne. Sitte, kun huomaatte, ettei kynä oo liian paksu, eikä satu, voinette siirtyä järeämpään kalustoon.Kylläpä sinulla on kova tarve täällä röyhistellä. Mene sinä harrastamaan niitä aikuisten leikkejä, äläkä niitä täällä tenavien palstalla mainosta. Anna nuorten puhua itsensä kokoisista asioista.
- diudanz_
täti taas kirjoitti:
Se vaan on niin, että jos on liian nuori, niin ei saa sänkyhommista iloa irti, vaikka kuinka saa munaa. Pikkulikkojen, siis n.14-vuotiaitten, paikat vaan ei oo vielä valmiit sellasiin hommiin. Ei sillä koolla niin väliä ole, se sattuu, vaikka ois kuinka pieni, jos ei oo tarpeeks kostunu. Ja pikkugimmat ei välttämättä tajuu sitä. Eikä kundit, jotka vaan epätoivosesti tunkee pippelinsä vaikka minkälaiseen väliin. Ja sitten leuhkitaan kamuille, että mä sain pesää. Linnunpesä ois sopiva sen ikäsille, jotka ei esileikeistä mitään ymmärrä. Ja tytöt, leikkikää tekin vaikka kynän kanssa sexyleikkejänne. Sitte, kun huomaatte, ettei kynä oo liian paksu, eikä satu, voinette siirtyä järeämpään kalustoon.Haluan huomauttaa, että on erilaisia 14-vuotiaita. Ei pidä yleistää, ettei esileikillä olisi yhdellekään 14-vuotiaalle merkitystä. On varmasti olemassa myös kumppaniaan ajattelevia, kypsempiä 14-vuotiaita kuin myös niitä, joille on tärkeintä, että saa ja mahdollisimman monelta.
- diudanz_
en keksiny. kirjoitti:
No eipä se ihan noinkaa mee, kyllä 14v voi jo seksistä nauttia ja se voi tuntua hyvältä, mutta orgasmi on sitten asia erikeseen ja se ei välttämättä onnistu edes vuosien harjoittelulla.
Olen iältäni pian 19v, tiedoksi niille jotka haluavat haukkua teiniksi ja tietämättömäksi.Mutta sinähän oelt teini :D
- hunajamanteli89
no mun eka kerta oli sellaisen "normaali" kokoisen kanssa...ei iso... ei pieni...
mutta sattui silti!siitäpä jäänytkin ikäviä muistoja.. - tyttö
no vittu kuka sitä nyt käy mittailemaa?? saatana.
- lalaalaa
neitsyyteni menetin jätkälle jolla on 17,5 cm kalu. ei sattunut kovin paljon ainakaan. tuntui siltä kuin joku olisi nipistänyt, ei sen pahempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667