22+-MIITTI LINTSILLE KESÄLLÄ

Tiedän et on vasta tammikuu mutta viimevuotisen lintsinmiitin menestyksen johdosta ajattelin tänäkin vuonna alottaa ajoissa jotta saisimme mahdollisimman paljon porukkaa paikalle:)

Elikkä ehdottaisin tässä nyt kahta vaihtoehtoista lauantaita: 29.7 ja 5.8. Laittakaa tänne kumpi teille sopisi paremmin niin lyödään päivä mahdollisimman nopeasti lukkoon. Ja sovitaan yksityiskohdista vielä sitten lisää:)

Kaikki vaan mukaan.. viime vuonna tämä miitti onnistui aivan upeesti:) Joten tehdään sama tänäkin vuonna eikös?:)

69

10820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otsikossa ydin, mie tuun vaikka pää menis! Ja ihan sama koska tuo on, mie oon paikalla vaikka persaukisena ilman yöpaikkaa ja 40 asteen kuumeessa! En missaa mistään hinnasta. :P

      • kuka

        aikoo myös sitten tulla sinne paikanpäälle.

        *saattaapi istahtaa syliin* =)


      • kuka kirjoitti:

        aikoo myös sitten tulla sinne paikanpäälle.

        *saattaapi istahtaa syliin* =)

        Hmm... veikkaisin että kyseessä miespuolinen henkilö, hyvä ystävä ja kevyt sylissäpideltävä. :D


      • mut ei ihan
        sheeta kirjoitti:

        Hmm... veikkaisin että kyseessä miespuolinen henkilö, hyvä ystävä ja kevyt sylissäpideltävä. :D

        no aika lähellä noin muuten.. mutta tällä mahalla ja äässillä ei kevyeksi pääse mua sanomaan kuin tarpeeksi iso nosturi =)


      • mut ei ihan kirjoitti:

        no aika lähellä noin muuten.. mutta tällä mahalla ja äässillä ei kevyeksi pääse mua sanomaan kuin tarpeeksi iso nosturi =)

        Veikkaan että olemme tavanneet aiemminkin, ja yksikään ystäväni ei tuohon kategoriaan kuulu tai sit mie tartteen uudet silmälasit. 8) *tosin aikoo ostaa sellaiset muutenkin* Eli metsään menee jommalla kummalla.


      • uudet lasit
        sheeta kirjoitti:

        Veikkaan että olemme tavanneet aiemminkin, ja yksikään ystäväni ei tuohon kategoriaan kuulu tai sit mie tartteen uudet silmälasit. 8) *tosin aikoo ostaa sellaiset muutenkin* Eli metsään menee jommalla kummalla.

        Muista varata oikein hyvällä voimakkudella.. oikeastaan suurennuslasit molempien silmien eteen olisivat hyvät olla =) Ajatellen sitä mahdollisuutta että housut valhtavat kinttuihin ja yrität jotain sieltä nähdä *reps*


      • uudet lasit kirjoitti:

        Muista varata oikein hyvällä voimakkudella.. oikeastaan suurennuslasit molempien silmien eteen olisivat hyvät olla =) Ajatellen sitä mahdollisuutta että housut valhtavat kinttuihin ja yrität jotain sieltä nähdä *reps*

        Kröhöm ja minullahan on ukko, kuten varmasti muistat sitten viime näkemisemme. :D Mikä hiton nosturi? Ei sellasta tarvita, sujuvasti istuit viimeksikin eikä mitään ongelmia ollut. Tervetuloa uudestaan. :D Eikä niille suurennuslaseillekaan ole tarvetta. :P


    • taigatartar

      Pieni olen waaaaaaaaaaaaaaarmasti mukanassa tässä hommelissa :D Eli odotettavissa taas lapsellista käytöstä ja hyvien tapojen rajoissa olevaa ... öm.. niin.. no siis tulen silti x)
      Ja päivämäärät soppii, oikeestaan ihan kumpi vain, saan ne pyydettyä kyllä vapaaksi.. vaikka jos kumpanakin päivänä :D *tykkää*

    • *Sohvitus*

      Miekii hinaan luuni paikalle, jos vain suinkin on mahdollista; tosin miula on jännä kutina siitä, että jompakumpana viikonloppuna on kuitenkin jonkun häät niinkuin viimekin vuonna! =D Mutta näillä puheilla tulossa ollaan vaikka soutaen. :P

    • Täytyypä laittaa kalenteriin ylös ja koittaa olla hommaamatta mitään sotkamon työkomennusta tällä kertaa.... Noh, tällä hetkellä tuo 29.7 on ihan vapaa, 5.8 jo toinen alustava merkintä. Päivää päätettäessä ei kyllä tartte elää miun mukaan, tää mymmeli tulee jos suinkin pääsee :)

    • Tää on nyt kyllä tosi noloa mut sain juuri tietää et mulla on tuo 29.7 itsellä varattu kaverin häille! Mä kun muistin et ne ois ollu jo edellisenä viikonloppuna...

      Joten päivämääräehdotuksiksi sitten 5.8 ja 12.8.. tiedän että delfille ainakin sopivat nämä kaksi ja ilmeisesti muutamat olivat sanoneet että 5.8 sopis?? Toki jos haluatte niin menkää vain tuolloin heinäkuun vikana lauantaina mut mä olen sitten 100% out miitistä.

      Hyvä eka ite laittaa päivämäärii joista toinen ei sitten käy itelle *pun* Soriii kavelit...

    • Kaipa se minunkin on taas tultava, halusitte tai ette.. Ja vielä toistaiseks sopii koska vaan.. =)

    • Meikä olis kyl mielellään tulossa, jos vaan mukaan mahtuu ja päästetään. :) Yritän rohkaistua jompana kumpana viikonloppuna...

    • Avatar78*

      Enään elokuussa.. miksei kesä miittiä pidetä kesä tai heinäkuussa??

      No onhan se kesää vielä se elokuu..mutta miks noin myöhään?? Kesäkuussa ennen juhannuksiakin voisi olla hyvä ajankohta..tai jussin jälkeen?
      esim. viikoilla 23, 24, 27,28 tai 29...

      • ..vielä kesää ensinnäkin.

        Ja ainakin itse tiedän et kesä tulee oleen tiiviisti töitä ja luultavasti kaik viikonloput aika täynnä ku on juhannusta ja Tuskaa ja vaikka mitä jotka jo pitää saada vapaaks niin toi elokuu alkaa oleen jo rauhallisempaa.

        Ja mitä pidempi suunnitteluaika niin sitä varmemmin tulee paljon ihmisiä paikalle eiks je?:)


    • tiikeripoika

      Hi!

      Jos saan kauniisti julkituoda lausumani, sanon: "Ever Never!"

      By,
      tigerboy

    • Lyötäisiin nyt toi päivämäärä lukkoon.. 5.8? Sopiiko tämä ihmisille? Kommentoikaa, vastatkaa pliis :)

      • 5.8 on siis päivämäärä!!! x)
        mielestäni se ainakin kuullostaa hyvältä..ja tälleen katsottunahan se näyttäisi sopivan monille..lyödään se nyt vaan lukkoon jo, eiks jeh?? :)


    • siis vaikka jo maalis-huhtikuussa... =)

      • järkätään vaan miitti aiemminki jo.. vaikka huhtikuulle:) Mut alotetaan siitä uus ketju ni ei mee sekasin tän kaa:D


    • *kopauttaa nuijalla pöytään*

      Lyödään tämä nyt lukkoon ni pääsee kaikki varailemaan tuota päivää jo vapaaksi itselleen:)

      Ajasta voi sit laittaa ehdotuksia.. joskus iltapäivällä varmaan ja voidaan nähdä taas rautatieasemalla ja lintsin porteilla. Mut tän kaiken voi sopii kyllä sit lähempänäkin:)

      • teepu

        Totahan voisi, vaikka pitää loman aloittajaisena.


      • teepu kirjoitti:

        Totahan voisi, vaikka pitää loman aloittajaisena.

        Hyvä hyvä luottokortti, mukaan vaan. ;)


      • Neeri

        että en keksinytkään mitään millä jatkaa.
        Paitsi että tulen jos löydän Linnanmäen, tahi vaihtoehtoisesti rautatieaseman.


      • Neeri kirjoitti:

        että en keksinytkään mitään millä jatkaa.
        Paitsi että tulen jos löydän Linnanmäen, tahi vaihtoehtoisesti rautatieaseman.

        ..tulla ohjaamaan sut sinne Lintsille.. katohan ku mulla on vallan loistava toi suuntavaisto *röyhistää rintaansa, yrittää pitää pokkaa ja repeää*

        Ei vaan.. ihanaa että olet tulossa:)


      • taigatartar

        Tuo päivämäärä, näillä näkymin kun olen v-loput vapaana.. Jos ei sitten ihan hirmuja käy ja ole jossain huitsin kaukana lapisa (not likely)... Jesh, kaikki rohkiasti mukkaan!


      • Tii-78

        Minen vissiin pääse,kun ystävälläni on muistaakseni "kilpailevat bileet" silloin. Siis hän menee silloin naimisiin.

        VOIVOIVOI, olisin niiiin kovasti halunnut mukaan lintsille ilakoimaan.


      • Fakta homma

        Menepä silloin Ankkarockiin ja vaikken meniskään ni miittiin en enää tule. Same old faces, same old shit. God, I'm bored.


      • Neppari
        Fakta homma kirjoitti:

        Menepä silloin Ankkarockiin ja vaikken meniskään ni miittiin en enää tule. Same old faces, same old shit. God, I'm bored.

        Jaksat täällä kuitenkin roikkua kyttäämässä miittiajankohtia...


    • Pitäkäähän hauskaa, nussinassut;)

      • Neeri

        lyö tulta, yläpuolellamme!"
        xoD
        Sori, oli pakko, ja pusu pyllyyn.


      • Hanipejpeseni jos vaan pyörrät päätöksesi siitä ettet tule niin tässä ois yks ikionnellinen tyttö:D

        *pus*


    • Emmuska21

      mulle sopii alustavasti kumpi tahansa ellen oo sukulaisis valtameren toisel puolella, daam sentää :(

    • yritetään eksyä paikalle, toivottavasti tälläkertaa ei tarvitse olla samaan aikaan kolmessa eri paikassa (kaupungissa) niin helpottaisi tuokin asiaa.

    • Sunziina.

      Enköhän mäkin ole mukana ellei mitään yllättävää satu sit puolen vuoden päästä...

    • Nyt pitää vähän ottaa sanoja takas, en ehkä sittenkään pääse paikalle. Varmaa en tiedä, mutta vaara on suuri. Sorryy piipulit jos huonosti käy. *piiloutuu*

    • sapa-setä

      Miks pitää olla miitit aina helsingissä!??!? miksei kukaan hesalainen järkkää miittiä vaikka tykkimäelle!??! vittupiupiu!

      ...ei ku joo, kyl mäkin tuun jos pääsen.=)

      • mutteri

        .. ja miksei mulle ole sanottu mitään...
        puoli vuotta on piiiitkä aika...
        *on missä on* katotaan... pistetään kalenteriin ylös...

        oikein lämmintä kevättä kaikille miittiä odotellessa

        Mutti


      • Halinalleeeeeeeeeeeeeee tulee kans jeeeeeeeee:)

        Mulla onkin sit sulle eräs henkilö jonka haluan esitellä:) *hymyilee salaperäisesti*


      • Kata09 kirjoitti:

        Halinalleeeeeeeeeeeeeee tulee kans jeeeeeeeee:)

        Mulla onkin sit sulle eräs henkilö jonka haluan esitellä:) *hymyilee salaperäisesti*

        mie tulen jos siis vain saan tulla :)


      • jaffy kirjoitti:

        mie tulen jos siis vain saan tulla :)

        saat tulla!!:D Kaikki mukaan vaan hauskaa pitämään:)


    • Voimistelijatypy28

      Ajattelin tulla ja mennä joka vehkeeseen siellä;)

      • .. oot NOTKEA:D Mukaan vaan venyttelemään:D


    • sweet_mama_85

      ollaan mukana koko perhe uus tulokas jos vaan porukkaan mahtuu??!!! onx päivä ihan fakta??

      • Se on lyöty lukkoon ja siitä tietävät kaikki joten ei enää vaihdeta sitä:)

        Tervetuloa mukaan koko perheen voimin:)


      • myy26
        Kata09 kirjoitti:

        Se on lyöty lukkoon ja siitä tietävät kaikki joten ei enää vaihdeta sitä:)

        Tervetuloa mukaan koko perheen voimin:)

        Josko sitä tänä kesänä uskaltais lähtee mukaan. Viime vuonna harkitsin, mutta meni pupu pöksyyn. Jos on muita tulossa mun kans samoilta suunnilta, niin ottakaa yhteyksiä...

        Myy26


    • Alex76*

      Hitsi, uskaltaisko tulla ite paikalle kans *naur*
      Ehkä tuun, ehkä en. Pitkä aika viel toho kyl..

      • No tottakai sä tuut mukaan pyörimään lintsin vekottimiin meiän kaa:)


    • Liquid-Dust

      Ohanse ny sellane juttu että pakkoha sitä o kerran vuodes lintsil käydä ! Ankkarock tuolloin..Nooh sinne saa ilmaset liput ni samase minä päivän sinne menee.. Kaunt mii in !! T: DUSTI

    • jei

      lintsille,lintsille,lintsille...ja sitten jottaijottaijottai niiku viimekskin vai :-) ?

      • Toki jottaijottaijottai sen jälkeen kans:D Kaisaniemen puisto on hjuva paikka *wirn*


    • näillä näkymin oon jenkeissä sukuloimassa jos on elokuun 5pv. mut toivon et aikaistuis tuo sukuloiminen

    • mahviamilla*

      Ei onnistu ei.. Että onkin mahvialla taas tuuri kohillaan.. Viime kesänä lintsimitti oli kesäkuussa ja allekirjoittanut oli lomalla elokuussa. Tänä vuonna miitti on elokuussa ja allekirjoittanut on lomalla kesäkuussa... *repskops*

      Pitäkee hauskaa =)

      Mahvia tuskin tonne pääsee ellei käy mieletön tuuri.. Eli jos on vapaat tonne suunniteltu, mut tod.näk. ei.. Joten voitte huokaista helpotuksesta, mafia seuraa teitä täältä kauempaa. Viime kesän "piipahdus" lienee tarpeeksi hyvässä muistissa muutenkin.. Ainakin itsellä. Upeita muistoja takataskussa. Mitään en kadu, vaikka toisin toimisinkin :D

    • joshupoika

      Muuten kyllä, mut saattaa olla et hillun tuolloin cobacabanalla...edellinen ois sopinut mulle paremmin.

    • Kisu78

      Tarttee pistää tuo 5.8.06 ylös jos se miitti silloin sitten on.. Onneksi viikkoa ennen sukukokousta niin "joudun" olemaan sukukokouksen aikana töissä.. :=)

    • Nallelimu-Ritu

      Mullapa olis ollu lomaa sillon heinäkuun lopulla x) Joten passaanpa jälleen kerran miitit. Ihan niinku joku mua olis sinne odottanukkaan :D

    • Infi

      mie oon kans mukana josseij ny si ihan jtn hirmu esteitsii ilmesty =)

    • TIKSUttelija

      Huiii, mie sitte kanssa tuun hihhuloitsemaan sinne jos mie vaan uskallan ja jos saan yöpaikan... Eijoo kauhian tuttu tuo Helsinki-city miulle. :D ..joten voi olla etten ikuna perille asti löydä... x) Mutta koitetaan!!

      • Upeeta jos pääset paikalle tiksu:) C U there


      • Hyrava_
        Kata09 kirjoitti:

        Upeeta jos pääset paikalle tiksu:) C U there

        Hitto, kaks miittiä melkein peräjälkeen... Tää miitti sopisi itselle ajankohdaltaan paremmin (pahimmat kesähässäkät on kerinnyt mennä) eikä toiseen miittiin edes kukaan vielä ole paikkaa keksinyt. Pitääpä seurailla näitä miittisysteemeitä ja katella jos jompaankumpaan pääsis aiheuttamaan pahennusta... =)


      • Neeri
        Hyrava_ kirjoitti:

        Hitto, kaks miittiä melkein peräjälkeen... Tää miitti sopisi itselle ajankohdaltaan paremmin (pahimmat kesähässäkät on kerinnyt mennä) eikä toiseen miittiin edes kukaan vielä ole paikkaa keksinyt. Pitääpä seurailla näitä miittisysteemeitä ja katella jos jompaankumpaan pääsis aiheuttamaan pahennusta... =)

        mieluummin :o)


    • Hellraiser

      Saisinkohan miekin tulla mukaan..?

      • Katanen*

        Olipahan hassu kyssäri tony:D

        Tottakai kaikki ovat tervetulleita mukaan:) The more the merrier tai jotain sinnepäin:)


    • Ja syynä rahapula. :/

    • tinninen

      Moneltas porukkaa alkaa sitten saapumaan lintsille, onko joku tietty kellonaika vai mites tää mennee? :D

    • Hellraiser

      saas nähä onko kauheesti liksasta jälel ku miitti on kivasti 3 viikkoa palkkapäivän jälkeen =)))
      mut jos on rahaa ni tuun kyl.. ehkä

      • Hyrava_

        Elikkä ainakin itse olen tulossa, JOS... Elikkä riippuu muutamasta asiasta vielä.

        Ensinnäkin säätila, minähän en lähde sinne itseäni kastelemaan, mä oon nykyään sokerista tehty.

        Toiseksikin, rahatilanne saattaa vähän hankaloittaa, en nyt yhtäkkiä tiedä onko tilipäivä ennen vai jälkeen tuon päivän. Jos on ennen, on varaa lähteä... (mulla kun on sovittu että tili maksetaan kuun ekan ja seitsemännen päivän välillä, ei siis tarkkaa päivää)

        Sitten on vielä kyytiongelma. Ei millään viittis junalla tulla ja mennä kun joutuu molemmissa päissä kävelemään (fillariahan mä en suostu asemalle jättämään). Tosin, jos tekis taktiset ja meniskin muualle yöksi kuin kotosalle, niin saisi kilsan pois matkasta asemalle...

        No, mutta hyvin suurella todennäköisyydellä ilmaannun paikalle... Ilmoitelkaahan maililla tai mesellä jos jotain ihmeellistä tulee, sätissä kun ei oikein nykyään liiemmin kerkiä olemaan.


    • Kata09*

      Eli siis isoisäni on kuollut tällä viikolla, joten voi olla etten tule lintsille.. katsotaan nyt vielä..

      • Kyllä mä nyt ainakin paikalle ilmaannun, on mulla sen verran teitä kaikkia ikävä. Joten c u at lintsi :)


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe