Hei,
ajattelin hankkia cbr xx:n ajettuani muutamia vuosia honda shadowilla. Mitäs sanotte onko minulle sopiva pyörä tuo tupla äksä?
cbr xx kustomi miehelle
6
2830
Vastaukset
- ennenkuin menit ostaan
tupla x:n .Ei ole sun pyörä,vaan nimenomaan
sun malli on vfr.Ja ainoastaan.piste - julli
tupla-x ei sovi custom henkisille hemmoille lainkaan. jatka vaan jalat edellä ajelua, huimapäille on omat menopelit.
- koeajolla
Sittempä tiiät. Mutta suosittelen, sitä kahen rastin mustarastasta
- Miehelle
Voisi paremmin natsata vaikka CB1300.
Klassisen kaunis tehokas peruspyörä hyvillä ajo-ominaisuuksilla ja väännöllä. ...vaihtaa menemisen tyyliä kokonaan, niin XX on erittäin onnistunut matkapyörä.
Sillä pääsee tarvittaessa riittävän nopeasti (~270km/h virittämättömällä pyörällä)
toisaalta kaupunkipyörityksessäkin sillä pärjää, omimmillaan se on syherötiellä...
Mutta sitten sä et enää ole customi mies...- suzuki vs 1400
Vaihtoon vaan jos siltä tuntuu. Mielestäni suzukin gsx750f oli "hengetön" joten cbr 1100 xx oma valinta intruderin tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606824- 1003502
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262840- 212518
- 272093
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3591861- 251750
- 111622
- 321618
- 511546