Automaattivaihteiston korjaajaa?

TBu

Tietääkö kukaan yhtään nyrkkipajaa jossa saisi edullisesti korjautettua automaattivaihdelaatikon? Tarvetta olisi... Mielellään vielä sellaisen jossa ymmärretään jotain jenkki autojen päälle muutenkin.

16

13586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NightCrawler

Aika harvassa taitavat olla. Kyseinen taiteenlaji kun on kohtalaisen vaativa kuitenkin. Kun meinaa olla, että tavalliset manuaalivaihteistot on liian vaikeita useimmille "nyrkkipajoille". Purkamoillekkin joutuu aika hyvin maksamaan automaattilootasta. Mutta tosiaan jos joku tietää sellaisen paikan, niin sellainen tieto ilahduttaisi varmasti aika moniakin.

• Huolto

Taitaa olla ainoa ja paras. Kempsu-Huolto, Partalantie 116. Perehtynyt nimenomaan jenkkeihin.

• erkki

kempsuhuollosta kannattaa kysyä...

• sbc350

Vieläköhän Sokura laittelee? Vähän matkaa Vaalimaalle päin asustelee,ainakin ennen.Hyvin pelasi kaverin th700 rempan jälkeen. Ainakin silloin oli hänellä automaattilaatikko postilaatikon jalkana,niin löytyi oikea talo:)

• TH-700 ja aina luistaa

mitäs veloitti TH-700 rempasta? veitko laatikon irtonaisena vai koko auton?
        Mitä sisuskaluja laittoi?

Jos laatikon saa itse irti niin matkahuolto voi kuskata sen korjattavaksi kauemmaksikin, olisiko Finvette käyttänyt päivistä tai koskista? Husso on ainakin ennen ollut sikakallis!
        Vaihtolaatikko suoraan jenkeistä tilattuna voi olla edullisin vaihtoehto, vanhan korjaus voi meinaa maksaa.

• sbc350
        TH-700 ja aina luistaa kirjoitti:

mitäs veloitti TH-700 rempasta? veitko laatikon irtonaisena vai koko auton?
        Mitä sisuskaluja laittoi?

Jos laatikon saa itse irti niin matkahuolto voi kuskata sen korjattavaksi kauemmaksikin, olisiko Finvette käyttänyt päivistä tai koskista? Husso on ainakin ennen ollut sikakallis!
        Vaihtolaatikko suoraan jenkeistä tilattuna voi olla edullisin vaihtoehto, vanhan korjaus voi meinaa maksaa.

Oli kaverin lodju niin en muista tarkkaa hintaa. Edullinen oli kyllä,kun huomioi että tuli shiftkitti perusremppa sekä joitain isompia osia jotka oli valmiit.

• sebastian60

Mistähän päin " Sokura " löytyy ja minkä vaalimaantien varresta ? Itsellä on ongelmia vaihteiston kanssa. Kiitos etukäteen jos viesti tulee perille.
        Terv :Sepe

• korjaa

Juu Sokura ehdottomasti, kempsu huollolta ei onnistu muu kuin rahastus.

• Pontiac/Trans Port

Ei ainakaan mua rahastettu kun käytin pirssini huollossa

• sebastian60
        Pontiac/Trans Port kirjoitti:

Ei ainakaan mua rahastettu kun käytin pirssini huollossa

Tiedätkö korjaavatko muitakin kuin jenkkejä??

• api
    • KAITZU+

Moi
      Katoppas VTCF:n sivuilta alusta,vaihteisto,voimansiirto ja sieltä TH700 projekti kuvat TIIKERI on laittanut minunkin laatikkoa ja pelaa h*******tin hyvin SUOSITTELEN,eikä kaveri kauheasti ole palkkiota ottanut....Kannattaa kyllä ottaa matkaan olutta auttaa kummasti vastauksien saannissa...;);)

• qqqqqqwwwwww

numerosta 0400847976 tavoittaa th laatikoiden kunnostajan imatralta

• kjekfjekjfhjhsdj

Sokura Rame 0500302052

• älä häslää

jos laatikko tilttaa niin paras on ehdottomasti automaattihuolto päivinen hämeenlinna sinne vaan suoraan ja tulee asia hoidettua suoraan valtakunnan parhaalla ammattitaidolla

• luotikko

tullut jo varmaan kuntoon 6 vuotta vanha juttu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5960
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5545
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5237
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3235
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1811
    Aihe