Korvauksia valtionkonttorilta!

Mirmeliini

Olen saamassa korvauksia valtionkonttorilta, koska korvauksiin määrätty niitä ei pysty itse maksamaan. Käräjät olivat eilen. Milloin nämä korvaukset minulle maksetaan?? Eli ts. kuinka kauan kestää saada valtiolta minulle määrätyt korvaukset??

32

16072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan Valtiokonttori

      No jos ei oo huomenna tilillä, niin nosta metakka ?!?!?!?!?

      Ja huomautusta vielä, olet saamassa korvauksia siltä korvauksiin määrätyltä, et valtiokonttorilta !!!!

      http://www.valtiokonttori.fi/vakuutus > palvelut yksityisasiakkaille >tapaturmat ja vahingonkorvaukset > rikosvahingot

      • Mikko Haajamo

        Mistä päin olet kotoisin, kun saan kysyä, ja millä perusteilla haukut murmeliinia, joka on luonut nerokailla aivoillaan, tämän kyseisen aiheen valtionkonttorista, jota ei ole tietysti olemassa, koska tässä tapauksessa, on kysmys pankista, eikä valtionkonttorista.


    • huoletta

      odotella puoli vuotta.itsellä kestänyt vajaa 2v. eikä vielä ole kuulunut mitään.

    • VK:ssa töissä ollut

      Vaikka en töissä enää olekaan kyseisessä paikassa, niin tilanteen kuitenkin vierestä jotenkuten tiedän. Eli nyt kun asia lähtee vetämään, niin tuossa joulun kieppeillä kuluvaa vuotta voi aikaisintaan alkaa olla ajankohtaista. Karkeasti voi sanoa, että vuosi menee. Joskus voi mennä ylikin aivan hyvin, ei ole mitään suoria aikoja kauan kestää.

      Nyt tosin aika hyvään väliin asia lähtee liikenteeseen, eli vuodenvaihteen sumat on purettu ja kesään on vielä paljon aikaa eli ei senkään takia viivästy.

      Kyllä ne sieltä tulevat, mutta kestää kyllä. Ihan muuten huomioksi, että konttorin maksamat eivät ole läheskään aina yksi yhteen oikeuden määräämien kanssa, vaan useimmiten alentuvat tästä. Menee eri kaavan ja laskennan mukaan.

    • varmasti

      Itse olen odotellut korvauksia jo vuoden päivät. Juuri äsken soitin konttoriin ja sanoivat että päätöksen tekoon menee noin 10-12 kk. Kuinka kauan sitten menee päätöksen jälkeen kun korvaukset on tilillä?...sitä en tiedä. Korvauksia saa varmasti odotella pitkälti yli vuoden!

      • Beagle Boy

        Voihan nenä. Vai olivat käräjät eilen ja nyt jo pitäisi saada korvauksia. Odottele kuitenkin nyt sen aikaa, että tuomio saa lainvoiman. Eikä Valtiokonttori maksa senttiäkään ellei sinne jätetä hakemusta.


    • Mikko Haajamo

      Miten kauan olet odottanut vahingon korvauksia, sinuun kohdistuen.

    • Mikko Haajamo

      Miten useasti käyt kaupassa, vaikka se ei tähän aihealueeseen liity millään lailla.
      Halausin, vain tietää, mutta toisaalta ei se minulle kuulu lainkaan.

    • juku!

      valtionkonttorilla menee sellainen 10kk:sta puoleentoista vuoteenkin että saat rahaa ite tässä oon omia korvauksia ootellut kohta reilun vuoden...

    • kööpp

      nostit sitte viisi vuotta vanhan jutun esiin..

    • Murofushi

      No paljo sait?

    • diipadaapalaapa

      Itsellä meni reilu vuosi, että sain rahat tilille ja summa oli muistaakseni vähän reilu tai vähän vajaa puolet siitä summasta jonka käräjäoikeus ensin ja sitten hovioikeus vahvisti. Eli varaudu siihen että voipi hyvinkin yli 50% pudota summasta, jonka oikeus määräsi. Ja tosiaan, ensin pitää odottaa, että tuomio tulee lainvoimaiseksi (eli ettei asianomistaja valita päätöksestä).

    • 52000e rikkaampi

      itsellenäni rahojen tuloon kesti 2kk?
      onko summilla vaikutusta kannattaa vaan soittaa ja hoputtaa itse käsittelijää niinkuin itse tein.

    • Smo1

      Vastaan vanhaa threadiin. Tutkiskelin valtiokonttorin sivuja ja huomasin että on sellainenkin mahdollisuus että jopa ennen lainvoimaista päätöstä voi hakea ennakkoon tai jos on odotettavissa että päätökseen menee pitkä aika. Asia on itselleni ajan kohtainen että itselleni on tulossa 30.000 € - 51.000 € korvauksia. Vammat ovat aika pahat joten siksi korvaus on tuota luokkaa.
      Ja nuo korvaukset ovat katsottu vammojen mukaan kirjasta jossa ne määritellään.

    • streetbike

      kysyisin samaa,,ensin tule päätös lainvoimaiseksi,,paperit sitten postiin,,kyse on vammastakin tavallaan,,pahoin pitelystä,,paljonkohan on keskimäärinen aika kun kässitellään,,onkos jollain tietoo.....pitäs tulla ainakin oikeuden mukaan 5000 mutta paljonkohan maksaavat ???voiko kiirehtiä leukkauseen menossa..

      • dunkku rullalla

        Tuskin leikkauksesi niin akuutti on että valtiokonttori kiirehtisi 5tonnisesi kanssa.. Käsittääkseni valtiokonttorilla on jonkinlainen priorisointi korvauksen määrästä riippuen (vaikka hakemukset "käsitellään" tulojärjestyksessä). Itseni ainakin leikattii 6pvän sisällä pahoinpitelystä, koska osa katkenneista luista seikkaili hallitsemattomasti pääkopan sisällä ja oli riski että aiheutuisi pahempia vammoja.. Hermo, aivo, kosmeettiset ja näkökenttävammat jäi tietenkin pysyviksi.. tapahtumasta nyt 1.5v ja laitoin vasta ensimmäisen hakemuksen valtiokonttorille kun sain nyt ns. diagnoosit ja dokumentit pysyvistä vammoista. summa jotain ~60k€.. Voin kertoa tänne joskus valovuoden päästä onko korvauksia kuulunut. PS. Ei tuomiota, koska tekijä jäi tuntemattomaksi.


    • upppp

      ...

    • anita4

      kuinka pitkän ajan kuluttua voi vielä hakea korvausta valtionkonttorista? Kyseessä oli tappo. Poikani tapettiin vuonna 20006. En ole ollut tietoinen että voi saada korvausta valtionkonttorista.

      • Lawetorder

        Tapporahaa valtionkonttori ei maksa ja olet lisäksi erittäin myöhässä.

        Oikeuden määrämien korvauksien hakeminen pitää tapahtua viimeistään 3v tuomion lainvoimaisen tuomion päätöksestä vai oliko se päätöspäivästä lukien.

        Eikö asianajaja eli aasinajaja/juridiikkapelle mitään neuvonut/kertonut?

        Googleta valtionkonttori, niin saat lukea itse.

        Otan osaa kuitenkin poikasi poismenon johdosta.


    • Anonyymi

      Todella huonoja kokemuksia valtiokonttorin toiminnasta tapaturmakorvausasioissa!

    • Anonyymi

      Korkein oikeus: Oulun po­lii­si­lai­tok­sen vartija ja poliisi sai­ras­tui­vat astmaan po­lii­si­ta­lon huonon si­sä­il­man vuoksi – ­Val­tio­kont­to­ri mää­rät­tiin mak­sa­maan kor­vauk­set
      Henkilöt työskentelivät useita vuosia Oulun poliisitalolla Ratakadulla 2010-luvulla. Rakennuksessa oli pahoja sisäilmaongelmia

      • Anonyymi

        Valtiokonttori,työterveyslaitos ja vakuutusoikeus joutuivat pettymään. Oikeus voitti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtiokonttori,työterveyslaitos ja vakuutusoikeus joutuivat pettymään. Oikeus voitti!

        Eikös valtiokonttorin hylkäyslekurina oo joku e tamminen,onko keuhkolääkäri?


      • Anonyymi

        Onneksi laki vielä toimii Suomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös valtiokonttorin hylkäyslekurina oo joku e tamminen,onko keuhkolääkäri?

        Eipä taida olla erikoislääkäriä ollenkaan,kuinkahan esim.ammattiastmapotilas saa oikeudenmukaisen käsittelyn korvausasiassaan?


      • Anonyymi

        Hienoa!8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös valtiokonttorin hylkäyslekurina oo joku e tamminen,onko keuhkolääkäri?

        Onkohan siellä niitä valelääkäreitä...tuntuu välillä siltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida olla erikoislääkäriä ollenkaan,kuinkahan esim.ammattiastmapotilas saa oikeudenmukaisen käsittelyn korvausasiassaan?

        20 vuoden kokemus asioinnista Valtiokonttotin kanssa työtapaturman takia-ja kokemukseni todella huono!


    • Anonyymi

      Vaikuttaako asumistukeen nuo korvaukset. Lapseni on saamassa.

      • Anonyymi

        Ei vaikuta. Nuo ovat lailla suojattu eivätkä vaikuta ulosottoon tai kelan tukiin missään muotoa. Olenko se lapsesi?


    • Anonyymi

      Mulle kävi niin että oikeuden määräämä 30 000 korvaus muuttui valtionkonttorin mielivallan takia 8000e. On jumalauta hieno maa tämä!!!

      • Anonyymi

        Se on se korkein oikeusaste, vielä korkeinta oikeuttakin korkeampi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe